Τεχνολογία και στυλ ανεβάζουν την τιμή του iQ
Τελικά τι αγοράζεις με περισσότερα λεφτά σε ένα αυτοκίνητο; Μέγεθος, πολυτέλεια, επιδόσεις, αξιοπιστία, τεχνολογία ή σηματάκι;
(10/11/2010)
Θα ήταν πολύ πιο απλό αν τα αυτοκίνητα τα αγοράζαμε με το μέτρο, με το κιλό ή με κάποιο άλλο τέλος πάντων συγκρίσιμο μέγεθος ώστε να βλέπουμε που πάνε τα λεφτά που δίνουμε. Όμως κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Τι αγοράζουμε λοιπόν αν δώσουμε παραπάνω λεφτά σε ένα αυτοκίνητο;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η πολυτέλεια είναι ακόμη ένα στοιχείο που μετράει, ειδικά σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Όμως και αυτό έχει την οπτική του. Για παράδειγμα ένα Mini μπορεί να το πεις πολλά πράγματα, πολυτελές όμως δεν είναι, παρότι είναι ακριβότερο σε κάθε έκδοση από οτιδήποτε άλλο στα ίδια μέτρα ή στην ίδια κατηγορία.Όσο για τις επιδόσεις, με τους νέους κινητήρες τούρμπο, αλλά και τους εξελιγμένους ατμοσφαιρικούς, τα πράγματα έχουν μοιραστεί. Μπορείς να έχεις από καλές ως πάρα πολύ καλές επιδόσεις στα περισσότερα αυτοκίνητα, ενώ σίγουρα θα βρεις κάτι φτηνότερο που όμως είναι πολύ πιο γρήγορο από κάτι αρκετά πιο ακριβό.
Μήπως είναι αξιοπιστία; Μάλλον όχι, κρίνοντας και από την έρευνα ικανοποίησης των κατόχων που κάνει κάθε χρόνο το Autoτρίτη. H αξιοπιστία έχει φτάσει ένα πολύ καλό επίπεδο γενικά σε όλες τις μάρκες, από κει και πέρα όμως δεν υπάρχει καμία εγγύηση, ούτε καν ένδειξη, πως τα ακριβότερα μοντέλα χαλάνε λιγότερο συχνά, ή με λιγότερο ακριβές ζημιές.
Και ερχόμαστε στην τεχνολογία. Μπορεί με ένα κάτι παραπάνω να αγοράσεις στο ίδιο αυτοκίνητο ένα εξτρά όπως η ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Σπουδαία τεχνολογία και αξίζει τα λεφτά της. Δεν είναι όμως καθόλου σίγουρο πως ένα άλλο αρκετά ακριβότερο μοντέλο θα έχει ένα τέτοιο εξτρά ως στάνταρ. Μάλλον το αντίθετο. Όσο δηλαδή πιο ακριβό, τόσο περισσότερα εξτρά χρειάζεται. Υπάρχει βέβαια και η τεχνολογία που δεν φαίνεται στα εξτρά αλλά στην κατασκευή, εξέλιξη και φιλοσοφία του αυτοκινήτου, και εκεί ομολογουμένως πολλά ακριβά αυτοκίνητα έχουν πραγματικά σημαντικά προηγμένο υπόβαθρο.
Τι μένει όμως από κει και πέρα για να αγοράσει κανείς σε ένα αυτοκίνητο με περισσότερα χρήματα; Το σηματάκι. Εσείς όμως τι λέτε; Τι πιστεύετε πως αγοράζετε με περισσότερα λεφτά σε ένα αυτοκίνητο; Τι είναι που πληρώνετε παραπάνω; Και τελικά το αξίζει; Είναι κάτι που κάνει τα λεφτά σας να πιάνουν τόπο; &&&& &&&&
tora pia agorazeis asterakia... pathitiki asfaleia!
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ. ΤΟ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΜΟΥΡΗ ΜΕ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΨΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ κλπ. ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 100% ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝΕ ΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΑΠΑΝΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Με περισσότερα χρήματα τελικά αγοράζεις λίγο καλύτερη ποιότητα σε πλαστικά, σε φινίρισμα (αν κ αυτό δε συνεπάγεται ποιότητα απαραιτήτως), σε υφάσματα κλπ. Και επαναλαμβάνω, λίγο. Τεχνολογία δε νομίζω, γιατί π.χ.ο ίδιος tsi σε ένα Leon και σε ένα Α3 χρεώνεται με χαώδη διαφορά. Και για να μην ξεχνιόμαστε, το σηματάκι, αυτό το σηματάκι έχει φάει πολύ κόσμο και πολλές τσέπες, αλλά τώρα που αυτές έγιναν πιο ρηχές θα τιμωρήσει ο Έλληνας τα σηματάκια που πουλάνε αδικαιολόγητα ακριβά? Αμήν.
Όταν λέμε ότι αγοράζουμε σήμα και τα λεφτά αυτά είναι πεταμένα κάνουμε μεγάλο λάθος. Για να φτάσει πχ η Mercedes να πουλάει σήμα σημαίνει ότι είναι πρωτοπόρος σε εξέλιξη, τεχνολογίες, ασφάλεια, ποιότητα κατασκευής και πολλά ακόμα οπότε το σήμα τα δικαιολογεί την παραπάνω τιμή όπως και η διαχρονικότητα του οχήματος.
οαλ τα παραπανω αποτελουν στοχο μου κια γιαυτο επιλεγω VW που ειναι κορυφαια σε ποιοτητα σηματακι τεχνολογια αξιοπιστια και ενεργητικη κ παθητικη ασφαλεια!
Ωραίο άρθρο...στους Ελληνες απευθυνεται? και αν να για πότε? γιατι εδώ και ένα χρόνο έχουμε Δ.Ν.Τ. αν δεν κανω λάθος και το χειρότερο-δεν ξερουμε τι μας ξημερώνει...γι αυτό και οι πωλήσεις αυτοκινήτων ειναι στο -65%!!! ΟΣΟ για το ερώτημα του άρθρου η απάντηση ειναι μια: με περισσότερα χρήματα αγοράζεις ΤΟ ΙΔΙΟ αυτοκίνητο που ζαχάρωνες πριν το Δ.Ν.Τ. μιας και μπήκαν καπελο νεοι φοροι.
Bασικά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πληρώνω παραπάνω. Επι πλέον το αυτοκίνητο δεν είναι ακίνητο. Κάθε χρόνο μειώνεται δραστικά η τιμή του. Οπότε δεν μπορεί να θεωρηθεί επένδυση με στενούς οικονομικούς όρους. Ένας πρώην συμφοιτητής στο autotriti νομίζω ότι θα έλεγε ότι επενδύουμε στον εαυτό μας όταν αγοράζουμε το αυτοκίνητο που τραβά η ψυχή μας. Και τελικά συμφώνησα με αυτό και δεν το μετάνοιωσα. Μόνο που, όπως λέει ο συμφοιτητής, οι ανάγκες μας αλλάζουν. Πριν 1,5 χρόνο δεν φανταζόμουν ότι θα έπρεπε να σταματήσω να οδηγώ την μηχανή μου. Οπότε για μεσ στην πόλη ενδείκνυται ηλεκτρικό. Και οι αυτοκινητοβιομηχανίες καθυστερούν. Πού είναι το ηλεκτρικό Fiat 500, το Kia Pop, το Tata Nano ή το Piaggio NT3? To 2013 μάς λένε θα αφιχθεί. Και στα non papers για τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αναγνώστες ρωτούν επίμονα πόσο θα κοστίζουν.
Σίγουρα είναι στην υποκειμενική κρίση του καθενός ,το τι θεωρεί σημαντικό,τι τον γοητεύει κ για τι διατίθεται να δώσει κάτι παραπάνω. Προσωπικά οι δυο παράγοντες που με συναρπάζουν περισότερο είναι οι δυνατοί κινητήρες κ τα μεγάλα αλλά κομψά αμαξώματα.Απο κει κ περα η ποιότητα κύλισης κ η οδηγική αίσθηση παίζουν σημαντικό ρόλο.Εντάξει προφανώς θέλουμε να συμβαδίζει κ με τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής. Με λίγα λόγια θέλω να είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρομαι να οδηγώ,τόσο σε ενα ταξίδι,όσο κ σε μια ωραία διαδρομή.Αλλά κ ένα αυτοκίνητο που χαίρομαι να κοιτάζω τόσο όταν το αφήνω στο πάρκινγκ κ όταν κάθομαι μέσα σε αυτό. Δε με συγκινούν τα φρουφρου κ τα αρώματα,gadget,σήματα,χαριτωμένα αμαξάκια,οικολογικές φανφάρες κ λοιπά κόλπα του μάρκετινγκ...
Τελικα αγοραζεις VOLVO και τα εχεις ολα.ΤΖΙΣ
Όταν αγοράζω ένα ακριβό αυτοκίνητο το κάνω κυρίως για τις επιδόσεις του. Επειδή όμως ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο είναι και πολύ ακριβό (BMW M3, Porsche, Maserati κ.λ.π.), προτιμώ τα μεταχειρισμένα. Με τα χρήματα που θα αγόραζα ένα καινούριο, αγοράζω ένα μεταχειρισμένο ανώτερης κλάσης, έστω 10 ή 15 ετών, που μου δίνει άλλες συγκινήσεις.