Η Hyundai, μέσω της Σχολής Τεχνικής Εκπαίδευσης, προσφέρει τεχνικά σεμινάρια καθώς και σεμινάρια διαχείρισης πελατών, που στόχο έχουν την ολοένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη της διαγνωστικής ικανότητας των τεχνικών του δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών και μοναδικό σκοπό την αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη.
Με τον Θανάση Ταχματζίδη της Hyundai
«Η αρχή ότι η σχέση με τον πελάτη ξεκινάει αμέσως μετά την πώληση του οχήματος, μετουσιώνεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών after sales». Ο Τεχνικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς, Θανάσης Ταχματζίδης, απαντάει στις ερωτήσεις του autotriti.gr.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
A.T.: Ποια είναι κατά την άποψή σας τα πλεονεκτήματα της Hyundai στον τομέα του aftersales;Θ.Τ.: Η λειτουργία των after sales υπηρεσιών στη Hyundai Ελλάς στηρίζεται σε δύο βασικούς άξονες: την πελατοκεντρική φιλοσοφία καθώς και το σύστημα διαρκούς εκπαίδευσης του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών μας. Η αρχή ότι η σχέση με τον πελάτη ξεκινάει αμέσως μετά την πώληση του οχήματος, μετουσιώνεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών after sales, που κύριο σκοπό του έχει την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας, την άριστη συντήρηση με υπευθυνότητα των οχημάτων μας, αλλά και τη διαρκή εκπαίδευση των στελεχών του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Hyundai, ώστε να εξασφαλίζουμε τις αρτιότερες και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες μετά την πώληση.
A.T.: Τι προσφορές και ποια προγράμματα after sales ισχύουν αυτή την περίοδο για τους κατόχους των αυτοκινήτων Hyundai;
Θ.Τ.: H Hyundai Ελλάς κάθε χρόνο πραγματοποιεί διάφορες εκπτωτικές ενέργειες (BEFORE SERVICE SUMMER CHECK UP- BEFORE SERVICE WINTER CHECK UP, κ.λπ.), αλλά η σημαντικότερη ενέργεια όλων είναι το πρόγραμμα «δωρεάν service εφ’ όρου ζωής», που τρέχει μέσω της κάρτας ΟΝΕ CREDIT VISA σε συνεργασία με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ CREDICOM. Ο πελάτης με ετήσια κατανάλωση οικογενειακών αγορών ύψους -για τα περισσότερα μοντέλα- από 3.800 – 4.400 ευρώ, εξασφαλίζει τη δωρεάν συντήρηση του οχήματός του και τη δωρεάν οδική βοήθεια και μεταφορά του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, εάν κάτι του συμβεί στο δρόμο.
Είναι ένα πρόγραμμα που πραγματικά δημιουργεί αίσθηση άνεσης και ασφάλειας στους πελάτες μας και που πρακτικά ο πελάτης το κερδίζει με μία πολύ λογική κατανάλωση, που συνήθως το 95% των ελληνικών νοικοκυριών πραγματοποιεί με την άνεσή του μέσα σε ένα χρόνο.
A.T.: Η εικόνα που υπάρχει για τις after sales υπηρεσίες σας και του δικτύου σας γενικότερα είναι ιδιαίτερα καλή. Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη;
Θ.Τ.: Όπως ήδη θα γνωρίζετε, η Hyundai Ελλάς σε πρόσφατη Πανευρωπαϊκή Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών (IACS 2009) κατέλαβε την πρώτη θέση στην Ελλάδα, ξεπερνώντας εταιρείες με μεγάλη ιστορία και αποδεδειγμένη ποιότητα στο after sales. Στόχος είναι να μην επαναπαυθούμε σε αυτό και να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας, στους τομείς που η έρευνα έδειξε ότι μπορούμε να βελτιωθούμε επιπλέον. Σ’ αυτό θα συμβάλει η ακόμη εντατικότερη εκπαίδευση των στελεχών του δικτύου μας, καθώς και η βελτίωση των συνεργείων μας σε εξοπλισμό, ειδικά εργαλεία και ανάπτυξη ικανού προσωπικού, που να μπορεί να προσφέρει στον πελάτη την ικανοποίηση, ότι ένα κατάλληλα εκπαιδευμένο στέλεχος ασχολείται με την επίλυση των θεμάτων του. Επίσης διερευνάται η εφαρμογή νέων εκπτωτικών πολιτικών, που θα κοινοποιηθούν στο πελατολόγιό μας και θα είναι τόσο δελεαστικές, που ακόμη και σε αυτή την περίοδο κρίσης θα δώσουν στον πελάτη μία δίοδο να ξεπεράσει τις οποιεσδήποτε οικονομικές δυσκολίες και να συντηρήσει σωστά και ασφαλώς για τον ίδιο και την οικογένειά του το αυτοκίνητό του. Στη Hyundai πιστεύουμε ότι η περίοδος μετά την πώληση και η επαφή του πελάτη -κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου- με το δίκτυό μας είναι το μεγάλο όπλο μας, για να πείσουμε τον πελάτη να παραμείνει στην οικογένεια της Hyundai, καταλήγοντας στην αγορά και πάλι ενός νέου μοντέλου Hyundai.