Από τον Αύγουστο η Panamera θα διατίθεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που περιλαμβάνει και start&stop
Με start&stop η Porsche Panamera
(21/6/2010)
Μετά από την παρουσίαση της μικρής έκδοσης της Panamera με τον V6 κινητήρα των 3,6 λίτρων, την ιπποδύναμη στους 300 ίππους και την κατανάλωση στα 11,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (9,3 λίτρα για την έκδοση με το κιβώτιο PDK), η Porsche περνά στην τοποθέτηση συστήματος start&stop στις V8 εκδόσεις.
Έτσι όλες οι V8 εκδόσεις από τον Αύγουστο του 2010, θα εξοπλίζονται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο θα μπορεί να συνδυαστεί και με ελαστικά χαμηλής αντίστασης σε ζάντες μεγέθους 19 ιντσών. Έτσι στην περίπτωση της έκδοσης Turbo των 500 ίππων, η κατανάλωση μειώνεται κατά σχεδόν ένα λίτρο (για την ακρίβεια 0,9 του λίτρου), με αυτήν να πέφτει στα 11,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, αντί των 12,2 λίτρων/100 χιλιόμετρα, ενώ αντίστοιχα η μείωση εκπομπών ρύπων CO2 είναι της τάξης των 21 γρ./χιλιόμετρο. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στην τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας οφείλεται η μείωση κατά 0,7 του λίτρου, και στα ελαστικά χαμηλής αντίστασης οφείλεται το υπόλοιπο 0,2 του λίτρου. Για τις εκδόσεις Panamera S και 4S οι τιμές κατανάλωσης διαμορφώνονται στα 10,3 και 10,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα (μείωση 0,5 του λίτρου, και κατά 11 γρ./χιλιόμετρο για τους ρύπους). Τέλος, την ίδια στιγμή είναι διαθέσιμο και το σύστημα PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus) σε συνδυασμό με το PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), ενώ θα διατίθενται και νέοι χρωματισμοί για το αμάξωμα και τις επενδύσεις του εσωτερικού.