ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα πρώτα σχέδια του υβριδικού οχήματος του Mikhail Prokhorov, με το όνομα «Eco», το οποίο θα χρησιμοποιεί ευέλικτη πλατφόρμα που θα μπορεί να το μετατρέψει και σε επαγγελματικό!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα πρώτα σχέδια του υβριδικού οχήματος του Mikhail Prokhorov, με το όνομα «Eco», το οποίο θα χρησιμοποιεί ευέλικτη πλατφόρμα που θα μπορεί να το μετατρέψει και σε επαγγελματικό!

To φτηνότερο υβριδικό όχημα στον κόσμο!

(22/10/2010)

Το πρώτο Ρωσικό υβριδικό όχημα, που θα είναι και το πιο φτηνό της παγκόσμιας αγοράς επιθυμεί να κατασκευάσει ο Ρώσος επιχειρηματίας Mikhail Prokhorov. Για το λόγο αυτό ξεκινά την κατασκευή εργοστασίου στο «Togliatti» της Ρωσίας, τον Ιανουάριο του 2011, σε μια επένδυση που θα στοιχίσει 150 εκατομμύρια ευρώ.

Κάτι ανάλογο με το ινδικό Tata Nano του επιχειρηματία και ιδιοκτήτη της εταιρείας, Ratan Tata που είναι το πιο φτηνό αυτοκίνητο της αγοράς επιθυμεί να καταφέρει ο Ρώσος επιχειρηματίας, αλλά στην κατηγορία των υβριδικών οχημάτων. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο 45χρονος Prokhorov επιθυμεί η τιμή του μικρού υβριδικού μοντέλου το οποίο ονομάζει «Eco» να ξεκινά από τις 7.000 ευρώ, ενώ όπως ο ίδιος υπολογίζει, εάν η παραγωγή αγγίξει τις 100.000 μονάδες ετησίως, η τιμή θα μπορεί να πέσει έως και στις 5.000 ευρώ!

Μέσα στους επόμενους μήνες, εκτός από το Eco, ο Prokhorov θα παρουσιάσει και ένα τετραθέσιο coupe/crossover όπως αυτό της φωτογραφίας

Μέσα στους επόμενους μήνες, εκτός από το Eco, ο Prokhorov θα παρουσιάσει και ένα τετραθέσιο coupe/crossover όπως αυτό της φωτογραφίας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία το υβριδικό όχημα του Prokhorov θα χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα και σύνολο ηλεκτροκινητήρα/μπαταριών με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 68 ίππους. Το βάρος του μικρού μοντέλου θα ξεκινά από τα μόλις 700 κιλά, ενώ, η μέγιστη ταχύτητα του θα φτάνει τα 120 χ.α.ω. Η αυτονομία του θα αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού, με τη μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου να κυμαίνεται στα 3,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Εκτός όμως από το μικρό υβριδικό όχημα πόλης, μέσα στον επόμενο μήνα ο Prokhorov σχεδιάζει να παρουσιάσει και δύο ακόμη οχήματα, ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ, και ένα τύπου coupe/crossover! Η εξέλιξη και κατασκευή των πρώτων αντιτύπων του Eco υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί έως το Δεκέμβριο του 2012.
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL