H Nissan ξέρει από υβριδική τεχνολογία. Με τρία SUV είτε με ήπια υβριδική τεχνολογία, είτε με full hybrid σύστημα, φροντίζει ώστε να γλιτώσετε μέχρι και 1.800 ευρώ το χρόνο.
Η πιο διαδεδομένη λύση για να εξοικονομήσεις καύσιμα είναι η υβριδική τεχνολογία, που μέσω της χρήσης ηλεκτρικού ρεύματος μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου. Μία από τις εταιρείες που έχει εφαρμόσει την υβριδική τεχνολογία στα μοντέλα της, είναι η Nissan, η οποία έχει 3 SUV, σε κάθε κατηγορία, ώστε να καις τα μισά.
To full hybrid Juke που σου γλιτώνει 1.800 ευρώ το χρόνο
Στη κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή –και τον περισσότερο ανταγωνισμό, στα SUV πόλης, η πρόταση της Nissan είναι το Juke. To Juke είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα B-SUV, χάρη στην προχωρημένη του σχεδίαση, τις ιδιαίτερα έντονες ακμές, τις καμπύλες και την κουπέ αισθητική στο πίσω μέρος.
Ωστόσο αυτό που ξεχωρίζει είναι η υβριδική του έκδοση (από 31.900 ευρώ), που έχει ως βάση έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 94 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες: Οι δύο ηλεκτροκινητήρες συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας, συνεργάζονται με ένα αρκετά πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο και στην πράξη καταφέρνει κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ., χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα.
Το Qashqai που καίει τα μισά από diesel
Το πιο δημοφιλές SUV της ελληνικής αγοράς και πολυπρωταθλητής σε πωλήσεις στην κατηγορία του, το Nissan Qashqai, είναι διαθέσιμο ως mild hybrid, αλλά και με ένα προηγμένο full hybrid σύστημα.
Το ήπια υβριδικό Nissan Qashqai έρχεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 130 ίππους (από 30.690 ευρώ) ή με 158 ίππους και αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο (από 35.390 ευρώ). Ο 1,3 turbo του νέου Nissan Qashqai είναι πρωταγωνιστής και στις δύο περιπτώσεις, ένα εύρωστο σύνολο με πολιτισμένα χαρακτηριστικά που χάρη στο ήπια υβριδικό του σύστημα καταφέρνει να περιορίζει την κατανάλωση στα 7,5 και 8,0 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Βέβαια το εντυπωσιακό στο Nissan Qashqai, είναι το προηγμένο υβριδικό του σύνολο e-Power (από 41.690 ευρώ). Στην ουσία πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς μόνο ο ηλκετροκινητήρας των 191 ίππων κινεί το μοντέλο, με τον κινητήρα βενζίνης να έχει το ρόλο της γεννήτριας.
Ωα αποτέλεσμα το υβριδικό Qashqai έχει μέση κατανάλωση μόλις 6,1 λτ./100 χλμ, ενώ μέσα στην πόλη το νούμερο πέφτει ακόμα και κοντά στα 4,0 λτ./100 χλμ., δηλαδή σχεδόν τα μισά από ένα diesel.
Το θηρίο X-Trail που καίει 1.400 ευρώ το χρόνο
Με την συνταγή του Qashqai, δηλαδή ως ήπια υβριδικό και full υβριδικό προσφέρεται και το μεγαλύτερο SUV της φίρμας το νέο X-Trail.
Το ήπια υβριδικό X-Trail (από 38.590 ευρώ) εφοδιάζεται με ένα mild hybrid σύνολο το οποίο συνδυάζεται με το X-Tronic CVT κιβώτιο. Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα και 300 Nm ροπής, το high-light του οποίου είναι πως έχει μεταβλητή συμπίεση, με το λόγο να κυμαίνεται αυτόματα μεταξύ 8:1 και 14:1, ανάλογα με τη ζήτηση ισχύος. Πιο απλά, τα κυβικά του μεταβάλλονται από 1.477-1.497! Στην πράξη το σύνολο είναι πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου και ραφιναρισμένη λειτουργία, ενώ από την άλλη η κατανάλωση είναι κάτω του μέσου όρου, με μέση πραγματική τιμή 8,2 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι πολύ καλό για ένα μοντέλο του μεγέθους του.
Στη full hybrid εκδοχή του το X-Trail φέρει το αντίστοιχο e-Power σύστημα του Qashqai, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση αποδίδει 204 ίππους ως δικίνητο (από 48.190 ευρώ) ή 213 ως τετρακίνητο από (50.590 ευρώ).