Το έτος που φεύγει, ήταν σίγουρα επιτυχημένο για το GolfGti, το οποίο όχι μόνο επιβεβαίωσε για ακόμη μια χρονιά την αξία του, αλλά η έκδοση ClubsportS, κατάφερε να επιτύχει τον ταχύτερο χρόνο στη πίστα του Nurburgring, στη κατηγορία των μπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων.
Για όσους δεν είχαν τη τύχη να εξασφαλίσουν ένα από τα 400 μοντέλα Clubsport S, η VW προσφέρει το Edition 40. Ένα Golf το οποίο τροφοδοτείται από έναν 2-λίτρο Turbo κινητήρα, ικανό να αποδώσει 286 άλογα. Αυτή η έκδοση του κινητήρα EA888, διαθέτει επίσης ένα υδρόψυκτο κανάλι καυσαερίων στον υπερσυμπιεστή και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με διπλή ρύθμιση εκκεντροφόρου.
Στο κομμάτι των επιδόσεων, τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 6.3δλ, με τη τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250χλμ/ώρα. Το εσωτερικό εξοπλίζεται με bucket καθίσματα επενδυμένα με Alcantara και το διακριτικό λογότυπο του Edition 40 σε σημεία της καμπίνας.
Μοντέλο θρύλος της αυτοκίνησης για την εποχή του όταν πρωτοβγήκε και την vw!!!Με τα όποια του προβλήματα, κ.τ.λ. ... σαν σχεδίαση μου αρέσει επειδή είναι συνέχεια του πρώτου μοντέλου, οπότε είναι κλασσικό, δίχως εξάρσεις, νεωτερισμούς, κ.τ.λ.
Περί ορέξεως...
Μοντέλο θρύλος της αυτοκίνησης για την εποχή του όταν πρωτοβγήκε και την vw!!!Με τα όποια του προβλήματα, κ.τ.λ. ... σαν σχεδίαση μου αρέσει επειδή είναι συνέχεια του πρώτου μοντέλου, οπότε είναι κλασσικό, δίχως εξάρσεις, νεωτερισμούς, κ.τ.λ. Περί ορέξεως...