Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O 1.200άρης βενζινοκινητήρας θα αποδίδει 105 ίππους. Θα φορεθεί τόσο στο Golf, όσο και στο Polo.

O 1.200άρης βενζινοκινητήρας θα αποδίδει 105 ίππους. Θα φορεθεί τόσο στο Golf, όσο και στο Polo.

Νέοι κινητήρες για VW Golf και Polo

(13/5/2009)

Στο Vienna Motor Symposium η Volkswagen ανακοίνωσε ότι η γκάμα των κινητήριων συνόλων της θα εμπλουτιστεί με ένα βενζινοκινητήρα και ένα diesel. Αυτοί βασίζονται στις τεχνολογίες TSI και TDI του γκρουπ και ακολουθούν τη φιλοσοφία του downsizing.

Το φαινόμενο ένα κινητήριο σύνολο να τοποθετείται σε περισσότερα από ένα μοντέλα είναι σύνηθες. Ειδικά μάλιστα στο γκρουπ της Volkswagen όπου ο 1,4 λίτρων TSI είναι από τους πιο διαδεδομένους και συναντάται σε τρεις βασικές «παραλλαγές».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η μάχη όμως της εποχής για ακόμη μικρότερη κατανάλωση χωρίς εκπτώσεις στην απόδοση οδήγησε τους τεχνικούς της Volkswagen ένα βήμα πιο κάτω, καθώς στο Vienna Motor Symposium παρουσίασαν δύο νέα κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων και ένα diesel χωρητικότητας 1.6 λίτρων.
Ακολούθησαν δηλαδή το δρόμο του downsizing και στις δύο περιπτώσεις. Συγκεκριμένα, ο βενζινοκινητήρας (βασίζεται στην τεχνολογία TSI) θα αποδίδει 105 ίππους, ενώ ο 1.600άρης TDI θα «βγαίνει» σε τρεις παραλλαγές, μία των 90 και μία των 105 ίππων οι οποίες θα τοποθετούνται στο VW Golf, ενώ η τρίτη προορίζεται για το VW Polo και αποδίδει 75 ίππους.
Αμφότερα τα κινητήρια σύνολα θα συνδυάζονται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με το 7άρι DSG. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν ανακοινώθηκαν, παρά μόνο ότι ο 1,2 λίτρων θα αποδίδει περίπου 175 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
Toyota
KIA