ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μικρά, καυτά και προσιτά
Διαβάστηκε από 14378 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Συνδυασμός που κόβει την ανάσα, και δημιουργεί πάντα όρεξη για… όνειρα! Αυτό ακριβώς πετυχαίνουν οι συγκεκριμένες τρεις βολίδες. Ικανοποιούν τα όνειρα του γρήγορου οδηγού που δεν θέλει να εκταμιεύσει μια περιουσία. Πρόκειται για τα Renault Clio RS, Seat Ibiza Cupra και τη νεοφερμένη Skoda Fabia RS.

Με το Clio Renault Sport η γαλλική εταιρεία συνεχίζει τη μακρά παράδοσή της στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων με ξεχωριστό οδηγικό DNA

Το Clio RS ξεδιπλώνει όλη την τεχνογνωσία στην κατασκευή του, που το καθιστά ανόθευτο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης

Ποιοτικό και σπορ είναι το Clio Renault Sport στο εσωτερικό του. Ο πίνακας οργάνων κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο από το κίτρινο χρώμα του, όσο και από την ανεβασμένη του διάθεση (κόκκινα στις 8.000 σ.α.λ.).
Renault Clio RS
Η κορυφαία έκδοση του Clio διαθέτει όλα τα εξωτερικά νέα στοιχεία των υπολοίπων εκδόσεων, όπως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέο καπό, αλλά και προφυλακτήρες με πιο έντονες καμπύλες. Στο RS, ωστόσο, η εικόνα είναι εξαιρετικά δυναμική μέσω των φουσκωμένων φτερών (με αεραγωγούς στα εμπρός) και με τη διαφορετική μάσκα και τον προφυλακτήρα στο εμπρός τμήμα, που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εισαγωγή αέρα που διαθέτει. Ο σπορτίφ διάκοσμος πηγάζει από τα μπάκετ καθίσματα με την καλή στήριξη, το δερμάτινο τιμόνι με τις κίτρινες ραφές και τον επιλογέα. Ο πίνακας οργάνων έχει σπορτίφ αισθητική, με σημείο αναφοράς το κίτρινου φόντου στροφόμετρο, το οποίο διαθέτει και ηχητικό shift light.
O 2λιτρος κινητήρας χαμηλά παρουσιάζει κάποια νωθρότητα, στις μεσαίες όμως και υψηλές στροφές μετουσιώνεται σε έναν εξαιρετικά άμεσο κινητήρα σπορ προδιαγραφών. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει πιο αραιή κλιμάκωση σε σχέση με το προηγούμενο Clio RS, εξυπηρετώντας καλύτερα σε μακρινές αποστάσεις (και πάλι όμως κουράζει).
Η ανάρτηση είναι σφιχτή, όπως προστάζει ο χαρακτήρας του μοντέλου, με τους 17 ιντσών τροχούς και τα ελαστικά διάστασης 215/45 της Continental να συνεπικουρούν στη διατήρηση της άνεσης σε καλά επίπεδα -τηρουμένων των αναλογιών. Εκεί που το Clio RS ξεδιπλώνει όλη την τεχνογνωσία είναι στην κατασκευή του, που το καθιστά ανόθευτο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης. Παρά το μικρό μεταξόνιο, το πίσω μέρος προειδοποιεί για τις προθέσεις υπερστροφής που θα εκδηλωθούν σε αφήματα του γκαζιού, εφ όσον το ESP είναι απενεργοποιημένο. Αν και είναι φτιαγμένο για τέτοιες συνθήκες, το Clio Renault Sport εντυπωσιάζει και σε ανοιχτό δρόμο, κινούμενο με αυξημένες ταχύτητες, μέσω της σταθερότητας και της αμεσότητας που επιδεικνύει. Η τιμή του Clio RS ξεκινά από τις 28.000 ευρώ.



Η ανάρτηση του Seat Ibiza CUPRA έχει σφιχτή ρύθμιση, χωρίς να κοπανάει

Μυώδες και εντυπωσιακό, ενώ έντονη διαφοροποίηση αποτελεί και η κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση

Το εσωτερικό διαθέτει τις απαραίτητες σπορτίφ πινελιές, ενώ αποκλειστική επιλογή αποτελεί το αυτόματο-σειριακό DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων, που διαθέτει ομαλή λειτουργία
Seat Ibiza Cupra
Η ταχύτερη έκδοση της νέας γενιάς του Ibiza ακούει στον κωδικό Cupra που γνωρίζουμε από το παρελθόν. Το μοντέλο έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που τονίζουν την αρκετά σπορτίφ και επιθετική του εμφάνιση, όπως ο πιο ογκώδης εμπρός προφυλακτήρας με τις τρεις εισαγωγές αέρα, που συμβάλλει στον περισσότερο δυναμισμό του οχήματος, όπως και τα εμπρός φωτιστικά με το μαύρο χρωματισμό. Στο εσωτερικό η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η παρουσία σπορ καθισμάτων, με πολύ καλή πλευρική στήριξη και ευδιάκριτα λογότυπα της έκδοσης. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τα χρωμιωμένα πεντάλ, αλλά και το δερμάτινο επιλογέα του DSG. Από πλευράς ποιότητας, ξεχωρίζει η παρουσία του αφρώδους υλικού στο ταμπλό, ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή των υπολοίπων τμημάτων είναι αμφότερα προσεγμένα.
Το μοντέλο προσφέρει σπορτίφ οδική συμπεριφορά, η οποία μεταφράζεται σε υψηλή σταθερότητα στην ευθεία, καθώς και σε ουδετερότητα στις αντιδράσεις σε διαδρομές με στροφές. Εκεί, ακόμη και όταν οι εμπρός τροχοί αρχίζουν να χάνουν την πρόσφυσή τους, το XDS λειτουργεί άψογα επαναφέροντας το όχημα στην τροχιά του ταχύτατα και φρενάροντας τον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση. Έτσι, δύσκολα το Ibiza Cupra θα εμφανίσει υποστροφή, ενώ αντίστοιχα και η υπερστροφή δύσκολα θα προκληθεί -ακόμη και σε γλιστερό δρόμο. Το τιμόνι, από την πλευρά του, έχει το σωστό βάρος, όμως η τεχνητή αίσθηση δεν αποφεύγεται.
Το TSI μοτέρ των 1,4 λίτρων και 180 ίππων, διακρίνεται για τη δύναμή του, τις πολύ καλές επιδόσεις, αλλά και, κυρίως, την πολιτισμένη και με λιγότερες εξάρσεις και ξεσπάσματα λειτουργία του. Το κιβώτιο είναι αποκλειστικά το αυτοματοποιημένο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων, που είναι ταχύτατο ενώ ενισχύει και την πρακτικότητα κατά την κίνηση εντός πόλης. H τιμή του Seat Ibiza Cupra ξεκινά από τα 19.990 ευρώ.



Εφοδιασμένη με τον 1,4 TSI των 180 ίππων και το κιβώτιο DSG η Fabia RS αποκτά νέα υπόσταση...

Γρήγορη, ασφαλής και… εκνευριστικά ουδέτερη, διατηρεί πεισματικά την τροχιά της στις στροφές

Η έκδοση RS διατηρεί την πολύ καλή ποιότητα των υπολοίπων Fabia
Skoda Fabia RS
Εμφανισιακά, η κορυφαία έκδοση στην γκάμα της Fabia ξεχωρίζει σε αρκετά μέρη του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματός της σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Αρχικά, στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο νέος και πιο δυναμικός προφυλακτήρας, ο οποίος μάλιστα δεν περιλαμβάνει προβολείς ομίχλης (στη θέση τους βρίσκονται τα φώτα ημέρας). Στο πλάι οι όμορφες λευκές ζάντες 17 ιντσών διατηρούν χρωματική συνέχεια με τη λευκή οροφή, στο τελείωμα της οποίας βρίσκεται μια μικρή αεροτομή. Στο εσωτερικό έχουμε ημι-μπάκετ μπροστινά καθίσματα με λογότυπα "RS", πίνακα οργάνων με διαφορετικές ενδείξεις στα αναλογικά όργανα, αλλά και paddles για την αλλαγή των ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου. Πρόκειται για το διπλά υπερτροφοδοτούμενο (κομπρέσσορας και τουρμπίνα) μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων (TSI), το οποίο αποδίδει 180 ίππους (όπως και στο Ibiza). Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την άπλετη δύναμη που διαθέτει και κυρίως για τη γραμμική του λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Συνδυάζεται δε αποκλειστικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο έχει αποθηκευμένα δύο προγράμματα λειτουργίας, το κανονικό (D) και το Sport, όμως σε κάθε περίπτωση στον κόφτη το κιβώτιο είναι προγραμματισμένο να μην κρατά τη σχέση.
Η Fabia RS εξασφαλίζει σταθερότητα στην ευθεία, ακόμη και στις πλέον υψηλές ταχύτητες, ενώ και η άνεση είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στις στροφές εμφανίζει υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, αφού το XDS μαζί με το όχι πλήρως απενεργοποιούμενο ESP φροντίζουν ώστε να αποτρέπονται υποστροφικά ή και υπερστροφικά φαινόμενα. Έτσι, θα μείνουν ανικανοποίητοι όσοι αρέσκονται στο παιχνίδισμα με το πίσω μέρος, αφού αυτό απλώς δε συμβαίνει! Όσον αφορά στο σύστημα διεύθυνσης, το βάρος του είναι σωστό, όμως δεν είναι τόσο κοφτερό και γρήγορο, ώστε να μας αφήσει άριστες εντυπώσεις. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 18.990 ευρώ.


»Σχολιάστε την είδηση

Εξοπλισμός - Τιμές Renault
Clio RS
Seat
Ibiza Cupra
Skoda
Fabia RS
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού / / /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής o
ABS
Antispin/ESP / / /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /- /- /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition - - -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 28.000 19.990 18.990
Έκδοση RS Cupra RS
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Renault
Clio RS
Seat
Ibiza Cupra
Skoda
Fabia RS
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.998 1.390 1.390
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 203/7.100 180/6.200 180/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 215/5.400 250/2.000 250/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,4 7,2 7,2
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 9,2 3,7 3,7
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 12,9 4,7 4,8
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 224 225 224
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,9 39,6 38,2
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 8,3 6,7 6,2
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.017/1.769/1.484 4.088/1.693/1.441 4.029/1.642/1.492
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.585 2.469 2.464
Βάρος (κιλά) 1.279 1.215 1.251
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 288 284 300


Tags: RENAULT CLIO RS, SEAT IBIZA CUPRA, SKODA FABIA, SKODA FABIA RS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SKODA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Skoda Days: Ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με αποκλειστικά προνόμια

Δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Scala, ευρύχωρο και με καλή τιμή

5 Πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο Skoda Elroq

Πρεμιέρα για το Skoda Kylaq των 8.750 ευρώ!

Skoda Octavia: Το καλύτερο diesel μοντέλο στο Test Center

Αυτό είναι το νέο Skoda Kodiaq RS με 265 άλογα

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα best-seller οικογενειακά SUV: Nissan Qashqai vs Toyota C-HR

Ποια Alfa Romeo; Junior EV ή Hybrid & Tonale 130 ή 160 PS

4κίνητα Toyota SUV, στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό bZ4X ή υβριδικό RAV4

Ήπια υβριδικά SUV με χώρους & ποιότητα: Peugeot 3008 vs VW Tiguan