Η έκδοση RS Clubsport θα αποδίδει 350 ίππους (εδώ το κανονικό RS)
Ακόμη πιο δυνατό RS από τη Ford
(4/2/2010)
O λόγος για την έκδοση που θα ακούει στον κωδικό RS Clubsport, και αποτελεί μια πιο δυνατή και ακραία έκδοση του πιο δυνατού προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής, που δεν είναι άλλο από το Focus RS της Ford. Την ίδια στιγμή διαρρέουν και πληροφορίες για το RS επόμενης γενιάς.
Η Ford ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει μια πιο δυνατή έκδοση του συλλεκτικού της Focus RS, προς το τέλος του 2010. Το αυτοκίνητο θα ονομάζεται RS Clubsport και θα παραχθεί σε μόλις 500 μονάδες. Ο βελτιωμένος κινητήρας των 2,5 λίτρων θα αποδίδει πλέον 350 ίππους, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 5 δλ., ενώ το μοντέλο θα έχει πιο σκληρή ανάρτηση και ελαφριά αγωνιστικά μπάκετ. Εκτός όμως από αυτή την έκδοση, όλο και αυξάνονται οι φήμες που θέλουν το νέας γενιάς Focus RS (που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ) να χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία σε αντίθεση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων του τωρινού μοντέλου. Οι αλλαγές όμως στο μελλοντικό RS συνεχίζονται αφού αντί για το επαναστατικό σύστημα RevoKnuckle στην εμπρός ανάρτηση και το μπλοκέ διαφορικό της Quaife, το πιθανότερο είναι το νέο μοντέλο να είναι πλέον τετρακίνητο. Ο συνδυασμός του ηλεκτρικού συστήματος θα περιλαμβάνει δίλιτρο EcoBoost σύνολο που θα δίνει την κίνηση εμπρός, και ηλεκτροκινητήρα που θα δίνει τη δύναμη πίσω. Το αποτέλεσμα θα είναι και πάλι οι 300 ίπποι, αλλά με αισθητά μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Όπως και να’ χει το νέο RS δεν θα το δούμε σε λιγότερο από 3 χρόνια, ενώ η Ford εντωμεταξύ θα καλύψει το κενό με μια έκδοση ST που θα χρησιμοποιεί δίλιτρο κινητήρα EcoBoost 240 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.