Το πρώτο εξάμηνο του 2009, η GM πούλησε 878.641 οχήματα στην Ευρώπη και είχε μερίδιο αγοράς 9,1%. Στη Γερμανία, οι πωλήσεις της Opel αυξήθηκαν σε ποσοστό 27% και οι πωλήσεις της Chevrolet αντίστοιχα 41% το πρώτο εξάμηνο του 2009.
Αυτό σημαίνει ότι το GM group στη Γερμανία πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις του στη Γερμανία από το 2001, με 210.828 οχήματα. Το Opel Insignia, Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009, συνεχίζει να διαπρέπει: με πωλήσεις 86.350 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2009, το Insignia είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο μεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη. Το Opel Meriva ήταν επίσης πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
«Αν και θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να μπορέσει η βιομηχανία να επανέλθει στα επίπεδα του 2007, συνεργαζόμαστε εντατικά με το Δίκτυό μας, δίνοντας μάχη για την κάθε πώληση κατά τη διάρκεια μιας εξαιρετικά δύσκολης περιόδου. Διαθέτουμε μία ποικιλία νέων προϊόντων και θα συνεχίσουμε να διαχειριζόμαστε την παραγωγή και τα κόστη μας όσο το δυνατόν πιο αυστηρά, εκφράζοντας παράλληλα το ισχυρό προϊοντικό μας μήνυμα στο χώρο της αγοράς» δήλωσε ο Brent Dewar, αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ & aftersales της GM Europe.