Πως μπορεί η Dacia να λανσάρει ένα οικονομικό SUV σαν το Duster και οι άλλοι κατασκευαστές όχι; Είναι τελικά το SUV που περιμένατε;
(6/5/2010)
Τεχνογνωσία Renault, τετρακίνηση Nissan και τιμή Dacia. Αυτό είναι το Duster, το «φθηνό SUV» που ο κόσμος περίμενε, ήρθε από τη λιγότερο αναμενόμενη μάρκα. Αφού όμως μπορεί η Dacia, οι άλλοι κατασκευαστές τι κάνουν;
Αν προσέξει κανείς θα παρατηρήσει ότι τελευταία όλοι οι κατασκευαστές ασχολούνται με το πως θα λανσάρουν κάτι «premium», κάτι που θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό όντας «ανώτερο» ή ιδιαίτερο κατά κάποιον τρόπο. Είναι κάτι που «πουλάει» αφού αφήνει περισσότερα χρήματα στην εταιρεία ενώ στέκεται και ως κορωνίδα τονίζοντας ολόκληρη τη μάρκα. Είναι όμως αυτό που θέλουμε; Όταν το μικρό ινδικό αυτοκίνητο της Tata, το Nano, ακούστηκε ότι θα περάσει στην παραγωγή με τιμές κάτω από 3.000 ευρώ, φάνηκε τι είναι αυτό που ενδιαφέρει: η χαμηλή τιμή. &&&& Όχι οτιδήποτε, αλλά ένα κανονικό αυτοκίνητο, χωρίς παραχωρήσεις, χωρίς πισωγυρίσματα, χωρίς συμβιβασμούς, απλά σε χαμηλή τιμή. Ακόμη περιμένουμε. Ή όχι; &&&& Το Duster δεν είναι απλά ένα ακόμη μοντέλο της Dacia, αλλά το πρώτο από αυτά τα αυτοκίνητα που λέγαμε παραπάνω. Πρώτον είναι SUV. Δηλαδή το αυτοκίνητο που στην Ελλάδα δείχνει να ταιριάζει περισσότερο, λόγω του ανάγλυφου, των χωματόδρομων, των κακοτεχνιών και γενικότερα της χρήσης του μέσου Έλληνα. &&&& Αυτό έχει μεγάλη σημασία. Η Dacia εξάλλου έχει και άλλα μοντέλα στην ίδια λογική, όμως το φθηνό SUV είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Στη μικρή κατηγορία μπορεί σε ποσοστό η διαφορά τιμής να είναι σημαντική όμως σε χρήμα δε φαίνεται. Στα SUV όμως αυτά μετράνε. Και μέχρι σήμερα ένα κανονικό SUV με τέτοια τιμή δεν υπήρχε. &&&& &&&& Και τη διαφορά εδώ την κάνει η λέξη «κανονικό». Γιατί το Duster δεν κάνει πειραματισμούς. Πατάει σε μια πλατφόρμα πάνω στην οποία χτίζονται ένα σωρό μοντέλα της Renault και της Nissan, ενώ από την Ιαπωνική εταιρεία δανείζεται και το σύστημα τετρακίνησης. Όποιος έχει εμπειρία από Qashqai ξέρει τι φοράει και το Duster. &&&& Και μετά έρχονται οι κινητήρες. Τίποτα το φοβερό, απλά οικονομικοί και τόσο δυνατοί όσο να κινούν το αυτοκίνητο με αξιοπρέπεια. 1,6 λίτρα φτάνουν για αυτό χωρίς να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα. Πρόσθεσε και τεχνογνωσία ασφαλείας από τη Renault και αμέσως φαίνεται πως οι συμβιβασμοί στο Duster είναι λίγοι. &&&& Γιατί όμως μόνο η Dacia; Το σύνολο των στοιχείων που συνδυάστηκαν για αυτό το μοντέλο το διαθέτουν και άλλες εταιρείες. Το Duster θα μπορούσε να είναι ένα μοντέλο της Skoda, ή της VW, πιστό στο όνομα της μάρκας (αυτοκίνητο του λαού). &&&& Δεν απαιτεί ούτε εξωτική τεχνογνωσία, ούτε τεχνολογία αιχμής, ούτε κορυφαία ποιότητα. Δεν απαιτεί όλα αυτά στα οποία επενδύουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για να γίνουν «premium» ή κάτι παρόμοιο. Ότι χρειάζεται το έχουν, και όμως το Duster είναι μόνο. Ίσως όχι για πολύ. &&&& Εσείς πως το βλέπετε; Είναι όντως αυτό που περιμένατε στην οικονομική κατηγορία; Απαντάει σε αυτά που ζητούσατε σε ένα SUV αυτής της τιμής; Υπάρχει κάτι που σας φαίνεται συμβιβαστικό; Ή είναι το σωστό αυτοκίνητο τη σωστή στιγμή;
Παιδιά το έχω πάρει στα χέρια είναι φανταστικό αυτοκίνητο πατάει στο δρόμο παρά πολύ καλά η τετρακίνηση φανταστική οικονομικό στην κατανάλωση 110 Άλογα κινούν το αμάξι άνετα καί μήν τρώτε παπά με τα ακριβά έχει τέσσερις κάμερες πάνω του κλίμα φουλ αερόσακους . Απλά αξίζει και το τελευταίο ευρώ που δίνεις δεν θα το πιστεύετε ότι το αμάξι είναι DACIA είναι γαλλικό αμάξι με γιαπωνέζικη τετρακίνηση και ρουμανική τιμή
Ορεστης
Η Dacia εδωσε ρεστα. Εχει το εσωτερικο του Megane I (facelift), το οποιο ηταν πολυ καλο για την εποχη του και πολυ ανθεκτικο κυριως, μια και αυτο ενδιαφερει. ΚΑι οντως, με τον 1500αρι πετρελαιοκινητηρα με τα 110 αλογα, θα ειναι αψογο. Προβλεπω η Dacia να ακολουθει τα χναρια της Skoda. Και γιατι οχι αλλωστε?! Και μην ξεχναμε οτι για τα Niva ολοι μας μειδιουσαμε, λογω εταιριας, αλλα οταν μπλεκαμε στα δυσκολα, πολυ θα θελαμε να ειχαμε ενα! Προσωπικα, ειχα ενα vw passat του 2001, το οποιο απο αποψη ποιοτητας, σε συγκριση παντα με το ονομα και την τιμη, με απογοητευσε. Ηδη τον 20 χρονο, αναπολουσα το fabia που ειχα δωσει, γιατι ηταν μικρο, για να παρω Γερμανο. Και το σκυλομετανοιωσα. Μην κοιτατε μαρκες. Κοιταξτε την ουσια. Ετσι κι αλλιως, τα vw, opel, toyota και πολλα αλλα στην Τουρκια φτιαχνονται, Κινα, Ινδια και Βραζιλια. Με οτι αυτο συνεπαγεται γι την ποιοτητα και αξιοπιστια τους.
Sigoura den tha agoraza DACIA giati apla den mporei na sygrithei me tin VW oute stin texnologia oute stin aksiopistia,oute stin poiotita!O kinitiras tou apodidei mono 100 aloga kati pou einai poly ligo gia SUV!Vevaia ofeilw na pw oti se sxesi me palia exei veltiwthei para poly kai auto ofeiletai stin RENAULT alla xreiazetai poly dromo akoma mexri na mporei na sygrinetai me tis alles eurwpaikes,amerikanikes kai giapwnezikes markes!
Μπραβο στην renault. Στηρίζει μια ευρωπαϊκή εταιρεία και θεωρητικά προσφέρει θέσεις εργασίας σε ευρωπαίους (νομίζω ίτι θα φτιάχνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος). Επίσης μπου φαίνεται αρκετά όμορφο, σίγουρα είναι έτη φωτός πιο όμορφο από το koleos της renault. Αν έμενα επαρχία σίγουρα θα το προτιμούσα, diesel φυσικά
δυστυχως εχουν 1600 κινητηρα με μονο 100 αλογα και ναι ειναι φτηνο στην αγορα του το αμαξι αλλα λογω του 1600αρη κινητηρα θα ξοδευει περισσοτερη βενζινη απο ενα SUV VW με 1200 κυβικα με 140 αλογα ή ενα 1400αρη κινητηρα VW με 150-160 αλογα. δυστυχως οι ρουμανοι δεν εχουν την τεχνολογια της VW και εδω και 5 χρονια αμαξι διχως τουρμπινα απλα δεν πουλαει
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΙΟ ΤΙΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ SKODA YETI.ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ NISSAN.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ LADA NIVA,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ <ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ>ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ Η ΜΑΜΑ RENAULT ΚΑΙ ΕΔΩ.
Κυριε συντάκτη , έχετε δίκιο! Οντως , ειναι τοσο απλό αλλά ελκυστικό αυτοκίνητο, που απορεί κανείς πως δεν το σκέφτηκαν και άλλοι ! Πιστεύω ότι τωρα θα αρχίσουν να παρουσιαζονται και αλλα μοντελα με αυτη τη λογική. Οι υπόλοιποι κατασκευαστες μπορούν αμεσα να μειωσουν το κόστος των SUV τους με το να καταργήσουν την τετρακίνηση αλλα να αφήσουν το ύψος από το έδαφος σε SUV επίπεδα. Κατι πηγε να κανει το SKoda Yeti, αλλά μας βγήκε και αυτό premium, με premium τιμή και πολυ βαρύ (1450-1500 κιλά!) Ενω το Dacia είναι 1250 κιλά, άρα δεν χρειάζεται πολλά κυβικά, υπερτροφοδότηση και εξελιγμενη - αρα ακριβή - τεχνολογία. Κυρίες και κύριοι, ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς θέλει ΑΠΛΟΤΗΤΑ , αλλά δεν μπορεί να την βρεί! Ολα ειναι τοσο εξελιγμενα που πρεπει να δωσεις 4-5000 ευρώ παραπάνω για να αγοράσεις ..αμφιλεγόμενη τεχνολογία. Και το καινούργιο UNO που θα κατασκευαζεται στην Βραζιλία, φαίνεται ότι θα έχει αυτή την λογική, χώρους για το μικρό του μέγεθος, ύψος από το έδαφος και μελλοντικά και τετρακίνηση ίσως. Αντε να δούμε ασπρη μερα, έτσι ώστε τουλάχιστον για δευτερο αυτοκίνητο να έχουμε πιο απλές αλλά στυλάτες επιλογές
Στα προηγούμενα σχόλια έχω να προσθέσω ότι υπάρχει και ένας 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας με 110 hp (αν δεν κάνω λάθος ως προς την ιπποδύναμη) που θα είναι ακόμη ποιό ανταγωνιστικός δίοτι οικονομικός αλλα΄και με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.....αξίζει, αρκεί να δούμε μία εφ όλης της ύλης δοκιμή αλλα και τη δοκιμή πρόσκρουση απο τη EURONCAP....... ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΑΝΕΤΑ.........
φυσικα δεν ειναι VW αλλα σιγουρα για τα λεφτα του αξιζει. επειδη εχω γνωση απο ρουμανια αφου εκει σπουδασα, να περιμενετε πως δε θα εχει ποιοτητα γερμανων και σιγουρα υστερει πολυ απο αποψη καταναλωσης-δυναμη αφου στα 1600 κυβικα θα εχεις μονο 100 αλογα ενω με το τιγκουαν θα εχεις απο 1400κυβικα 150 αλογα και με μικροτερη καταναλωση αλλα σιγουρα για τα λεφτα του αξιζει αν θελεις ενα αμαξι κατωτερο του τιγκουαν και ανωτερο των ιταλικων ιαπωνεζικων κτλ.
Μάλλον είναι το σωστό αμάξι στη σωστή τιμή που έρχεται και στο σωστό timing ένεκα οικονομικής κρίσης ΔΝΤ κλπ. Έχουμε και λέμε: κινητήρας 1600 κ.εκ. 105 ίπποι της Renault. Υπεραρκετός για το είδος του αυτοκινήτου και κυρίως οικονομικός με τη βενζίνη να τιμάται τώρα στο 1,50 μίνιμουμ (φανταστείτε να ανέβει η τιμή του πετρελαίου και να θέλουμε 2 ευρώ το λίτρο). Εκδόσεις 4χ2 αν δε θες τετρακίνηση οπότε θα πληρώσεις περίπου 13500 με 14.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα. Αν θες τετρακίνηση θα έχεις αυτή του QUASΗKAI που σημαίνει ότι όταν κινείσαι στη πόλη το αμάξι μπορεί να είναι αυστηρά δικίνητο (οικονομια στη βενζίνη)ενώ αν θες off road εμπειρίες είτε έχεις αυτόματη τετρακίνηση είτε κλειδωμένα τα διαφορικά με τη κίνηση να μεταφέρεται 50-50 μπρος πίσω. Και όλα αυτά με περίπου 17.000 ευρώ. Αν δεν είχα πάρει αμάξι προ διετίας θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το DUSTER καθόσον έχω ξεπεράσει από καιρό τη σηματολαγνεία στα αμάξια
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.- Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ SUV ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙ`ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
πιστεύω οτι ειναι μια καλη προταση για καποιον που θελει να δωσει λιγα χρηματα για SUV, νομίζω ειναι η πιο φτηνη λυση. Ενας γείτονας το εχει και μου φαινεται ομορφο. Δεν ξερω αν υστερει αρκετα σε ποιοτητα κατασκευης
Με την τιμη της βενζινης να εχει εκτοξευτει και με την γενικοτερη κατασταση της οικονομιας,με λυπη μου θα αποχωριστω το Suzuki μου.Τα χλμ που κανω ειναι αρκετα και το Duster ειναι αυτο που περιμενα.
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ SUV.
ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΙΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ SUV; ΑΝ ΠΑΛΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΦΘΗΝΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.
Κάθε σοβαρή προσπάθεια από καταξιωμένες εταιρίες του χώρου που έχουν κτίσει «όνομα» είναι δυστυχώς «όμηροι» του ονόματός τους και δεν μπορούν να προάγουν χωρίς «θυσίες» νέες κατηγορίες κρατώντας όμως και το κύρος που λέγαμε πιο πριν.
Μην ξεχνάτε ότι και η Mercedes που για χρόνια ΅σνόμπαρεΆ την μίνι – μικρή κατηγορία – ξεκινά με ορέξεις και αυτήν.
Το φαινόμενο “DUSTER”, είναι η εξέλιξη των πραγμάτων που έρχονται, σε αυτή την δύσκολη περίοδο μόνο οι εταιρίες που «αφουγκράζονται» σωστά την Αγορά και τις ανάγκες των καταναλωτών θα δείξουν ότι μπορούν ακόμα και τώρα να είναι κερδοφόρες κόντρα στην ύφεση.
Η μητρική Renault χρησιμοποίησε πολύ έξυπνα την πρώτη σε ανάπτυξη εταιρία στην Ευρώπη σήμερα (dacia) χρησιμοποιώντας το λογότυπό της για ένα SUV που με το δικό της σήμα θα είχε πολλαπλάσια τιμή (να είστε σίγουροι ότι στο μέλλον μπορεί να δούμε Renault-μεταλλάξεις με το σήμα της).
Όχι απλά έξυπνη κίνηση λοιπόν, αλλά «ευφυής» θα χαρακτήριζα το συγκεκριμένο SUV, που ο μοναδικός λόγος να μην αναδειχθεί στην Χώρα μας θα είναι μια λάθος πολιτική τιμολόγησης από την ελληνική αντιπροσωπία καταργώντας στην ουσία το κυριότερο προτέρημα που έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι τιμές που προσφέρεται στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι αρκετά χαμηλότερες από΄αυτές που ανακοινώθηκαν για την Ελληνική Αγορά.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ RENAULT ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΟΠΩΣ Η DACIA ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΕΝΑ SUV ΟΠΩΣ ΤΟ DUSTER, ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ALL AROUND ΟΧΗΜΑ, ΣΚΟΝΤΑΦΤΕ ΣΕ ΛΥΣΕΙΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ. ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ DACIA ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ. ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΕΑ CONCEPTS KAI ΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤ ΕΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΛΙΣΕ ΠΕΡΙ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΤΗΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ TERIOS.
Με καλο ματι κοιταζα τα τελευταια μοντελα της Dacia και ημουν ενα βημα πριν την αγορα του σαντερο, το νταστερ ομως ειναι το επομενο μου αυτοκινητο, ειναι Ρουμανικο αλλα και η σκοντα Τσεχικη, μην το ξεχνατε. Η υπογραφη της Ρενω και της νισσαν στο συστημα τετρακινησης δινουν τα εφοδια για ενα λαμπρο μελλον. Οτι θα το <<θαψετε>> εσεις του ειδικού τυοπου ειναι σιγουρο και αναμενομενο, παρολαυτα αυτο το μοντελο θα κλεψει καρδιες και ισως αφυπνίσει τους μεγαλους κατασκευαστες που τα μοντελα τους ειναι αναξιοπιστα και πανακριβα..
Eίναι ακριβώς το σωστό αυτοκίνητο, στη σωστή στιγμή για την ελληνική πραγματικότητα. Πιστεύω θα σαρώσει και το σκέφτομαι σοβαρά σε πετρέλαιο. Περιμένω να δω και τα crash test για να κλεισω την συνολική εικόνα
Παιδιά το έχω πάρει στα χέρια είναι φανταστικό αυτοκίνητο πατάει στο δρόμο παρά πολύ καλά η τετρακίνηση φανταστική οικονομικό στην κατανάλωση 110 Άλογα κινούν το αμάξι άνετα καί μήν τρώτε παπά με τα ακριβά έχει τέσσερις κάμερες πάνω του κλίμα φουλ αερόσακους . Απλά αξίζει και το τελευταίο ευρώ που δίνεις δεν θα το πιστεύετε ότι το αμάξι είναι DACIA είναι γαλλικό αμάξι με γιαπωνέζικη τετρακίνηση και ρουμανική τιμή
Ορεστης Η Dacia εδωσε ρεστα. Εχει το εσωτερικο του Megane I (facelift), το οποιο ηταν πολυ καλο για την εποχη του και πολυ ανθεκτικο κυριως, μια και αυτο ενδιαφερει. ΚΑι οντως, με τον 1500αρι πετρελαιοκινητηρα με τα 110 αλογα, θα ειναι αψογο. Προβλεπω η Dacia να ακολουθει τα χναρια της Skoda. Και γιατι οχι αλλωστε?! Και μην ξεχναμε οτι για τα Niva ολοι μας μειδιουσαμε, λογω εταιριας, αλλα οταν μπλεκαμε στα δυσκολα, πολυ θα θελαμε να ειχαμε ενα! Προσωπικα, ειχα ενα vw passat του 2001, το οποιο απο αποψη ποιοτητας, σε συγκριση παντα με το ονομα και την τιμη, με απογοητευσε. Ηδη τον 20 χρονο, αναπολουσα το fabia που ειχα δωσει, γιατι ηταν μικρο, για να παρω Γερμανο. Και το σκυλομετανοιωσα. Μην κοιτατε μαρκες. Κοιταξτε την ουσια. Ετσι κι αλλιως, τα vw, opel, toyota και πολλα αλλα στην Τουρκια φτιαχνονται, Κινα, Ινδια και Βραζιλια. Με οτι αυτο συνεπαγεται γι την ποιοτητα και αξιοπιστια τους.
Sigoura den tha agoraza DACIA giati apla den mporei na sygrithei me tin VW oute stin texnologia oute stin aksiopistia,oute stin poiotita!O kinitiras tou apodidei mono 100 aloga kati pou einai poly ligo gia SUV!Vevaia ofeilw na pw oti se sxesi me palia exei veltiwthei para poly kai auto ofeiletai stin RENAULT alla xreiazetai poly dromo akoma mexri na mporei na sygrinetai me tis alles eurwpaikes,amerikanikes kai giapwnezikes markes!
Μπραβο στην renault. Στηρίζει μια ευρωπαϊκή εταιρεία και θεωρητικά προσφέρει θέσεις εργασίας σε ευρωπαίους (νομίζω ίτι θα φτιάχνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος). Επίσης μπου φαίνεται αρκετά όμορφο, σίγουρα είναι έτη φωτός πιο όμορφο από το koleos της renault. Αν έμενα επαρχία σίγουρα θα το προτιμούσα, diesel φυσικά
δυστυχως εχουν 1600 κινητηρα με μονο 100 αλογα και ναι ειναι φτηνο στην αγορα του το αμαξι αλλα λογω του 1600αρη κινητηρα θα ξοδευει περισσοτερη βενζινη απο ενα SUV VW με 1200 κυβικα με 140 αλογα ή ενα 1400αρη κινητηρα VW με 150-160 αλογα. δυστυχως οι ρουμανοι δεν εχουν την τεχνολογια της VW και εδω και 5 χρονια αμαξι διχως τουρμπινα απλα δεν πουλαει
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΙΟ ΤΙΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ SKODA YETI.ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ NISSAN.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ LADA NIVA,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ <ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ>ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ Η ΜΑΜΑ RENAULT ΚΑΙ ΕΔΩ.
ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ ΠΡΌΤΑΣΉ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡ¶ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡ¶ΣΩ ΜΕ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΊΟΥ .
Κυριε συντάκτη , έχετε δίκιο! Οντως , ειναι τοσο απλό αλλά ελκυστικό αυτοκίνητο, που απορεί κανείς πως δεν το σκέφτηκαν και άλλοι ! Πιστεύω ότι τωρα θα αρχίσουν να παρουσιαζονται και αλλα μοντελα με αυτη τη λογική. Οι υπόλοιποι κατασκευαστες μπορούν αμεσα να μειωσουν το κόστος των SUV τους με το να καταργήσουν την τετρακίνηση αλλα να αφήσουν το ύψος από το έδαφος σε SUV επίπεδα. Κατι πηγε να κανει το SKoda Yeti, αλλά μας βγήκε και αυτό premium, με premium τιμή και πολυ βαρύ (1450-1500 κιλά!) Ενω το Dacia είναι 1250 κιλά, άρα δεν χρειάζεται πολλά κυβικά, υπερτροφοδότηση και εξελιγμενη - αρα ακριβή - τεχνολογία. Κυρίες και κύριοι, ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς θέλει ΑΠΛΟΤΗΤΑ , αλλά δεν μπορεί να την βρεί! Ολα ειναι τοσο εξελιγμενα που πρεπει να δωσεις 4-5000 ευρώ παραπάνω για να αγοράσεις ..αμφιλεγόμενη τεχνολογία. Και το καινούργιο UNO που θα κατασκευαζεται στην Βραζιλία, φαίνεται ότι θα έχει αυτή την λογική, χώρους για το μικρό του μέγεθος, ύψος από το έδαφος και μελλοντικά και τετρακίνηση ίσως. Αντε να δούμε ασπρη μερα, έτσι ώστε τουλάχιστον για δευτερο αυτοκίνητο να έχουμε πιο απλές αλλά στυλάτες επιλογές
Στα προηγούμενα σχόλια έχω να προσθέσω ότι υπάρχει και ένας 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας με 110 hp (αν δεν κάνω λάθος ως προς την ιπποδύναμη) που θα είναι ακόμη ποιό ανταγωνιστικός δίοτι οικονομικός αλλα΄και με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.....αξίζει, αρκεί να δούμε μία εφ όλης της ύλης δοκιμή αλλα και τη δοκιμή πρόσκρουση απο τη EURONCAP....... ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΑΝΕΤΑ.........
φυσικα δεν ειναι VW αλλα σιγουρα για τα λεφτα του αξιζει. επειδη εχω γνωση απο ρουμανια αφου εκει σπουδασα, να περιμενετε πως δε θα εχει ποιοτητα γερμανων και σιγουρα υστερει πολυ απο αποψη καταναλωσης-δυναμη αφου στα 1600 κυβικα θα εχεις μονο 100 αλογα ενω με το τιγκουαν θα εχεις απο 1400κυβικα 150 αλογα και με μικροτερη καταναλωση αλλα σιγουρα για τα λεφτα του αξιζει αν θελεις ενα αμαξι κατωτερο του τιγκουαν και ανωτερο των ιταλικων ιαπωνεζικων κτλ.
Μάλλον είναι το σωστό αμάξι στη σωστή τιμή που έρχεται και στο σωστό timing ένεκα οικονομικής κρίσης ΔΝΤ κλπ. Έχουμε και λέμε: κινητήρας 1600 κ.εκ. 105 ίπποι της Renault. Υπεραρκετός για το είδος του αυτοκινήτου και κυρίως οικονομικός με τη βενζίνη να τιμάται τώρα στο 1,50 μίνιμουμ (φανταστείτε να ανέβει η τιμή του πετρελαίου και να θέλουμε 2 ευρώ το λίτρο). Εκδόσεις 4χ2 αν δε θες τετρακίνηση οπότε θα πληρώσεις περίπου 13500 με 14.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα. Αν θες τετρακίνηση θα έχεις αυτή του QUASΗKAI που σημαίνει ότι όταν κινείσαι στη πόλη το αμάξι μπορεί να είναι αυστηρά δικίνητο (οικονομια στη βενζίνη)ενώ αν θες off road εμπειρίες είτε έχεις αυτόματη τετρακίνηση είτε κλειδωμένα τα διαφορικά με τη κίνηση να μεταφέρεται 50-50 μπρος πίσω. Και όλα αυτά με περίπου 17.000 ευρώ. Αν δεν είχα πάρει αμάξι προ διετίας θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το DUSTER καθόσον έχω ξεπεράσει από καιρό τη σηματολαγνεία στα αμάξια
PARADEIDMA PROS MIMISI GIA OLES TIS AITERIES.EGO TO AGORAZO OTAN ERUEI
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.- Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ SUV ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙ`ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
πιστεύω οτι ειναι μια καλη προταση για καποιον που θελει να δωσει λιγα χρηματα για SUV, νομίζω ειναι η πιο φτηνη λυση. Ενας γείτονας το εχει και μου φαινεται ομορφο. Δεν ξερω αν υστερει αρκετα σε ποιοτητα κατασκευης
Με την τιμη της βενζινης να εχει εκτοξευτει και με την γενικοτερη κατασταση της οικονομιας,με λυπη μου θα αποχωριστω το Suzuki μου.Τα χλμ που κανω ειναι αρκετα και το Duster ειναι αυτο που περιμενα.
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ SUV. ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΙΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ SUV; ΑΝ ΠΑΛΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΦΘΗΝΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.
Κάθε σοβαρή προσπάθεια από καταξιωμένες εταιρίες του χώρου που έχουν κτίσει «όνομα» είναι δυστυχώς «όμηροι» του ονόματός τους και δεν μπορούν να προάγουν χωρίς «θυσίες» νέες κατηγορίες κρατώντας όμως και το κύρος που λέγαμε πιο πριν. Μην ξεχνάτε ότι και η Mercedes που για χρόνια ΅σνόμπαρεΆ την μίνι – μικρή κατηγορία – ξεκινά με ορέξεις και αυτήν. Το φαινόμενο “DUSTER”, είναι η εξέλιξη των πραγμάτων που έρχονται, σε αυτή την δύσκολη περίοδο μόνο οι εταιρίες που «αφουγκράζονται» σωστά την Αγορά και τις ανάγκες των καταναλωτών θα δείξουν ότι μπορούν ακόμα και τώρα να είναι κερδοφόρες κόντρα στην ύφεση. Η μητρική Renault χρησιμοποίησε πολύ έξυπνα την πρώτη σε ανάπτυξη εταιρία στην Ευρώπη σήμερα (dacia) χρησιμοποιώντας το λογότυπό της για ένα SUV που με το δικό της σήμα θα είχε πολλαπλάσια τιμή (να είστε σίγουροι ότι στο μέλλον μπορεί να δούμε Renault-μεταλλάξεις με το σήμα της). Όχι απλά έξυπνη κίνηση λοιπόν, αλλά «ευφυής» θα χαρακτήριζα το συγκεκριμένο SUV, που ο μοναδικός λόγος να μην αναδειχθεί στην Χώρα μας θα είναι μια λάθος πολιτική τιμολόγησης από την ελληνική αντιπροσωπία καταργώντας στην ουσία το κυριότερο προτέρημα που έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι τιμές που προσφέρεται στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι αρκετά χαμηλότερες από΄αυτές που ανακοινώθηκαν για την Ελληνική Αγορά.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ RENAULT ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΟΠΩΣ Η DACIA ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΕΝΑ SUV ΟΠΩΣ ΤΟ DUSTER, ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ALL AROUND ΟΧΗΜΑ, ΣΚΟΝΤΑΦΤΕ ΣΕ ΛΥΣΕΙΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ. ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ DACIA ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ. ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΕΑ CONCEPTS KAI ΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤ ΕΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΛΙΣΕ ΠΕΡΙ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΤΗΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ TERIOS.
Με καλο ματι κοιταζα τα τελευταια μοντελα της Dacia και ημουν ενα βημα πριν την αγορα του σαντερο, το νταστερ ομως ειναι το επομενο μου αυτοκινητο, ειναι Ρουμανικο αλλα και η σκοντα Τσεχικη, μην το ξεχνατε. Η υπογραφη της Ρενω και της νισσαν στο συστημα τετρακινησης δινουν τα εφοδια για ενα λαμπρο μελλον. Οτι θα το <<θαψετε>> εσεις του ειδικού τυοπου ειναι σιγουρο και αναμενομενο, παρολαυτα αυτο το μοντελο θα κλεψει καρδιες και ισως αφυπνίσει τους μεγαλους κατασκευαστες που τα μοντελα τους ειναι αναξιοπιστα και πανακριβα..
Eίναι ακριβώς το σωστό αυτοκίνητο, στη σωστή στιγμή για την ελληνική πραγματικότητα. Πιστεύω θα σαρώσει και το σκέφτομαι σοβαρά σε πετρέλαιο. Περιμένω να δω και τα crash test για να κλεισω την συνολική εικόνα