Νέες εκδόσεις των κινητήρων DXi11 και DXi13 προσφέρει η Renault Trucks. Χάρη στην αναβάθμιση τους, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα που χρησιμοποιούνται στα Premium, Kerax και Magnum καλύπτουν πλέον τα αυστηρότατα πρότυπα EEV αναφορικά με τις εκπομπές βλαβερών ρύπων τους.
Ως γνωστόν, τα πρότυπα EEV (Enhanced Enviromentally-friendly Vehicles) είναι εξαιρετικά αυστηρά ως προς τις προδιαγραφές τους που αφορούν στις εκπομπές ρύπων, ακόμα περισσότερο και από την Κοινοτική νόρμα Euro 5.Όσοι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές τους συγκαταλέγονται στους πιο… οικολογικούς που έχει να επιδείξει η αυτοκίνηση και σε αυτή την κατηγορία συγκαταλέγονται πλέον τα μηχανικά σύνολα DXi11 και DXi13 της Renault Trucks.Οι συγκεκριμένοι υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες της Γαλλικής εταιρείας χρησιμοποιούνται στα φορτηγά Premium, Kerax και Magnum που προορίζονται για ενδοαστικές και υπεραστικες διανομές, για τον κατασκευαστικό κλάδο αλλά και τις διεθνείς μεταφορές.Οι εν λόγω κινητήρες βασίζονται στην τεχνολογία SCR (Selective Catalutic Reduction) προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro 5 ενώ οι πιο πρόσφατες εκδόσεις τους που παρουσίασε η Renault Trucks, καλύπτουν και τις προδιαγραφές EEV.Παράλληλα η Γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε πως σύντομα θα προσφέρονται σε εκδόσεις EEV και οι κινητήρες DXi5 (με ισχύ 180 ίππων) και DXi7 (270 και 310 ίππων) που προσφέρονται με τα μικρότερα σε μεταφορικές δυνατότητες οχήματα της όπως το Midlum.