ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Polo GTI θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.4 TSI με τους 180 ίππους
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Polo GTI θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.4 TSI με τους 180 ίππους

Στη Γενεύη το νέο VW Polo GTI

(18/2/2010)

Την ταχύτερη έκδοση του Polo θα παρουσιάσει η VW στην έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για το Polo GTI που θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.4 TSI του γκρούπ τον οποίο έχουμε ήδη γνωρίσει από το Seat Ibiza Cupra. Η ιπποδύναμη θα παραμείνει στους 180 ίππους όπως και στο Seat.

Εξωτερικά έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις που το κάνουν να ξεχωρίζει μαρτυρώντας με τον καλύτερο τρόπο ότι πρόκειται για την ταχύτερη έκδοση του Polo, ενώ την ίδια στιγμή γίνεται εμφανής η συγγένεια με το μεγαλύτερο Golf GTI. Εμπρός και πίσω οι προφυλακτήρες είναι νέοι, με το χαρακτηριστικό εμπρός γκριλ και τις κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ τα εμπρός φωτιστικά σώματα μπορούν να εξοπλιστούν με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Τόσο εμπρός όσο και πίσω υπάρχουν οι χαρακτηριστικές ενδείξεις GTI, ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται από τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και τις εντυπωσιακές ζάντες 17 ιντσών που επίσης ακολουθούν τα πρότυπα του Golf GTI, και αφήνουν τις κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης σε κοινή θέα. Εσωτερικά ο σχεδιασμός στα όργανα των ενδείξεων έχει αλλάξει στην περίπτωση του GTI, ενώ το τιμόνι φιλοξενεί και τα paddles για τις αλλαγές των ταχυτήτων του DSG. Οι κόκκινες ραφές κάνουν την εμφάνιση τους στο τιμόνι, ενώ οι λεπτομέρειες ολοκληρώνονται με τα πετάλια αλουμινίου και τις κλασσικές καρό επενδύσεις στα καθίσματα.

Η εμφάνιση είναι αρκετά διαφορετική από τις απλές εκδόσεις με πολλά στοιχεία όπως οι ζάντες, να προέρχονται από το μεγαλύτερο Golf GTI

Η εμφάνιση είναι αρκετά διαφορετική από τις απλές εκδόσεις με πολλά στοιχεία όπως οι ζάντες, να προέρχονται από το μεγαλύτερο Golf GTI

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

To Polo GTI θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα που γνωρίσαμε και στο Seat Ibiza Cupra. Αυτός δεν είναι άλλος από τον 1.4 TSI με τη διπλή υπετροφοδότηση και την απόδοση των 180 ίππων να αποδίδεται στις 6.200 σ.α.λ. ενώ η ροπή των 250 Nm κάνει την εμφάνιση της από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. Στη μετάδοση επιστρατεύεται και εδώ το 7τάχυτο κιβώτιο αυτόματο διπλού συμπλέκτη που ακούει στο όνομα DSG και προσφέρει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, διατηρώντας έτσι τον σπορ χαρακτήρα αλλά την ίδια στιγμή συμβάλλοντας στην μειωμένη κατανάλωση. Έτσι οι επιδόσεις του νέου μικρού GTI της VW θα είναι τα 6,9 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και η τελική ταχύτητα θα σταματά στα 229 χ.α.ω. για το αμάξωμα των 1.184 κιλών. Την ίδια στιγμή η τιμή της μέσης κατανάλωσης θα κυμαίνεται στα μόλις 6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι τα 139 γρ./χιλιόμετρο.
Φυσικά για να «πατήσουν» καλύτερα τα 180 άλογα στην άσφαλτο, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ονομάζεται XDS (υπάρχει και στο Golf GTI) θα είναι και εδώ παρόν. Τέλος το αμάξωμα είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις με τη βοήθεια νέων αμορτισέρ και ελατηρίων.
Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO