Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Volvo Trucks πρωτοπορεί

H Volvo Trucks πρωτοπορεί

(26/1/2010)

Η Volvo Trucks είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία που θα προσφέρει έναν αποδοτικό κινητήρα diesel, ο οποίος θα λειτουργεί με μείγμα αερίου μεθανίου και πετρελαίου. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5, οι οποίες ισχύουν από το 2009.

Σύμφωνα με τον Διευθυντή τομέα Περιβάλλοντος της Volvo Trucks, Lars Mårtensson, «Αυτή η μοναδική τεχνολογία μας επιτρέπει να συνδυάσουμε τα πλεονεκτήματα του αερίου με την υψηλή απόδοση ενός πετρελαιοκινητήρα, που είναι περίπου 50% καλύτερη από ενός κινητήρα με μπουζί» και συνεχίζει συμπληρώνοντας ότι «Σαν αποτέλεσμα, αυτό το φορτηγό καταναλώνει περίπου 30% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τα παραδοσιακά φορτηγά με καύσιμο αερίου και πως το αέριο μεθάνιο είναι μακράν το πιο προσιτό καύσιμο έναντι του πετρελαίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τα αποθέματα φυσικού αερίου είναι μεγαλύτερα από αυτά του πετρελαίου. Αλλά το κυριότερο, η παραγωγή βιοαερίου ουδέτερου ως προς το κλίμα αποκτά δημοτικότητα σε πολλές χώρες, γεγονός που δίνει λύση στο πιο επείγον ζήτημα – τη μείωση των εκπομπών CO2». Πώς λειτουργεί το φορτηγό με καύσιμο αερίου της Volvo Trucks

Η λύση βασίζεται στους δοκιμασμένους, αξιόπιστους πετρελαιοκινητήρες της Volvo, προδιαγραφών Euro 5. Όταν οι κινητήρες μετατρέπονται για λειτουργία αερίου, προστίθενται ειδικά ρεζερβουάρ είτε για υγρό μεθάνιο (LNG/LBG) είτε για αέριο μεθάνιο υπό πίεση (CNG/CBG). Επιπλέον, προστίθεται ένα ξεχωριστό σύστημα καυσίμου με μπεκ αερίου στην πολλαπλή εισαγωγής.
Μία μικρή ποσότητα πετρελαίου ψεκάζεται και αναφλέγεται από τη συμπίεση, κάτι που δημιουργεί ανάφλεξη στο μείγμα μεθανίου/ αέρα. Αυτό καταργεί την ανάγκη για μπουζί και επιτρέπει στη Volvo να αξιοποιήσει πλήρως την αποδοτική τεχνολογία diesel.
«Επεξεργαστές υπολογίζουν συνεχώς την αναλογία καυσίμου σύμφωνα με τις τρέχουσες συνθήκες φορτίου κινητήρα. Η βέλτιστη – δηλαδή η υψηλότερη – αναλογία αερίου επιτυγχάνεται κατά τη διάρκεια ομαλής, σταθερής οδήγησης», εξηγεί ο Lars Mårtensson.Αν το μεθάνιο τελειώσει, το φορτηγό μπορεί να εξακολουθήσει να λειτουργεί μόνο με πετρέλαιο. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στην τεχνολογία Volvo και κάνει το σύστημα μία ρεαλιστική επιλογή για πολλούς πελάτες, ακόμα και σε περιοχές όπου το δίκτυο διανομής μεθανίου δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα. Πρακτικές δοκιμές για βελτιστοποίηση της τεχνολογίας

Η ποσότητα diesel που απαιτείται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας ποικίλει, αλλά η Volvo Trucks στοχεύει στην ελαχιστοποίηση της αναλογίας του πετρελαίου.
«Στόχος μας είναι η χρήση του μεθανίου σε ποσοστό 80-90% όταν η τεχνολογία βελτιωθεί και δοκιμαστεί», σχολιάζει ο Υπεύθυνος Στρατηγικής και Σχεδιασμού Κινητήρων της Volvo Trucks, Mats Franzén. «Οι πρακτικές δοκιμές μας το 2010 θα ξεκινήσουν με ένα μείγμα περιεκτικότητας μέχρι 70% σε αέριο μεθάνιο. Το υπόλοιπο θα αποτελείται από βιοντίζελ, δηλαδή ορυκτό πετρέλαιο αναμεμιγμένο με diesel που παράγεται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες».
Λαμβάνοντας υπόψη όλη τον κύκλο ζωής του καυσίμου, από την παραγωγή μέχρι τη χρήση του στο δρόμο, η νέα τεχνολογία μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι 80% μακροπρόθεσμα, συγκριτικά με την παραδοσιακή λειτουργία πετρελαίου, αν χρησιμοποιείται βιοαέριο και 100% βιοντίζελ.
Toyota
KIA VANS IAA