Όπως ήδη σας έχουμε πληροφορήσει από τον Αύγουστο η κορυφαία έκδοση της ολοκαίνουργιας CLS θα φέρει τον κωδικό AMG. Η γερμανική φίρμα ντεμπουτάρει το μοντέλο στην έκθεση του Λος ¶ντζελες, με το γνωστό διτούρμπινο V8 μοτέρ των 5,5 λίτρων και 525 ίππων!
Το μηχανικό σύνολο είναι το θηριώδες V8 των 5,5 λίτρων (5.461 κ.εκ., με τον κωδικό: M 157) που με δύο τούρμπο αποδίδει 525 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., ενώ θα υπάρχει και πακέτο «AMG Performance Package» το οποίο θα ανεβάζει τα μεγέθη αυτά σε 557 ίππους επίσης στις 5.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.! Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,4 δλ. και στη δεύτερη ο χρόνος αυτός μειώνεται κατά 1 δέκατο του δευτερολέπτου (4,3 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Το μηχανικό σύνολο θα έχει σύστημα stop/start, ενώ η μετάδοση στον πίσω άξονα θα γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου SPEEDSHIFT MCT των 7 σχέσεων. Αυτό διαθέτει τις λειτουργίες: Controlled Efficiency, Sport, Sport+, και Manual, με τις τρεις τελευταίες να απενεργοποιούν το σύστημα stop/start για ευνόητους λόγους! Τέλος, αισθητή είναι και η βελτίωση στον τομέα της οικονομίας που φτάνει το 32% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τη μέση τιμή να πέφτει πλέον κάτω από τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα (9,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, CO2: 232 γρ./χιλιόμετρο), που αποτελεί μείωση κατά 4,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση! Στον τομέα αυτό βοηθά τα μέγιστα και η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε πολλά μέρη όπως: πόρτες, καπό, εμπρός φτερά, καθώς και σε πολλά σημεία του σασί αλλά και του κινητήρα. Η διάθεση στην αγορά θα ξεκινήσει το Μάρτιο του 2011.
Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε 4,4/4,3 δλ. ανάλογα με την έκδοση