ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

30 χρόνια από την γέννηση της Lamborghini Diablo

3.287 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2020)

Η Diablo έγινε αφίσα στα δωμάτια των φίλων της αυτοκίνησης σε όλη την γη χάρη στην φουτουριστική της σχεδίαση που παραμένει μοντέρνα ακόμα και σήμερα. Ιδού η διαδρομή της.


Τριάντα χρόνια έχουν περάσει από την στιγμή που πρωτοείδαμε την Lamborghini Diablo αλλά η σχεδίαση του μοντέλου μοιάζει πολύ μοντέρνα ακόμα και σήμερα. Πάμε να δούμε την ιστορία ενός θρυλικού supercar.

H ιδέα για την κατασκευή της Diablo ξεκίνησε πέντε χρόνια νωρίτερα το 1985 με το Project 132 που αναπτύχθηκε υπό τον Marcello Gandini και την βοήθεια της Chrysler, αφού οι δύο εταιρείες είχαν εκείνα τα χρόνια στενή συνεργασία.

Η ισχύς της Lamborghini Diablo πήγαζε από έναν V12 κινητήρα 5,7 λίτρων με απόδοση 492 άλογα και 580 Nm ροπής ή έναν 6,0 λίτρων κινητήρα σε κάποιες ειδικές εκδόσεις. Με το μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ, το αυτοκίνητο δεν είχε ηλεκτρικά βοηθητικά συστήματα οδήγησης αλλά την ίδια στιγμή εξοπλιζόταν με δέρμα, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά προσαρμοζόμενα καθίσματα και σύστημα air-condition.

To 1993 η Diablo VT εξοπλίστηκε με σύστημα τετρακίνησης και μια σειρά άλλων μηχανικών ή αισθητικών βελτιώσεων. Δύο χρόνια αργότερα λανσαρίστηκε η roadster έκδοση του μοντέλου με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, 492 άλογα από τον πρώτο 12κύλινδρο κινητήρα της φίρμας και ελαφρώς διαφοροποιημένη εμφάνιση.

Όταν η Audi αγόρασε την Lamborghini το 1999, η Diablo ανανεώθηκε τόσο στην καμπίνα όσο και στην εξωτερική της σχεδίαση, ενώ η ισχύς του κινητήρα αυξήθηκε στα 536 άλογα και τα 605 Nm ροπής. Επίσης για πρώτη φορά, η Diablo εξοπλίστηκε με σύστημα ΑΒS και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 2.903 αυτοκίνητα Diablo πριν η παραγωγή σταματήσει για χάρη της Murcielago.
 

FORD
NEXEN ENDIAFERON