H έκδοση Championship του Type-R
Το τούρμπο δίνει δύναμη, σημαίνει όμως αυτό ότι έχει σκοτώσει την «ατμόσφαιρα» στα GTI; Τελικά ροπή ή «βαθύ κόκκινο»;
(18/5/2010)
Θα άλλαζε κανείς ένα Honda Civic Type R με ένα VW Golf GTI; Κάποιοι ναι, όσοι όμως έχουν οδηγήσει το πρώτο ίσως όχι. Γιατί καλό το τούρμπο όμως ένα στροφόμετρο με «κόκκινα» στις 8.000 σ.α.λ συγκινεί περισσότερο. Ή όχι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από μικρά «κουβαδάκια» μέχρι μεγάλες λιμουζίνες το τούρμπο επικρατεί από άκρη σε άκρη χάρη στο μοναδικό του χάρισμα να προσφέρει υψηλή ισχύ, ακόμη υψηλότερη ροπή και χαμηλό κυβισμό. Ακούγεται ονειρικό. Υπάρχει όμως κάτι που δεν έχει.Κάτι που αλήθεια είναι πως ακόμη και από τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα λίγα το είχαν και ακόμη λιγότερα το έχουν: εύρος στροφών που φτάνει κοντά στις 10.000. Όποιος έχει οδηγήσει ένα Honda Type R ή ένα Renault Clio RS ξέρει τι εννοούμε.
Μπορεί το τούρμπο ενός Golf GTI, ενός Megane RS, ενός Focus ST ή ενός Astra OPC να δίνει καταιγιστικές επιδόσεις. Δύναμη από το ρελαντί και ρεπρίζ σε κάθε σχέση. Να έχει τράβηγμα παντού και πάντα, τόσο που να σε κάνει να μπερδεύεις το κοντέρ με το στροφόμετρο.
Όμως στις έξι ή 7.000 στροφές το έργο τελειώνει. Εκεί ακριβώς που αρχίζει στα ατμοσφαιρικά GTI. Και τι έργο! Το μοτέρ χώνεται στα κόκκινα, και όσο πιο ψηλά τόσο πιο πολύ δίνει. Μπορεί για τους συνηθισμένους στο τούρμπο να ακούγεται απλά ρομαντικό και μάλλον αναποτελεσματικό, όμως είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο από απλή έκδοση, ένα GTI.
Και μετά έρχονται τα νούμερα. Σίγουρα σε ότι αφορά το 0-100 και την τελική δεν υπάρχουν διαφορές, ενώ και στις ρεπρίζ αναλαμβάνουν τα σφιχτά κιβώτια των ατμοσφαιρικών να φέρνουν τον κινητήρα στο ωφέλιμο «κόκκινο» φάσμα ώστε να επιταχύνουν σβέλτα.
Όμως η ωμή λογική του λιγότερα κυβικά – περισσότερα άλογα φαίνεται πως υπερισχύει. Και έτσι το Clio RS είναι μόνο του ανάμεσα στα τούρμπο αδελφάκια του (Polo, Corsa, σύντομα το Fiesta, Ibiza και σύντομα Fabia RS). Όμοια και το Honda Civic Type R, ενώ για τον Βάνκελ του Mazda RX-8 που έχει την ίδια συμπεριφορά ούτε κουβέντα δεν κάνουμε.
Εσείς όμως τι λέτε; Όταν έρχεται η στιγμή του GTI ποιος έχει τη χάρη; Το τούρμπο με τη «μάτσο» δύναμη ή η «ατμόσφαιρα» με τη λύσσα της για στροφές; Και τελικά τι είναι το αναντικατάστατο; Το τούρμπο ή οι «στροφές»; &&&&
Είμαι κάτοχος ενός Civic Type-R EK9 με μοτερ B18C το οποίο στροφάρει 9000+ κ ενός Civic Type-R FN2 Championship White. Αμφότερα διαθέτουν LSD κ στρίβουν θεικά. Το μεν πρώτο έχει 230+ hp από 1800cc κ δευτερο 200+. Ο ήχος από τους κινητήρες είναι βασανιστικά ερεθιστικός εκέι ψηλά μετά τις 8000 που τα τουρμπάκια τις βλέπουν σαν το χειρότερο εφιάλτη τους. Φυσικά με την κοντή κλιμάκωση κ το άριστο στήσιμο πετυχάινεις κ πολύ καλές επιδόσεις (ειδικά με το ΕΚ δεν ασχολούμαι με τα Golf GTi), μικρή κατανάλωση αφού ως κάποιες στροφές εισαι εκτός VTEC κ το μοτερ λειτουργεί οικονομικά με τα ήπια έκκεντρα αν θες να πας ένα ταξίδι. Tο σημαντικότερο είναι ότι έχεις μικρότερο κόστος συντήρησης κ ειδικότερα με την τιμή της αμόλυβδης που έχει ξεπεράσει το 1.5ευρώ, κ το κυριοτερο δε σε απασχολούν οι καιρικές συνθήκες (Καλοκαίρι με 40C). Βέβαια τα ατμοσφαιρικά χρειάζονται περισσότερα χρήματα για να βελτιωθόυν κ φυσικά δεν θα έχεις τα κέρδη σε δύναμη σε σχέση με ένα turbo δαπανώντας ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων. Επίσης σε κανένα turbo δε θα βρεις την ομοιογένια ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ (πάντα μια υστέριση του turbo θα υπάρχει) ειδικά τώρα με τα ηλεκτρόγκαζα. Τέλος για να κλείσω καλό το Golf GΤi αλλά το Civic Type-R κ ειδικά στην έκδοση Championship White είναι ανώτερο αυτοκίνητο, κ όταν μιλάς για την κατηγορία GTi απαιτείς επιδόσεις, κράτημα, τιμόνι, φρένα κ ένα πλατύ χαμόγελο στο τέλος της διαδρομής πράγμα που το TYPE-R στα προσφέρει με το παραπάνω!!!
Ευτυχώς έχω τουρμπο golf και κινδύνεψα μόνο δυό φορές όταν το αγόρασα και είχε 5000χλμ, όταν με άφησε σέ αλλαγή λωρίδας από προβληματικό dsg που είχε ξαναχαλάσει. Ευτυχώς που το έχω και χάλασε μόνο μια φορά το τουρμπο στον 3ο μήνα και εξακολουθεί να κάνει σαν τενεκές κάποιες μέρες. Η απάντηση στο ερώτημα είναι απλή, μακριά από τούρμπο και ακόμα μακρύτερα από τη volkswagen .
Μιλάτε ολοι για αξιοπιστια και για ποιοτητα.ΙΑΠΩΝΑΣ=ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ=ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Αυτα είναι δεδομενα. Οσον αφορα τωρα για το που το θελει ο καθενας το γκαζι στις 8000 η στις 4000 εγω νομιζω ειναι θεμα γουστου.Οσοι απο σας που ειστε αθηναιοι και εχετε καλους δρομους ειτε προς Λαμια ειτε για Πελλοπονησσο ειτε για Κορινθο δεν εχετε προβλημα γι αυτο μιλατε για TYPE R.Ελάτε και στην επαρχια και καντε προσπεραση ενα συρρομενο με ενσ Type R και μετα τα λεμε.Αμα περιμενεις να μπει στη ροπη στις 6 και 8000 στροφες τον φιλησες τον απεναντι και δεν καταλαβες ποτε.Δεν απορριπτω το Type R αλλα ειναι για αγωνιστικου ειδους οδηγηση και για αδρεναλινη.Το εχω οδηγησει και το ξερω.Εισαι συνεχεια στη τσιτα.Βλεπεις το στροφομετρο στις 6000 κολας πισω και ξερεις οτι εχεις κι αλλες 2000 στροφες.Τρελενεσαι!!!!! Δεν κανεις ομως ταξιδι τριων ή τεσσαρων ή πεντε ωρων ετσι.Και να χεις και τα παιδια πισω και στις στροφες να φοβασαι μη κολησουν στο παραθυρο της πορτας.........Οδηγησα και TSi 1.8 με 160 αλογακια και επαθα πλακα.Ροπη απο πολυ χαμηλα και με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο περνας 2 συρρομενα μαζι απροβληματιστα και στους επαρχιακους δρομους.Χαμηλη καταναλωση και οχι 30 λιτρα/100 του Type R. Το λεω παλι.Δεν το αμφισβητω το Type R αλλα....... Εχω ενα Corolla 1.4 97Ps.Μετα τις 4000 παει καλα, αλλα για να τις πιασει θελει μεροκαματα... Γι αυτο σας λεω... Ειναι πως και που το θελει ο καθενας μας. Και μην ειστε κολλημενοι..................................
ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΤΕΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!ΚΑΙ ΤΑ TOURBO ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΑ...TA TURBO ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΡΩΣΟΧΗ ΒΛΕΠΕ ΛΙΓΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΡΙΝ ΞΕΚΗΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΙΣΕΟΣ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ!!!ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ TURBO ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ...ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΑΜΙΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΝ ΣΥΓΓΡΙΝΕΤΑΙ.....ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΑΠΟ ΤΝ ΑΤΜΟΣΦΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2.500ΧΙΛ ΚΥΒΙΚΑ....ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟΥ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΗΝΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.....ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑ TURBO ΠΙΣΩΚΗΝΙΤΟ ΠΑΝΤΟΣ....
εχω βαρεθει να ακουω για τα wv με την ποιοτητα και καλα και ολα τα αλλα βλεπουμε σε τι κατασταση κυκλοφορουν honda δεκαετιας και ανω και σε τι κατασταση βρισκονται τα wv 10 ετιας και ποσο αντοχη στο χρονο εχουν.η ατμοσφαιρα σε ομοια ιπποδυναμη ειναι παντα δυνατοτερη απο ενα αντιστοιχο turbo.kai φυσικα ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας εχει πολυ μεγαλυτερο κοστος και ειναι πολυ πιο τεχνολογικα προηγμενος αφου μπορει και βγαζει τα ιδια αλογα απο τα ιδια κυβικα και χωρις τurbo.οταν το τουρμπο σκαζει το v-tec ανοιγει.ενα honda γινεται πολυ εθκολα τουρμπο αλλα ενα wv δε μπορει να γινει με τιποτα v-tec
@πατερ.... δεν εχεις ιδεα τι λες. Προφανως εχεις μείνει στην εποχη των Vti.
GTI σιγουρα προτιμουν ολοι απλα δεν μπορουν να το αγορασουν. μακαρι να ειχα ενα GTI . η ποιοτητα κατασκευης, η αμεση ανταποκριση και η μικρη καταναλωση με εκαναν να αγορασω ενα τουρμπο golf. αν ειχα λεφτα θα επερνα το GTI . οι γερμανοι εδειξαν τον δρομο πριν 5 χρονια και οι αλλοι στην αρχη ελεγαν πως θα σπανε οι κινητηρες. τελικα τωρα ολοι τους αντιγραφουν
Η ροπή είναι το σπουδαιότερο. Δηλαδή turbo. Σημαίνει οικονομία, δύναμη, απόλαυση, αθόρυβη λειτουργία και κέρδος στα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ. Όσον αφορά την αξιοπιστία........ από τα εργοστασιακά turbo δεν έσπασε ΠΟΤΕ κανένα όσο κι αν ορισμένοι επιμένουν. Δεν θα μιλήσω για vw για να μην παρεξηγηθώ. Mercedes και τώρα ετοιμάζεται και η Bmw να βγάλει turbo. Αν κι αυτό δεν λέει τίποτα λυπάμαι. Αγοράστε ατμοσφαιρικά 7.000 κυβικά και πληρώστε αφού σας περισσεύουν.
An eixa 30000 tha agoraza ena Type-R pou einai kai i vtec, alla den exo tosa kai etsi dino ta misa pairno ena mtx golf 1.4 170 ps i 2.0 200 ps kai leo stous ypoloipous oti ta golfakia einai koryfaia kai ta ypoloipa taper, kai ante tora na sygkrinei kaneis to vtec me to tfsi eleos re paidia to type r gia na to nioseis oti odigeis eisai apo tis 6000 strofes kai pano to allo to tis travaei me to kompresora kai ton ypersympiesti kai nomizeis oti odigeis poli dynatotero amaksi alla den einai etsi.Gia ayto prota odigiste kai ta 2 kai meta na ekferete gnomi oloi giname gnostes amesos me ta gti, giati den lete ti sygkrisi me ton 20VT 1.8T epeidi einai palios kinitiras?Kai opos poly sosta symplirosan kapoioi ta vw kaine ladia, ta tsi vgazoun kai provlimata sto turbo, loipon as min vlepoume mono to eksoteriko as kanoume kai mia pio sosti kritiki gia na kseroun kai oi ypopsifioi agorastes ton sygkekrimenon aytokiniton ti na dialeksoun vtec i tsi?
Για μενα μια ειναι μαρκα RENAULT CLIO SPORT 200 αλογα. SUPER ΣΤΗΣΙΜΟ ΔΥΝΑΜΗ.ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε.
vroho εχεις προβλημα αγορακι μου και μαλιστα μεγαλο οσο αναφορα το θεμα, θα συμφωνησω με το 90% των αγοραστων παγκοσμιος που επιλεγουν τουρμπινα πανω σε VW και κανουν τα αμαξια να εχουν χρονο αναμονης 12 μηνες!
ac056 pas kala re file? poios sou eipe pos ta tsi theloun 100ara? pas kala? sta episima xartia anaferei minimoun 95 oktania! min lete oti sas katebei. episis an itan apati re gelie, de thatous antigrafan oloi! oloi trexoyn na baloyn tourmpines kai les pos einai apati? rovas... exeis akousei gia posousthanatous milane stin ameriki logo kolimenon gkazion sta toyota?? pas kala? poia aksiopistia exoyn ta iaponezika pou ta sinergia einai gemata? epeidi eixa tin atixia na exo iaponeziko amaksi, ena exo na po "MAKRIA" olo problimata. kai exo kai pollous filous ap oto toyota club kai ekei ta paidia den einai kolimena kai stis sinantisis olo gia ta problimata milagame kai gia ta tsagakia apo ta vw opote kia telika apofassia na paro vw kai eida tin alithia. makria apo toytota kai parte turbo vw
καλο το χοντα αλλα ειναι κατωτερης οποιοτητας και θελει πολυ πολλλλυυυ βενζινα! επισης ειναι πολυ πιθανον να βρεθει κανεις σε χωραφι με χοντα γιατι δεν στριβει μετιποτα. αντιθετα το GTI ειναι αυτοκινητο με Α κεφαλαιο και ειναι ο ηγετης της κατηγοριας
dim Δεν ξέρω γιατί αλλά το γκάζι το θέλω δυνατό και από πολύ χαμηλά . Οι μεγάλες διαδρομές του γκαζιού και οι δύναμη στα κόκκινα μόνο , με ενοχλεί αφάνταστα (μάλλον Diesel χρειάζομαι ) . Θα ήθελα ένα ατμοσφαιρικό V6 με 220 – 250 άλογα να ακούω τον ήχο και να στροφάρω καλά γενικώς . Αλλά αυτό προϋποθέτει πολλά κυβικά . Ένα 2L ατμοσφαιρικό θα το ήθελα προσωπικό αμάξι μόνο για να κάνω τις βόλτες μου τις Κυριακές . Αλλά για καθημερινά και για ένα μόνο αμάξι που στην πλειοψηφία μας έχουμε όλοι τότε διαλέγω ένα καλό τουρμπάτο και να δέχεται με ευκολία την μοντίφα , κατά προτίμηση τετρακίνητο για πιο ασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους , και το χαίρομαι ιδιαίτερα . Ζημιές Ε! δεν κάνω 40.000 το χρόνο γύρω στα 15 με 18.000 , οπότε 2L τετερακουνα με 260 αλογα και κοντα 40 κιλα ροπης από τις 2.000 στοφες και 6 δεφτ. Τα 0-100 Ε! δεν θα αγοράσω ατμοσφαιρικό βέβαια
Πρέπει να ξεφύγουμε από την χαζή αντιπαράθεση δύο απλών αυτοκινήτων. η ουσία είναι ότι οι TSI και γενικά οι turbo κινητήρες είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΗ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ. Η ουσία είναι ότι και ένας optimal drive κινητήρα 1.600 132hp δεν είναι ΛΙΓΟΣ ούτε για τους οδηγούς ούτε για τους δρόμους, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΛΙΓΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΙ TURBO. ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 1.8 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ...
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ?Η ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ VW?MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΦΟΡΑΝΕ ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΑ ΕΝΝΟΩ ΙΣΩς ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ TYPE R ?ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩς ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΙΣΩς ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΡΑ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΚΑΙ ΤΑ =VW ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ!!!ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ TOYOTA!!!
Eimai katoxos enos turbo aftokinitou, to opoio me ftiaxnei poly (oxi den einai golf) exei kai programa opwte akomi pio kala... den to allazw me tipita giati einai kai oikonomiko. .....alla tin aisthisi pou eixa otan odigousa (2003-2006) ena MG 1.8 VVC me 160 aloga den tin exw vri oute se Astra 1.6 180hp oute se pedavkilindrous turbo tis Volvo. Giati???? tha mou peite Giati aploustata oso patages to gazi toso pio poly douleve o kinitiras. 0-3500 strofes ola normal 3500- me 6900 to amaxi trelenodan osoi vriskodousan sta amaxi otan o kinitiras itan sta 6500-6800 mou legane na kopso gazi giati tha spasei o kinitiras. tous elega na perimenoun ligo kai tha doune... meta tis 6900 mexri tis 7300 edine resta kai kolage (akomi perisotero) i plati sto kathisma me 5i taxitita. Poly apolitisti katastasi i opoia vevews mou arese. Alla gia na min ta paroun oi Golfakides sto kranio na pw oti se Golf GTi den bika akomi. An i venzini itan tzaba tha ithela polystrofo, alla epidi ti plirwnw, odigw turbo. Min xexnate oti i Elise exei dio ekdoseis me polystrofous kinitires, den einai tyxeo. O enas me 160 aloga (rover) kai o allos me 192 (toyota). Den xerane stin Lotus na modaroune ena turbo?
Το τούρμπο, είναι η λογικότερη επιλογή στη χώρα μας και είναι μεγάλο το δίλημμα μεταξύ αξιοπιστίας (βάση στατιστικών) και μη-Ιαπωνικού τούρμπο. Στα μεγάλα κυβικά βέβαια υπάρχουν και τα Mitsubishi EVO και SUBARU WRX STi, που συνδυάζουν και τα δύο καλά. Πάντως δεν καταλαβαίνω αυτήν την μανία για το VG Golf. Υπάρχουν και άλλα, ποιο όμορφα αυτοκίνητα εντός του ομίλου, που δεν μοιάζουν σαν παπούτσια με ρόδες (κολοβούρες). Πχ το AUDI Α5 που φοράει παρόμοιους κινητήρες, είναι πολύ πιο όμορφο από κάθε κολοβό του VAG Group. Και το SEAT Leon το προηγούμενο, ήταν και αυτό αρκετά όμορφο. Ακόμη και το Octavia το προτιμώ. Θα μου πείτε φυσικά ότι η ομορφιά είναι υποκειμενική και ότι είναι θέμα γούστου. Πάντως ευτυχώς τα εξωτικά αυτοκίνητα της Ferrari, της Lamborghini, της Bugatti, της Chevrolet κλπ, δεν μοιάζουν με Golf, ή 106 Rally ή Focus ST, AUDI S3, OPEL ASTRA OPC και άλλες τέτοιες γαλότσες. Το μόνο πλεονέκτημα τους, είναι ότι παρκάρονται πιο εύκολα, πράγμα ..ζωτικής σημασίας για έναν οδηγό αγώνων… Δεν νομίζω ότι είναι πάνω από 50 κιλά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα αμαξώματα τριών όγκων. (Το autotriti θα μπορούσε να πει τη γνώση του επΆ αυτού). Εγώ γαλότσα με ρόδες δεν πρόκειται να πάρω. Αν είναι να φτάσω εκεί, καλύτερα να πάρω Smart ή Aygo ή κάτι τέτοιο.
an i zilia itan psora tha eixe kolisei i xwra oli. fenetai pws exete poli zilia gia to GTI kai genika gia ta vw. kalo ipno me ta patinia sas oso anafora ti sigrkisi, fisika protimo GTI para honda pou exei problimata kataskeyis kai DEN stribei
Adelfe drikf, pes mou posa thes na me trellaneis teleios giati den antexo allo!!!!!Diavazeis alla themata kai apantas alla??????Ti den katalabaineis na sou to eksigiso re agori mou?????Pes mou giati tha skiso ta ptyxia mou, kai tha pane tosa xronia spoudes , germanika kai piano gia petama!!!!!Pos stin erotisi " Το τούρμπο δίνει δύναμη, σημαίνει όμως αυτό ότι έχει σκοτώσει την «ατμόσφαιρα» στα GTI; Τελικά ροπή ή «βαθύ κόκκινο»; " kollaei i arloumpa:"μιλατε για GTI ενω στην ουσια ενα ειναι το γνησιο GTI και αυτο ειναι το golf. οι αλλοι απλα αντιγραφουν και ακολουθουν απο μακρια. gti = golf τωρα οσο αναφορα το οτι καποιος που θα οδηγησει χοντα δε θα θελει golf GTI μαλον το αναποδο συμβαινει." Pes mou giati tha akyroso tis diakopes mou kai tha kano synedries!!!!! .
το ερωτημα θα επρεπε να ειναι αλλο!προτουυ βγαλει η vw τα τουρμπο ,ποσο καπνο μαζευε απο τους ιαπωνες!τα ατμοσφαιρικα της ,εκτος οτι ηταν πεθαμενα,ηθελαν σε καθε ταξιδι λαδι μετα απο καποια χιλιομετρα,και εκαιγαν και καμια 10 πολλαπλασιαστες!ο ιαπωνας δινει και 7 χρονια εγγυηση.καμια σχεση με τα δυο που δινουν οι κλεφτες οι φριτς!ασε που οι ιαπωνες εχουν δικα τους τουρμπο!δεν περιμενουν απο τριτους!αν πουν να εξελιξουν τορμπο ,καλυτερα να κρυφτουν οι γερμανοι!α!και ριξτε και μια ματια σε ερευνες που εχουν κανει στη γερμανια,για να δειτε που ειναι τα γκολφ σε ικανοποιηση πελατων!
Καλα τα golf δεν λεω αλλα υπολειπονται πολυ σε στριψιμο-κρατημα των ιταλων ανταγωνιστων ειδικα οταν μιλαμε για ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ με ατμοσφαιρικους κινητηρες (βλεπε Twin Spark) που ηταν η επιτομη της σπορ οδηγησης με κοφτες στις 7.500 στροφες και αυτοκινητα με πραγματικο κρατημα και επιδοσεις... στην συνεχεια εμφανιστηκαν εστω και λιγο καθυστερημενα οι Turbo του Ομιλου με τον 1.4 170 αλογων και τον 1.750 αποδοσης 235 αλογων που θα φορεθουν στον ΒΑΣΙΛΙΑ πλεον την Alfa Giulietta... και ακολουθει η ΜΙΤΟ GTA αυτοκινητα πραγματικα αναβαθμισμενα σε ποιοτητα ισαξια των Γερμανων και σε Τεχνολογια-εξοπλισμο-πολυτελεια-επιδοσεις... μοτερ που πολυ απλα χαρη στις υπερσυγχρονες τεχνολογιες αποδιδουν περισσοτερη ισχυ των ηδη παροχιμενων TSI με κομπρεσσορα και τουρμπο ενδειξη των γερμανων (VW grooup) οτι δεν εχουν να δειξουν κατι νεο στην τεχνολογια κινητηρων πλην των BMW-Porche. συνοψηζοντας καλες και οι ατμοσφαιρες αλλα η εποχη επιτασει τουρμπο
Θα άλλαζε κανείς ένα Honda Civic Type R με ένα VW Golf GTI; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ "ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ!!!!" GOLF GTI FOR EVER!
Δηλαδή, σύμφωνα με το δημοσίευμα, υφίσταται τάχα το δίλλημα ανάμεσα σε ένα τούρμπο αυτ/το που προσφέρει υψηλή ροπή από ρελαντί, υψηλή ιπποδύναμη και άρα δυνατότητα για άμεσες και ασφαλείς προσπεράσεις και μάλιστα από λίγα κυβικά (χαμηλή φορολογία και ασφάλιστρα) και σε ένα ατμοσφαιρικό αυτ/το που απλοά προσφέρει απλόχερα, ανεπανάληπτη, πρωτοφανή, ηδονική απόλαυση επειδή ... το στροφόμετρο μπαίνει βαθιά στα κόκκινα!!!!!!!!!! Μα είμαστε σοβαροί?????????
file axeha... prota mathe ti esti GTI , mpes mesa se ena kai meta na milas. den sigkrinetai kanena taperaki xonta me ena golf. to golf einai stin korifi kai deytero amaksi den iparxei. GTI is the best. telos
syzitane 2 filoi... re sy kano erota stin kopela moy 3 fores sto kapaki...leei o protos. Ela re ego kano 5 alla sta endiamesa katapino kai ena mple.....ti protimame alithini apodosi i ftiaxti.....turbo 1,4 180 aloga mporoyn na paragoyn oloi....atmosfaira 1,6 170 aloga mporoun sygkekrimmenoi...den ginete na exei perasei kapoios apo honda kai meta na katelikse se turbaki legontas malista oti metanoei kai na apodexetai tin anoterotita tou turbo...akouste paidia stin teliki an to kaloskeftite to thema einai ena: Iaponas i Eyropaios? kai eyxomai kai apeyxomai na trelathoun kapote stin honda kai na vgaloyn kana 1,6 turbo na do meta poy tha krypsete ta mprikia....giati otan tha exeis turbo renault-vw-audi kai turbo honda tha pas file mou turbakia stin honda asyzititi...opote na seveste kapoia pragmata...asfalos kai ta noumera enos turbo einai entyposiaka...alla min nomizete oti ena atmosfairiko den mporei na kinithei to idio grhgora me ena psagmeno kivotio-sosti eisagogi-eksagogi-teliki sxesi metadosis ktl xoris kamia paremvasi stin mixani katheayti.....telos mipos oi eyropaioi protimoyn turbo giati den mporoyn na ftiaksoyn kalous dynatoys kinitires me antoxi stis ypsiles kai exoyn voleytei stin ropi toy turbo??zo stin kriti...an ksekinisoyn 2 aytokinita apo irakleio gia xania miin ekplagite an i atmosfaira pinei kafe sto kolybari kai o turbo anapsokokkinismenos prospathei na sproxnei aera......kai to intercooler na to fysa kai na min kryonei....
argy_... πας καλα; τι πινεις και δεν μας δινεις; φυσικα τα γερμανικα και ειδικα τα VW ειναι πολυ ποιο αξιοπιστα και ποιοτικα και ασφαλη και σου προσφερουν τη μεγιστη απολαυση σε σχεση με τα υπολοιπα. και φυσικα προτιμαμε GTI παρα χοντα η γενικοτερα ατμοσφαιρα. να σε δωσε λιγο που θα καταφερουν οι ιαπωνες να βγαλουν τουρμπο τι θα λες; ειμαι συγουρη πως τοτε θα λες τα καλυτερα για τα τουρμπο. α ρε ζηλεια.....
GOLF GTI και μονο αυτο ειναι ο βασηλιας των σπορ αυτοκινητων. αμαν πια με την ζηλεια σας, αγοραστε και εσεις εστω ενα απλο golf και σταματηστε να γραφετε μονο εναντια σε αυτο που ζηλευεται!
προς theo1... ειμαι κατοχος του golf v GTI και το μονο που σου ευχομαι ειναι καλα μυαλα και λιγοτερα συνεργεια για τον ιαπωνεζικο κουβα σου. προφανως εισαι εσυ ενας απο αυτους που οταν βλεπουν τον ηγετη στο δρομο τον χαζευουν και απο την χηλεια δε ν ξερει τι ναπεις για το GTI. μακαρι να ξυπνησεις και να παρεις και εσυ ενα golf ωαστε να διαπιστωσεις τι θα πει γερμανια!
ευτυχως εχω τουρμπο golf και ετσι εχω ροπη και αλογα και δυναμη και δεν μου κοστιζει γιατι το τουρμπο δεν καιει βενζινη. η καταναλωση ειναι πολυ μικρη! παρτε τουρμπο ολοι
Αυτό που έχει νόημα με κάθε προιόν είναι οι ανάγκες που καλύπτει. Για το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς αυτοκινήτου η βασική αναγκη είναι η οικονομική μετακίνηση με αξιοπρεπείς επιδόσεις. Την αναγκη αυτή την καλύπτουν πλήρως τα αυτοκίνητα της λογικής του down sizing. Τα ατμοσφαιρικά απαιτούν δυσαναλογο κόστος σε κυβισμό, καταναλωση τεκμήρια, για να καλύψουν την ίδια αναγκη. Είναι προφανές ότι το μέλλον είναι "συμπιεσμένο" όσο θα μας σερβίρουν κινητήρες εσωτερικής κάυσης. Πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν και οι πλέον αμετάπιστοι να βγάζουν στην αγορά τέτοιες τεχνολογίες.
αργα η γρηγορα η μοδα του downsize turbo θα περασει.μια φουσκα της εποχης που εξυπηρετει χωρες τυπου ελλαδας.
Περασα απο 5 Honda ...μεχρι και type r 2007 ... Τωρα πηρα golf gti 6 1.4 160 ιππους ... Καλυτερο με διαφορα σε ολα (εκτος γκαζιου βεβαια αλλα ειναι φοβερο να εχεις τετοια ροπη χαμηλα..το προτιμω)... μη λεμε μπουρδες ....και καλυτερα να μιλαμε ΟΣΟΙ εχουμε και απο τα 2... τα εβριζα τα τουρμπο και ημουν hodakias ...τωρα ομως μετα απο 93 χιλ με το 6αρακι (Ελλαδα -Ιταλια,Ελλαδα ισπανια) 2 φορες εχω να πω οτι δεν φανταζομουν οτι ειναι τοσο υπεροχο . το εχω 15 μηνες .Και αυτα που λεμε οτι χαλανε σπανε κτλ...ενταξει ...ειναι φαντασια . Ναι μεν ειχα καποια προβληματακια αισθησης (κρεμαγιερα) το οποιο ομως αντικατασταθηκε .Κατα τα αλλα...ενταξει...ασυγκριτο στο δρομο και στην ποιοτητα του . Ναι μεν η αξιοπιστια ειναι σε λιγοτερο βαθμο αλλα η αισθηση σε αποζημιωνει !!! καταναλωση ??...μεικτη εχω 8.3 ....μονο αυτο λεω !
Ενταξει ας χαλαρωσουμε λιγο με το golf GTI, ειδικα υπαρχει ενας φιλος εδω μεσα που το εχει θεοποιησει λες και οδηγαει πυραυλο και δυστηχως κατανταει γραφικος κ μονοτονος. Εγω ειμαι κατοχος ιαπωνικου ατμοσφαιρικου και απο τις 5 χιλιαδες στροφες κ μετα ειναι απιστευτο το πως δινει,δεν το αλλαζω με τιποτα. Καλο υπνο με τα golf GTI και καλο συνεργειο στον φιλο ευχομαι.
Nαι, είναι όντως δυσάρεστη έκπληξη ότι "στις έξι ή 7000 στροφές το έργο τελειώνει", στο Golf, π.χ. Τα δίνει όμως όλα στις χαμηλότερες ο πολύ ελαστικός του κινητήρας. Το ατμοσφαιρικό δεν απογοητεύει στις ψηλές στροφές. Οπότε μάλλον χρειάζονται και τα δύο είδη αυτοκινήτων, για να μην μάς λείπει η άλλη αίσθηση. Επειδή αναφέρεστε στις οδηγικές απολαύσεις θα ήθελα να θυμίσω ότι οι μεγάλου κυβισμού μηχανές Honda έχουν άριστες επιδόσεις και στα σκάφη. Παράκληση, αν μού επιτρέπετε μέσω του site σας, στους κατόχους τους να μην βάζουν στόχο τους ανθρώπους που κολυμπούν μακρινές αποστάσεις. Η θάλασσα μάς χωρά όλους. Είναι τουλάχιστον αντιαισθητικό μερικοί που βγάζουν το σκάφος τους Μάϊο μέχρι Σεπτέμβριο να πλησιάζουν με τα 1000 στα 10 μέτρα όποιον συνηθίζει να κολυμπά όλο τον χρόνο για να τού υποδείξουν ότι δεν πρέπει να κολυμπά εκεί που οδηγούν οι ίδιοι, ειδικά όταν ο κολυμβητής φέρει όλη την σήμανση που απαιτείται από το Λιμεναρχείο. Ευχαριστώ.
Σιγουρα το turbo παιδια εχει πολλα πλεονεκτηματα,δεν το συζηταμε...Εδω μια τουρμπινα να βαλεις πανω σε ενα αυτοκινητο της σειρας οπως ειναι το VW Golf,Audι A3,Fiat Punto Abarth και αυτοματα μετατρεπεται σε κατι διαφορετικο κατι καλυτερο...Ετσι πλεον μπορεσε και ο μικρομεσαιος Ελληνας να δει λιγο χαρα αν και με την τιμη που εχει φτασει η βενζινα θα κοπουν οι μαγκιες και το βαρυ ποδι στους περισσοτερους...Εγω προς το παρον ειμαι ευτυχης κατοχος ενος Porsche Cayenne turbo ενα αυτοκινητο που σιγουρα οι περισσοτεροι δεν μπορουν να αποκτησουν,αλλα θεωρησα καλο οταν το πηρα πως για να βγαλεις και λιγο γουστο πρεπει να τα σκασεις και για να χεις το κεφαλι σου ησυχο και απο θεμα αξιοπιστιας μιας και τα πιο καθημερινα τουρμπατα χωλαινουν σε αυτον τον τομεα.Γι αυτο δεν λογαριασα τα χρηματα..Το καλο πληρωνεται κυριοι
""Και έτσι το Clio RS είναι μόνο του ανάμεσα στα τούρμπο αδελφάκια του (Polo, Corsa, σύντομα το Fiesta, Ibiza και σύντομα Fabia RS)"" Να υποθέσω οτι τα ιταλικά έχουν εξαφανιστεί απο τον πλανήτη. Δεν υπάρχουν ούτε Alfa mito multiair ούτε Punto evo multiair. 5 αυτοκίνητα αναφέρατε τα 3 είναι VAG. Αμάν αυτό το μάρκετινγκ
Προσωπικά προτιμώ το turbo, επειδή μπορείς με διάφορες ρυθμίσεις και βελτιώσεις να βγάλης ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
το tipe R ειναι φοβερο αυτοκηνιτο , αλα οταν μιλαμε για GTI τοτε GOLF KAI ΠΑΛΙ GOLF
Με βενζίνη σχεδόν 2¤/λίτρο, εσείς μιλάτε ακόμη για αμάξια με τούρμπο και "κόκκινα" και άλλα τέτοια? Χαχαχα!
Μάλλον το TURBO κατισχύει πλέον της ατμόσφαιρας. Αυτό φαίνεται ιδίως στις επιδόσεις μεταξύ ομοειδών μοντέλων. Γιατί στη τελική αυτό που λέτε για τις στροφές δεν είναι απόλυτα ακριβές καθόσον ουδέν εκ των διαφόρων 16βάλβιδων (με την εξαίρεση ίσως του type r & clio rs) έφτανε κοντά στις 10.000 στροφές. Εξάλλου όταν το TURBO στα έχει δώσει όλα πολλές φορές πολύ πριν τισ 5.000-6.000 στροφές τι να τι κάνεις την ατμόσφαιρα
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ..Η HONDA ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ..ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤSI..ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ..ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...
Με το Ελληνικό σύστημα φορολογίας που λειτουργεί βάση των κυβικών, ευνοούνται σαφώς τα τούρμπο. Το να πάρει κανείς αυτοκίνητο με πάνω από 1920 και κάτι κυβικά, μοιάζει να ισοδυναμεί με αμαρτία έως βλακεία, για τους περισσότερους από εμάς που βγάζουμε πχ το πολύ 20000ευρώ το χρόνο (καθαρά προ φόρων…). Βέβαια τώρα με τους φόρους πολυτελείας και τα τεκμήρια, λιγοστεύουν ακόμα περισσότερο οι επιλογές μας. Φίλοι του αυτοκινήτου, βρισκόμαστε σε λάθος χώρα, ως προς αυτήν μας την αγάπη. Και φοβάμαι τα χειρότερα, γιατί εύκολα το αυτοκίνητο, μπορεί να θεωρηθεί είδος πολυτελείας. Και η βενζίνη; ¶λλη πονεμένη ιστορία…
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΡΟΠΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΘΙΓΕΤΑΙ ΣΤΟ NON PAPER. TO TURBO ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗ "ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ" ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ "ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ". ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΟ TURBO "ΣΚΑΣΜΕΝΟ" ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΠΕΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ Ο ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΑΜΜΙΚΑ, ΕΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΕΡΑ 1.500 - 2.000 ΩΦΕΛΙΜΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΗ ΣΤΑ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ HONDA, TA ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ (ΟΔΗΓΗΣΑ TO S2000 KAI ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ, ΦΟΒΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΗΣ F1). ΚΑΛΑ ΩΣ ΕΔΩ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ S2000 Ή ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ PORSCHE; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΡΩ ΛΙΓΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ 250+ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ TURBO ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ; ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ TURBO (KAI ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ). ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΧΥ (ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΧΥ ΘΕΩΡΩ ΤΑ BHP 200+, ΟΧΙ ΤΑ 125 ΚΑΙ ΤΑ 140) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΝΩ ΜΕ ΕΝΑ TURBO ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΑΣ ΜΕΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ), ΟΠΟΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ ΙΣΧΥΡΟΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ, ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ TURBO.
Έχω τουρμπο 1.8tsi. Το επέλεξα διότι είναι δυνατό και φθηνό. Συνδιάζει και τις δυο προυποθέσεις που είχα θέσει για το νέο μου αυτοκίνητο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όταν όμως μπαίνω στο S2000 γνωστού μου, και το στροφόμετρο μπαίνει βαθειά στα κόκκινα... Καλό λοιπόν το τουρμπο αλλά πολύ καλύτερη η αίσθηση ενός "καλού" ατμοσφαιρικού V-tec!
ας ειμαστε σοβαροι. γιατι να εχεις ενα σπορ αμαξι με πολλα κυβικα και αρα ποιλλα εξοδα και μεγαλη καταναλωση και κοστος συντηρησης οταν μπορεις να εχεις ενα με επισης πολλα κυβικα (2000κυβ δεν ειναι καθολου λιγα) αλλα με τουρμπινα μεγαλη ροπη; επισης ποιος δε θα αγορασει το αμαξι που καθιερωσε την κατηγορια, δηλαδη το GOLF GTI και θα προτιμησει ενα αλλο αμαξακι τυπου GTI;
αν ειναι δυνατον να συγκρινεται τον ηγετη της κατηγοριας με τους ακολουθους του!!! golf και μονο golf
GTI ειναι ενα και κανενα δεν συγκρινεται με αυτο και το ονομα του GTIτο ξερουν ολοι. golf
μιλατε για GTI ενω στην ουσια ενα ειναι το γνησιο GTI και αυτο ειναι το golf. οι αλλοι απλα αντιγραφουν και ακολουθουν απο μακρια. gti = golf τωρα οσο αναφορα το οτι καποιος που θα οδηγησει χοντα δε θα θελει golf GTI μαλον το αναποδο συμβαινει. με τιποτα δε συγκρινεται η ποιοτητα του golf GTI με τα υπολοιπα και το golf GTI ειναι πρωτο σε αξιοπιστια αλλα και ποιοτητα και απολαυση. τουρμπο και παλι τουρμπο , αλωστε στα 2000 κυβικα εχει ουτως η αλλως ατμοσφαιρα και βαζοντας το τουρμπο επανω ξεφευγει με τρελη ροπη. δεν ειναι τυχαιο που το gti ειναι πολυ μρποστα σε ολες τις κοντρες με τα αντιγραφα του που δεν στριβουν (χοντα, φορντ κτλ ) η δεν εχουν ρεπριζ η δεν εχουν αλογα κτλ κτλ
Turbo kai pali turbo, trelh epitaxynsi , aloga. apla apiasta, eidika ta 2000cc me 200hp pou stin pragmatikotita einai 210hp. oso gia to civic type r den mporei na syggrithei me ta pio panw giati einai katvtero. apla h apopsi moy.