ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Peugeot έχει και ντιζάιν και κινητήρες BMW. Γιατί όμως ακολουθεί αντί να ηγείται του ανταγωνισμού;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Peugeot έχει και ντιζάιν και κινητήρες BMW. Γιατί όμως ακολουθεί αντί να ηγείται του ανταγωνισμού;

(22/5/2009)

Η Peugeot είναι η μάρκα που έχει δώσει στους έλληνες οδηγούς τα πιο αγαπημένα τους αυτοκίνητα. Τα Rallye κύλησαν στις ελληνικές ασφάλτους με περισσότερο πάθος από κάθε άλλο αυτοκίνητο. Τι έγινε όμως αυτή η αγάπη;

Η Peugeot την τελευταία δεκαετία βρίσκεται συνεχώς στις πρώτες δέκα θέσεις κατάταξη της ελληνικής αγοράς. ¶λλες φορές καλύτερα, όπως το 2002, άλλες χειρότερα όπως το 2005. Όμως το 2008 έκλεισε με τα χαμηλότερα αποτελέσματα στην πρόσφατη ιστορία της, πράγμα παράδοξο αφού διαθέτει την καλύτερη γκάμα αυτοκινήτων από ποτέ. &&&& Τα δύο βασικά μοντέλα της μάρκας, το 207 και το 308 έχουν ότι μπορεί να χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να πουλήσει. Είναι νέα, και έχουν αναμφίβολα την καλύτερη γκάμα κινητήρων στις κατηγορίες τους. Η Peugeot συνεργάστηκε στις αρχές του 2000 με τη BMW για να εξελίξουν μια σειρά τετρακύλινδρων μοτέρ. &&&& Με την ονομασία Prince, αυτά τα μοτέρ σε 1,4 και 1,6 (με και χωρίς τούρμπο) είναι ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει στη μικρή και μεσαία κατηγορία. Έχουν την αντοχή των κλασσικών μοτέρ της Peugeot που ανέδειξε τη φίρμα τις προηγούμενες δεκαετίες, και την υψηλή τεχνολογία (Valvetronic) των κινητήρων της BMW. &&&& &&&& Τα νούμερα όμως δε δείχνουν ανταπόκριση σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Η Peugeot από το 2002 με μερίδιο αγοράς 8,3% πέφτει συνεχώς και το 2008 έκλεισε στο 3,9%. Ο αριθμός των πωλήσεων είναι σχετικός (αφού ακολουθεί την τάση ολόκληρης της αγοράς) όμως είναι ενδεικτικό ότι και αυτός είναι μισός: από 22.313 το 2002 μόνο 10.350 αυτοκίνητα πέρσι. &&&& Τι συμβαίνει; Η Peugeot είναι η μάρκα με την περισσότερο ενιαία εταιρική εικόνα. Τα αυτοκίνητά της μοιάζουν με μεταξύ τους, αν και πιο κρίσιμα μοιάζουν πολύ με αυτά που αντικαθιστούν από γενιά σε γενιά. Το 207 όχι τόσο, αφού μεγάλωσε και ομόρφυνε, έγινε πιο μυώδες, πιο «αντρικό» και απέκτησε σημαντικά ισχυρές εκδόσεις. Για αυτό και πήγε καλά σε πωλήσεις αν και άφησε ένα κενό στη βασική έκδοση αφού δεν προσφέρεται με κινητήρα 1,1 όπως το 206 πριν από αυτό, μια τρύπα που καλείται να καλύψει τώρα το 206+. &&&& Το 308 όμως παρά την εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχό του δεν αποστασιοποιήθηκε τόσο ώστε να δείξει νέο. Η Peugeot είχε προηγουμένως «παίξει το χαρτί» της νέας εταιρικής ταυτότητας με το facelift του 307 και έτσι το νέο μοντέλο δεν ξεχώρισε αμέσως. Το ίδιο πρόβλημα είχε και η Alfa Romeo με την 159 (αφού είχε δείξει ήδη τις «νέες» γραμμές στο facelift της 156) και η Seat με το Leon που ακολούθησε τα Altea και Toledo χάνοντας έτσι το στοιχείο της φρεσκάδας. &&&& Και όμως το 308 είναι το μικρομεσαίο με τους καλύτερους κινητήρες και το πιο τολμηρό ντιζάιν. H ποιότητα κατασκευής είναι σε γερμανικά επίπεδα ενώ η αισθητική, η χωροταξία και η οδική συμπεριφορά ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο ανταγωνίζεται. &&&& ¶ρα λοιπόν τι φταιει; Βλέπετε εσείς κάποιο πρόβλημα στη γκάμα της Peugeot; Υπάρχει κάτι μεμπτό ή απλά η αγορά έχει επικεντρωθεί στους γερμανούς κατασκευαστές τόσο που απλά η Peugeot βγαίνει χαμένη;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto