Οι κινητήρες πετρελαίου ταιριάζουν γάντι με τα SUV, καθώς έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ προσφέρουν υψηλά επίπεδα ροπής (σε χαμηλές στροφές) στις εκτός δρόμου διαδρομές. Ό,τι πρέπει δηλαδή...
Η πετρελαιοκίνηση είναι μια πονεμένη ιστορία στην Ελλάδα, καθώς -ως γνωστόν- απαγορεύεται η κυκλοφορία των diesel μοντέλων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Ενώ, λοιπόν, σε όλη την υπόλοιπη (πολιτισμένη) Ευρώπη οι καταναλωτές αγοράζουν τα εν λόγω μοντέλα κατά κόρον, εμείς
εδώ τα αντιμετωπίζουμε ως παρωχημένης τεχνολογίας οχήματα που ευθύνονται για την περιβαλλοντική μόλυνση. Όλο αυτά, βέβαια, είναι μια μεγάλη παρεξήγηση, καθώς τα τελευταίας γενιάς diesel αυτοκίνητα πληρούν όλες τις προδιαγραφές ρύπων.
Σε ό,τι αφορά τώρα ειδικά τα SUV, οι πετρελαιοκινητήρες προσφέρουν αυξημένες off road ικανότητες, καθώς σε μία απαιτητική διαδρομή αντιπαραθέτουν τα υψηλά νούμερα ροπής, τα οποία, μάλιστα, επιτυγχάνονται σε ιδιαίτερα χαμηλές στροφές περιστροφής του μηχανικού συνόλου. Για να μην αναφέρουμε τη μικρότερη κατανάλωση και το μεγαλύτερο κύκλο ζωής των diesel μοντέλων. Μέχρι να αλλάξει κάτι, λοιπόν, το θέμα που ακολουθεί
αφορά στους τυχερούς (έτσι και αλλιώς) κατοίκους της ελληνικής περιφέρειας. Οι υπόλοιποι μόνο πετρέλαιο θέρμανσης...