Σε καλή κατάσταση φαίνεται να έχει μείνει η καμπίνα του Nano μετά την εμπρόσθια σύγκρουση.
Περνάει το Nano τα στάνταρ ασφάλειας;
(16/7/2009)
“Η βασική έκδοση του Nano αποκλείεται να περνούσε τις προδιαγραφές ασφάλειας», Clive Hickman, τεχνικός διευθυντής της φίρμας. Για αυτό και θα έρθει με διαφορετικές προδιαγραφές στην ευρωπαϊκή αγορά. Δύο τέτοια μοντέλα δοκιμάστηκαν σε τεστ σύγκρουσης στην Αγγλία.
«Δεν διαφέρει από άλλα οχήματα που υποβάλλονται στην ίδια δοκιμασία. Ήταν μια καλή σύγκρουση». Αυτά ήταν τα λόγια του Nic Fasci, υπεύθυνου της δοκιμής σύγκρουσης, που πραγματοποιήθηκε με τα δύο ειδικά διαμορφωμένα στα Euro-specs Tata Nano (ενισχύσεις σε αμάξωμα).
Αποτελέσματα για τυχόν τραυματισμών των επιβατών δυστυχώς δεν ανακοινώθηκαν.
Αναφορικά με τη δοκιμασία, τα δύο οχήματα υπεβλήθησαν στο τεστ πλευρικής και μετωπικής σύγκρουσης με αντίστοιχες ταχύτητες τα 50 και 56 χ.α.ω. και το αποτέλεσμα κρίθηκε ικανοποιητικό. Περαιτέρω, όμως αναλύσεις, αποτελέσματα, αστέρια ή τραυματισμοί στους επιβάτες δεν ανακοινώθηκαν. Πρόκειται λοιπόν για μια καλή ένδειξη, η οποία ωστόσο πρέπει να επιβεβαιωθεί και από τον EuroNCAP, όταν το μοντέλο έρθει στην Ευρώπη. Μέχρι τότε, θα υπάρξουν και άλλες δοκιμές…