Αυτή θα είναι η ταχύτερη έκδοση του Peugeot 308 με τον κωδικό GTi και 200 ίππους
200 άλογα για το Peugeot 308 GTi
(21/5/2010)
Την πιο γρήγορη έκδοση του 308 παρουσίασε η Peugeot. Το μοντέλο φέρει και πάλι στο προσκήνιο τον κωδικό GTi για τη γαλλική φίρμα, και αποδίδει περί τους 200 ίππους από το μοτέρ των 1,6 λίτρων. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 7,7 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση είναι τα 6,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Το μοτέρ του 1,6 λίτρου με την τεχνολογία THP και τον υπερτροφοδότη twin-scroll δίνει τα ρέστα του σε αυτή την έκδοση αφού η πίεση ανέβηκε, και αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε αισίως τους 200 ίππους! Έτσι το Peugeot 308 GTi αποδίδει ακριβώς 200 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ. Η δύναμη αυτή περνά στον εμπρόσθιο άξονα μέσω εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου σχέσεων, ενώ τα 0-100 έρχονται σε μόλις 7,7 δλ. και η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι τα 6,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 159 γρ./χιλιόμετρο). Στο στήσιμο του αυτοκινήτου έχουμε χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, με πιο σκληρές ρυθμίσεις, νέα ρύθμιση στο τιμόνι, δισκόπλακες διαμέτρου 340 χιλιοστών εμπρός και 290 χιλιοστών πίσω, και ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/40. Το αποκλειστικά πεντάθυρο 308 GTi (τουλάχιστον αρχικά), φέρει εξωτερικές αλλαγές που περιλαμβάνουν μικρές τροποποιήσεις στη μάσκα, νέα αεροτομή πίσω, διπλή και χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, σήματα GTi, και diffuser στον πίσω προφυλακτήρα. Εσωτερικά έχουμε λεπτομέρειες αλουμινίου όπως το foot-rest και ο επιλογέας των ταχυτήτων, καθώς και μπάκετ καθίσματα με νέες επενδύσεις. Στη Γαλλία το λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει στις 10 Ιουνίου με τις τιμές εκεί να εκκινούν από τις 26.900 ευρώ.
Πίσω έχουμε νέες απολήξεις στην εξάτμιση, νέα αεροτομή, και diffuser στον προφυλακτήρα