- Το MG3 έχει 194 άλογα & θέλει 4 δλ. λιγότερα για το 0-100 από το Swift των 82 ίππων, λένε οι εταιρείες
- «Καίνε» περίπου 4,5 λτ. (εργοστασιακά), πιο εξελιγμένο το υβριδικό σύστημα του MG3 (είναι full αντί ήπια υβριδικό)
- Χωράει 2 τσάντες laptop (28 λτ.) παραπάνω το MG και πιο «εύσωμους», στο Swift έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια & κεφάλι
- Κερδίζει σε εξοπλισμό το Swift (π.χ. στάνταρ LED προβολείς, θερμαινόμενα καθίσματα, ζάντες αλουμινίου)
Το MG3 έχει 192 άλογα & θέλει 4 δλ. λιγότερα για το 0-100 από το Swift των 82 ίππων, λένε οι εταιρείες
Συγκρίνουμε δύο άρτι αφιχθέντα μικρά αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο, στα 20.000 ευρώ. Από τη μία πλευρά έχουμε το MG3 hybrid+ των 194 ίππων, το μικρό μοντέλο με τα περισσότερα άλογα στην κατηγορία του, τα οποία συνεπάγονται και πολύ καλές επιδόσεις, αφού η MG ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ..
Ήπια υβριδικό σύνολο 82 ίππων κινεί από την άλλη το 4ης γενιάς Suzuki Swift με CVT αυτόματο κιβώτιο. Εδώ έχουμε ένα μοντέλο που εστιάζει περισσότερο στις οικονομικές αστικές μετακινήσεις, με τις επιδόσεις να έρχονται σε δεύτερη μοίρα (0-100 σε 11,9 δλ. σύμφωνα με τη Suzuki). Θυμίζουμε ότι το Swift προσφέρεται και με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (από 17.450 ευρώ), ενώ είναι και το μοναδικό μικρό με έκδοση 4x4 (από 19.600 ευρώ).
«Καίνε» περίπου 4,5 λτ. (εργοστασιακά), πιο εξελιγμένο το υβριδικό σύστημα του MG3 (είναι full αντί ήπια υβριδικό)
Η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία στους κινητήρες των δύο μοντέλων στοχεύει στην μεγάλη οικονομία καυσίμου, στόχο που κάθε αυτοκίνητο πετυχαίνει με διαφορετικό τρόπο. Για παράδειγμα, το MG3 είναι εξαιρετικά οικονομικό (4,4 λτ. δηλώνει η MG), ειδικά μέσα στην πόλη όπου αναλαμβάνει δράση το πιο εξελιγμένο full υβριδικό σύνολό του. Σε αστικές συνθήκες και σε πιο χαμηλές ταχύτητες (έως 80 χλμ./ώρα) δουλεύει αποκλειστικά το ηλεκτρικό μοτέρ του MG3 των 138 ίππων, γεγονός που σε πραγματικές συνθήκες αποφέρει πραγματική κατανάλωση στην πόλη στα 4,6 λτ./100 χλμ..
Στον αντίποδα, το Suzuki Swift κερδίζει το στοίχημα της οικονομίας περισσότερο λόγω της μικρής ισχύος του ατμοσφαιρικού κινητήρα του (82 PS). Μαζί του, στις χαμηλές στροφές, λειτουργεί και το ήπια υβριδικό κύκλωμα των 12V (ηλεκτρικό μοτεράκι 2,6 ίππων), με την συνεργασία των δύο να «δίνει» μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ..
Χωράει 2 τσάντες laptop (28 λτ.) παραπάνω το MG και πιο «εύσωμους», στο Swift έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια & κεφάλι
Στις μετρήσεις χώρων, τώρα, έχουμε ισοπαλία. Το MG3 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών κατά 28 λίτρα (χωρά 2 έξτρα τσάντες laptop), ενώ το φάρδος του πίσω καθίσματος μπορεί να βολέψει μέχρι και 3 ενήλικους (πλάτος στα 135 εκ.) και γενικά πιο «εύσωμους» επιβάτες. Εκεί που υπερτερεί το Suzuki Swift είναι στην άνεση των πίσω επιβατών του, παρά το πιο μικρό του μεταξόνιο και τους 25 πόντους μικρότερο μήκος. ΟΚ, μπορεί να δυσκολέψει το μεσαίο επιβάτη του, αλλά θα προσφέρει περισσότερο χώρο και για τα πόδια και για το κεφάλι του.
Κερδίζει σε εξοπλισμό το Swift (π.χ. στάνταρ LED προβολείς, θερμαινόμενα καθίσματα, ζάντες αλουμινίου)
Κι από εξοπλισμό, τι έχουμε; Παρότι μιλάμε για δύο φθηνά αυτοκίνητα, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που θα εκτιμήσεις κανείς, ειδικά αν μιλάμε για νέο οδηγό. Κι αναφερόμαστε στην στάνταρ κάμερα όπισθεν, το σύστημα πλοήγησης και την σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας. Αντιπαραβάλλοντας τα δύο αυτοκίνητα, πάντως, το Suzuki Swift υπερτερεί διότι έχει έξτρα προβολείς LED, θερμαινόμενα καθίσματα και ζάντες αλουμινίου, μεταξύ άλλων. Πρέπει, βέβαια, να υπολογίσουμε ότι μιλάμε για μεσαία εξοπλιστική έκδοση (GL+), ενώ στο MG3 αναφερόμαστε στην καθαρά «βασική» Excite.
Διαβάστε στη συνέχεια τη συγκριτική δοκιμή του αυτόματου ήπια υβριδικού Suzuki Swift και του full hybrid MG3.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Προβάδισμα για το MG3 με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων & την πιο προσεγμένη κατασκευή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά: Οικονομικό στην πόλη & ικανό στο ταξίδι το MG3, ευέλικτο & fun to drive το Suzuki Swift |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |