Δεν υπάρχει μεταχειρισμένο σε τιμή που δεν υπάρχει.
Καλό, γερό, φθηνό… τέλος
Καλά συντηρημένο, ατρακάριστο, με πραγματικά χιλιόμετρα, σε τιμή που “δεν υπάρχει”
Να τελειώνουμε με τα ροζ συννεφάκια. Ύστερα από καθημερινή έρευνα 3 μηνών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καταλήξαμε στα εξής:· ΟΛΑ τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. (Διαβάστε γιατί, καθώς και τις ελάχιστες εξαιρέσεις, κάνοντας κλικ εδώ).- Δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα diesel με 50.000 χιλιόμετρα. Οποιος αγοράζει diesel, (που είναι αρκετά ακριβότερο, απο το αντίστοιχο βενζινοκίνητο) το αγοράζει επειδή κάνει πολλά χιλιόμετρα και θα βγάλει την διαφορά απο την μειωμένη κατανάλωση. Αρα τα μεταχειρισμένα diesel, ειδικά τα εισαγόμενα, έχουν ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Ετσι:
· Τα 5*- μεταχειρισμένα έχουν μεγάλη αξία και οι τιμές τους είναι “κοντά” στις τιμές των καινούργιων.
Ενα 5*- αυτοκίνητο, που κάνει μέχρι 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο, χάνει τον πρώτο χρόνο το 12% - 15%, της αξίας του και από εκεί και πέρα 8%-10% περίπου το χρόνο. Κάνει δηλαδή, όσο θα το πουλάγατε και σείς, αν ήτανε δικό σας. Ειναι δηλαδή "ακριβό".· Τα 5*- αυτοκίνητα πουλιούνται εύκολα σ`αυτές τις τιμές. Αρα δεν υπάρχουν 5*- αυτοκίνητα σε τιμή ευκαιρίας. (Διαβάστε τι είναι ένα 5*-μεταχειρισμένο κάνοντας κλικ εδώ)· Αρα τι υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά;
Η έρευνα μας έδειξε ότι υπάρχουν 2 ειδών μεταχειρισμένα.:
· Το 1% είναι 5* και "ακριβά"
Κάναμε έρευνα σε μια συγκεκριμένη μάρκα. Είχε 400 αγγελίες. Βάλαμε τα κριτήρια του 5* στο computer και πέρασαν μόνο…18, δηλαδή μόλις το 5%. Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με τους 18 αυτούς και απεδείχθη ότι μόνο 3, ήταν πραγματικά 5* !
(Το AutoΤρίτη μαζεύει στοιχεία από την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά και δημοσιεύει, εδώ και 20 χρόνια τις επίσημες τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Είναι οι τιμές που χρησιμοποιούν τα ελληνικά δικαστήρια και οι ασφαλιστικές εταιρείες, για κάθε συναλλαγή. Δείτε εδώ λοιπόν με ένα κλικ, τι τιμή έχει ένα 5*- μεταχειρισμένο σήμερα)
· Το 99% είναι “πάμε στο άγνωστο, με βάρκα την ελπίδα” και "φτηνά"
· Ας σπάσουμε λοιπόν το ροζ συννεφάκι. Δεν υπάρχει τιμή που “δεν υπάρχει”. Σταματήστε να φέρνετε τους εμπόρους σε δύσκολη θέση, ρωτώντας τους πόσα είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα. O μόνος τρόπος για να ξέρει κάποιος τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι τα επίσημα αρχεία των αντιπροσωπειών ή τα επίσημα τιμολόγια των εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ζητείστε τους λοιπόν απλώς, αυτά που ζητάμε εμείς για τα 5*, αν είσαστε αποφασισμένοι να αγοράσετε ένα 5* και να το πληρώσετε σύμφωνα με τις επίσημες τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη.
Βοηθήστε και σείς να μάθει ο κόσμος για τα 5* μεταχειρισμένα. Διαδώστε-Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας να το δουν οι φίλοι σας, αλλά και στις ομάδες που μετέχετε. |
Μην βασιστείτε επίσης σε “εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων”. Ότι έλεγχο σκοπεύετε να κάνετε, κάντε τον, πριν αγοράσετε. Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο, να αποδείξετε με τρόπους που να στέκουν στο δικαστήριο, ότι ένα αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Ακόμα και αν τα καταφέρετε θα ταλαιπωρηθείτε, για χρόνια, μέχρι να πάρετε τα λεφτά σας πίσω. Αν πληρώνετε λοιπόν το αυτοκίνητο, σε τιμή 5*, ζητείστε από αυτόν που σας το πουλάει να αποδείξει τα πραγματικά του χιλιόμετρα, πριν το αγοράσετε.
Αν όμως ψάχνετε για κάτι, σε τιμή ευκαιρίας, πάρτε το απόφαση ότι όλα τα αυτοκίνητα σε τιμή που “δεν υπάρχει”, έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα και κανένας δεν ξέρει αν έχουν συντηρηθεί σωστά. “Ούτε λάδια” λέει η πιάτσα δεν άλλαζε για 4 χρόνια, στα αυτοκίνητα της, εταιρεία ενοικιάσεων. Ύστερα γύρισε τα χιλιόμετρα και τα πούλησε όλα σαν μεταχειρισμένα, εφοδιάζοντας τα μάλιστα με bookservice!
• 3 Ford, 1 VW, 5 Mercedes με ηλεκτρονικό αρχείο
• 3 Nissan, 2 Peugeot, 1 Renault με σωστά τιμολόγια service
Η έρευνα μας συνεχίζεται και το ειδικό τμήμα του AutoΤρίτη για τα 5*-μεταχειρισμένα, θα συνεχίσει να αναζητά καθημερινά, για σας, αυτοκίνητα που μπορούν να αποδείξουν τα πραγματικά τους χιλιόμετρα. Δεν είναι εύκολο όμως. Μόλις το 1% των διαθέσιμων μεταχειρισμένων είναι πραγματικά 5*. Να θυμάστε σε κάθε 100 μεταχειρισμένα που βλέπετε, ένα μόνο είναι 5* και για αυτό αξίζει τα λεφτά του.
Την πάτησα και εγώ. Όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από έμπορο έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Για να μην την πατήστε και σεις ελέγξτε τα εξής. 1) Ζητήστε τον αριθμό πλαισίου και επικοινωνήστε με την επίσημη αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου να δείτε κατά πόσο μπορείτε να βρείτε ιστορικό. 2) Δείτε την καρτέλα ΚΤΕΟ τα χιλιόμετρα που αναγράφει. Εάν έχει περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ βρωμάει η υπόθεση. 3) Από την παρούσα καρτέλα ΚΤΕΟ αναζητήστε τον προηγούμενο έλεγχο. Καλέστε το προηγούμενο ΚΤΕΟ και ζητήστε την προηγούμενη καρτέλα ελέγχου. Είναι υποχρεωμένοι να σας την δώσουν. Εκεί θα συγκρίνετε τις διαφορές στα χιλιόμετρα. Πρόκειται για οργανωμένη απάτη και η δικαστική οδός είναι μακρινή. Δεν βγαίνει άκρη σε αυτή την χώρα. Ο μόνος τρόπος είναι να ξυπνήσουμε όλοι μας και να προβαίνουμε στους απαραίτητους ελέγχους.
Να πατε σε αντιπροσωπεια να κανετε ελεγχο οχι τηλεφωνο για δωρεαν πληροφοριες αλλωστε απαγορευεται .. Να πληρωσετε τον ελεγχο σαν κυριοι να σας φερθουν σαν κυριους. Εχετε μαθει το τσαμπα το καλο απο τον μαντρα τον φθηνο , απο το παιδι που τωρα ανοιξε να το στηριξουμε. Οταν χαλαει ομως ο μαντρας ειναι αφαντος και εμεις δεν εχουμε απαιτησεις οταν ομως πληρωσουμε απο μεγαλο μαγαζι με ονομα ενα αμαξι ζηταμε και εγγυηση το πλαστικο κουμπακι απο το πατωμα που κουμπωνει το πατακι.. Φιλε Ελληνα η θα αλλαξεις τακτικη η θα εισαι μια ζωη ο μεγαλο καρμιρογλου και το μεγαλο θυμα.. ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΑ ΜΕΤΑ γιατι δεν το καταλαβαινεις.... Αλλα τι να καταλαβεις ΘΕΣ AUdi TT και επειδη το βρηκες σκοτωμενο το αγοραζεις και μετα κλαις για τον γρυλλο παραθυρου η για τα χιλιομετρα μιας και ειναι του θεματος.. ΚΑΗΜΕΝΕ
Είπα και γω γιατί ξαφνικά τόσο ενδιαφέρον για τον καταναλωτή. Δημιουργήσατε όλον αυτό τον ντόρο με τα μεταχειρισμένα για να προωθήσετε τα δικά σας "ελεγμένα" αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομικές απολαβές από διαφημίσεις στο site σας, προμήθειες κλπ κλπ.
δεν υπαρχει καλο αμαξι με καλη τιμη η ευκαιρια.....αγοραζουμε το καθε κατεστραμενο - κομενο - χρεπι ( αλλα φρεσκογυαλισμενο ) σαραβαλο και μετα κλεγομαστε οτι μας βγηκε μαπα το καρπουζι....καλο αμαξι ειναι μονο το καινουριο αμαξι.ΝΟΜΟΣ.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ? ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΙΣΟΝ ΔΑΓΚΕΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΧΙΛ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ. ΑΥΤΟΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΦΘΗΝΑ ΤΟ ΧΡΕΠΙ ΤΟ ΜΑΤΡΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΠΟ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΕΙ ΖΗΤΑΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΣΑΣ!!!!!!!ΛΟΙΠΟΝ ΤΣΟΠΑΝΙΑ Η ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΙΧ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΑΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ Η ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΤΣΙΠΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΕΡΙ ΙΧ.ΔΙΑΛΕΧΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΤΣΑΠΑ ΠΕΘΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΦΘΗΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑ.ΒΡΕ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ?ΠΩΣ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ? ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ? ΑΠΟ ΑΞΙΕΣ ΗΘΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΨΕ.ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΛΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΑΣ< ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ> ΔΕΙΤΕ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΣΥΧΝΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΤΙΜΕΙΣΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΙΧ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ LEASING ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ Ε Ν Η ΜΕ Ρ Ω Θ Ε Ι Τ Ε!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ
ΜΠΡΑΒΟ στα παιδια του autotriti για τη συνεχη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για να μην πεφτει πια αλλο θυμα ο ανυποψιαστος κοσμος που διακαιουται ενα ασφαλες μεταχειρισμενο. Επιβραβευω τα παιδια για τον κοπο τους ωστε να διαλυθει επιτελους το καστετημενο απατεωνων μαντραδων οι οποιοι στη πραγματικοτητα ειναι κατεβαστες χιλιομετρων και οτι σαπιλα κατεβαινει στη κεφαλα τους. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ετσι παιδια, κανενα αλλο περιοδικο ΔΕΝ εχει προειδοποιησει αυτο το βρωμικο πλυντηριο και αυτο λειτουργει οπως το βρωμικο "ποδοσφαιρο" ΕΠΟ, μαρινακηδες, μπεοι, διαιτησια. ΠΟΤΕ δεν αγορασα και δεν θα αγορασω μεταχειρσμενο. Να μεινετε ΜΑΚΡΙΑ και ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ποτε μεταχειρσμενο απο τετοιους, γιατι ποτε δεν ξερετε τι βρωμα κρυβεται. Και να σκεφτειτε οτι μετα απο τη δημοσιευση για την απατη οι εμποροι δεν θα κανουν πισω, θα βρουν αλλους τροπους πως να ξεγελανε το κοσμο.
καλημέρα σε όλους. θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω διαφορετική άποψη. κατά την εισαγωγή ενός μτχ αυτοκίνητου υπάρχουν παραστατικά που πιστοποιούν την γνησιότητα των χιλιόμετρων των αυτοκίνητων. όπως είναι το τιμολόγιο αγοράς απο τον προμηθευτή του εκάστοτε εμπόρου καθώς και τα πιστοποιητικα του τελωνείου που εκδιδοντε. εαν σε αυτα τα παραστατικα δεν πιστοποιειουνται τα χιλιόμετρα τότε υπάρχει υπόνοια αλλοίωσης των πραγματικών στοιχείων. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως. θα συμβουλευα τους υποψηφιους αγοραστες να ελεγχουν παντα τα συγεκριμενα παραστατικα ωστε να εξαλειφουν τον καθε κινδυνο που υπαρχει!!
ΜΕ ΑΛΛΑ λογια τι ακριβως προτεινεται να μην αγοραζουμε μεταχειρισμενα αυτοκινητα και να αγοραζουμε ολοι καινουργια προκειμενου το περιοδικο σας και ολοι εσεις να υπαρχεται και εμεις να χρωσταμε στις τραπεζες η στους εμπορους με γραμματια? Ειναι ντροπη σας ενα τετοιο περιοδικο αντι να σπαταλαει τον χρονο τουκανωντας τηλεφωνα μηπως και ψαρευψει κανεναν φουκαρα που πουλαει το αυτοκινητο του να κανετε μια ερευνα για την αδικη μεταχειρηση των ελληνων καταναλωτων σε σχεση με τους ευρωπαιους ακομα και του βουλγαρους οπου αγοραζουν τα μεταχειρισμενα πολυ πιο φθηνα χωρις φεσια απο το κρατος.
Ως πονηροί Ελληνες δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά από το να σκεφθούμε αν το όλο σκηνικό ήταν στημένο από το περιοδικό. Το γεγονός ότι επιχειρείται ενημέρωση δεν μας επιτρέπουν να το δούμε, οι παραμορφωμένοι από την πονηριά μυωπικοί φακοί μας. Το περιοδικό θα πρέπει να συνεχίσει αναδεικνύοντας και άλλα θέματα, σε πείσμα των οιονδήποτε που τυχόν "θίγονται". Π.χ η έλλειψη σωστής κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία δεν μπορεί να συνεχίζεται με τον ίδιο πρόχειρο τρόπο γιατι στοιχίζει ζωές. Οπως επίσης δεν μπορεί να συνεχίζεται η "αποστολή" διπλωμάτων οδήγησης στο σπίτι με "αντικαταβολή", είναι σαν να βγαίνουν στους δρόμους δολοφόνοι.
Πιστεύω ότι οι αγοραπωλησίες των αυτοκινήτων θα πρέπει να γίνονται είτε ΜΟΝΟ μεταξύ ιδιωτών, είτε ΜΟΝΟ μέσω εμπόρων. Θα έλεγα ότι για να μην αυξηθεί και άλλο η ανεργία, ίσως θα ήταν καλύτερα να γίνεται το δεύτερο. Αν ο έμπορος δεν έχει να ανταγωνιστεί τον ιδιώτη ο οποίος δεν έχει λειτουργικά έξοδα και απλά βάζει μια αγγελία και πουλάει, δεν θα έχει λόγο να εξαπατήσει τον υποψήφιο αγοραστή με διάφορους τρόπους.
Απιστευτο ψεμα !!! Ηδη εδω και πανω απο μια δεκαετια γυριζουν τα χιλιομετρα στα ΕΓΧΩΡΙΑ μεταχειρισμενα οι εμποροι! Τωρα σας επιασε καψιμο για τα εισαγωμενα γιατι χανουν οι εμποροι απο τα εισαγωμενα και βγαλατε και ανακοινωθεν !!!
Να καταθέσω και γω την εμπειρία μου. Ίσως ήμουν πολύ τυχερός γιατί βρήκα ντήζελ 4 ετών που ΔΕΝ ήταν εισαγωγής, ΔΕΝ ήταν από leasing, ελέγχθηκε εξονυχιστικά και βρέθηκε άψογο από πάσης απόψεως και κατά πως φαίνεται ΔΕΝ είχε γυρισμένα χλμ. Φυσικά μου κόστισε 15.000 ευρώ (ALFA ROMEEO GULIETTA 1,6) 105 hp), τιμή απόλυτα λογική για ντηζελ με αυτά τα χαρακτηριστικά. Σε τελική ανάλυση έχω και ένα χρόνο εγγύηση από τον έμπορο (μεγάλη εταιρεία του χώρου που τυγχάνει επίσημος έμπορος 10 και πλέον σημάτων). Με δυο λόγια οι ευκαιρίες απλώς .. δεν υπάρχουν. Αν θες κάτι σε καλή κατάσταση θα το πληρώσεις.
κανα αλλο νεο?3μηνες μονο με αυτο ασχολειστε.κανα τεστ μιας κ ερχεται το καλοκαιρι απο κανενα καμπριο?μηπως εχετε τιποτα απο το νεο MITSUBISHI L200 VS NEO NAVARA?