2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Polo έχει το μοτέρ, το Fiesta όμως τη χάρη. Είναι τόσο απαραίτητο στη μικρή κατηγορία το τούρμπο;
18.130 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2010)
Μπορεί στα μεσαία και μικρομεσαία το τούρμπο να έχει μεγάλη απήχηση αφού καταφέρνει να δώσει ισχύ, ροπή και επιδόσεις χωρίς την «ποινή» των πολλών κυβικών. Στα μικρά όμως πόσο απαραίτητο είναι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τέτοια ισχύς δεν είναι φυσικά πρωτόγνωρη για την κατηγορία. Με 1,6 ή και 1,4 λίτρα έχουμε δει και αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά να δίνουν τέτοια απόδοση. Η διαφορά στο Polo είναι πως με 1,2 λίτρα πέφτει κάτω από το όριο και «κερδίζει» τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Με 105 άλογα δε θεωρείται σπορ έκδοση, αντίθετα τα μικρά με τόση ισχύ έχουμε μάθει να τα θεωρούμε «κορυφαίες» εκδόσεις.Βέβαια όχι πια, αφού πλέον τα μικρά GTI πλησιάζουν τα 190 άλογα. Η ουσία όμως είναι πως το Polo των 105 ίππων αποτελεί έκδοση «της σειράς». Το Fiesta από την άλλη σε αυτό τον κυβισμό (1,25 λίτρα) δίνει «μόνο» 82 ίππους.
Πολλούς για τον κυβισμό, 20 όμως λιγότερους από το Polo. Ακόμη και το 1,4 (που ξεπερνάει το ψυχολογικό και φορολογικό όριο των 1,3 λίτρων) έχει «μόνο» 96 ίππους. Η πιο «καυτή» έκδοση του Fiesta είναι στα 120 άλογα από 1,6 λίτρα.
Αν μείνει κανείς στα νούμερα το Polo ακούγεται κελεπούρι. Δεν είναι όμως Fiesta. Μπορεί να κερδίζει πόντους επειδή μεγαλοφέρνει σε σχήμα, χώρους και τρόπους στο δρόμο, όμως το Fiesta έχει με το μέρος του τη σχεδίαση, μέσα έξω, και φυσικά, με απόσταση, την οδική συμπεριφορά.
Και φτάνουμε στο δια ταύτα. Δεν αρκούν οι 82 ίπποι στο «μικρό» Fiesta; Σίγουρα το Polo έχει περισσότερη δύναμη και ροπή, και καλύτερες επιδόσεις. Είναι όμως και αρκετά ακριβότερο. Στοιχίζει όσο το Fiesta 1,4. Στα χαρτιά έχει την ίδια κατανάλωση όμως στην πράξη όλοι ξέρουμε πως το γκάζι είναι «γλυκό» και άρα θα καίει παραπάνω.
Σε κόστος κτήσης και χρήσης το Polo TSI χάνει έναντι του ίδιου κυβισμού Fiesta. Και στη μικρή κατηγορία αυτό ίσως να μετράει περισσότερο από ότι τα νούμερα και οι επιδόσεις. Αντίθετα με τα μικρομεσαία στα μικρά αυτοκίνητα η χρήση είναι πιο σημαντική από τις παροχές.
Μπορεί δηλαδή το Polo TSI να υπερέχει, όμως ο τομέας υπεροχής του είναι μάλλον δευτερεύων. Και αυτό χωρίς να μπει κανείς στις επιμέρους συγκρίσεις (σχεδίαση κλπ).
Για εσάς πόση σημασία έχουν τα νούμερα, και πόση το κόστος κτήσης και χρήσης. Υστερεί το Fiesta 1,25 έναντι του Polo TSI; Είναι το τούρμπο και η δύναμη τόσο σημαντική στη μικρή κατηγορία; Ή υπερέχουν άλλα χαρακτηριστικά; Εσείς τι λέτε;
Johnny, Βασικά, ΟΛΟΙ θέλουν γκάζι. Από τους πιο ανίδεους έως και τους τιμονάδες. Ειδικά αυτοί που "δεν τους νοιάζει" και αγοράζουν αμάξια χελώνες (ακριβώς επειδή δεν τους νοιάζει), είναι εκείνοι που μόλις πας να τους περάσεις πατάνε γκάζι αντί για φρένο...και τότε καταλαβαίνει κανείς εάν και πόσο τους πειράζει. Από την άλλη αυτός ο ρατσισμός με τη λέξη "κοντράκιας" είναι αηδία αν το σκεφτεί κανείς καλά. Βασικά, το αυτοκίνητο, εκτός από "εργαλείο" είναι μέσo επίδειξης όπως και όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Όταν λοιπόν οι περισσότεροι δανείζονται τα μαλιοκέφαλά τους για να αγοράσουν καλύτερο τζιπ από τον γείτονα και μετά κλέγονται ότι δεν τους φτάνουν τα λεφτά...αυτοί τι είναι? Δεν είναι κοντράκηδες? Αυτοί είναι οι χειρότεροι κοντράκηδες. Δίνουν ένα κάρο λεφτά για αυτοκίνητο κι επειδή το μόνο που δεν λογάριασαν είναι τα γκάζια του τότε αυτοί που τους προσπερνούν είναι οι κομπλεξικοί και όχι οι ίδιοι. "Δεν τους πειράζει καθόλου που μένουν πίσω για αυτό μισούν τους "κοντράκηδες"". Αλλά για να δούμε λίγο την πραγματικότητα. Π.Χ. BMW. Τι διαφορά έχει η 316 από την Μ3? Απάντηση Γκάζια. 2η απάντηση:Λεφτά. Πόρισμα. Όσο πιο πολλά τα γκάζια τόσο πιο πολλά τα λεφτά. Δεύτερον. "Τα μικρά αυτοκίνητα (φθηνά) δεν πρέπει να τρέχουν"!! Γιατί άμα τρέχουν οι φτωχοί, τότε εμείς οι πλούσιοι τι θα κάνουμε?? Ξέρω πιτσιρικάδες που σκοτώθηκαν με πανάκριβα αυτοκίνητα. Δεν παίζει ρόλο τι αμάξι έχεις για να σκοτωθείς. Ποτέ δεν φταίει το αυτοκίνητο αν σκοτωθεί κανείς. Ο ίδιος φταίει. Λοιπόν, όσο πιο δυνατό μπορεί να είναι ένα αμάξι τόσο καλύτερα, ότι και κατηγορία είναι αυτό, μικρό ή μεγάλο. Και ο φτωχός θέλει γκάζι. Όλοι θέλουν γκάζι και για αυτό πληρώνουν αδρά. Τώρα αν κανείς δεν γουστάρει τα γκάζια θα του πω ότι με και με μια φεράρι μπορείς να πας όσο σιγά θες. Και για να σας αποδείξω ότι έχω δίκιο θα σας πω ότι ένας κινητήρας 2000 δεν κοστίζει παραπάνω από έναν 1200. Εκτός αν μετρήσουμε τη διαφορά στο παραπάνω μέταλλο (μεγαλύτερα πιστόνια, μπιέλες κτλπ). Αλλά ο κινητήρας δεν πάει ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ. ¶ρα μας κοροιδεύουν (προσφορά και ζήτηση). Γκάζια θες????? ΠΛΗΡΩΝΕ!! Έτσι απλά είναι τα πράγματα και μην κρυβόμαστε πίσω από το δάλτυλό μας. JOHNNY
Χαίρετε, Ναι παίζει ρόλο το τούρμπο στη μικρή κατηγορία και δη το συγκεκριμένο (low pressure-low rev) διότι με το τούρμπο το νέο Polo TSI δεν αποσκοπεί στη σπορ οδήγηση αλλά στην άνετη οδήγηση με μικρό κόστος. Το Πόλο είναι είναι δυνατό χαμηλά με πολύ καλές ρεπρίζ για να κινείται κανείς άνετα μέσα στην πόλη (σταμάτα-ξεκίνα) και προσφέροντας ενεργητική ασφάλεια. Από την άλλη ο κινητήρας είναι μικρός σε κυβικά και πολύ οικονομικός! 5,1 lt/100km μικτός κύκλος?!!. Η πόλη θέλη κάτι σχετικά μικρό αλλά άνετο και συνάμα οικονομικό και γρήγορο. Να μην σχολιάσουμε την ομορφιά του αλλά και την αίγλη της VW Brand. Ασυζητητί Polo TSI 1.2!!!! Εγώ περιμένω το GTI βέβαια αλλά θα ήθελα και τα δύο για να πω την αλήθεια. Κάτοχος suzuki sport. (To suzuki είναι αξεπέραστο!! Το έχω τρία χρόνια και δεν το έχω μετανιώσει ούτε μια φορά. Δεν υπάρχει αμάξι (κάτω από 50 χιλιάρικα) που στρίβει καλύτερα από το suzuki. Θεωρώ ότι είναι ο βασιλιάς των δρόμων με στροφές τουλάχιστον στην κατηγορία του. Πραγματικά ΣΠΟΡ αυτοκίνητο. Ευχαριστώ, Γιάννης Δημόπουλος
Είχα Polo 1.4 101ps, και οφείλω να ομολογήσω ότι εκτός της έλλειψης ροπής χαμηλά είμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Τώρα έχω bmw 116i και μου λείπει λίγο το ξεπέταγμα του polo (ελαφρύτερο γαρ) στις υψηλές σαλ. Οφείλω επίσης να ομολογήσω ότι η VW με το polo tsi έκανε κίνηση ματ. ¶νετο, ποιοτικό στην απτή ποιότητα, με κιβώτιο ποίημα και έναν κινητήρα διαμάντι...Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο μια μικρή οικογένεια. Α..και να μην ξεχάσω: αν πάρω παράδειγμα από το προηγούμενο polo μου, το αυτοκίνητο έδειχνε ότι έγερνε στις στροφές αλλά..κρατούσε εκνευριστικά, ειδικά στις ανοιχτές καμπές (υλίκη κλπ) όπου τα 160 τα είχα για πλάκα. Ευχαριστώ..
maik8 to POLO oxi apla vgazei ta 105 aloga alla kai parapanw an to metriseis me dynamometro opws p.x to YETI pou me akrivws ton idio kinitira vgazei 107!To oti to sygkekrimeno autokinito psifistike ws to kalytero amaksi oxi mono stin Eurwpi alla kai ston kosmo den nomizw na einai tyxaio!Den nomizw autoi pou to evgalan na einai vlakes kai na min kseroun tis tous ginetai!To neo POLO an eksaireseis to sxetika atolmo kai mounto eswteriko alla kai tin sxetika ypsili timi tou,tous monadikous tomeis ston opoio kerdizei to FIESTA,kata ta alla einai koryfaio san amaksi!Molis mpeis mesa,alla kai sto dromo katalavaineis amesws tin diafora apo ta ypoloipa autokinita tis katigorias tou!H poiotita tou,to finirisma twn ylikwn alla kai i odigiki symperifora tou einai sta epipeda tou GOLF!Gia to FIESTA eixa diavasei oti i lamarina tou p.x einai tis plakas,teleiws pseutiki,kai to diapistwsa kai monos mou apo ton thoryvo pou ekane otan xtypisa tin porta tou ligo me to xeri mou!Akougetai san tenekes,san na xtypas adeio kouti konservas!
αμαν ρε παιδια με τα τουρμπο και το πολο.ανοιξτε τα ματια σας και θα δειτε οτι και αλλα αμαξια υ[αρχουν!ενασ φιλος εχει εδω και τρια χρονια το daihatsu sirion 1.300cc.οταν το ειδα τον κοροιδευα και ελεγα οτι μοιαζει με τενεκε!λοιπον το εχω οδηγηση παρα πολλεσ φορες και εχω εντυπωσιαστει.96 αλογακια,πολυ καλο κρατημα,οικονομικο και κοστοσ χρησησ πολυ χαμηλο.επισης εχει και μια πρωτοπορια!!!!εχει τον <<εξυπνο καταλητη>>που απλα δεν τον αλλαζεις ποτε!!!οποτε τι να πει κανεις με το πολο που οταν θα μπεις για service θα το σκεφτεσαι...καλο ειναι στο auto triti να δουν και το sirion-yaris ktl που εχουν πολυ καλουσ κινιτηρες
Sigoura POLO giati exei aksiopistia,poiotita kataskeuis,dynami,epidoseis,xamili katanalwsi,xamila teli kykloforias kai kali aksia metapwlisis!To Fiesta ston mono tomea pou kerdizei ligo to polo einai stin ekswteriki sxediasi apo ekei kai pera ysterei se olous tous tomeis opws p.x finirisma eswterikou!Pisteuw oti to POLO tha einai to neo best-seller tis katigorias tou an kai isws xasei kapoies pwliseis apo ton eswteriko antagwnismo(vlepe fabia 1.2TSI alla kai LEON 1.2TSI).
polo με διαφορα το καλυτερο στην κατηγορια του. τα αλλα απλα επονται απο μακρια. τα δε ιαπωνεζικαβγαζουν πολλα προβληματα. εχω ιαπωνεζικο και ....ολη μερα στο συνεργειο παιδια. σπασμενο σασμαν στα 14500χιλ.... και δε το καλυψε η εγγυηση
maik8... (31/5/2010, 01:07) πας καλα; υποσχονται; φυσικα και εχουν τα αλογα που λενε και βασικα αν θελεις να μαθεις εχουν παραπανω αλογα δυναμομετρημενα! το πολο ειναι το κορυφαιο της κατηγοριας του οπως το golf στην δικια του κατηγορια.
Το Πολο ειναι κακασχημο αλλα καλο αυτοκινητο κ .....vw!Αλλωστε τα περιοδικα τα vw τα αγαπατε περισσοτερο απο καθε τι αλλο.Ειναι αληθεια οτι στα 15 κ κατι χιλιαρικα εχεις πολλες επιλογες κ οχι απαραιτητα μικρα. Οσον αφορα το fiesta,οδηγω εδω κ 2 μηνες ενα 1200αρη trend σαν εταιρικο κ το αυτοκινητο εκτος των επιδοσεων κ των πορτων του που κλεινουν σαν τενεκες ειναι κορυφαιο.Απιστευτο πατημα,σαζμαν,τιμονι,κυλιση,ντιζαιν,πορτ μπαγκαζ,εξοπλισμο.Απλα του λειπει η σπιρταδα που θες καποιες φορες σε δρομο με στροφες παρασυρομενος απο το κορυφαιο στησιμο.
Είμουν σχεδόν ετοιμος να αγοράσω το Polo Tsi διαβάζοντας τα επαινετικά σχόλια του ειδικού τύπου.Το έκανα 3 φορές Test drive και πραγματικά δεν μπορούσα να συνηθησω μέσα σε αυτο το αυτοκίνητο.Ειναι τόσο πνικτικο και δεν έχει καμία σχεση με το πολύ καλο polo της προηγούμενης γενιας. Εχουν χαμηλώσει τοσο την οροφή που το κεφάλι μου ξυνει τον ουρανο!Ειμαι 1,82εκ και έχοντας το καθισμα τέρμα κατω ρυθμισμένο με σχεδον ισια την πλατη για να μπορώ να βλέπω έξω απο το μικροσκοπικό παρμπριζ που είναι σαν πολεμίστρα.Τι ειναι αυτα που γραφουν οι δημοσιογράφοι για άριστη θέση οδήγησης;Ειναι δυνατον τα πλαινα παραθυρα να είναι τόσο μικρα και να μην μπαινει φώς μέσα; το αυτοκίνητο πόλης πρέπει να εχει ορατότητα και να σε κανει να νιωθεις χαρούμενος.Το scorocco που είναι coupe ειναι καλυτερο στο θέμα της ορατότητας. Οσο για την τιμή, 16.000(κλειδι στο χέρι) για την μεσαια εκδοση comfort ειναι απαραδεκτη αφού βρίσκεται στο επίμεδο της μεγαλύτερης κατηγορίας! Έχοντας τούρμπατο αυτοκινητο στο παρελθόν με πολλα άλογα κλινω υπερ του ατμοσφαιρκού κινητήρα για ελαφρύ αυτοκινητο πολης εκτος κι αν ειστε φορείς του μικροβίου "κοντράκιας"! Καλυτερος κινητήρας σε αυτοκινητα πόλης είναι ο 1.33 dual VVTI της Toyota με το 6αρι σασμάν.
Όντας κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 TCE το οποίο έχει αισίως στην πλάτη του 120.000 χλμ μπορώ να πω πως η ροπή του turbo, σε συνδυασμό με το πολύ καλό στήσιμο, είναι αυτό που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από οτιδήποτε στην κατηγορία που παρέχει επιδόσεις (βλ. πόλο) ή στήσιμο (βλ. φιέστα). Επιπλέον ο χαμηλός κυβισμός, επιτρέπει τη χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης (όπου φυσικά δεν εξαντλεί κανείς τα πολλά κιλά της διαθέσιμης ροπής, αλλά μπορεί με βάση αυτή να κινείται με ... 2 πάνω) ενώ χαμηλώνει πάρα πολύ το γενικό κόστος κατοχής & συντήρησης σε σχέση με ένα 1400ρι ... ξαδελφάκι! Turbo δαγκωτό λοιπόν, ακόμη και στη μικρή κατηγορία (αλλά όχι απαραίτητα πόλο)
Δυο εξηγησεις υπαρχουν : ειτε ολοι οσοι διαβαζετε ayto triri ειστε αντιγερμανοι ειτε (το πιθανοτερο αν κρινεις απο τις πωλησεις των γερμανικων αυτοκινητων) εχετε γερμανικα αυτοκινητα και τα κραζετε , αρα δεν στεκεστε καλα στα μυαλα σας!!!!
Σαν βαμμένος Puntάκιας που ήμουν, όταν είδα το Evo απλά απογοητεύτηκα πλήρως, μαζί (από ότι ξέρω) κι όλοι στο Puntoclub! Αυτό δεν είναι facelift, αυτό είναι πλήρης αποτυχία! Τόσο καιρό που κυκλοφορώ Αθήνα έχω δει μόνο 1 Evo στη Βουλιαγμένης, ενώ από Polo και Fiesta έχει βουίξει ο τόπος! Τώρα πια σαν κάτοχος ενός Polo TSI μόνο καλά έχω να πω... Ήμουν μεταξύ Fiesta - Ibiza - Polo και τελικώς χαίρομαι που έκανα αυτή την επιλογή! Ροπάτο, κατανάλωση 15-20% επιπλέον με αυτό που αναφέρει η VW (έχω μέση κατανάλωση 6.5lt/100km στη πόλη κι ακόμη μόνο 1.600km, άρα άστρωτο ακόμη), άριστη ποιότητα κύλισης και τρομερό κιβώτιο (έχω manual)! Με όλα αυτά απλά είναι αν όχι το καλύτερο της κατηγορίας του, είναι στη πρώτη 3άδα.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΙΣΧΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΟΓΔΟΝΤΑ ΜΕ ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΓΡΗΓΟΡΕΣ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ (GTI) ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ 100 ΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΛΥ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ TURBO ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...
Οταβ αγοραζεις ενα μικρο αυτοκινητο,κοιτας τιμη,αξιοπιστια καταναλωση και χωρους/ανεση.Αν καποιος επιλεγει κινητηρα 1200 η 1400 για να το παιζει γρηγορος,μαλλον ζει στο κοσμο το δικο του.Βασικα ο TSI τα 5,3 που υποσχεται...απλως τα υποσχεται.,και το μηχανικο με τους 70 τη κανει τη δουλεια του,εστω των 80 ιππων.Εκτος το fiesta υπαρχουν και τα yaris,jazz,clio,corsa,207 αξιολογα συνολα με αρκετες πωλησεις πανευρωπαικα.Ολα ειναι καταξιωμενα σε καποιο τομεα...αλλα σιγουρα το polo εχει τα ηνια στο τομεα ....AΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΑΓΟΡΑ....δειτε και τα αποτελεσματα του οικου αξιολογησης ΤUV ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ....οπου το λεγομενο das auto (polo)...σε αξιοπιστια ηταν das φρικη!ΠΛεον με 15 χιλιαδες ευρω επιλογες πολλες και σιγουρα αποτρεπτικες.....για να αγορασεις ενα polo.Πιατευω πως το fiesta einai καλυτερη επιλογη,με τα ιδια χρηματα αγοραζεις και καλυτερο εξοπλισμο και κινητηρα...πιο αξιοπιστο.
renault clio....ολα τα αλλα επονται....
Στην σημερινη εποχη, σαφως και οι μικροτεροι σε χωρητηκοτητα κινητηρες με χαμηλη ονομαστικη καταναλωση και αποδοση που φτανει σε επιπεδα μεγαλυτερο κινητηρα, δεδομενου και της οικονομικης κρισης και της χρυσης βενζινης , ειναι αυτο που ψαχνει η πλειοψηφια των καταναλωτων.Αρκει βεβαιως τα παραπανω προτερηματα, να συνδυαζονται και με αλλα εξισου σημαΝτικα, οπως στιβαροτητα πλαισιου-παθητικη ασφαλεια, χωροι,ενεργητικη ασφαλεια-κινητηρας και οδικη συμπεριφορα, αξια μεταπωλησης, σχεδιασμος. Στην προκειμενη περιπτωση και στην συγκεκριμενη συγκριση του polo με το fiesta , στο μονο που υπερεχει το fiesta εναντι του polo ειναι ισως η ποιο νεανικη σχεδιαση, η οποια ειναι και υποκειμενικη.Αυτο το λεω γιατι ενω και τα 2 ειναι μικρα αυτοκινητα και υποτιθεται οτι απευθυνονται σε νεανικο κοινο, αυτο δεν νομιζω οτι ισχυει πλεον στην σημερινη εποχη λογο του οτι με το περασμα των χρονων, οι εξωτερικες διαστασεις των μικρων, εχουν φτασει στα επιπεδα των παλιων μικρομεσαιων, με αποτελεσμα να εχει αλλαξει και το αγοραστικο κοινο αυτης της κατηγοριας.Απο εκει και περα το polo ειναι σαφως το ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο της κατηγοριας του, και δικαιως ανακηρυχθηκε αυτοκινητο της χρονιας για εφετος.Επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχεια, και αποψεις ακουγονται και γραφονται απο πολλους, το καλυτερο πραγμα που εχει να κανει ο εκαστοτε υποψηφιος αγοραστης, ειναι μονο ενα.TEST DRIVE. Εξαλλου πανε οι εποχες που αγοραζαμε γουρουνι στο σακι!!!
ΣΑΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ fiesta 1.4 ΚΑΙ ΤΟΥ polo.ΤΟ fiesta 1.25 ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ polo ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΤΟ polo ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ fiesta ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ fiesta ΤΗΣ sport 1,6 ΕΚΔΟΣΗΣ.
Eιμαι υπερ του polo γιατι το αμαξι υπερεχει ξεκαθαρα στο τομεα επιδοσεων κοστους χρησης και συντηρησης! Αναφορικα θα θεσω το εξης ο 1.2 τsi αποδιδει 122 ιππους και 20.5 κιλα ροπης οταν η καυτη εκδοση του fiesta με τα 1600 κυβικα αποδιδει 120 ιππους και περιπου 16 κιλα ροπης. Υπαρχει συγκριση? Καμια και μη θηξω το τομεα ποιοτητας κατασκευης! ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΡΘΕ ΤΟ ΝΕΟ FABIA 1.2 TSI ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ POLO FIESTA!!!! ME ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ!!! Και να κυριοι τα skoda ειναι τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα στην αγορα!
to korufaio mikro autokinhto xwris kamia amfibolia einai to clio to opoio para ta xronakia tou prwtagwnistei se pwlhseis mexri shmera sthn eurwph!oso gia tous 1.2t den tous kathierwse h vw alla h renault!apopsh mou einai oti to clio einai pio mprosta apo to fiesta se pollous tomeis,oso gia to polo akoma anarwtiemai giati bghke car of the year!
ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ.ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ... POLO TSI...ΔΕΝ ΕΧΕΙ FUN TO DRIVE,ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ....KAI AN ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35395.... FIESTA....ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ 1.2 ΚΑΙ 1.4.ΚΑΙ ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ MAZDA 2. IBIZA....ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΜΗΔΕΝ... YARIS.....ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ,ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΟΡΤΑ-ΦΤΕΡΟ,Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤOΝ ΒΟΥΡΤΣO(!!!!),ΤΡΟΜΑΞΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΒΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΒΗΧΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ,ΔΕΝ ΤΡΑΒΙΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ Η ΠΟΡΤΑ ΕΙΧΕ 200 ΤΙΡΑΝΤΕΣ(ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ...)!!!!ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ. AVEO.....ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΣ MICRA......ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ MICRA?????? ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ MITO,PUNTO EVO,COLT,JAZZ,VENGA... ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΜΟΥ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ COLT), ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΤΕΡΟΥ,ΔΥΝΑΤΟ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ME 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ,ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΣΟΥΜΠΑΛΑ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ(ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ),ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΡΙΠΟΡΤΟ,FULL ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ.ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ KIA PROCEED 1.6 SC4 ΠΟΥ ΤΟ ΘΑΒΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΟΝΟ 16.600 ΕΥΡΩ.ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΑ...ΣΥΝ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 1,2 ΚΑΙ 1,4 ΛΙΤΡΩΝ ΤΟΥ POLO.
polo φυσικα το καλυτερο στην κατηγορια του
Στη μικρή κατηγορία είναι απαραίτητο όχι το turbo αλλά η οικονομική χρήση και συντήρηση η αξιοπιστία και η μεταπώληση δηλαδή Toyota Yaris. Τώρα αν κάποιος έχει λεφτά για πέταμα μπορεί να πάρει Polo, Ibiza ή αν έχει βίτσιο ιταλογαλλικούς κουμπαράδες
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟΥΣ TSI.ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΚΑΙ ΟΙ 82 ΙΠΠΟΙ ΤΟΥ ΦΙΕΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΦΑΜΠΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΗΜΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.
Συγγνώμη που θα είμαι λίγο άσχετος με το θέμα αλλά τα κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία δεν είναι μόνο το Polo και το Fiesta όπως έχετε βαλθεί όλα τα ελληνικά περιοδικά να μας πείσετε. Υπάρχουν και τα Ibiza και Punto Evo αν σας λένε κάτι τα ονόματα...