Σύγχρονη και ελκυστική είναι η σχεδίαση του Yeti, που ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών SUV.
Υπάρχει ακόμη κανείς που μπορεί να επηρεάζεται από το «ανατολικό» παρελθόν της Skoda;
(21/7/2010)
Ποιος θυμάται τα μοντέλα της Skoda, με τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, πριν από 30 χρόνια; Ποιος όμως τα συνδέει ακόμη με τη μορφή που έχει σήμερα η μάρκα; Η Skoda σήμερα διαπρέπει, υπάρχει όμως κανείς που να επηρεάζεται από το ανατολικό της παρελθόν ακόμη και τώρα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Skoda εξαγοράστηκε το 1991 από τον όμιλο VW και αποκόπηκε οριστικά από το παρελθόν της. Ένα παρελθόν επισκιασμένο όχι από κακά αυτοκίνητα (όποιος είχε παλιά Skoda ξέρει) αλλά από άκυρες αποφάσεις μιας αδιάφορης διοίκησης.Η σύγχρονη Skoda ξεκίνησε κάπως συντηρητικά, έχοντας να ξεπεράσει μια εικόνα που δεν την κολάκευε, μια εικόνα που είχε χτιστεί 50 χρόνια. Και το κατάφερε σε λιγότερα από 10.
&&&& Μπορεί αρχικά ο όμιλος να προόριζε τη Skoda σα μια μάρκα που θα έπαιζε στο μεσαίο χώρο, όμως η Skoda κατάφερε να πείσει με την ποιότητά της και κυρίως με τη σταθερή της αξία, και έφτασε σήμερα να πονοκεφαλιάζει τη διοίκηση αφού πέτυχε να κλονίσει ακόμη και τις πωλήσεις της κύριας μάρκας της οικογένειας, της VW.
H Skoda χαίρει μεγάλης εκτίμησης στη Γερμανία όπου είναι η best seller μη γερμανική μάρκα (μπροστά από την Toyota). Είναι η μάρκα για την οποία η αμερικανική αγορά «διψά» περισσότερο.
Υπάρχουν όμως και αντιρρήσεις. Σαφώς η Skoda δεν το παίζει premium, αν και τα μοντέλα της είναι ιδιαίτερα καλής ποιότητας, ενώ ειδικά η μεγάλη Superb προκαλεί αρκετά ακριβότερα αυτοκίνητα. Για κάποιους όμως αυτή η καλή εικόνα δεν αρκεί, και το «σηματάκι» με ότι αυτό σήμαινε πριν 20 χρόνια, αποτελεί ακόμη «πρόβλημα».
Ένα «πρόβλημα» που αντιμετωπίζει τώρα και η Dacia, επίσης αναγεννημένη πρώην ανατολική μάρκα, μέλος του ομίλου Renault.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Σας επηρεάζει η εικόνα μιας μάρκας πριν 40 χρόνια για να την προτιμήσετε τώρα, ή σας απασχολεί μόνο το τι παράγει σήμερα και τι έχει καταφέρει στη σύγχρονη εποχή; Εσείς με τι μάτι βλέπετε σήμερα τη Skoda, πως την κρίνετε και τι σας απασχολεί τελικά πριν αποφασίσετε; Το σηματάκι του παρελθόντος ή τα αυτοκίνητα του σήμερα;
Περιμένω απο την Skoda να μπει στο παιχνίδι των μικρών αυτοκινήτων πόλης πάντως. Θα μετρήσει πολύ αν κάνει τέτοια κίνηση. Όσο για τις λογικές της "μόστρας" και της "μούρης" δεν θα το σχολιάσω. Ελληναράδες δεν είμαστε; Έτσι δεν μάθαμε να σκεφτόμαστε; Γι αυτό καταντήσαμε σήμερα το κωλοχώρι της Ευρωπης. Και εις άλλα με υγεία. Αν είχα γκόμενα ή φίλο που τσίνιζε γιατί δεν της κάθετε καλά το Skoda, στο καλό, χαρήκαμε, γεια σας. Είναι και θέμα με τι συναναστροφές και νοητικό επίπεδο έχει μάθει κανείς. Πάει πολύ δηλαδή αυτό....
Απο το 2007 ειμαι ενας ευτυχης κατοχος της octavia 5 rs tfsi . Λατρης της γρηγορης οδηγησης που τα χρονια περασαν , και ηθελα αυτοκινητο με χωρους και γκαζια. Με το κεφαλαιο που διεθεσα επερνα ενα bmw 316 !!!! Eπειδη ομως τα κριτηρια μου ηταν σοβαροτερα , απο το τι θα δειξω στο γειτονα , επελεξα την octavia !!! Θυμαμαι τις πρωτες απαξιωτικες αντιδρασεις γνωστων και φιλων . Οπως θυμαμαι και την αντιδραση τους μολις τους το εδωσα για test drive !!!!! Αλλαγη αποψης στο απολυτο . Σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο αυτοκινητο ττου κοσμου, οπως αλλωστε δεν ειναι και το υπερτιμημενο golf , το astra , auris , κτλ , αλλα ειναι ενα συγχρονο ποιοτικο ασφαλες γρηγορο οχημα , που σιγουρα δεν απευθυνεται σε κομπλεξικους ελληναρες που τους κατεχει το συνδρομο του νεοπλουτισμου , και τους εχει κανει να ξεχασουν την καταγωγη τους !!!!!
ΤΟ SKODA ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ VW ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟ VW.ΤΗΝ SKODA ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΕΤΣΙ Η SKODA ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η KIA ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΚΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ,ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΦΤΗΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ...
Εχω αγορασει Σκοντα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, και σε τρεις μηνες εχει βγαλει ενα σκασμο προβληματα. Αφανταστη ταλαιπωρια με την αντιπροσωπεια να σηκωνει ψηλα τα χερια. Χιλιες φορες να πληρωνα κατι παραπανω για ενα VW και να ειχα το κεφαλι μου ησυχο.
Εχω οδηγησει skoda octavia 2011, vw golf 7, audi a3 2013!!!!! Παιδια η διαφορα υπαρχει και ειναι αισθητη αναμεσα στα αυτοκινητα!!!! Το octavia ειναι ενα καλο και αξιοπιστο αυτοκινητο αλλα ξεχνας τις συγκινησεις και οδηγηκες απολαυσεις... Το golf σου προσφερει το κατι παραπανω σε σχεση με το octavia αλλα οι διαφορες ειναι μικρες... Το a3 κανει αλμα σε οτι αφορα την ποιοτητα κιλυσης, κατασκευης, οδηγικης συμπεριφορας και αισθησης που πραγματι αποτελει εμπιρεια για εναν οδηγο!!!! Και οχι επειδη ειναι audi σαν μαρκα! Τωρα αν θελουμε να παραβλεψουμε καποια ουσιωδη στοιχεια γιατι θελουμε να δικαιολογησουμε την skoda επειδη ειναι πιο οικονομικη αυτο ειναι αλλο θεμα! audi παντως δεν ειναι!!! Αυτα!!!!
Παιδια τα πραγματα ειναι παρα πολυ απλα. εχεις η διαθετεις τα χρηματα και παιρνεις μια mercedes η bmw. Ολες οι υπολοιπες μαρκες υπαρχουν γιατι δεν μπορουν ολοι να τα αποκτησουν η θεουρουν οτι ειναι χαμενα λεφτα να δινεις 40 κ 50 χιλιαδες ευρω σε λαμαρινες. Πητε μου την αληθεια αν σας διναν τη δηνατοτητα να παρεται μια mercedes kαι ενα σκοδα τι θα περνατε?? Επισης θα ηθελα να σχολιασω το θεμα τουdownsizing. υποκαταστατο των κυβικων δεν υπαρχει και ολα αυτα που λενε για οικονομια και αποδοση ειναι υπερβολικα. Να σας δωσω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα η toyota sto auris το υβριδικο εβαλε 1.8 λιτρα κ αποδιδει 90 ιπους , και οχι απο 1200 105. ΑΚΟμα θα ηθελα να προσθεσω οτι τα turbo πιεζουν πολυ τους κινητηρες και μετα απο καμποσα χιλιομετρα θα εισται ολο στασυνεργεια με το καπο ανοιχτο. Γενικα αν θελετε να παρετε ενα αυτοκινητο και να το κρατησετε πολυ καιρο θα σας συμβουλευα να μην ειναι turbo.
ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗ SKODA ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ¨ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ¨. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΟΚΤ5 TSI, ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΘΗΡΙΟ (YETI 1,8). ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ KAI ME TA 2.ΥΠ΄ΟΨΗ ΟΤΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ AUDI A4. ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ. ΓΙΩΡΓΟΣ.
Μην υποτιμάτε τη δύναμη του "brand name" . Η Skoda μπορεί όντως να έχει πλέον αξιοπιστία, value for money κλπ κλπ αλλά δεν έχει ακόμα καλή εταιρική εικόνα. Και θα περάσουν ακόμη αρκετά χρόνια για να αντιστραφεί αυτό. Έτσι εάν μπορείς σήμερα με μικρή επιβάρυνση να αποκτήσεις κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο δεν υπάρχει λόγος να επιλέξεις Skoda, ακόμα και εάν εσύ αισθάνεσαι άνετα με την επιλογή σου. ΝΑΙ! έχει σημασία τι λένε οι άλλοι γιατί η αξία και η ευκολία μεταπώλησης καθορίζεται από αυτή τη γενικότερη αντίληψη και είναι και αυτή μια παράμετρος που πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν σε μια επιλογή αγοράς.
eimai katohos tis protis skoda OCTAUIA eixi 150.000 xlm. kai den exei parousiasi kanena apolitos problima . tora tha paro to yeti ston gio mou pou tou aresi kai meta apo test drive emine apolita ikanopimenos se olous tou tomis kai to 2012 otan erthi i nea octauia tha tin agoraso . gia emena kai ton gio mou aloi marka den kitame mono skoda giati pliri tis prodiagrafes tou simera pou oloi theloume . pios tha to pisteue to YETI autokinito tou 2010 . kai kai to deutero monelo vw polo xaxa me mia terastia giafora 59 psifous . kai i octauia einai proti se polisis stin katigora tis giati? giati anena alo amaxi den parexi auta pou parexi to ena kai monadiko autokinito OCTAUIA .
Τον Μάρτιο αγόρασα ένα Skoda Υeti 1.2. Εϊδα αρκετά μοντέλα ίδιας κατηγορίας και μη και ίδιας περίπου τιμής. Ποιότητα σαν του Yeti δεν είδα πουθενά. Και όσον αφορά τον κινητήρα όσα 1.6 έχουν βρεθεί στον δρόμο μου απλά βάζω δευτέρα και άντε γειά!! Και όλα αυτά με ένα αυτοκίνητο 1.2 κυβικών. Οσοι κολλάνε στο σηματάκι απλά δίνουν 10.000 ακόμα και πέρνουν ένα χειρότερο αυτοκίνητο απο το Skoda. Έχει το καλύτερο value for money αυτην την στιγμή και δε νομίσω οτι μπορεί να την χτυπήσει άλλη εταιρία σε αυτόν τον τομέα γιατί πολύ απλά έχουν άλλο σηματάκι...
Παιδιά ήρεμα, οσοι θέλετε VW με μέτρια ποιότητα κατασκευής αγοράστε SKODA, ενώ όσοι θέλετε VW με κορυφαία ποιότητα κατασκευής αγοράστε VW (POLO-GOLF-PASSAT) αυτά και τέλος.
Arxika ,agapite enipe... mallon exeis meinei polu piso.....Den se sozei i "alithini lamarina" alla i energitiki kai i pathitiki asfaleia tou ka8e aytokinitou.Poiotika ta skoda den einai, alla den einai kai "di8en" opos ta vw.Toulaxiston omos einai timia logo timis, asxeta an ego prosopika protimo ta italika gia to apsogo design tous kai tin olo kai kalyteri aksiopistia tous...
Χωρίς να είμαι κάτοχος SKODA, πιστεύω ότι είναι πολύ καλή επιλογή. Διαθέτουν μία αξιοπρόσεκτη γκάμα αυτοκινήτων, η οποία επικεντρώνεται στα χρηστικά οχήματα, με μόνες ελλείψεις ένα κλασσικό 3θυρο ή 5θυρο μοντέλο της κατηγορίας C και ένα κουπέ ή κάμπριο. Βέβαια, το value for money αρχίζει δειλά-δειλά να χάνεται (η καινούρια FABIA RS κοστίζει σχεδόν όσο το POLO GTI, ενώ το YETI 1.2 ξεπερνά τα 21.000€ σε μια σωστά εξοπλισμένη έκδοση). Η γκάμα τους ενίοτε υπερβάλει (FABIA SCOUT 1.2 TSI, ROOMSTER SCOUT 1.2. TSI KAI YETI 1.2. TSI, δηλαδή 3 αυτοκίνητα που κάνουν σχεδόν την ίδια δουλειά), έχει όμως και ένα από τα κορυφαία all around οικογενειακά οχήματα... την OCTAVIA 5 SCOUT...
Η σχέση τιμής/ποιότητας στα Skoda είναι πράγματι από τις καλύτερες. Απλά, για να αγοράσεις Octavia5, Yeti, κ.τ.λ., πρέπει να είσαι… παντρεμένος! Ναι-ναι, παντρεμένος. Καθότι, και το RS να έχεις παρκαρισμένο, το οποίο είναι κάλο και ταχύτατο, οι καλλίγραμμες και όμορφες κοπέλες, ούτε να το βλέπουν θέλουν ούτε να το λένε στις φίλες τους. Ο ιδιοκτήτης βέβαια, λέει και ξαναλέει με δυνατή φωνή ότι η καρδιά είναι VW, αλλα ελα ντε που περίπου τα ίδια λέει και ο φίλος μου με το Λεόν των 200 ίππων. Έρχεται και ο φραγκάτος της παρέας με το ολοκαίνουργο Α4 και δηλώνει ότι είναι παντού ποιοτικότερος από κάθε «αυτοκίνητο του λαού», και μας στέλνει. ¶ντε να βγάλεις άκρη. Η αισθητική είναι κάτι πολύ σημαντικό. Η ποιότητα κύλισης, το design, ηχομόνωση, μαλακά πλαστικά, συνολική ποιότητα, μη την σνομπάρετε για να γλιτώσετε 2-3 χιλιάρικα. Συμβαίνει και σε άλλους ομίλους, άλλο Fiat, άλλο Lancia, άλλο Alfa Romeo. Αντιλαβού? Αριστομένης
Όποιος δεν προτιμά την Skoda γιατί του κάθεται κάπως απο θέμα μόστρας, δεν ξέρει απο αυτοκίνητα ή ακούει την γυναίκα που δεν ξέρει ακόμα περισσότερα απο αυτοκίνητα. Τα Skoda αυτή την στιγμή είναι απο τα ασφαλέστερα και τα ανθεκτικότερα αυτοκίνητα, και σε πολύ καλή τιμή. Έχω Skoda και είναι η καλύτερη αγορά που έκανα ποτέ, όσοι πήραν λένε τα ίδια. Και το πιο απλό αλλά χαρακτηριστικό, οι ταξιτζήδες που λόγω επαγγέλματος θέλουν αμάξια σκυλιά, οδηγούν κυρίως Mercedes ή Skoda Octavia. Τι κινητήρα έχουν καταρχήν ξέρετε; Αφήστε που οι λαμαρίνες τους είναι απο τις τελευταίες "αληθινές" λαμαρίνες που θα σε προστατέψουν, και όχι όπως τα άλλα τα ψεύτικα. Έχω δει τρακαρισμένα και έχουν αντέξει τα πάνδεινα, όταν άλλα αμάξια που τράκαραν μαζί τους, στραπατσαρίστηκαν. Μείνετε κολλημενοι στην μόστρα εσείς και πληρώνετε χρυσάφι αμάξια της οκας που βγάζουν ένα κάρο προβλήματα σε λίγα χρόνια.
Απο τεχνολογικής πλευράς, οι δυτικοί πήραν την τεχνολογία απο τους ανατολικούς. Οι γερμανοί απο τους τότε Τσεχοσλοβάκους (Skoda...)που ήταν προηγμένοι και οι αμερικάνοι απο τους Ρώσους. Οσο κι αν χτυπάει αυτό η ιστορία δεν αλλάζει. Προσωπικά δε μου αρέσει ούτε η Scoda ούτε η VW. Η Audi βγάζει Εκπληκτικά!! αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις αλλά έχουν διάρκεια μόνο για 4-5 χρόνια... μετά ΠΡΕΠΕΙ να πάνε για ανακύκλωση (ήμουν πρωίν κάτοχος). Τα ιαπωνικά είναι αύθαρτα. Και για να επανέλθω και στο θέμα Scoda, αν και δε μου αρέσει οπότε και δεν θα αγόραζα, τα θεωρώ αξιόπιστα και όπως είπε και κάποιος "προλαλήσανατας" value for money. Απο τα λίγα εν έτη 2010 αυτοκίνητα που ότι πληρώσεις παίρνεις.
Καλημέρα σας.Εχω πολλους φίλους με Octavia GT&RS..Ολοι αναφέρουν το ιδιο ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα.Μετά τα 235 χλμ/ώρα τριζει το τασάκι του αυτοκινήτου...... Ας αφήσουμε τους κομπλεξισμούς στην άκρη και ας μην εχουμε τη μύτη ψηλά. Η SCODA είναι μια αξιόπιστη μάρκα,μελος του group vag με ο,τι αυτό συνεπάγεται(κιντήρες,τεχνολογία,τεχνογωσία,ασφάλεια,ποιότητα κλπ)..Αν τα ίδια αυτοκίνητα που τώρα πωλούνται ας πούμε απο 12.000-25.000 ευρώ της Scoda, πωλούνταν εναντι 18.500-34.800 με βασικό εξοπλισμό θα τρέχαν ΟΛΟΙ οι ελληνες να πάρουν Scoda.. Toν Ιανουάριο ήθελα να ανανεώσω το αυτοκινητο μου..Και μετα απο 2343434232 διλήματα δεν πήρα την Octavia RS αλλα το 308cc.Το οποίο αγορασα 35.000ευρώ.Ο λόγος που το πήρα ηταν καθαρα το νεαρό της ηλικίας μου και το οτι εχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να το πουλήσω το 2012 ωστε να πάρω την καινουρια Octavia. Ο μέσος Ελληνάρας με τα λεφτα που διέθεσα για αυτοκίνητο σιγουρα θα διάλεγε ενα απλο και χαμηλου κυβισμού αυτοκινητο ΚΑΘΑΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.Mέχρι και μεταχειρισμένη C200 του 2003... Λόγο του κομπλεξ που προανέφερα... Υ.Γ. Αν νομιζει κανείς οτι με μια Ε200 στρογγυλοφάναρη θα πουλήσει πιο πολλη μουρη απο ενα λευκο 308cc ξεσκεπαστο με τα πισω Led φωτα του και τους διαχύτες του να το κάνουν ποθητό και λαχταριστό είναι ΓΕΛΑΣΜΈΝΟΣ.....
Αγόρασα τον Νοέμβριο του 2001 μία Fabia 1.4 με τους 68 ίππους παρακαλώ και έμεινα τόσο πολύ ευχαριστημένος ώστε αγόρασα επιπλέον για το παιδί μου μία Fabia 1.2 τον Φεβρουάριο του 2008 και τώρα σκεπεται ο άλλος μου γιός βα αγοράσει ένα Roomster 1.2 turbo 105 hp. Νομίζω ότι η SKODA κάτι μας οφείλει για την διαφήμηση. Εξαιρετικά ποιοτικά αμάξια.
Οκ!!!για οσους στην συνείδηση τους θα ειναι παντα σκοντα ας μην το αγορασουν να εχουν την συνειδηση τους καθαρη!!!ξερεις μου αρεσει να ταξιδευω και να καταπινω!!!στην κυριολεξια αυτοκινητα κατα χιλαδες ευρω πιο ακριβα απο το δικο μου ταπεινο skoda!!!τωρα αν η μαμα vw και οι υπευθυνοι ηταν τοσο ΑΣΧΕΤΟΙ και πηγαν και αγορασαν την skoda η ιστορια μεχρι στιγμης εχει δειξει οτι καλα εκαναν!!!ξεκολατε ρε ελληναραδες γιαυτο φτασαμε εδω που φτασαμε!!!!
Πριν 1 μήνα αγόρασα το Octavia Scout και είμαι πάραπολύ ικανοποιημένος. Δεν με ενοχλεί καθόλου που είναι Skoda. Γιατι να δώσω 10000 παραπάνω για τον εξοπλισμό που έχει το συγγεκριμένο μοντέλο μόνο και μόνο για να λέει VW ή Audi?
allo i skoda allo i dacia.ta skoda einai amaksares kai poly aksiopista modela,alla einai kai poly omorfa sxediastika,an eksairesoume isos to fabia.ta dacia tora prota apo ola einai by renault,deuteron made in romania,eno i tsexia,xora ton skoda,einai 100 xronia mbrosta apo ti roumania.simera i skoda einai toso kali marka pou pleon i seat exei katantisei peritti gia tin vw,kathos opoios thelei ena ftinotero volksvagrn epilegei safos skoda
απλα η skoda μετα την εξαγορα της απο τους γερμανους ανεβηκε επιπεδο και μπορει ποτε να μην φτασει τους γερμανους και παντα να ειναι τεταρτη στη σειρα (VW, audi, seat) αλλα εχει καταφερει να περασει αλελς εταιρειες οπως την KIA toyota και φυσικα την alfa romeo/ η skoda αποτελει μια αξιοπιστη φτηνη λυση με την αξιοπιστια κορυφη των γερμανων με μια μικροτερη ποιοτητα κατασκευης
Από το 1993 είμαι κάτοχος ενός ΒΜW 318. Το καιρό που πρωτοκυκλοφόρησε ήταν απολαυστικό αυτοκίνητο σε πολλά πράγματα και κυρίως στη οδηγική αίσθηση. Δοκίμασα όμως σε test drive πολλά νέα μοντέλα, μεταξύ αυτών και το νέο octavia, και το fabia. Εντυπωσιάστηκα από την εξέλιξη των αυτοκινήτων και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το σήμα skoda, γιατί σίγουρα αξίζει τα λεφτά του. Αν ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο ή αν είχα οικονομική άνεση πιθανόν να προτιμούσα vw, polo ή golf.
Γιατί δηλαδή να συνοδεύει μία παλιά ιστορία τη SKODA και όχι τη Nissan που ήταν Datsun κι έβγαζε τα φορτηγακια για τα καρπούζια και κάποια άθλια αυτοκίνητα; Το ίδιο και η Τογιότα με επίστευτα κιτς αυτοκίνητα. Και οι δύο δεν τόλμησαν καν να βγάλουν αυτοκίνητα πολυτελείας με το ονομά τους , έφτιαξαν τη Lexus και την Infiniti και το παίζουν μούρες.
Emena den me epireazei katholou to parelthon!Etsi kai alliws apo tin stigmi pou eksagorastike apo tin VW exei veltiwthei para poly poiotika afou polla apo ta eksartimata sta autokinita tis opws p.x oi kinitires proerxontai apo tin VW!
σιγουρα δεν ειναι VW αλλα ειναι 2 κλικ ποιο κατω απο αυτην . αλλωστε ειναι γνωστο πως οι γερμανοι πρωτα βαζουν την νεα τεχνολογια στην VW και βασικα στο golf και μετα απο 3-4-5 χρονια στα audi seat skoda. οποιος πληρωνει audi a3 a4 ειναι χαζος γιατι περνει αμαξι με την τεχνολογια του χτες (παραδειγμα φιλος που πηρε α3 με 27000 με 1600κυβικα με 102 αλογα ενω τη νιδια εποχη πριν 4 χρονια, αλλος πηρε GTI με 33000 με 220 αλογα). στα εμγλαα μοντελα η αουντι υπερεχει αλλα στα μεσαια οχι. οι γερμανοι το εχουν ξεκαθαρισει αυτο. γιαυτο και ελαχιστοι αγοραζουν α3 και αυτοι που το κανουν ειναι ασχετοι. απο κει και περα αν αγορασεις σκοντα ξερεις πως δε θαεχει την ποιοτητα της VW αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερο πχ απο ford toyota κτλ. ετσι αν δεν εχεις λεφτα για VW που ειναι κορυφη, αγοραζεις skoda η σεατ.
Exo agorasei 2 octavia,ena combi 4x4 1.8 abt to 2001 kai ena kainoytgio tora scout 18.tsi.Den pisteyo na yparxei pio value for money agora pagkosmios.Einai apisteyta aytokinita me katholoy zimies kai foveri energitiki kai pathitiki kyrios asfaleia...tha to synistoysa kai vevaios tha ksanagoraza anepifylakta
σιγουρα δε ν εχει την αξιοπιστια και την ποιοτητα της μαμας VW αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλυτερη απο toyota νισαν και λοιπους κορεατοιαπωνες,ιταλους και γαλους.
ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Φυσικα και δεν με επηρεαζει καθολου το τι γραφει επανω σαν μαρκα το αυτοκινητο, αρκει να πληρει τις απιτησεις μου στα κυβικα/τιμη/ομορφια/αξιοπιστια/ασφαλεια. Για το λογω αυτο και μολις αγορασα ενα Dacia Duster που θα το παραλαβω την ερχομενη Πεμπτη !!!
Η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία σύμφωνα με το δείκτη αξιοπιστιας στην Μεγάλη Βρετανία http://www.reliabilityindex.com/manufacturer
epireazi para poly kosmo akoma to onoma skoda,kai emena weweos an kai ixa kapotes to target .pisteyo tha perasoune para polla xronia eos otou ISOS alaksi i katastasi sto thema tou onomatos .oso kalo kai an ine opos lene (logo isos kai mama vw)den pawi na les exo skoda....ke oxi nissan,toyota,opel,ford ,ktl .opos kai na to kanoume ine skoda re gam....(thema prestige)
πιστευω πολλα σε αυτη την εταιρια.νομιζω πως στο κοντινο μελλον θα καταφερει να φτασει τις υπολοιπες μεγαλες εταιριες.αρκει να αλλαξει η φιλοσοφια της σχεδιασης που δεν πειθει ιδιαιτερως
ειμαι κατοχοσ ενοσ octavia rs 180hp εδω και 8χρονια και ειμαι παιδια φοβερα ικανοποιημενοσ με το αυτοκινητο αν και στην αρχη ημουν διστακτικοσ.το αμαξι απο ολεσ τισ πλευρεσ ειναι φανταστικο κ το κυριοτερο αξιοπιστο!!!
Για τους μη γνωρίζοντες, η SKODA είναι μια από τις αρχαιότερες στο κόσμο αυτοκινητοβιομηχανίες (έτος ίδρυσης 1895). Και αυτό βεβαίως το γνώριζε η VW και ήταν και αυτός ένας εκ των λόγων που την έθεσε υπό την σκέπην του group. H SKODA μπορεί επί κομμουνιστικού καθεστωτος να παρήγαγε αδιάφορα για κάποιους αυτοκίνητα αλλά αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι απευθυνόταν πρώτα από όλα στην εσωτερική της αγορά και κατόπιν στις αγορες του ανατολικού μπλόκ που δεν είχαν ιδιαίτερες απαιτήσεις (αν και έβγαλε και κάποιο κουπέ που κατά τη γνώμη μου δεν ήταν και τόσο αδιάφορο). Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη μάρκα. Αντίθετα θεωρώ ως συν την μακρά της δραστηριοποίηση στη βιομηχανία αυτοκινήτων.Σε τελική ανάλυση, όπως είπε και κάποιος από τους προλαλήσαντες τα αυτοκίνητά της είναι VW στη σωστή τιμή. Τώρα ως προς τα DACIA θεωρώ ότι η μαμά Renault χρησιμοποιεί σε αυτά περασμένης γενιάς μηχανικά μέρη ενώ δε συμβαίνει το ίδιο με SKODA. Αυτός θα ήταν ο μόνος μου ενδοιασμός στο να προτιμήσω ένα DACIA. Από την άλλη άντε βρες με 13.000 euro ένα SUV -Crossover όπως το DUSTER
Είναι τουλάχιστον άδικο να διαμορφώνουμε άποψη για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, βάσει μίας εικόνας που δεν έχει πια. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα OPEL ASTRA, χωρίς "ρετσινιές του παρελθόντος", το οποίο μου εβγαλε το λάδι (ομοίως και η αντιπροσωπία την οποία επισκέφθηκα πολλές φορές), ώσπου τελικά το ξεφορτώθηκα μετά 5 χρόνια. Από τότε, πήρα ένα Skoda Superb, και ξεχασα τα προβλήματα. Όποιος θέλει να μάθει πιο πολλά για τα Skoda, δεν έχει παρά να πάει σε μία πιάτσα ΤΑΧΙ, και να ανοίξει μία κουβέντα με τους επαγγελματίες. ¶λωστε, τα περισσότερα ΤΑΧΙ που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, είναι εδώ και μιά δεκαετία Skoda, τυχαίο; δε νομίζω...
eimai katoxos skoda octavia 5,1600, fsi 2005 montelo.exw gyrisei thn ellada apo akrh se akrh.eimai apolyta eyxaristimenos me to avtokinhto se 8ema symperiforas aneshs xwrous kai katanalwshs.exw kanei 85000xlm,xwris provlhmata me ta service tis antiprosopias kai perimenw to 2012 na er8ei h kainouria octavia na thn parw,an kai 8a h8ela na tolmhsei se sxediash kai emfanish.sas evxaristw poly!!!aris.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΕΛΚΥΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΑΡΚΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΥΧΗ.....
Εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί καθόλου.Θεωρώ ότι αποτελεί τη πιο value for money εταιρεία ακολουθούμενη από Hyundai κ Kia.Όταν αρχίσει να μην ενοχλεί κανέναν όμως θα ανέβουν οι τιμές κ θα πάψει να είναι τόσο value for money.Προς το παρόν πιστεύω ότι η Skoda είναι VW στη σωστή τιμή.
ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ SKODA ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ TO FAVORIT,FABIA KAI TA ΤΑRGET,OI ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ RS OCTAVIA KAI TSI MOTER ΑΛΛΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΟΣΟ ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ. ΜΗ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ Η VW ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΑ SKODA ΜΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΩΛΟΥΣΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΗΜΑ.ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ GOLF KAI OXI OCTAVIA 5 AΦΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΤΗΣ VW.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙ(ΜΠΑΛΩΣΕΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ) ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΥΠΕΡΔΙΑΦΙΜΙΖΩΜΕΝΟ,ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ YETI. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ RENAULT ME THN DACIA ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η RENAULT EXEI ΑΦΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ DACIA.ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΦΤΗΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΕΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ. ΑΡΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ SKODA ΠΕΡΝΩ ENA VW ME ΑΛΛΟ ΣΗΜΑ ΕΝΩ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ DACIA ΠΕΡΝΩ DACIA ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΟ RENAULT.
ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΠΙΣΩ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ.ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ!ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΣΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΔΗΘΕΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
Και διακόσια χρόνια να περάσουνε, στη συνείδηση του κόσμου για πάντα θα είναι Scoda...
Χωρίς να εχω ο ίδιος ΣΚΟΝΤΑ εχω να κανω δυο σχόλια: α) η εταιρεία είναι όντως αξιόπιστη με αυτοκίνητα που είναι ουσιαστικά VW χωρίς να εχουν το σήμα. Αν καποιος δει το Οκταβια που κυκλοφορει σαν ταξί, αμεσως του ερχεται στο νου το προηγούμενο ΠΑΣΣΑΤ. Παντως οι φίλοι μου που εχουν Σκοντα ήδη από την εποχή του Target και του Favorite, ουτε να ακούσουν να άλλάξουν μαρκα. β) Θα ήθελα παντως τα μοντελα της λίγο πιο "ομορφα" σχεδιαστικά, οσο υποκειμενικό κι αν ακουγεται αυτό. Παραδειγμα το fabia: ενώ είναι ένα ΠΟΛΟ, όμως μοιαζει σαν ενα τετραγωνο κουτι πάντως σε 4 τροχούς. Οι ιδιοι οι σχεδιαστες αδικουν την εταιρεία στην οποία εργαζονται
PNT Ως κάτοχος εδώ και 9 χρόνια ενός Fabia 1.4-101PS έχω πολύ καλές εντυπώσεις και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την Skoda. Το Fabia μετά απο 9 χρόνια και 150.000 χλμ έχει αποδειχτεί πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο με καλή αξιοπιστία (2 επουσιώδη & μικρά προβλήματα παρουσίασε μέχρι τώρα), οδική συμπεριφορά πολύ καλή, τα service & ανταλλακτικά σε λογικές τιμές και γενικώς έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε τέτοιο βαθμό που διλήματα σχετικά με το πρεστίζ της μάρκας δεν με αγγίζουν και θα επέλεγα και πάλι Skoda σε μελλοντική αγορά. Προσωπικά μου ήταν αδιάφορο, και το 2001, το πρεστίζ της μάρκας όταν είδα και δοκίμασα το Fabia γιατί αυτό που με ενδιέφερε ήταν το παρόν (αυτό που έβλεπα & δοκίμαζα) και όχι το παρελθόν. Αυτή μου η εντύπωση ενισχύθηκε απο την "συμβίωση" με το αυτοκίνητο επί 9 χρόνια και δεν ιδρώνει το αυτί μου για ιδεολογήματα "ανατολικού" τύπου. Το μόνο πλέον που θα με απασχολήσει αν σκεφτώ να επιλέξω ξανά Skoda, θα είναι η αισθητική του προς επιλογή μοντέλου - να είναι συμβατό με τα γούστα μου και τίποτα άλλο. Η φιλοσοφία μου περί αυτοκίνησης είναι ότι αγοράζω πρώτα εργαλείο μεταφοράς (που με ικανοποιεί απο πλευράς ασφάλειας-οδηγικής ικανοποίησης-αισθητικής-σχέσης value for money) και όχι πρεστίζ.
elate re paidia!!!! Osoi exoun problima me ta skoda simainei oti einai kompleksikoi!!! i skoda exei ginei apo tis megalyteres markes tis gis kai apo tis pio a3iopistes!! diladi ti parapanw exei px i toyota i nissan kai i audi apo tin skoda???? tipota!!!
Οι γυναικες η μαλλον τα κοριτσια επηρεαζονται....