Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ισχυρότερο Scania R730 V8

Το ισχυρότερο Scania R730 V8

(7/5/2010)

Ο τίτλος του «Truck of the Year 2010» για τη νέα Σειρά R της Scania φαίνεται πως δεν ήταν αρκετός για τους ανθρώπους της σουηδικής εταιρείας. Για το λόγο αυτό, αποφάσισαν να ξεσηκώσουν τους απανταχού θαυμαστές τους με την παρουσίαση ενός νέου V8 κινητήρα 730 ίππων παρακαλώ!

Από το MAN TGX των 680 ίππων, στο Volvo FH16 των 700 ίππων και πλέον στο Scania R-Series V8 των 730 ίππων. Αυτή είναι η πορεία που έχει ακολουθήσει η πρωτοκαθεδρία στην «άτυπη» κούρσα των κατασκευαστών για το ισχυρότερο φορτηγό μαζικής παραγωγής σε παγκόσμιο επίπεδο την τελευταία 2ετία. Από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η Scania ανακοίνωσε πως θα προσφέρει την κορυφαία σειρά φορτηγών της, τα R-Series, με αρκετές πινελιές ανανέωσης τόσο εξωτερικά, όσο και στον εσωτερικό διάκοσμο, ενώ παράλληλα εισάγει στην γκάμα τους μια νέα γενιά V8 κινητήρων, οι οποίοι, χωρίς να έχουν εξαιρετικά μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα, είναι ισχυρότεροι, με βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, πιο φιλικοί προς το περιβάλλον και πολλά άλλα. Τα νέα Scania R- Series θα προσφέρονται πλέον με κινητήρες ισχύος 500, 560 και 620 ίππων (15,6 λτ.), ενώ η κορυφαία επιλογή του μηχανικού συνόλου των 16,4 λίτρων θα προσφέρει «απλόχερα» ισχύ 730 ίππων και μέγιστη ροπή 3.500 Nm από τις 1.000 σ.α.λ. μόλις. Παράλληλα, όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5, με αυτόν των 730 ίππων να καλύπτει και το πρότυπο EEV. Στόχος των υπευθύνων της σουηδικής εταιρείας είναι να εδραιώσουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους στην αγορά βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, όπου αξίζει να σημειώσουμε, πως η Scania διατηρεί μερίδιο άνω του 50% στις πωλήσεις φορτηγών με ισχύ άνω των 600 ίππων! Όπως προαναφέραμε, τα R-Series V8 θα έχουν να επιδείξουν και αρκετές πινελιές ανανέωσης σε ό,τι αφορά στο εξωτερικό της καμπίνας και μεταξύ αυτών αξίζει να σημειώσουμε το χρωμιωμένο λογότυπο «V8» στα πλευρικά προστατευτικά και στη μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα με λυχνίες Xenon και σκουρόχρωμο πλαίσιο (προαιρετικά), τις νέες εξατμίσεις που παραπέμπουν άμεσα σε σπορ επιβατικά οχήματα, κ.ά. &&&& &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

To ισχυρότερο όλων

Η Scania εξέλιξε μια νέα γενιά V8 κινητήρων, που καλύπτουν τις προδιαγραφές τόσο της Euro5, όσο και των EEV.
Ο βασικός εξ αυτών έχει χωρητικότητα 15,6 λίτρων και αποδίδει ισχύ 500, 650 και 620 ίππων, με αντίστοιχα αποθέματα ροπής 2.500, 2.700 και 3.000 Nm.
Η κορυφαία επιλογή είναι χωρητικότητας 16,4 λίτρων και αποδίδει ισχύ 730 ίππων και ροπή 3.500 Nm από τις 1.000 - 1.350 σ.α.λ.
Σημαντικό στοιχείο όλων των εκδόσεων των νέων αυτών μηχανικών συνόλων είναι πως δε διαφέρουν σημαντικά ως προς την κατασκευή τους από τους υπάρχοντες κινητήρες της σουηδικής εταιρείας, με αποτέλεσμα να μην απαιτούνται εξεζητημένες τροποποιήσεις στα επιμέρους μηχανικά τμήματα του οχήματος, όπως στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, κ.α.

Κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις, όπως το μπλοκ των κυλίνδρων CGI (Compacted Graphite Iron), το Scania XPI (Extra high-pressure injection), το Scania VGT (Variable Geometry Turbocharger), κ.ά. παραμένουν, ωστόσο έχουν πραγματοποιηθεί συγκεκριμένες παρεμβάσεις στο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Scania Opticruise, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματα ροπής του κινητήρα.
Το Opticruise μάλιστα θα είναι και η μοναδική επιλογή σε ό,τι αφορά στους νέους V8 κινητήρες της Scania (με ή χωρίς συμπλέκτη).
Η διαδικασία SCR (Selective Catalytic Reduction) έχει επιλεγεί για την επεξεργασία των καυσαερίων, γεγονός που συνεπάγεται την προσθήκη διαλύματος AdBlue.

&&&& &&&&Ακόμα πιο πολυτελές εσωτερικό

Ένα στοιχείο που ανέκαθεν χαρακτήριζε τους εκπροσώπους της Scania ήταν η κορυφαία ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού της καμπίνας τους, καθώς και ο πολυτελής διάκοσμός της. Από το φθινόπωρο του 2010, η σουηδική εταιρεία θα προσφέρει τις κορυφαίες εκδόσεις R-Series με αρκετά νέα στοιχεία, που αναμένεται να ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο δύσπιστους πελάτες της.
Χαρακτηριστική είναι η ύπαρξη νέων ποδοστηρίων με σπορτίφ αισθητική, που παραπέμπουν άμεσα σε σπορ επιβατικά οχήματα, ενώ το λογότυπο «V8» βρίσκεται πραγματικά παντού, συμπεριλαμβανομένων του ταμπλό, του πίνακα οργάνων, του εσωτερικού των θυρών, των πλατών των καθισμάτων, κ.λπ.
Επιπρόσθετα, οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν επενδύσεις από ξύλο στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, σε συνδυασμό με δερμάτινο τιμόνι με επένδυση από μαύρο ξύλο και πολλαπλά χειριστήρια, καθώς και εκτεταμένες επενδύσεις από γνήσιο δέρμα στα καθίσματα, στο εσωτερικό των θυρών και αλλού. .
home pro
Citroen