ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πως μπορεί η Dacia να λανσάρει ένα οικονομικό SUV σαν το Duster και οι άλλοι κατασκευαστές όχι; Είναι τελικά το SUV που περιμένατε;

Πως μπορεί η Dacia να λανσάρει ένα οικονομικό SUV σαν το Duster και οι άλλοι κατασκευαστές όχι; Είναι τελικά το SUV που περιμένατε;

(6/5/2010)

Τεχνογνωσία Renault, τετρακίνηση Nissan και τιμή Dacia. Αυτό είναι το Duster, το «φθηνό SUV» που ο κόσμος περίμενε, ήρθε από τη λιγότερο αναμενόμενη μάρκα. Αφού όμως μπορεί η Dacia, οι άλλοι κατασκευαστές τι κάνουν;

Αν προσέξει κανείς θα παρατηρήσει ότι τελευταία όλοι οι κατασκευαστές ασχολούνται με το πως θα λανσάρουν κάτι «premium», κάτι που θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό όντας «ανώτερο» ή ιδιαίτερο κατά κάποιον τρόπο. Είναι κάτι που «πουλάει» αφού αφήνει περισσότερα χρήματα στην εταιρεία ενώ στέκεται και ως κορωνίδα τονίζοντας ολόκληρη τη μάρκα. Είναι όμως αυτό που θέλουμε; Όταν το μικρό ινδικό αυτοκίνητο της Tata, το Nano, ακούστηκε ότι θα περάσει στην παραγωγή με τιμές κάτω από 3.000 ευρώ, φάνηκε τι είναι αυτό που ενδιαφέρει: η χαμηλή τιμή. &&&& Όχι οτιδήποτε, αλλά ένα κανονικό αυτοκίνητο, χωρίς παραχωρήσεις, χωρίς πισωγυρίσματα, χωρίς συμβιβασμούς, απλά σε χαμηλή τιμή. Ακόμη περιμένουμε. Ή όχι; &&&& Το Duster δεν είναι απλά ένα ακόμη μοντέλο της Dacia, αλλά το πρώτο από αυτά τα αυτοκίνητα που λέγαμε παραπάνω. Πρώτον είναι SUV. Δηλαδή το αυτοκίνητο που στην Ελλάδα δείχνει να ταιριάζει περισσότερο, λόγω του ανάγλυφου, των χωματόδρομων, των κακοτεχνιών και γενικότερα της χρήσης του μέσου Έλληνα. &&&& Αυτό έχει μεγάλη σημασία. Η Dacia εξάλλου έχει και άλλα μοντέλα στην ίδια λογική, όμως το φθηνό SUV είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Στη μικρή κατηγορία μπορεί σε ποσοστό η διαφορά τιμής να είναι σημαντική όμως σε χρήμα δε φαίνεται. Στα SUV όμως αυτά μετράνε. Και μέχρι σήμερα ένα κανονικό SUV με τέτοια τιμή δεν υπήρχε. &&&& &&&& Και τη διαφορά εδώ την κάνει η λέξη «κανονικό». Γιατί το Duster δεν κάνει πειραματισμούς. Πατάει σε μια πλατφόρμα πάνω στην οποία χτίζονται ένα σωρό μοντέλα της Renault και της Nissan, ενώ από την Ιαπωνική εταιρεία δανείζεται και το σύστημα τετρακίνησης. Όποιος έχει εμπειρία από Qashqai ξέρει τι φοράει και το Duster. &&&& Και μετά έρχονται οι κινητήρες. Τίποτα το φοβερό, απλά οικονομικοί και τόσο δυνατοί όσο να κινούν το αυτοκίνητο με αξιοπρέπεια. 1,6 λίτρα φτάνουν για αυτό χωρίς να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα. Πρόσθεσε και τεχνογνωσία ασφαλείας από τη Renault και αμέσως φαίνεται πως οι συμβιβασμοί στο Duster είναι λίγοι. &&&& Γιατί όμως μόνο η Dacia; Το σύνολο των στοιχείων που συνδυάστηκαν για αυτό το μοντέλο το διαθέτουν και άλλες εταιρείες. Το Duster θα μπορούσε να είναι ένα μοντέλο της Skoda, ή της VW, πιστό στο όνομα της μάρκας (αυτοκίνητο του λαού). &&&& Δεν απαιτεί ούτε εξωτική τεχνογνωσία, ούτε τεχνολογία αιχμής, ούτε κορυφαία ποιότητα. Δεν απαιτεί όλα αυτά στα οποία επενδύουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για να γίνουν «premium» ή κάτι παρόμοιο. Ότι χρειάζεται το έχουν, και όμως το Duster είναι μόνο. Ίσως όχι για πολύ. &&&& Εσείς πως το βλέπετε; Είναι όντως αυτό που περιμένατε στην οικονομική κατηγορία; Απαντάει σε αυτά που ζητούσατε σε ένα SUV αυτής της τιμής; Υπάρχει κάτι που σας φαίνεται συμβιβαστικό; Ή είναι το σωστό αυτοκίνητο τη σωστή στιγμή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER