Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από τις 17 Νοεμβρίου στην αγορά της Ιαπωνίας, ενώ στην Ευρώπη θα κάνει την εμφάνιση του από το Φεβρουάριο του 2011. Πρόκειται για το ανανεωμένο Nissan GT-R που παρουσιάστηκε στο Παρίσι, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 530 ίππους!
Στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου η Nissan αναφέρει ότι το μοντέλο βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη από το Δεκέμβριο του 2007 όπου και παρουσιάστηκε. Έτσι το ανανεωμένο Nissan GT-R έχει πληθώρα βελτιώσεων, όπως σε: η οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, εσωτερικό, ισχύς και ροπή του κινητήρα, αεροδυναμική αντίσταση, ακόμη και στον τύπο των ελαστικών. Στις μηχανικές βελτιώσεις τον πρωτεύοντα ρόλο φαίνεται να παίζει η αύξηση της ιπποδύναμης, πού από τα 485 άλογα ανεβαίνει στα 530 άλογα στις 6.400 σ.α.λ. με τη ροπή αντίστοιχα να σκαρφαλώνει στα 612 Nm (από 588 Nm) από τις 3.200 σ.α.λ., ενώ οι νέες εκδόσεις θα χρησιμοποιούν κόκκινο καπάκι του κινητήρα για να ξεχωρίζουν. Εξίσου σημαντικό είναι πάντως το γεγονός ότι παρά την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα η μέση τιμή της κατανάλωσης έπεσε στα μόλις 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα!
Εμφανισιακά υπάρχουν βελτιώσεις, όμως η ουσία είναι που μετράει. Το νέο GT-R έχει καλύτερη αεροδυναμική, αυξημένο downforce, και 45 παραπάνω άλογα!
Η γκάμα του αυτοκινήτου εμπλουτίζεται λοιπόν με ακόμη δύο εκδόσεις, τις: Club Track και EGOIST, πέραν των Pure edition, Black edition, Premium edition και SpecV. Η αεροδυναμική αντίσταση έπεσε ελαφρά στο 0,26 cd (από 0,27), ενώ ως αποτέλεσμα της πιο «ψαγμένης» αεροδυναμικής του ανανεωμένου μοντέλου η κάθετη δύναμη (downforce) αυξήθηκε κατά 10%! Στη χρωματική παλέτα του GT-R προστέθηκαν ακόμη δύο αποχρώσεις (Meteo Flake Black Pearl, και Aurora Flare Blue Pearl) ανεβάζοντας τες έτσι στις συνολικά έξι, ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε τις νέες πιο ελαφριές ζάντες αλουμινίου της Rays, και τα νέα ελαστικά της Dunlop (SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT), με τα ενισχυμένα πλαϊνά να παραμένουν. Τέλος, το νέο GT-R έχει και μια λειτουργία που απεμπλέκει τον πίσω άξονα και το καθιστά προσθιοκίνητο στην περίπτωση που η ταχύτητα είναι κάτω των 10 χ.α.ω. και το τιμόνι έχει περιστραφεί περισσότερο από 50% προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, για μεγαλύτερη ευκολία σε επιτόπιους ελιγμούς.