Οι γυάλινες οροφές είναι το μέλλον. Είναι το κόστος ή άλλοι λόγοι που δεν τις θέλουμε;
(26/2/2009)
Το ανοιχτό αυτοκίνητο είναι ο πόθος κάθε οδηγού. Ο ουρανός πάνω από το κεφάλι του δημιουργεί αίσθημα ελευθερίας, απέραντη ευρυχωρίας και πραγματική ένωση με τη φύση. Αν όμως τα κάμπριο δεν είναι για όλους, λόγω κατασκευής, τότε τις γυάλινες οροφές γιατί δεν τις προτιμάμε;
Μετά είναι η πρακτικότητα ενός ανοιγόμενου αυτοκινήτου, που δεν ταιριάζει στους γοργούς ρυθμούς της πόλης. Επίσης οι συμβιβασμοί λόγω κουκούλας, αν και λιγότεροι σήμερα, μετρούν και αυτοί. Γενικά το κάμπριο αυτοκίνητο είναι συνδυασμένο περισσότερο με τον ελεύθερο χρόνο παρά με το αυτοκίνητο ως μέσο μεταφοράς.
&&&& Όμως ο ανοιχτός ουρανός δεν είναι πλέον μόνο προνόμιο των κάμπριο αυτοκινήτων. Μικρά, μικρομεσαία, πολυμορφικά και αρκετά στέισον βάγκον αυτοκίνητα προσφέρονται με τις λεγόμενες πανοραμικές οροφές. Δε μιλάμε δηλαδή για μια απλή ηλιοροφή, αλλά για έναν γυάλινο ουρανό που αφήνει το φως να μπει, και το βλέμμα να ταξιδέψει.
&&&& Αυτές τις μέρες στη Γενεύη η Kia παρουσιάζει το δικό της μικρομεσαίο MPV με κωδικό Νο3 που με εξαίρεση μια λοξή τραβέρσα από την εμπρός κολώνα του συνοδηγού στη μεσαία του οδηγού, παρμπρίζ και ουρανός δημιουργούν έναν ενιαίο ανοιχτό γυάλινο σύνολο. Χάρμα οφθαλμού το λιγότερο, όμως φαίνεται πως στην Ελλάδα, παρά το μεράκι μας για τα κάμπριο, τις γυάλινες οροφές δεν τις προτιμάμε.
&&&& Σαφώς το κόστος μιας πανοραμικής οροφής μπορεί να αυξήσει την τιμή του μοντέλου που θέλουμε να αγοράσουμε ίσως και 2.000 ευρώ. Ποσό καθόλου μικρό. Όμως πρόκειται για το αυτοκίνητο μέσα στο οποίο θα ζούμε για τα επόμενα τέσσερα ή πέντε χρόνια, και μια τέτοια προσθήκη θα κάνει σημαντική διαφορά.
&&&& Όμως δεν είναι λίγοι που διστάζουν όχι για το οικονομικό, αλλά το «φυσιολογικό». Τον μόνιμα καλοκαιρινό ελληνικό καιρό. Η λιακάδα στην Ελλάδα είναι σχεδόν 300 μέρες το χρόνο και ειδικά τους θερινούς μήνες κυριολεκτικά ψήνεται το σύμπαν από τη ζέστη. Μια γυάλινη οροφή θα κάνει το αυτοκίνητο φούρνο και θα φέρει τον κλιματισμό στα όριά του. Αν και οι περισσότερες από αυτές τις οροφές έχουν μηχανισμό σκίασης, συνήθως το απλό «κουρτινάκι» στην καλοκαιρινή ζέστη η μόνωση που παρέχει η αδιαφανής μεταλλική οροφή δε συγκρίνεται.
&&&& Δεκτό μεν, όμως η επιλογή αυτοκινήτου σύμφωνα με το κλίμα της χώρας μας δεν απασχολεί και τόσο πολύ, κάτι που φαίνεται από τα μάλλον σκούρα χρώματα που προτιμούμε τόσο στο εξωτερικό όσο και μέσα. Αιτίες που προκαλούν υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι πολύ πιο έντονα από μία γυάλινη οροφή.
&&&& ¶ρα γιατί δεν τις θέλουμε; Είναι η ζέστη; Είναι το κόστος; Είναι μήπως ο φόβος μη σπάσει, ή μήπως δε μας προστατεύσει σε πιθανό ντεραπάρισμα; Εσείς δε θα θέλατε το επόμενο αυτοκίνητό σας να έχει μια μεγάλη γυάλινη οροφή;
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα αν είναι καλύτερες ή χειρότερες. Περί ορέξεως... Είμαι κάτοχος cabrio αυτ/του και δεν πρόκειται να πάρω ποτέ κάτι άλλο, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Έχω φίλους που τους ενοχλεί (φυσάει, κάνει κρύο, κάνει ζέστη, έχει φασαρία, σε χτυπάει ο ήλιος, αισθάνεσι ανασφάλει, ακούς την μηχανή, κτλ.) Έτσι νομίζω και οι γυάλινες οροφές είναι θέμα καθαρά προσωπικό. τι κι αν σε χτυπάει ο ήλιος, αν εσυ είσαι ευχαριστημένος να βλέπεις τον ουρανό. Μπορεί να είσαι φυλακισμένος στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας αλλά αν αισθάνεσαι ελεύθερος και αυτό σε κάνει πιό χαρούμενο... Κερδίζεις κάτι, χάνεις κάτι άλλο. ¶ν όμως η επιλογή σου δεν είναι προσωπική και το κάνεις για να το βλέπουν οι άλλοι, τοτε μάλλον θα σε κουράσει.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ 307 SW ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΧΟΝΤΑΣ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΛΛΑΣ-ΝΟΡΒΙΓΙΑ(Η ΣΥΖΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ OSLO) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΗΔΙΕΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΦΘΙΝΟΠΟΡΟ ΧΟΙΜΟΝΑ ΙΔΙΕΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΕΓΙΔΑ ΧΙΟΝΙΟΥ.....Η ΜΟΝΟΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ....ΑΚΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ)ΘΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΙΣΩ ΜΕ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ 7ΘΕΣΙΟ...ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΠΕΞΩ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΝΟΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ... ΝΙΚΟΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΚΡΗΤΗΣ
Είμαι κάτοχος ενός νέου honda jazz με πανοραμική οροφή και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.Πολύ πριν το αγαράσω έκανα test drive το απλό μοντέλο χωρίς οροφή και δεν είμουν σίγουρος για το τι να πάρω με ή χωρίς οροφή.Τελικά έκανα πολύ καλή επιλογή αφού το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ηλεκτρικό σκιάδιο με αρκετή θερμομόνωση και ηχομόνωση και πιο ενυσχημένες κολώνες για περισότερη ασφάλεια,οπότε λοιπόν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα θερμοκρασίας και ασφάλειας στην καμπίνα των επιβατών.Πιστέυω ότι είναι μόνο καθαρά οικονομικός ο λόγος.Για ποιο λόγο κάποιος που αλάζει αυτοκίνητο κάθε 3 χρόνια να διαθέσει περίπου 2000 ευρώ παραπάνω; Εγώ όμως που σκοπέυω να κρατήσω το αυτοκίνητο πολλά χρόνια και επιδή είναι η πρώτη φορά που είχα την ευκαιρία να πάρω καινούριο,το πήρα με όλα τα έξτρα συμπεραλαμβενόμενης και της οροφής.
η ασυγκριτη αισθηση του ανοιχτου ουρανου δε θα περνουσε απο κανενα γουστο απαρατηρητη,ειδικα στο ομορφο ελληνικο κλιμα!ο μοναδικος λογος να την θυσιασει καποιος πιστευω ειναι αποκλειστικα ο οικονομικος.με το περασμα των χρονων που τυχον το κοστος αποκτησης ενος τετοιου προνομιου θα μειωθει θα βλεπουμε ολοενα και περισσοτερα τετοια αυτοκινητα διπλα μας...
Γυάλινη οροφή?Για το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχετε ακούσει τίποτα?
Καλά όλα αυτά, αλλά όπως και στο παρπριζ έτσι και στην οροφή τι γίνεται με τα πετραδάκια που πέφτουν και προκαλούν ρωγμές;
Ως περήφανος κάτοχος ενός Astra GTC με πανοραμική οροφή, έχω να πώ πως το προτίνω ανεπιφύλακτα. Πριν το πάρω φοβόμουν κι εγώ μήπως έχω κάνει "λάθος επιλογή". Η αποτελεσματικότητα της σκληρής οροφής που σε καλύπτει όταν βαράνε 40+ το καλοκαίρι και η θερμομόνωση που σου παρέχει όλο τον υπόλοιπο χρόνο το ειδικό παρμπρίζ, είναι κάτι που με έπεισαν οτι απλά έκανα την τέλεια επιλογή. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ λοιπόν ανεπιφύλακτα. Είναι σαν κάμπριο χωρίς τα αρνητικά που αναφέρονται στο άρθρο!!
ΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΩΛΗΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΝΥΣΗΧΕΙ Η ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΗΛΙΟΡΟΦΗ. ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΝΥΣΗΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ(ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΗΛΙΟΡΟΦΗ). ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ. ΤΕΛΟΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΥΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ Ο ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ.
ο ξαδελφός μου έχει ένα audi Q5, το πήρα για το σαββατοκύριακο και είναι άλλο φρούτο, δεν παίζεται. Νομίζεις ότι είναι cabrio με καλοριφέρ
Είμαι κάτοχος του peugeot 207 με πανοραμική οροφή, είναι όλα τα λεφτά. έχεις την αίσθηση του κάμπριο και γενικός της ελευθερίας, και όχι το ψυχπλάκωμα που νιώθεις με την συμβατική οροφή.Την συνιστώ ανεπυφίλακτα.
Η πανωραμική οροφή (bmw x3) με άφησε ικανοποιημένο αφού προσφέρει ένα φωτεινό περιβάλλον ιδαίτερα το χειμώνα και πολύ χρήσιμη η λειτουργία της ανάκλισης για καλό εξαερισμό χωρίς να αεροδυναμικά φαινόμενα. Ανοιχτή είναι πολύ καλή μέχρι τα 80, γιατί από εκέι και πέρα ακούγεται.. Σίγουρα βγάζει λίγους τριγμούς..
Εμείς μόλις αγαράσαμε το Kuga Diesel και δεν προτιμήσαμε την γυαλινη οροφή (αν και ηταν πανεμορφο) μονο και μόνο για τον λογο του ήλιου...
ΕΙΔΑ ΚΙ ΕΠΑΘΑ.C4 TURBO,ΛΕΥΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΗΛΙΟΡΟΦΗ.Η ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ...
Μα η γυάλινη οροφή είναι ό,τι πρέπει για αυτούς που δεν έχουν ήλιο (βλ. βόρειες χώρες). Για εμάς θα ήταν τέλειο ένα κάμπριο ή κουπέ-κάμπριο, μόνο που αυτά, πέραν των όσων σωστά αναφέρετε, κοστίζουν και δεν έχουν χώρους. Μην τα μπερδεύετε όμως... Το μόνο κοινό που έχει ένα κάμπριο με ένα αυτοκίνητο με γυάλινη οροφή είναι η θέα προς τα επάνω. Σε σχέση με μια μεταλλική οροφή, μπορεί να είναι ευχάριστη αίσθηση, αλλά σε σχέση με ένα κάμπριο λείπουν τα κυριότερα, δηλαδή οι υπόλοιπες αισθήσεις (αεράκι, μυρωδιές κτλ.). Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάμπριο, αλλά φαντάζομαι ότι θα είναι περίπου όπως όταν οδηγάς μηχανή την άνοιξη ή βράδυ το καλοκαίρι... Απλά, ΑΛΛΗ αίσθηση.
νομιζω οτι δεν προτιμουνται εξαιτιας της υψηλης τους τιμης ως επι το πλειστω, και πολυ λιγοτερο εξαιτιας της υψηλης ηλιοφανιας της πατριδας μας.
Εχω συμβατική γυάλινη ηλιοροφή στο Focus μου. Δεν είναι τόσο εντυπωσιακή όσο η πανοραμική άλλα νομιζω ότι τελικα για τη χώρα μας είναι ο καλύτερος συμβιβασμος μεταξύ κόστους, κλίματος άλλα και πιθανών κινδύνων εισχώρησης νερού που υπάρχουν πολλές φορές γενικά στις ηλιοροφές (τα λάστιχα κυριολεκτικά τα διαλύει ο ελληνικός ήλιος) και ιδίως σε κάποιες με πολύπλοκο μηχανισμό ανοίγματος.
Νομίζω ότι όλοι την θέλουν, αλλά κολλάνε στο κόστος και στο έαν το αυτοκίνητο θα μεταπωληθεί. Αξίζει όμως αν πάρει κανείς αυτοκίνητο γιά να το κρατήσει και να λιωσει στα χέρια του.
Δεν υπαρχει ζητημα ασφαλειας. τα αυτοκινητα που διαθετουν πανοραμικες ειναι μελετημενα για αυτο. Ειναι καθαρα θεμα κοστους. αν τα ειχα και εγω θα εβαζα. Αλλη αισθηση!!
Oi panorama orofes einai mia polli kali texnologia parolo pou exoune sxetika ypsilo kostos kanoun ti diafora! O monos endiasmos dn einai ai asfaleia alla i monosi to kalokairi. Pisteyo oti an anoigane kapos k eixane photogrey (dld na skourenoun me ton ilio) tote tha ginei aparaitito akseouar sta mellontika aytokinita!
Η τελευταία παράγραφος του άρθρου είναι όλα τα λεφτά. Τι γίνεται με το θέμα ασφάλειας; Είναι ανθετικές ή όχι; Ας απαντήσει κάποιος με στοιχεία..
Χαίρετε κι από εμένα, την Ίνα, ετών 29! Απ΄τα πρώτα μου κριτήρια για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι η ηλιοροφή!! Σκέφτομαι πολύ έντονα να αγοράσω το FIAT 500, με την ηλιοροφη -ανοιγόμενη ή μη- αλλά προβληματίζομαι με κάποια θέματα. πχ, ο αδυσώπητος ήλιος το καλοκαίρι -όπως αναφέρατε κ εσείς- ή το πόσο πιο χαμηλή είναι η οροφή σε σχέση με το κλειστό.. μην κουτουλάει κι ο ψηλός συνοδηγός.... Τι μου προτείνετε???? Να εγκαταλείψω τη χαρά της θέας κ ελευθερίας για κάτι πιο πρακτικό ή μικρή η διαφορα??? Ευχαριστώ Ίνα
Νομίζω πως το θέμα του ελληνικού θαυμάσιου ήλιου θα με κρατούσε μακρύα από μια τέτοια λύση. Πολύ περισσότερο αφού τα παιδιά μου αρέσκονται να πέρνουν τον υπνάκο τους στο δρόμο για την παραλία... κι εγώ τυρανιέμαι με σκιάδια και λοιπά αντικείμενα (σεντόνια, πετσέτες), φροντίζοντας για την άνεση του ύπνου τους!!
Και ψηνεις και μαγειρεύεις εκει μέσα τους καλοκαιρινούς μήνες. Ούτε οι αντιηλιακές μεμβράνες δεν σε σώζουν.Τέλεια το χειμώνα, φρικτή το καλοκαίρι. (Δεν σκύβεις να δεις αν άνοιξε και το φανάρι!!!)
Η πανοραμική ηλιοροφή γενικά είναι μια πολύ καλή λύση που αν το κόστος της περιοριζόταν ακόμα περισσότερο (π.χ. να κόστιζε 800 ευρώ ας πούμε τότε θα την προτιμητέα. Ωστόσο στα 1200+ ευρώ είναι μια ακριβή λύση την στιγμή που το κόστος άλλων έξτρα έχει πέσει. Πάντως δεν τιθεται θεμα ασφαλειας, αφού οι κολόνες ειναι τα δομικά στοιχεία της οροφής.
nomizo oti h iliorofh ehei perisotera pleonektimata kai elahista mionehtimata.eimai katohos enos audi a4 me hliorofh kai mou aresei poly,dinei alo ifos sto amaxi,poso mallon aytes oi kainouries panoramikes hliorofes.
i ellada logo klimatos den endikneite giateteioueidous oprofes,opos episis kai thema dromon asfaleias klpklp
ime katoxos enos nissan qashqai 1,6 (apo kipro) me panoramiki orofi, simviosa idi ena kalokeri mazi tu k omologo oti i zesti den me provlimatise katholou afu iparxi mixanimos pou kalipti tin orofi (den milame gia aplo kurtunaki ala gia kanoniko sunshade). ontos su dini ali esthisi k kani to esoteriko poli pio fotino. oso gia to kostos auto krinete se poli logika epipeda afu me ta 1.700 euro epipleon pira dermatina kathismata, cruise control, 17ares zandes , mixanismo ekkinisis xoris klidi klp. tin sistino anepifilakta tulaxisto sto sigegrimeno amaxi.
Εγω που την θελω στο citroen c4 πρεπει να περιμενω ως τον Ιουνιο ,σαν ειδικη παραγγελεια.Μηπως αυτος ειναι ενας απο τους λογους?
Έχω γυάλινη ηλιοροφή στο νέο scirocco. Η αίσθηση είναι απλά απίστευτη. Το απλο μοντέλο είναι κλειστοφοβικό ενώ η έκδοση με την ηλιοροφή απίστευτα ευχάριστη στο εσωτερικό.
Και η δική μου άποψη είναι πως οι συγκεκριμένες οροφές δεν είναι ό,τι καλύτερο για το δικό μας κλίμα. ¶μα ειδικά κινείσαι σε μποτιλιάρισμα με κοντά 40 βαθμούς θερμοκρασία τότε το κλιματιστικό θα δουλεύει υπερωρίες με άμεσο βέβαια αντίκτυπο και στη κατανάλωση καυσίμου. Εξάλλου και οι γνωστές κλασσικές ηλιοροφές λανσαρίστηκαν αρχικά σε χώρες με ψυχρό κλίμα με την προοπτική της απόλαυσης μιας ηλιόλουστης ημέρας που δεν ήταν συνηθισμένο φαινόμενο στις χώρες αυτές.
Τις θέλουμε. Λεφτά δεν έχουμε.
Δεν νομίζω ο κόσμος να τις φοβάται απλά δεν τις γνωρίζει. Δεν μπορείς να καταλάβεις την ελευθερία που σου δίνει αν δε την ζήσεις. Έγω πλέον θεωρώ βασικό στοιχείο του αυτοκινήτου την ύπαρξη γυάλινης οροφής και γι αυτό το επόμενο που θα πάρω (nissan qashqai +2) το επέλεξα με βάση το γεγονός οτι αυτή περιλαμβάνεται στο στανταρ εξοπλισμό.
ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΥΑΛΙΝΗ ΟΡΟΦΗ ΤΟΣΟ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΜΒΑΤΟ ΠΑΡ-ΜΠΡΙΖ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. ΑΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΘΑΜΠΑ. ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΑΙΠΟΡΙΑ! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
Οι γυαλινες οροφες ειναι εφευρεση για τις βορειεσς χωρες που εχουν λιγες μερες το χρονο ηλιο. Το ιδιο ισχυει και για τα cabrio. Εγω προσωπικα πιστευω οτι στην ελλαδα ειναι απαραδεκτο να αγοραζουμε αυτοκινητα μαυρου χρωματος ποσο περισσοτερο με ηλιοροφες. Κανουμε τη ζωη μας δυσκολη το καλοκαιρι.
ante geia gualini orofi einai ola ta lefta
μπορεί η πανοραμική ηλιοροφή από μέσα να προσφέρει καταπληκτική αίσθηση αλλά θεωρώ ότι στο θέμα της εξωτερικής εμφάνισης χαλάει κατά πολύ την εικόνα του αυτοκινήτου - ίσως να ταιρίαζει μόνο σε πολυμορφικά από αισθητικής άποψης. Τα παραπάνω συν το κόστος θα με απέτρεπαν από το να βάλω στο δικό μου αυτοκίνητο.