Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πρώτο υβριδικό σπόρ μοντέλο είναι το CR-Z της Honda

Το πρώτο υβριδικό σπόρ μοντέλο είναι το CR-Z της Honda

Εσείς πόσες επιδόσεις «ανταλλάσσετε» με την οικονομία ενός υβριδικού;

(13/7/2010)

Μιλάμε για τα «μικρά» υβριδικά, που η ηλεκτροκίνηση παρέχετε ως τρόπος εξοικονόμησης καυσίμου, όχι για τα μεγάλα που τη χρησιμοποιούν ως βοήθημα επιδόσεων. Και αυτά, μπορεί να καίνε λιγότερο, «πάνε» όμως και λιγότερο από πλευράς επιδόσεων. Το θέμα είναι πλέον όμως, τι αξίζει για εσάς περισσότερο;

Τα υβριδικά «πάσχουν» από το βάρος τους και τους μικρούς (σε απόδοση) βενζινοκινητήρες. Κερδίζουν όμως σαφώς σε κατανάλωση συγκρινόμενα με οτιδήποτε είναι στις διαστάσεις ή τα κιλά τους. Και αυτό το κάνουν με απόσταση. &&&&Την ίδια απόσταση όμως απέχουν στις επιδόσεις. Τουλάχιστον όταν συγκρίνονται με αυτοκίνητα ίδιας τιμής. Σαφώς αλλάζει το σημείο αναφοράς από την κατηγορία στην τιμή, όμως κάθε φορά που αλλάζεις τομέα σύγκρισης, κάτι άλλο «πονάει». Όμως πειράζει; Δε μιλάμε για κακές επιδόσεις. Ίσα - ίσα που είναι παραπάνω από αξιοπρεπείς και συχνά στέκονται στο ίδιο ύψος με αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Όταν όμως όλη η αγορά αυτοκινήτου έχει χτιστεί στην «καραμέλα» της ιπποδύναμης και του 0-100, πως είναι δυνατόν τώρα, με τα υβριδικά να μην ενδιαφερθούμε για το πόσο γρήγορα είναι; Αλήθεια βέβαια είναι πως το κοινό που κοιτάζει τα αυτοκίνητα αυτά δεν αποτελείται από τους τυπικούς ιδιοκτήτες «τουμπανιασμένων» ιδιοκατασκευών. Πρόκειται για αγοραστές άλλης λογικής και νοοτροπίας που το 1 δλ. παραπάνω στο 0-100 δεν τους αλλάζει κάτι. &&&& Και έτσι η απάντηση, τουλάχιστον από αυτούς, είναι πως τέτοια διλλήματα απλά δεν υφίστανται. Υπάρχει όμως μια ενοχλητική λεπτομέρεια. Γιατί αν αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο με καλύτερες επιδόσεις, ίδια τιμή, και το πηγαίνεις στους ρυθμούς που κινείται ένα υβριδικό, δε θα πετύχεις και τα ίδια επίπεδα κατανάλωσης; Γιατί λοιπόν να «κόψεις» τη δυνατότητα να κινηθείς πιο σβέλτα, με το αζημίωτο, και όποτε δε θες να πηγαίνεις χαλαρά; Ένας κόσμος ονειρικά πλασμένος, γιατί όσοι ξέρετε καλά πως όταν ένα αυτοκίνητο έχει «γκάζι», συχνά ο οδηγός το πατά. Όσο και αν θεωρητικά μπορείς να κρατήσεις ένα δυνατό αυτοκίνητο με οικονομική οδήγηση σε χαμηλή κατανάλωση, τόσο πρακτικά αδύνατο είναι. Και φυσικά το υβριδικό είναι πολύ παραπάνω από σκέτη «χαμηλή κατανάλωση». Είναι τρόπος ζωής, είναι το αίσθημα ευθύνης για λιγότερους ρύπους ή ακόμη και το κυνήγι για τεχνολογία αιχμής. Δε μετριέται με 0-100 αλλά με την ποιότητα ζωής που προσφέρει. Ή όχι; Τι λέτε λοιπόν; Ανταλλάσσετε συμβατικές επιδόσεις για υβριδική μετακίνηση; Και αν ναι γιατί; Τι είναι αυτό που κάνει την ανταλλαγή να αξίζει και τι όχι; Ή τελικά, μήπως τώρα με τα νεώτερα μοντέλα (Honda CR-Z) αυτό το δίλλημα δεν τίθεται πια;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
NISSAN