ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ford Fiesta Van vs Opel CorsaVan

Ford Fiesta Van vs Opel CorsaVan

(23/12/2009)

Τι συμβαίνει όταν δύο ευπαρουσίαστα και ευέλικτα Mini-Vanette τίθενται αντιμέτωπα σε μια άτυπη μονομαχία, με έπαθλο την προτίμηση του αγοραστικού κοινού σε μια ανταγωνιστική και δημοφιλή κατηγορία; Την απάντηση δίνουν το νεοσύστατο Ford Fiesta Van και το διαχρονικό Opel CorsaVan.

Εντός, εκτός και επί τα αυτά Το νέο Ford Fiesta Van αναμφίβολα κλέβει τις εντυπώσεις και μαγνητίζει τα βλέμματα, χάρη στην εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση του, τον συνδυασμό πρακτικότητας και ιδιαίτερου στυλ, στο οποίο συντελούν και οι αρκετά συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις, καθώς και το σχετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η ίδια ευχάριστη και εντυπωσιακή εικόνα κυριαρχεί και στον εσωτερικό διάκοσμο του Fiesta Van, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα πολύ καλής ποιότητας υλικά τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί, την εντυπωσιακή και πρωτότυπη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, καθώς και τις σπορτίφ πινελιές που έχουν προστεθεί.
Βασισμένο στην τρίθυρη έκδοση της νέας γενιάς του Fiesta, το νέο Mini-Vanette διαφοροποιείται σε σχέση με τις αντίστοιχες επιβατικές εκδόσεις χάρη στην αντικατάσταση των πίσω πλευρικών παραθύρων από μεταλλικές επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ και τα καθίσματα της πίσω σειράς έχουν αφαιρεθεί. Παρά το γεγονός αυτό, δεν στερείται πρακτικότητας ή ευρυχωρίας, ενώ παράλληλα και η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Στην αντίπερα όχθη, το Opel CorsaVan αποτελεί και αυτό με τη σειρά του ένα από τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά μοντέλα της κατηγορίας των Mini-Vanette, συνδυάζοντας παράλληλα την άνεση με μια αίσθηση πολυτέλειας, ενώ ως πολύ καλή κρίνεται τόσο η οδική του συμπεριφορά όσο και οι μεταφορικές του δυνατότητες, τομείς οι οποίοι είναι.ιδιαίτερα σημαντικοί για τον επαγγελματικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό του Opel CorsaVan κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις και διακρίνεται για την αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέουν εξάλλου όλοι οι εκπρόσωποι της Γερμανικής εταιρείας, καθώς και για την γενικότερη άνεση και ευρυχωρία του.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αρκετά καλής ποιότητας, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα όσο και η άνεση των επιβατών, ενώ η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας καταφέρνει να διατηρείται σύγχρονη και ανταγωνιστική.

&&&& Με σπορτίφ DNA και στιβαρότητα

Στο δρόμο, το Fiesta Van αποκαλύπτει τον σπορ χαρακτήρα του και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, στοιχεία τα οποία έχει «κληρονομήσει» από την επιβατική του έκδοση, ενώ σαφέστατα στο συνολικό αποτέλεσμα συντελούν επίσης και οι δυνατοί κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι καθώς και το εξαιρετικό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι ότι πρόκειται για ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο με αρκετά σπορ χαρακτήρα, το οποίο κινείται με ιδιαίτερη άνεση και ασφάλεια τόσο εντός πόλης -λόγω των περιορισμένων διαστάσεων του- όσο και στο εθνικό δίκτυο και το βασικότερο προσφέροντας στιγμές οδηγικής απόλαυσης.

Από την άλλη, το Opel CorsaVan χωρίς να υπολείπεται σε σπορ αίσθηση, δείχνει αξιοθαύμαστη στιβαρότητα και σταθερότητα ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ και η ευελιξία του εντός πόλης αποτελεί άλλο ένα δυνατό χαρτί για το γερμανικό Mini-Vanette, χάρη στις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις.
Αρκετά χρήσιμο και κυρίως εύχρηστο και πρακτικό, αποδεικνύεται το 5τάχυτο αυτοματοποιημένο- σειριακό κιβώτιο Easytronic, τόσο σε αστικό όσο και σε εθνικό δίκτυο, κάνοντας την καθημερινή συμβίωση με το αυτοκίνητο ακόμη πιο εύκολη υπόθεση.
Συνοψίζοντας, το CorsaVan καταφέρνει να ενθουσιάσει με τον δικό του τρόπο, έχοντας ως σύμμαχο την πολύτιμη συνδρομή του κιβωτίου Easytronic και την γενικότερη αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας που αποπνέει το αυτοκίνητο όταν κινείται.

&&&& Δεν αμελούν τα «επαγγελματικά τους καθήκοντα»

Παρά την έμφαση στην εξωτερική σχεδίαση και τις σπορτίφ πινελιές μέσα- έξω, ο χαρακτήρας του Mini-Vanette της Ford δεν αλλοιώνεται ούτε στο ελάχιστο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης έχει όγκο άνω του 1,0 κ.μ., το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 423 κιλά, ενώ το μέγιστο μήκος του ορίζεται στα 1.327 χλστ. Αντίστοιχα το πλάτος του ορίζεται στα 1.278 χλστ. (1.004 χλστ. μεταξύ των θόλων) και το ύψος του στα 936 χλστ.

Πανομοιότυπη είναι και η κατάσταση που επικρατεί στον «εργασιακό» χώρο του CorsaVan. Με την αφαίρεση της δεύτερης σειράς καθισμάτων και την αντικατάσταση των πίσω πλευρικών παραθύρων από μεταλλικές πλάκες, έχει δημιουργηθεί ένας μεγάλος χώρος φόρτωσης με μήκος 1.257 χλστ. και μέγιστο όγκο 1,0 κ.μ. Παράλληλα το ανώτατο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει το Γερμανικό ελαφρύ επαγγελματικό ανέρχεται στα 475 κιλά.

&&&& Με καλές επιδόσεις και διαφορετικό προσανατολισμό

Το Fiesta Van της δοκιμής ήταν διαθέσιμο με 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Duratec, 1,25 λίτρων με απόδοση 82 ίππων, ο οποίος προσέδιδε αρκετά καλές επιδόσεις στο Mini-Vanette της Ford, δημιουργώντας τις ιδανικές προϋποθέσεις για άνετη και ασφαλή μετάβαση προς οποιοδήποτε προορισμό, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο εφοδιάζεται.
Παράλληλα το Fiesta Van είναι διαθέσιμο και με δύο πετρελαιοκινητήρες Duratorq, 1,4 και 1,6 λίτρων με απόδοση 68 και 90 ίππων αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά στο μηχανικό σύνολο με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το CorsaVan της δοκιμής, επρόκειτο για ένα κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων (Twinport Ecotec), απόδοσης 80 ίππων και 110 Nm ροπής, ο οποίος συνδυαζόταν με το αυτοματοποιημένο- σειριακό κιβώτιο Easytronic των 5 σχέσεων και προσέφερε την έξτρα απαιτούμενη άνεση τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβαίνοντα.
Στα υπόψη του υποψήφιου ιδιοκτήτη ενός CorsaVan θα πρέπει να βρίσκεται και ο CDTI πετρελαιοκινητήρας των 1,3 λίτρων, ισχύος 75 ίππων, με μέγιστη ροπή 170 Nm.
Mercedes
DOBLO VS COURIER