Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μια πρώτη εκδοχή του πως μπορεί να είναι το Honda CR-Z Type-R

Μια πρώτη εκδοχή του πως μπορεί να είναι το Honda CR-Z Type-R

Ετοιμάζει η Honda το CR-Z Type-R;

(18/2/2010)

Φήμες θέλουν την ιαπωνική εταιρεία να έχει στα σκαριά την ταχύτερη έκδοση του νέου κουπέ της που ακούει στον κωδικό CR-Z. Το μικρομεσαίο κουπέ των 2+2 θέσεων της Honda θα αποδίδει περί τους 200 ίππους όπως όλοι αναμένουν, αλλά χωρίς να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του διάσημου Civic Type-R!

Όπως γνωρίζουμε το CR-Z έχει σχεδιαστεί ως αποκλειστικά υβριδικό, και χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 124 ίππους. Όπως λοιπόν αναφέρουν οι φήμες που έρχονται από την Αγγλία, η έκδοση Type-R του CR-Z που εξελίσσεται σε συνεργασία με τον οίκο Mugen δεν θα χρησιμοποιήσει τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα του Civic Type-R των 201 ίππων, αλλά θα παραμείνει στην υβριδική διάταξη του. Οι πηγές αναφέρουν ότι θα ανέβει η ιπποδύναμη που αποδίδεται τόσο από τον βενζινοκινητήρα όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα. Έτσι το 1,5 λίτρων σύνολο θα αποδίδει πλέον 150 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας άλλους 50, με τη συνολική ιπποδύναμη να αγγίζει τελικά τους 200 ίππους. Στην κανονική έκδοση του το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ένα 3-Mode Drive System που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, μεταβάλλοντας την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού, του χρόνου σβησίματος στο ρελαντί, του ελέγχου κλιματισμού και του βαθμού υποστήριξης του υβριδικού συστήματος ΙΜΑ. Στην έκδοση Type-R αυτό θα εμπλουτιστεί με μια επιπλέον ρύθμιση, την «Sport Plus». Τέλος, αν το project προχωρήσει το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Τόκιο του 2011, και θα βγει στην παραγωγή το 2012.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
CUSTOM VS MAXUS