Πόσο σας ενδιαφέρει που κατασκευάζεται το δικό σας αυτοκίνητο;
(14/1/2010)
Ένα Nissan από την Ισπανία, ένα Renault από την Τουρκία, ένα Honda από την Αγγλία, ένα Suzuki από την Ινδία και ένα Audi από την Ουγγαρία. Εσάς σας ενδιαφέρει η χώρα κατασκευής του δικού σας αυτοκινήτου;
Η παγκοσμιοποίηση άνοιξε τον δρόμο για παραγωγή εκτός έδρας, παραγωγή όπου το κόστος είναι χαμηλότερο, και το κέρδος υψηλότερο. Πόσο όμως άλλαξε αυτό τα αυτοκίνητα που οδηγούμε; Τα έκανε καλύτερα; Χειρότερα; Φτηνότερα; Ποιος δε θυμάται την εποχή που για να αγοράσει μια τηλεόραση Sony την έψαχνε γύρω - γύρω να δει αν γράφει το πολυπόθητο “Made in Japan”; Το ίδιο μοντέλο φυσικά κατασκευαζόταν και σε άλλες χώρες, όμως για κάποιο λόγο που κανείς δε μπορούσε να εντοπίσει αυτές τις τηλεοράσεις τις θεωρούσαμε υποδεέστερες. Κάτι που οι «τηλεορασάδες» φυσικά κατάλαβαν και εκμεταλλεύθηκαν στο έπακρο, τιμολογώντας τις «καλύτερες» Made in Japan τηλεοράσεις ακριβότερα. &&&& Στα αυτοκίνητα ευτυχώς αυτό δεν συνέβη. Κυρίως γιατί κάθε μοντέλο φτιάχνεται συνήθως σε ένα εργοστάσιο. Φυσικά αναλόγως απόστασης και φόρων (αν προέρχεται εκτός Ε.Ε.) υπάρχει επιβάρυνση, όμως δε μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση. &&&& Σήμερα εξάλλου οι κατασκευαστές υπόσχονται σταθερή ποιότητα ασχέτως χώρας προέλευσης. Αυτό γιατί ένα εργοστάσιο μιας μάρκας μπορεί να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και στα ίδια επίπεδα ποιότητας άσχετα με τη χώρα στην οποία βρίσκεται. ¶ρα λοιπόν είτε ένα VW προέρχεται από τη Γερμανία είτε από το Μεξικό το αποτέλεσμα είναι ίδιο. &&&& &&&& Ή όχι; Υπήρξαν παράπονα στο παρελθόν για γραμμές παραγωγής που απέδιδαν διαφορετικής ποιότητας ή αξιοπιστίας αυτοκίνητα. ¶λλες φορές το πρόβλημα ήταν πραγματικό, τις περισσότερες όμως ήταν μάλλον μύθος. Το αποτέλεσμα όμως ήταν πως αρκετά αυτοκίνητα, ακόμη και σήμερα, φαίνεται να στιγματίζονται, έστω και ελαφρά, από την χώρα στην οποία κατασκευάζονται. &&&& Τίθεται δηλαδή ένα κάποιο θέμα που ξεπερνά την χώρα προέλευσης της μάρκας τους. Ένα γαλλικό αυτοκίνητο προτιμάται γιατί είναι γαλλικό, και ένα ιαπωνικό γιατί είναι ιαπωνικό. Πρόκειται για τη φιλοσοφία που ακολουθεί μια μάρκα, μια φιλοσοφία που περιέχει ένα εθνικό γονίδιο. Αυτό όμως μπορεί να αλλοιωθεί από τη χώρα κατασκευής; &&&& Μάλλον όχι, αυτό που όμως κάποιες φορές μπορεί να απασχολήσει είναι η αξιοπιστία. Κυρίως όταν η χώρα κατασκευής δεν μας ακούγεται και ως η «πρώτη» σε θέματα τεχνολογίας και βαριάς βιομηχανίας. Από την άλλη όμως θα μπορούσε ένας κατασκευαστής να διακινδυνεύσει το καλό του όνομα και να επενδύσει σε ένα εργοστάσιο που παράγει προβληματικά αυτοκίνητα; &&&& Δε θα βεβαιωνόταν πρώτα ότι μπορεί ακόμη και σε μία χώρα χωρίς ιδιαίτερη βιομηχανία ή τεχνολογία να παράγει το αυτοκίνητό του στα ίδια επίπεδα που το παράγει και στη χώρα του; Η λογική λέει όχι, όμως αυτά τα θέματα δεν τα προσεγγίζει πάντα η κοινή λογική της αγοράς. &&&& &&&& Εσείς λοιπόν πως το βλέπετε; Ψάχνετε να δείτε που κατασκευάζετε το αυτοκίνητο που θέλετε να αγοράσετε; Σας απασχολεί; Μπορεί να αποτελέσει η χώρα κατασκευής λόγο αποφυγής ενός μοντέλου ή μιας μάρκας; Πόση σημασία δίνετε σε κάτι τέτοιο;
Όπως πολύ σωστά ανέφεραν ορισμένοι, για την ποιότητα/αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία το ΠΟΥ συναρμολογείται αυτό, αλλά το ΤΙ ποιότητα/αξιοπιστία έχουν τα ανταλλακτικά που μπαίνουν σ'αυτό! Ειδικά σε ότι αφορά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά και αισθητήρες που είναι και τα ποιο ευαίσθητα (και πανάκριβα)... Μόνη εξαίρεση σε αυτό, έχει να κάνει με όλα όσα κατασκευάζονται στην ΤΟΥΡΚΙΑ και αγοράζονται μανιωδώς από τους νεο-Ελληνέζους... Μπράβο ρε παιδιά, στηρίξτε όσο μπορείτε το φασιστικό στρατιωτικό καθεστός των Κεμαλιστών...Με τα λεφτά σας αγοράζουν όπλα , κάνουν συνεχώς παραβιάσεις διεκδικούν και τσαμπουκαλευονται... Βέβαια τέτοια τομάρια που έχουμε καταντήσει πλέον οι νεο -Ελληνέζοι ,περίμενε κανείς κάτι διαφορετικο;
Paidia Fevrouarios 2013 h Daihatsu stamataei na eisagei autokinita sthn Eurwpi h monadiki etairia pou OLA ma OLA ta amaksia ths htan, einai kai tha einai Made In Japan.... Daihatsu..... O vasilias ths aksiopistias.... osoi einai katoxoi eimai sigouros pws me niwthoune...
To που κατασκευαζεται ενα αυτοκινητο δεν εχει καμια σημασια.Η φιλοσοφια κατασκευης του καθε κατασκευαστη παραμενει η ιδια οπου και να παραγει τα μοντελα του.Εξαλου οι κατασκευαστες παραγουν τα αυτοκινητα τους σε "τριτες χωρες" για να μειωσουν το κοστος σε ανθρωπινο δυναμικο και οχι για να χρησιμοποιησουν κατωτερης ποιοτητας υλικα.
mitsubishi colt ... kapote iapwnia .. twra kataskevh mazi me smart forfour sthn ollandia .. sto ergostasio ths daimler-chrysler .... h monh etairia pou oti xrhsimopoiei einai made in japan einai h daihatsu .. k oxi mono afto dinei kinhthra se peugeot 107, citroen C1, toyota Aygo kai iQ (kataskevh, synarmologhsh made in japan), subaru justy... eleos dhl ... to allo ti sou leei pali?? gamw tous omilous mou ... pou 8a exw audi A3 1.2 tsi kai sto fanari 8a einai dipla mou to ibiza k to fabia me ton idio kinhthra kai 8a exw plhrwsei kai 7000euros perissotera ... ELEOS ...
Φυσικά ! Το 2004 ήθελα να αγοράσω 5θυρο Toyota Corolla, αλλά μόλις έμαθα ότι δεν ήταν made in Japan πήρα το 4θυρο που τότε ερχόταν από Ιαπωνία. Μέχρι τα 335.000 km , πρόσφατα, οπότε το αποχωρίσθηκα, δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά-ηλεκτρικά και η μηχανή όχι μόνο δεν έκαιγε λάδια, αλλά δύσκολα "μαύριζε" το λαδι. Περήφανος άκουγα τους τεχνίτες να ψιθυρίζουν μεταξύ τους, όταν έβλεπαν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και το ξανθό χρώμα του "καμμένου" λαδιού "....-Γιαπωνέζικο"...!!!
an oi germanoi eftiaxnan aftokinita sti germania anti gia tin tourkia tora me ous misthous pou theloun oi germanoi to golf 1.4 tha ekane 40000euro!!!!!aftos einai o logos pou ekleise i saab!!!!!!eftiaxne mono sti souidia ektokseuontas ta kosti tis etairias sta ipsi!!!!
Εχω Yaris του 2000 ΓΙΑΠΩΝΕΖΟ
Ξερετε ποσα km εχω κανει...380.000 χωρις ΚΙΧ με πανω απο 10 ταξιδια σε εξωτερικο και μιλαμε για 1000αρακι!
Αντε τωρα παρε Auris..Τουρκικο!!!!!!
Μακρια απο μας!
Α,αγαπητοι συντακτες του auto Τριτη γραφτε και που κατασκευαζοντε τα αυτοκινητα που δοκιμαζετε!
ΤΟ 1993 ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ CITROEN ZX 1.4 AVANTAGE. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ. ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟ BLOCK ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΙΚΑ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΛΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 11 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΩΝ 200.000.ΧΙΛ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑ 11 ΕΤΗ 18 ΦΟΡΕΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.
Βεβαίως και το ψάχνω! Και αποτελεί μάλιστα για εμένα κριτήριο αγοράς. "Γερμανικό" αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνία ή στην Πορτογαλία; "Ιαπωνικό" ή "Γαλλικό" αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία; Χμμμμ... Αμφιβάλω αν θα το αγόραζα ποτέ. Έχω Κορεατικό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Κορέα (Hyundai Getz 1.3 με 160.000+ χλμ) και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του και την αντοχή του στο χρόνο. Θα αγόραζα πάλι Hyundai. Αλλά αν μπορούσα να επιλέξω μεταξύ ενός Hyundai κατασκευασμένου στη Νότιο Κορέα και ενός όμοιου κατασκευασμένου στη Σλοβακία, νομίζω πως θα προτιμούσα το "γνήσιο" (χωρίς παρεξήγηση) και ας μην έχω τίποτα εναντίον της συμπαθούς ευρωπαϊκής χώρας.
Φυσικά και παίζει ρόλο η χώρα κατασκευής και αυτό όχι τόσο για την συναρμολόγηση (τριγμοί κλπ ) αλλά κυρίως για τους προμηθευτές του εκάστοτε εργοστασίου της χώρας κατασκευής. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία με γερμανικό golf 4 και 5 που πλέον τα εξαρτήματα τους τα προμηθεύονται κυρίως από εργοστάσια εκτός Γερμανίας με μεγάλη αστοχία υλικού και αξιοπιστίας με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν συχνές ηλεκτρικές και μηχανολογικές βλάβες προκειμένου να υπάρχει χαμηλό κόστος παραγωγής κάτι που δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια .Επίσης το ΤΟΥΟΤΑ COROLA STARET ΙΑΠΩΝΙΑΣ δεν έχει την ίδια αξιοπιστία με το auris ΤΟΥΡΚΙΑΣ .Επειδή είμαι παθών με την αξιοπιστία αγόρασα mazda made in japan με το λιγότερο κακό ελπίζω την συμμετοχή της ford.
Βεβαιως και πρεπει να μας απασχολει το που ειναι κατασκευασμενο τ'αυτοκινητο που προκειται ν'αποκτησουμε.Ιδιαιτερα οταν προερχεται απο χωρα ξεκαθαρα εχθρικη,οπως ο ανατολιτης ασιατης γειτονας μας.Αυτη ειναι η δυναμη του καταναλωτη,να προσανατολιζει την αγοραστικη του ισχυ οχι μονο στην ποιοτητα του προιοντος,αλλα και στην εν'γενει συμπεριφορα-παρουσια-ιστορια,κλπ του παραγωγου-πωλητη,ειτε το προιον ειναι ενα πανακριβο τογιοτα αουρις ειτε ενα λιτρο φρεσκο γαλα.Και για την ιστορια καλα ειναι να γνωριζουμε οτι το AURIS που οι ανεγκεφαλοι Ελληνες τοχουν φερει πρωτο σε πωλησεις,κατασκευαζεται στην Τουρκια (οπως και το VERSO)στο αντα-παζαρ εξω απ'την Προυσα.Για να στησει τη μοναδα παραγωγης εκει η τογιοτα,νοικιασε την απαραιτητη εκταση,για πολλα χρονια,απο ποιον λετε?Απ'το μετοχικο ταμειο του τουρκικου στρατου που φυσικα του ανηκει.Συνεπως καθε ευρω που δινουν οι ανεγκεφαλοι "ευτυχεις"αγοραστες για ν'αποκτησουν AURIS-VERSO ενα μερος τους καταληγει ΑΜΕΣΑ στο τουρκικο στρατο.Οπως ελεγε παλιοτερα ενας Ελληνοκυπριος,πατερας νεκρου αγωνιστη "πληρωνεται τα βολια που αυριο θα σκοτωσουν τα παιδια σας".Συμφωνω και το θεωρω ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ τα περιοδικα στις δοκιμες των αυτοκινητων ν'αναφερουν και την χωρα προελευσης.Γιατι κυριοι του αutotriti δεν το κανετε.Επισης εκτος της Τογιοτα η Ρενω κατασκευαζει το megane s/w και το νεο flurense στην τουρκια οπως και η FIAT το doblo και το linea παλιοτερα,και δεν ειναι μονο αυτοι.Σιγουρα ειναι περισσοτεροι οι κατασκευαστες που εχουν μοναδες στην τουρκια,κι'ακομα περισσοτερα τα μοντελα made in turkey που φτανουν στην χωρα μας.Οι γειτονες εχουν ανπτυγμενη αυτοκινητοβιομηχανια(μπραβο τους) και αρκετοι ευρωπαιοι και απω ανατολιτες κατασκευαστεςεχουν στησει εκει τις μοναδες τους.Να περιμενουμε καποιο αρθρο απ'το αγαπητο μας περιοδικο για το ποια οχηματα εισαγονται στην χωρα μας απο την τουρκια?Τι λεν οι συντακτες του Αυτοτριτη.Αν και πριν πολλους μηνες διαβασαμε κατι αναλογο για ολα τ'αυτοκινητα της Ελληνικης αγορας.Τελος ας εχουμε τα ματια μας ανοιχτα, και ας ελεγχουμε την ταυτοτητα την προελευση του νεου οχηματος που προκειται ν'αποκτησουμε.
-1ον)ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ SUZUKI...ΠΩΣ ΧΑΛΑΣΕ ΕΤΣΙ? ΕΧΩ ΤΟ BALENO 1.3 GS SPECIAL 3D ΙΟΥΛΙΟΣ ΤΟΥ 1998.ΚΑΘΑΡΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ.ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΠΟΤΕ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ,ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUZUKI ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΩΝΙΚΑ,ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΓΚΟΣ.ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΑ...ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ...
-2ον)KIA CEE'D.ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΣΛΟΒΑΚΙΚΟ.ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΛΟΒΑΚΙΚΑ KIA, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ(3 ΧΡΟΝΙΑ).
-3ον)ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΠΩΣ AURIS,CIVIC 4DR,DOBLO,MEGANE SEDAN,CLIO 3 K.A.,ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ? ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ.ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤE? Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΣΟ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ Η' Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
-4ον)ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Η ΙΑΠΩΝΙΑ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΟΠΩΣ TOYOTA,HONDA,SUZUKI, K.A. ΠΟΥ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ? ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ(MAZDA,SUBARU).
Aν πιστεύει κανένας απο τους κολλημένους με ο παρελθόν οτι υπάρχουν γερμάνικα αυτοκίνητα που κατασκεύαζονται στη γερμανία είναι βαθιά νυχτωμένος κ απληροφόρητος με τα δρώμενα της αυτοκινοτοβιομηχανίας.Μέχρι πριν απο δύο χρόνια το fiesta ήταν ίσως το μοναδικό γερμανικό αυτοκίνητο που συναρμολογούνταν στη μαμά χώρα.Η χώρα παραγωγής για μένα δεν παίζει καθόλου σημασία για το λόγο οτι κάθε σοβαρη εταιρεία κρατά τα στάνταρ ποιότητας ανεξαρτήτου χώρα παραγωγής.Η σύγκριση με τα κινέζικα αυτοκίνητα ειναι ατυχής για ευνόητους λόγους.Δεν μπορεί να παίρνεις τζίπ με 12000 ευρώ και να περιμένεις να σου βγει.Οταν βλέπεις ένα κολοσσό σαν τη toyota που πάντα βασικό μέλημά της ήταν η αξιοπιστία (αποδεδειγμένο!!) να φέρνει εργοστάσιο στη Τουρκία δεν είναι τυχαίο!!!Και τελος η συναρμολόγηση του Νissan στο Βόλο είναι σωστό οτι ήταν προβληματική αλλά αυτό είναι προσόν μόνο του Ελληνάρα που δεν έχει κάθόλου στάνταρ και αυτός είναι κ ένας λόγος(και οι μισθοί βέβαια) που καμία εταιρεια αυτοκινήτων δεν έχει επιλέξει την Ελλάδα σαν έδρα της.
Επίσης πάρα πολύ! Θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο αφού έτυχα σε 2 περιπτώσεις της ίδιας εταιρείας και είδα πόσο μεγάλη σημασία πλέον έχει για μένα το made in Japan!!
1η περίπτωση: αγορά το 1997 mitsubishi lancer τρομερό αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και ερχόταν από Ιαπωνία! Τίποτα μα τίποτα δεν χάλασε στα 7 χρόνια που το είχα και το πούλησα με 140.000 χλμ υπερευχαριστημένος για να πάρω ....
2η περίπτωση: το mitsubishi carisma από Ολλανδία! Τι να πω...μόνο η μηχανή πάνω του ήταν γιαπωνέζικη...και μόνο αυτή δεν έπαθε τίποτα! Όλα τα άλλα...μια τα διακοπτάκια της mercedes, μια το σασμάν της renault, μια λαμπάκι του αερόσακου, μία το ένα μία το άλλο....μετάνιωσα που έδωσα το lancer μου...το οποίο το ξαναπήρα τώρα με την νέα έκδοση ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΑΛΛΑΖΩ!
¶ρα όσο και να θέλουμε να πούμε όχι....ΝΑΙ παίζει ρόλο το που κατασκευάζεται κάθε όχημα! Και για μένα το Ιαπωνικό είναι κορυφαίο σε όλα και στην αξιοπιστία!
Όταν ένα αυτοκίνητο συναρμολογείται στην Γερμανία εννοούμε οτι η συναρμογή των επιμέρους υλικών γίνεται σε εργοστάσιο στην Γερμανία ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτή. Τα επιμέρους υλικά μπορέι να είναι κατασκευασμένα απο οποιονδήποτε προμηθευτή οπουδήποτε στον ΚΟΣΜΟ!!!. Δηλαδή μια BMW μπορεί να είναι made in Germany αλλά να έχει αναρτήσεις made in taiwan!!!
Eαν ειναι κατασκευασμενο με τα στανταρ ποιοτητας που περιμενουμε απο την συγκεκριμενη μαρκα, οχι, καθολου δεν με απασχολει. Υπαρχουν ομως περιπτωσεις, σαν παραδειγμα αναφερω το Suzuki Vitara, το οποιο δεν ηταν τοσο καλο σαν το ιαπωνικο, που ισως κανει καποιον επιφυλακτηκο.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ,ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΝΤΟΠΙΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ.ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ MITSUBISHI MADE IN HOLLAND ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΙΧΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΤΕ FIAT(1998).ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ(ΙΝΔΙΑ.ΟΥΓΓΑΡΙΑ κλπ)ΜΕ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΥΛΙΚΟΥ" ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΝΗΣΙΑ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ!ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤ.
Προσωπικά δεν θα με ένοιαζε και πολύ που είναι κατασκευασμένο το αυτοκίνητο που θα με ενδιέφερε.
¶λλωστε αν είναι να βγάλει προβλήματα θα βγάλει είτε είναι κατασκευασμένο στη Γερμανία, είτε στην Τουρκία, είτε στη Ρουμανία.
Δεν μιλάω για Κίνα, διότι είναι άλλο θέμα.
Πιστεύω, όπως είπες και εσύ στο άρθρο, ότι οι εταιρίες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα και σε χώρες άλλες από αυτή που εδρεύουν, ακολουθούν τα ίδια στάνταρ ποιότητας. Τώρα αν υπάρχουν αστοχίες υλικών ή βλάβες, αυτά συμβαίνουν από όποιο εργοστάσιο και αν βγει κάποιο αυτοκίνητο.
Επιπλέον, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει είναι κατασκευασμένο στη "μαμά" χώρα, αν ανοίξεις το καπό θα δεις ότι πολλά αναλώσιμα ή ανταλλακτικά αναφέρουν made in Chech, made in Polonia, France κ.λ.π..
Δηλαδή, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να ρίξουν το κόστος, προμηθεύνονται ανταλλακτικά και αναλώσιμα από εταιρίες άλλων χωρών. Αυτή είναι η παγκοσμιοποίηση.
φυσικα και με ενδιαφερει και γιαυτο πηρα γερμανικο αμαξι. ποτε ιαπωνεζικο κορεατικο και λοιπα κινεζικα υποπροιντα τα οποια εχουν μηδενικη αξιοπιστια και πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης
VEVAIOS K ME ENDIAFEREI POU KATASKEUAZETAI ENA AUTOKINITO.
FANTASTEITE NA EXETE AGORASEI MIA BMW K META NA MATHETE OTI KATASKEYASTIKE STHN KINA H STHN INDIA! THN ALLI MERA THA TO PETOYSA STH THALASSA!!!
Ασφαλώς και παιζει ρόλο σε ποιά χώρα κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο. Αυτό είναι ''ανθρώπινο''. Εννοώ ότι ναι μεν ρομπότ κάνουν την κυρίως δουλειά, αλλά ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός. Και φυσικά ένα ΤΟΥΟΤΑ που κατασκευάζεται στην Αγγλία θα γίνει σωστό. Ένα άλλο όμως που κατασκευάζεται στην Τουρκία.?.?.?. Αν συγκρίνεται τα πούλμαν ΝΕΟPLAN τα Γερμανικά με εκείνα που φτιάχνονται στην Τουρκία εχουν τεράστια διαφορά στην συναρμογή των πλαστικών και όχι μόνο. Τα NISSAN τα Βολιώτικα πόσα προβλήματα είχαν.?.?. σε σύγκριση με άλλα κατασκευασμένα στην Ιαπωνία.
Κακά τα ψέμματα. Μια γραμμή παραγωγής Ιαπωνική ή Γερμανική δεν μπορεί να συγκριθεί με μια Τουρκική ή Ελληνική. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά σε κάθε είδος. Έχουμε πολλά παραδείγματα.
Είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καταναλωτής τι πληρώνει. Σε περιοδικά του εξωτερικού αναφέρετε μαζί με τα άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα....
Εγω πιστευω οτι δεν εχει σημασια σε ποια χωρα κατασκευαζεται το καθε αυτοκινητο.Ο καθε κατασκευαστης εκπαιδευει καταλληλα το προσωπικο του ειτε ειναι στη Γερμανια ειτε οπουδηποτε αλλου.Ο λογος του να δημιουργησεις ενα εργοστασιο π.χ. της VW στο Μεξικο και να παραγεις Golf εχει να κανει πιστευω μονο με το κοστος της εργασιας και οχι με την ποιοτητα των υλικων που χρησιμοποιουνται.Ποιος θα το ρισκαρε αλλωστε?Το θεμα ειναι αν η οικονομια των εργοστασιων απο αυτες τις κινησεις φτανει στον αγοραστη η αν κερδιζουν τελικα περισσοτερα.Αυτο πρεπει να μαθουμε, αλλα απο ποιον δεν γνωριζουμε.Aν τυχει καποια μοντελα να βγουν προβληματικα δε νομιζω οτι φταιει η χωρα προελευσης.Το εργοστασιο ειναι το ιδιο οπου και να κατασκευαστει.Τουλαχιστον ετσι λενε ολοι.Τωρα αν τα προβληματικα μοντελα ερθουν απο χωρες που δεν ειναι η εδρα της εταιρειας τοτε μαλλον η εκπαιδευση του προσωπικου και ο ελεγχος της γραμμης παραγωγης ειναι ελλειπης και αυτο κανει κακο στην καθε εταιρεια.Ευχαριστω πολυ.
Όπως πολύ σωστά ανέφεραν ορισμένοι, για την ποιότητα/αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία το ΠΟΥ συναρμολογείται αυτό, αλλά το ΤΙ ποιότητα/αξιοπιστία έχουν τα ανταλλακτικά που μπαίνουν σ'αυτό! Ειδικά σε ότι αφορά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά και αισθητήρες που είναι και τα ποιο ευαίσθητα (και πανάκριβα)... Μόνη εξαίρεση σε αυτό, έχει να κάνει με όλα όσα κατασκευάζονται στην ΤΟΥΡΚΙΑ και αγοράζονται μανιωδώς από τους νεο-Ελληνέζους... Μπράβο ρε παιδιά, στηρίξτε όσο μπορείτε το φασιστικό στρατιωτικό καθεστός των Κεμαλιστών...Με τα λεφτά σας αγοράζουν όπλα , κάνουν συνεχώς παραβιάσεις διεκδικούν και τσαμπουκαλευονται... Βέβαια τέτοια τομάρια που έχουμε καταντήσει πλέον οι νεο -Ελληνέζοι ,περίμενε κανείς κάτι διαφορετικο;
Paidia Fevrouarios 2013 h Daihatsu stamataei na eisagei autokinita sthn Eurwpi h monadiki etairia pou OLA ma OLA ta amaksia ths htan, einai kai tha einai Made In Japan.... Daihatsu..... O vasilias ths aksiopistias.... osoi einai katoxoi eimai sigouros pws me niwthoune...
To που κατασκευαζεται ενα αυτοκινητο δεν εχει καμια σημασια.Η φιλοσοφια κατασκευης του καθε κατασκευαστη παραμενει η ιδια οπου και να παραγει τα μοντελα του.Εξαλου οι κατασκευαστες παραγουν τα αυτοκινητα τους σε "τριτες χωρες" για να μειωσουν το κοστος σε ανθρωπινο δυναμικο και οχι για να χρησιμοποιησουν κατωτερης ποιοτητας υλικα.
mitsubishi colt ... kapote iapwnia .. twra kataskevh mazi me smart forfour sthn ollandia .. sto ergostasio ths daimler-chrysler .... h monh etairia pou oti xrhsimopoiei einai made in japan einai h daihatsu .. k oxi mono afto dinei kinhthra se peugeot 107, citroen C1, toyota Aygo kai iQ (kataskevh, synarmologhsh made in japan), subaru justy... eleos dhl ... to allo ti sou leei pali?? gamw tous omilous mou ... pou 8a exw audi A3 1.2 tsi kai sto fanari 8a einai dipla mou to ibiza k to fabia me ton idio kinhthra kai 8a exw plhrwsei kai 7000euros perissotera ... ELEOS ...
Φυσικά ! Το 2004 ήθελα να αγοράσω 5θυρο Toyota Corolla, αλλά μόλις έμαθα ότι δεν ήταν made in Japan πήρα το 4θυρο που τότε ερχόταν από Ιαπωνία. Μέχρι τα 335.000 km , πρόσφατα, οπότε το αποχωρίσθηκα, δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά-ηλεκτρικά και η μηχανή όχι μόνο δεν έκαιγε λάδια, αλλά δύσκολα "μαύριζε" το λαδι. Περήφανος άκουγα τους τεχνίτες να ψιθυρίζουν μεταξύ τους, όταν έβλεπαν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και το ξανθό χρώμα του "καμμένου" λαδιού "....-Γιαπωνέζικο"...!!!
an oi germanoi eftiaxnan aftokinita sti germania anti gia tin tourkia tora me ous misthous pou theloun oi germanoi to golf 1.4 tha ekane 40000euro!!!!!aftos einai o logos pou ekleise i saab!!!!!!eftiaxne mono sti souidia ektokseuontas ta kosti tis etairias sta ipsi!!!!
Εχω Yaris του 2000 ΓΙΑΠΩΝΕΖΟ Ξερετε ποσα km εχω κανει...380.000 χωρις ΚΙΧ με πανω απο 10 ταξιδια σε εξωτερικο και μιλαμε για 1000αρακι! Αντε τωρα παρε Auris..Τουρκικο!!!!!! Μακρια απο μας! Α,αγαπητοι συντακτες του auto Τριτη γραφτε και που κατασκευαζοντε τα αυτοκινητα που δοκιμαζετε!
ΤΟ 1993 ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ CITROEN ZX 1.4 AVANTAGE. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ. ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟ BLOCK ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΙΚΑ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΛΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 11 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΩΝ 200.000.ΧΙΛ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑ 11 ΕΤΗ 18 ΦΟΡΕΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.
Βεβαίως και το ψάχνω! Και αποτελεί μάλιστα για εμένα κριτήριο αγοράς. "Γερμανικό" αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνία ή στην Πορτογαλία; "Ιαπωνικό" ή "Γαλλικό" αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία; Χμμμμ... Αμφιβάλω αν θα το αγόραζα ποτέ. Έχω Κορεατικό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Κορέα (Hyundai Getz 1.3 με 160.000+ χλμ) και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του και την αντοχή του στο χρόνο. Θα αγόραζα πάλι Hyundai. Αλλά αν μπορούσα να επιλέξω μεταξύ ενός Hyundai κατασκευασμένου στη Νότιο Κορέα και ενός όμοιου κατασκευασμένου στη Σλοβακία, νομίζω πως θα προτιμούσα το "γνήσιο" (χωρίς παρεξήγηση) και ας μην έχω τίποτα εναντίον της συμπαθούς ευρωπαϊκής χώρας.
Ως οδηγος απο 6 χρονων! μονος μου απο 12 φορτηγο & 1200000χμ οδηγηκης εμπειριας με γερμανικα γαλλικα σουηδικα & ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ- ΜΟΝΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ!!! για ποιοτητα & ΑΞΟΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ.
Φυσικά και παίζει ρόλο η χώρα κατασκευής και αυτό όχι τόσο για την συναρμολόγηση (τριγμοί κλπ ) αλλά κυρίως για τους προμηθευτές του εκάστοτε εργοστασίου της χώρας κατασκευής. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία με γερμανικό golf 4 και 5 που πλέον τα εξαρτήματα τους τα προμηθεύονται κυρίως από εργοστάσια εκτός Γερμανίας με μεγάλη αστοχία υλικού και αξιοπιστίας με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν συχνές ηλεκτρικές και μηχανολογικές βλάβες προκειμένου να υπάρχει χαμηλό κόστος παραγωγής κάτι που δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια .Επίσης το ΤΟΥΟΤΑ COROLA STARET ΙΑΠΩΝΙΑΣ δεν έχει την ίδια αξιοπιστία με το auris ΤΟΥΡΚΙΑΣ .Επειδή είμαι παθών με την αξιοπιστία αγόρασα mazda made in japan με το λιγότερο κακό ελπίζω την συμμετοχή της ford.
Βεβαιως και πρεπει να μας απασχολει το που ειναι κατασκευασμενο τ'αυτοκινητο που προκειται ν'αποκτησουμε.Ιδιαιτερα οταν προερχεται απο χωρα ξεκαθαρα εχθρικη,οπως ο ανατολιτης ασιατης γειτονας μας.Αυτη ειναι η δυναμη του καταναλωτη,να προσανατολιζει την αγοραστικη του ισχυ οχι μονο στην ποιοτητα του προιοντος,αλλα και στην εν'γενει συμπεριφορα-παρουσια-ιστορια,κλπ του παραγωγου-πωλητη,ειτε το προιον ειναι ενα πανακριβο τογιοτα αουρις ειτε ενα λιτρο φρεσκο γαλα.Και για την ιστορια καλα ειναι να γνωριζουμε οτι το AURIS που οι ανεγκεφαλοι Ελληνες τοχουν φερει πρωτο σε πωλησεις,κατασκευαζεται στην Τουρκια (οπως και το VERSO)στο αντα-παζαρ εξω απ'την Προυσα.Για να στησει τη μοναδα παραγωγης εκει η τογιοτα,νοικιασε την απαραιτητη εκταση,για πολλα χρονια,απο ποιον λετε?Απ'το μετοχικο ταμειο του τουρκικου στρατου που φυσικα του ανηκει.Συνεπως καθε ευρω που δινουν οι ανεγκεφαλοι "ευτυχεις"αγοραστες για ν'αποκτησουν AURIS-VERSO ενα μερος τους καταληγει ΑΜΕΣΑ στο τουρκικο στρατο.Οπως ελεγε παλιοτερα ενας Ελληνοκυπριος,πατερας νεκρου αγωνιστη "πληρωνεται τα βολια που αυριο θα σκοτωσουν τα παιδια σας".Συμφωνω και το θεωρω ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ τα περιοδικα στις δοκιμες των αυτοκινητων ν'αναφερουν και την χωρα προελευσης.Γιατι κυριοι του αutotriti δεν το κανετε.Επισης εκτος της Τογιοτα η Ρενω κατασκευαζει το megane s/w και το νεο flurense στην τουρκια οπως και η FIAT το doblo και το linea παλιοτερα,και δεν ειναι μονο αυτοι.Σιγουρα ειναι περισσοτεροι οι κατασκευαστες που εχουν μοναδες στην τουρκια,κι'ακομα περισσοτερα τα μοντελα made in turkey που φτανουν στην χωρα μας.Οι γειτονες εχουν ανπτυγμενη αυτοκινητοβιομηχανια(μπραβο τους) και αρκετοι ευρωπαιοι και απω ανατολιτες κατασκευαστεςεχουν στησει εκει τις μοναδες τους.Να περιμενουμε καποιο αρθρο απ'το αγαπητο μας περιοδικο για το ποια οχηματα εισαγονται στην χωρα μας απο την τουρκια?Τι λεν οι συντακτες του Αυτοτριτη.Αν και πριν πολλους μηνες διαβασαμε κατι αναλογο για ολα τ'αυτοκινητα της Ελληνικης αγορας.Τελος ας εχουμε τα ματια μας ανοιχτα, και ας ελεγχουμε την ταυτοτητα την προελευση του νεου οχηματος που προκειται ν'αποκτησουμε.
-1ον)ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ SUZUKI...ΠΩΣ ΧΑΛΑΣΕ ΕΤΣΙ? ΕΧΩ ΤΟ BALENO 1.3 GS SPECIAL 3D ΙΟΥΛΙΟΣ ΤΟΥ 1998.ΚΑΘΑΡΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ.ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΠΟΤΕ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ,ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUZUKI ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΩΝΙΚΑ,ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΓΚΟΣ.ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΑ...ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ... -2ον)KIA CEE'D.ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΣΛΟΒΑΚΙΚΟ.ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΛΟΒΑΚΙΚΑ KIA, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ(3 ΧΡΟΝΙΑ). -3ον)ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΠΩΣ AURIS,CIVIC 4DR,DOBLO,MEGANE SEDAN,CLIO 3 K.A.,ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ? ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ.ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤE? Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΣΟ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ Η' Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ. -4ον)ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Η ΙΑΠΩΝΙΑ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΟΠΩΣ TOYOTA,HONDA,SUZUKI, K.A. ΠΟΥ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ? ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ(MAZDA,SUBARU).
Aν πιστεύει κανένας απο τους κολλημένους με ο παρελθόν οτι υπάρχουν γερμάνικα αυτοκίνητα που κατασκεύαζονται στη γερμανία είναι βαθιά νυχτωμένος κ απληροφόρητος με τα δρώμενα της αυτοκινοτοβιομηχανίας.Μέχρι πριν απο δύο χρόνια το fiesta ήταν ίσως το μοναδικό γερμανικό αυτοκίνητο που συναρμολογούνταν στη μαμά χώρα.Η χώρα παραγωγής για μένα δεν παίζει καθόλου σημασία για το λόγο οτι κάθε σοβαρη εταιρεία κρατά τα στάνταρ ποιότητας ανεξαρτήτου χώρα παραγωγής.Η σύγκριση με τα κινέζικα αυτοκίνητα ειναι ατυχής για ευνόητους λόγους.Δεν μπορεί να παίρνεις τζίπ με 12000 ευρώ και να περιμένεις να σου βγει.Οταν βλέπεις ένα κολοσσό σαν τη toyota που πάντα βασικό μέλημά της ήταν η αξιοπιστία (αποδεδειγμένο!!) να φέρνει εργοστάσιο στη Τουρκία δεν είναι τυχαίο!!!Και τελος η συναρμολόγηση του Νissan στο Βόλο είναι σωστό οτι ήταν προβληματική αλλά αυτό είναι προσόν μόνο του Ελληνάρα που δεν έχει κάθόλου στάνταρ και αυτός είναι κ ένας λόγος(και οι μισθοί βέβαια) που καμία εταιρεια αυτοκινήτων δεν έχει επιλέξει την Ελλάδα σαν έδρα της.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ.ΑΛΛΟ MADE IN JAPAN ALLO MADE IN INDIA
Επίσης πάρα πολύ! Θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο αφού έτυχα σε 2 περιπτώσεις της ίδιας εταιρείας και είδα πόσο μεγάλη σημασία πλέον έχει για μένα το made in Japan!! 1η περίπτωση: αγορά το 1997 mitsubishi lancer τρομερό αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και ερχόταν από Ιαπωνία! Τίποτα μα τίποτα δεν χάλασε στα 7 χρόνια που το είχα και το πούλησα με 140.000 χλμ υπερευχαριστημένος για να πάρω .... 2η περίπτωση: το mitsubishi carisma από Ολλανδία! Τι να πω...μόνο η μηχανή πάνω του ήταν γιαπωνέζικη...και μόνο αυτή δεν έπαθε τίποτα! Όλα τα άλλα...μια τα διακοπτάκια της mercedes, μια το σασμάν της renault, μια λαμπάκι του αερόσακου, μία το ένα μία το άλλο....μετάνιωσα που έδωσα το lancer μου...το οποίο το ξαναπήρα τώρα με την νέα έκδοση ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΑΛΛΑΖΩ! ¶ρα όσο και να θέλουμε να πούμε όχι....ΝΑΙ παίζει ρόλο το που κατασκευάζεται κάθε όχημα! Και για μένα το Ιαπωνικό είναι κορυφαίο σε όλα και στην αξιοπιστία!
Όταν ένα αυτοκίνητο συναρμολογείται στην Γερμανία εννοούμε οτι η συναρμογή των επιμέρους υλικών γίνεται σε εργοστάσιο στην Γερμανία ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτή. Τα επιμέρους υλικά μπορέι να είναι κατασκευασμένα απο οποιονδήποτε προμηθευτή οπουδήποτε στον ΚΟΣΜΟ!!!. Δηλαδή μια BMW μπορεί να είναι made in Germany αλλά να έχει αναρτήσεις made in taiwan!!!
Eαν ειναι κατασκευασμενο με τα στανταρ ποιοτητας που περιμενουμε απο την συγκεκριμενη μαρκα, οχι, καθολου δεν με απασχολει. Υπαρχουν ομως περιπτωσεις, σαν παραδειγμα αναφερω το Suzuki Vitara, το οποιο δεν ηταν τοσο καλο σαν το ιαπωνικο, που ισως κανει καποιον επιφυλακτηκο.
Παρα πολυ γι'αυτο οταν ηρθε η ωρα να παρω το καινουριο το εψαξα αρκετα.Το made in japan/hirosima που συνοδευε το mazda 6 ηταν μεγαλο δελεαρ!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ,ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΝΤΟΠΙΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ.ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ MITSUBISHI MADE IN HOLLAND ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΙΧΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΤΕ FIAT(1998).ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ(ΙΝΔΙΑ.ΟΥΓΓΑΡΙΑ κλπ)ΜΕ ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΥΛΙΚΟΥ" ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΝΗΣΙΑ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ!ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤ.
Προσωπικά δεν θα με ένοιαζε και πολύ που είναι κατασκευασμένο το αυτοκίνητο που θα με ενδιέφερε. ¶λλωστε αν είναι να βγάλει προβλήματα θα βγάλει είτε είναι κατασκευασμένο στη Γερμανία, είτε στην Τουρκία, είτε στη Ρουμανία. Δεν μιλάω για Κίνα, διότι είναι άλλο θέμα. Πιστεύω, όπως είπες και εσύ στο άρθρο, ότι οι εταιρίες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα και σε χώρες άλλες από αυτή που εδρεύουν, ακολουθούν τα ίδια στάνταρ ποιότητας. Τώρα αν υπάρχουν αστοχίες υλικών ή βλάβες, αυτά συμβαίνουν από όποιο εργοστάσιο και αν βγει κάποιο αυτοκίνητο. Επιπλέον, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει είναι κατασκευασμένο στη "μαμά" χώρα, αν ανοίξεις το καπό θα δεις ότι πολλά αναλώσιμα ή ανταλλακτικά αναφέρουν made in Chech, made in Polonia, France κ.λ.π.. Δηλαδή, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να ρίξουν το κόστος, προμηθεύνονται ανταλλακτικά και αναλώσιμα από εταιρίες άλλων χωρών. Αυτή είναι η παγκοσμιοποίηση.
Θά αγόραζε κανείς ΜΕRCEDES made in CHINA ; Προσωπικά,σε καμμία περίπτωση.
φυσικα και με ενδιαφερει και γιαυτο πηρα γερμανικο αμαξι. ποτε ιαπωνεζικο κορεατικο και λοιπα κινεζικα υποπροιντα τα οποια εχουν μηδενικη αξιοπιστια και πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης
VEVAIOS K ME ENDIAFEREI POU KATASKEUAZETAI ENA AUTOKINITO. FANTASTEITE NA EXETE AGORASEI MIA BMW K META NA MATHETE OTI KATASKEYASTIKE STHN KINA H STHN INDIA! THN ALLI MERA THA TO PETOYSA STH THALASSA!!!
Ασφαλώς και παιζει ρόλο σε ποιά χώρα κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο. Αυτό είναι ''ανθρώπινο''. Εννοώ ότι ναι μεν ρομπότ κάνουν την κυρίως δουλειά, αλλά ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός. Και φυσικά ένα ΤΟΥΟΤΑ που κατασκευάζεται στην Αγγλία θα γίνει σωστό. Ένα άλλο όμως που κατασκευάζεται στην Τουρκία.?.?.?. Αν συγκρίνεται τα πούλμαν ΝΕΟPLAN τα Γερμανικά με εκείνα που φτιάχνονται στην Τουρκία εχουν τεράστια διαφορά στην συναρμογή των πλαστικών και όχι μόνο. Τα NISSAN τα Βολιώτικα πόσα προβλήματα είχαν.?.?. σε σύγκριση με άλλα κατασκευασμένα στην Ιαπωνία. Κακά τα ψέμματα. Μια γραμμή παραγωγής Ιαπωνική ή Γερμανική δεν μπορεί να συγκριθεί με μια Τουρκική ή Ελληνική. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά σε κάθε είδος. Έχουμε πολλά παραδείγματα.
Είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καταναλωτής τι πληρώνει. Σε περιοδικά του εξωτερικού αναφέρετε μαζί με τα άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα....
Εγω πιστευω οτι δεν εχει σημασια σε ποια χωρα κατασκευαζεται το καθε αυτοκινητο.Ο καθε κατασκευαστης εκπαιδευει καταλληλα το προσωπικο του ειτε ειναι στη Γερμανια ειτε οπουδηποτε αλλου.Ο λογος του να δημιουργησεις ενα εργοστασιο π.χ. της VW στο Μεξικο και να παραγεις Golf εχει να κανει πιστευω μονο με το κοστος της εργασιας και οχι με την ποιοτητα των υλικων που χρησιμοποιουνται.Ποιος θα το ρισκαρε αλλωστε?Το θεμα ειναι αν η οικονομια των εργοστασιων απο αυτες τις κινησεις φτανει στον αγοραστη η αν κερδιζουν τελικα περισσοτερα.Αυτο πρεπει να μαθουμε, αλλα απο ποιον δεν γνωριζουμε.Aν τυχει καποια μοντελα να βγουν προβληματικα δε νομιζω οτι φταιει η χωρα προελευσης.Το εργοστασιο ειναι το ιδιο οπου και να κατασκευαστει.Τουλαχιστον ετσι λενε ολοι.Τωρα αν τα προβληματικα μοντελα ερθουν απο χωρες που δεν ειναι η εδρα της εταιρειας τοτε μαλλον η εκπαιδευση του προσωπικου και ο ελεγχος της γραμμης παραγωγης ειναι ελλειπης και αυτο κανει κακο στην καθε εταιρεια.Ευχαριστω πολυ.
Σε μια παγκοσμιοποιημενη κοινωνια και αγορα οι διαφορες προέλευσης προιοντων εχουν αμβλυνθει. Δεν σημαινει ομως οτι δεν υπαρχουν....