Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Porsche Panamera Cabrio θα έχει 2 πόρτες και υφασμάτινη οροφή.

Η Porsche Panamera Cabrio θα έχει 2 πόρτες και υφασμάτινη οροφή.

Στα σκαριά η Panamera Cabrio

(8/5/2009)

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του τμήματος R&D της Porsche, Βόλφγκανγκ Ντουρχάιμερ, η γκάμα της Panamera θα εμπλουτιστεί με νέα αμαξώματα. Οι πρώτες πληροφορίες για την Porsche Panamera Cabrio δείχνουν, ότι θα είναι δίπορτη και με υφασμάτινη οροφή.

Το φαινόμενο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα από μία μόνο πλατφόρμα δεν είναι καινούριο. Συμβαίνει στο γκρουπ της Volkswagen, το ίδιο ισχύει στην GM, στην Peugeot-Citroen, Fiat-Lancia-Alfa Romeo. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες προσφέρουν πολλές «διαφορετικές» προτάσεις στον καταναλωτή, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν υπέρογκα χρηματικά ποσά στην εξέλιξη ή παραγωγή του κάθε μοντέλου. Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες, είτε μικρές, είτε μεγάλες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επίσης, μια επιτυχημένη πλατφόρμα εξελίσσεται συνεχώς, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι πάνω της μπορεί να βασίζονται περισσότερες από μία γενιές ενός μοντέλου. Οι παραπάνω παράμετροι λοιπόν δεν θα μπορούσαν να μην ισχύουν ακόμη και για την Porsche. Σύμφωνα λοιπόν με τον υπεύθυνο του τμήματος έρευνας και εξέλιξης του γερμανικού οίκου, Βόλφγκανγκ Ντουρχάιμερ, η πλατφόρμα της νέας Porsche Panamera έχει τέτοιες δυνατότητες εξέλιξης, ώστε να δούμε την Panamera και σε άλλα αμαξώματα.
Αυτό που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να βγει πρώτο στην παραγωγή είναι η ανοικτή έκδοση της Porsche Panamera, ενώ δεν αποκλείεται να ακολουθήσει και σε αμιγώς κουπέ αμάξωμα. Το τελευταίο πιθανολογείται να ονομάζεται GT Coupe (απόγονος της 928) και θα έχει αγωνιστικό προσανατολισμό.
Η νέα λοιπόν Porsche Panamera Cabrio, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία, έχει το ίδιο εμπρόσθιο μέρος με την τετράθυρη κλειστή έκδοση, όμως ριζικές είναι οι αλλαγές από τη μέση και πίσω. Συγκεκριμένα, απουσιάζουν οι δύο πίσω πόρτες προκειμένου να ενισχυθεί η ακαμψία του αμαξώματος, ενώ μεγαλύτερες σε μήκος είναι πλέον αυτές του οδηγού και συνοδηγού, προκειμένου να είναι δυνατή η είσοδος των επιβατών στα πίσω καθίσματα.
Φυσικά, έχουν ληφθεί και τα απαραίτητα μέτρα για την παθητική ασφάλεια των επιβατών (εκτινασσόμενα roll bar), αναλυτικές πληροφορίες όμως δεν υπάρχουν ακόμη. Σίγουρο, όμως είναι, ότι η Porsche θα μείνει πιστή στις αξίες της και θα χρησιμοποιήσει υφασμάτινη οροφή. Αυτό μάλιστα, επιβεβαιώθηκε και από τον υπεύθυνο του τμήματος έρευνας και εξέλιξης. Ο χρόνος του «άνοιξε-κλείσε», όπως είναι λογικό είναι άγνωστος ακόμη (το μοντέλο βρίσκεται υπό εξέλιξη), πιθανολογούμε όμως ότι θα κυμαίνεται γύρω στα 20 με 25 δλ. (20 δλ. είναι ο χρόνος που απαιτείται στην 911 Carrera Cabrio).
Τέλος, διαφορές σε σχέση με την κλειστή Panamera δεν θα υπάρχουν όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα ή τον τρόπο μετάδοσης της κίνησης. Το νέο μοντέλο θα είναι έτοιμο μέχρι το 2011, ενώ μέχρι τότε, οι πληροφορίες θα εμπλουτιστούν.
Mercedes
Autotriti.gr