ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Passat θα προσπαθήσει να πάρει ξανά τα σκήπτρα στη μεσαία κατηγορία

Το νέο Passat θα προσπαθήσει να πάρει ξανά τα σκήπτρα στη μεσαία κατηγορία

Μπορεί το νέο Passat να εκθρονίσει το Insignia από την πρώτη θέση; Ή μήπως καλομάθαμε στους 180 ίππους και το VW μας πέφτει λίγο;

(17/12/2010)

Το Opel Insignia είναι το αυτοκίνητο που έκανε τη μεσαία κατηγορία για πρώτη φορά μετά από δώδεκα χρόνια να πάρει ανάσα και να δει ανάκαμψη. Και τώρα έρχεται το νέο Passat. Αρκεί όμως το φρεσκάρισμα και οι πράσινοι κινητήρες για να ανατρέψουν την αγορά όταν έχουμε καλομάθει στους 180 ίππους του Opel;

Το Passat διατηρεί την ίδια γκάμα κινητήρων που με επεμβάσεις ως προς την «πρασινίλα» τους έχουν γίνει πιο αποδοτικοί και λιγότερο ρυπογόνοι. Αυτό βέβαια βοηθάει στα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, ενώ προσφέρει και μια πλούσια γκάμα ιπποδυνάμεων για να διαλέξει κανείς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από κει και πέρα έχει αναβαθμίσει σημαντικά την ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία, φλερτάροντας έκδηλα με τα premium μοντέλα, ενώ και από τεχνολογία, είτε σε γκάτζετ όπως αυτό που ανοίγει το πορτ παγκάζ με το πόδι, είτε σε ουσιαστικά θέματα ασφάλειας και καινοτομίας, είναι ένα βήμα μπροστά.
Αυτό που δεν έχει το Passat και έχει το Insignia παραμένει να είναι η σχεδίαση. ¶λλο να κοιτάς το Opel και άλλο το VW. Το Insignia έχει πολύ αρμονικές γραμμές, σχεδόν κουπέ τελείωμα, σωστές αναλογίες και μια φιγούρα που ρέει, σχεδόν σαν σπορ αυτοκίνητο. Το Passat πιο κλασσικό, περισσότερο εταιρικό παρά προσωπικό βάζει το βάρος του σε αυτό που είναι και όχι σε αυτό που δείχνει.

&&&& Και μετά είναι οι τιμές. Το Passat πιο τσιμπημένο, όχι πολύ, αλλά τόσο ώστε το Insignia να έχει τα πλεονεκτήματά του. Και κυρίως αυτό του 1,6Τ που με τους 180 ίππους είναι 1.500 ευρώ φτηνότερο από το 1,8TSI των 160 ίππων του Passat.
Καλομάθαμε; Σίγουρα το δέλεαρ είναι μεγάλο όταν και τα άλογα είναι περισσότερα και η τιμή χαμηλότερη. Μέχρι εκεί όμως, γιατί το Passat προσφέρει σημαντικά χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας, 240 έναντι 407 ευρώ του Insignia, κάτι που σημαίνει πως τη διαφορά στην τιμή κάπως την καλύπτει η διαφορά στα πάγια. Το υπόλοιπο ίσως προκύψει από την ονομαστικά χαμηλότερη κατανάλωση του VW έναντι του Opel, αυτό όμως είναι και θέμα οδηγού.
Τέλος το Passat έχει το προβάδισμα των αποκλειστικά τούρμπο κινητήρων. Αυτό σημαίνει πως για όποιον δε φτάνει ο οβολός για 150+ ίππους η VW έχει τον 1,4TSI των 122 που μπορεί η Opel να καλύπτει και με το παραπάνω με τον ατμοσφαιρικό 1,8 των 140, όμως τα πάγια (τέλη) έχουν σημαντική διαφορά.
¶ρα τι κάνουμε; Φρέσκο Passat ή όμορφο Insignia; Περισσότερη δύναμη και χαμηλότερη τιμή, η νέες καινοτομίες και χαμηλότερο κόστος χρήσης; Πόσο κακομάθαμε τελικά στην ιπποδύναμη και μας φαίνεται το Passat λιγότερο δυνατό; Ή από την άλλη, πόσο μας καίνε τα τέλη κυκλοφορίας ώστε να αφήσουμε το Insignia για κάτι όχι τόσο όμορφο;
Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA