ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σύγχρονη και ελκυστική είναι η σχεδίαση του Yeti, που ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών SUV.

Σύγχρονη και ελκυστική είναι η σχεδίαση του Yeti, που ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών SUV.

Υπάρχει ακόμη κανείς που μπορεί να επηρεάζεται από το «ανατολικό» παρελθόν της Skoda;

(21/7/2010)

Ποιος θυμάται τα μοντέλα της Skoda, με τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, πριν από 30 χρόνια; Ποιος όμως τα συνδέει ακόμη με τη μορφή που έχει σήμερα η μάρκα; Η Skoda σήμερα διαπρέπει, υπάρχει όμως κανείς που να επηρεάζεται από το ανατολικό της παρελθόν ακόμη και τώρα;

Ποιο είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που σου έρχεται στο μυαλό; H Octavia. Γιατί είναι το αυτοκίνητο που από το λανσάρισμά του το 1996 (στη σύγχρονη εποχή της Skoda) άφησε για πάντα στο παρελθόν οτιδήποτε άλλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η Skoda εξαγοράστηκε το 1991 από τον όμιλο VW και αποκόπηκε οριστικά από το παρελθόν της. Ένα παρελθόν επισκιασμένο όχι από κακά αυτοκίνητα (όποιος είχε παλιά Skoda ξέρει) αλλά από άκυρες αποφάσεις μιας αδιάφορης διοίκησης.
Η σύγχρονη Skoda ξεκίνησε κάπως συντηρητικά, έχοντας να ξεπεράσει μια εικόνα που δεν την κολάκευε, μια εικόνα που είχε χτιστεί 50 χρόνια. Και το κατάφερε σε λιγότερα από 10.

&&&& Μπορεί αρχικά ο όμιλος να προόριζε τη Skoda σα μια μάρκα που θα έπαιζε στο μεσαίο χώρο, όμως η Skoda κατάφερε να πείσει με την ποιότητά της και κυρίως με τη σταθερή της αξία, και έφτασε σήμερα να πονοκεφαλιάζει τη διοίκηση αφού πέτυχε να κλονίσει ακόμη και τις πωλήσεις της κύριας μάρκας της οικογένειας, της VW.
H Skoda χαίρει μεγάλης εκτίμησης στη Γερμανία όπου είναι η best seller μη γερμανική μάρκα (μπροστά από την Toyota). Είναι η μάρκα για την οποία η αμερικανική αγορά «διψά» περισσότερο.
Υπάρχουν όμως και αντιρρήσεις. Σαφώς η Skoda δεν το παίζει premium, αν και τα μοντέλα της είναι ιδιαίτερα καλής ποιότητας, ενώ ειδικά η μεγάλη Superb προκαλεί αρκετά ακριβότερα αυτοκίνητα. Για κάποιους όμως αυτή η καλή εικόνα δεν αρκεί, και το «σηματάκι» με ότι αυτό σήμαινε πριν 20 χρόνια, αποτελεί ακόμη «πρόβλημα».
Ένα «πρόβλημα» που αντιμετωπίζει τώρα και η Dacia, επίσης αναγεννημένη πρώην ανατολική μάρκα, μέλος του ομίλου Renault.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Σας επηρεάζει η εικόνα μιας μάρκας πριν 40 χρόνια για να την προτιμήσετε τώρα, ή σας απασχολεί μόνο το τι παράγει σήμερα και τι έχει καταφέρει στη σύγχρονη εποχή; Εσείς με τι μάτι βλέπετε σήμερα τη Skoda, πως την κρίνετε και τι σας απασχολεί τελικά πριν αποφασίσετε; Το σηματάκι του παρελθόντος ή τα αυτοκίνητα του σήμερα;
Toyota
CITROEN GAMA