Το νέο Passat θα προσπαθήσει να πάρει ξανά τα σκήπτρα στη μεσαία κατηγορία
Μπορεί το νέο Passat να εκθρονίσει το Insignia από την πρώτη θέση; Ή μήπως καλομάθαμε στους 180 ίππους και το VW μας πέφτει λίγο;
(17/12/2010)
Το Opel Insignia είναι το αυτοκίνητο που έκανε τη μεσαία κατηγορία για πρώτη φορά μετά από δώδεκα χρόνια να πάρει ανάσα και να δει ανάκαμψη. Και τώρα έρχεται το νέο Passat. Αρκεί όμως το φρεσκάρισμα και οι πράσινοι κινητήρες για να ανατρέψουν την αγορά όταν έχουμε καλομάθει στους 180 ίππους του Opel;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από κει και πέρα έχει αναβαθμίσει σημαντικά την ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία, φλερτάροντας έκδηλα με τα premium μοντέλα, ενώ και από τεχνολογία, είτε σε γκάτζετ όπως αυτό που ανοίγει το πορτ παγκάζ με το πόδι, είτε σε ουσιαστικά θέματα ασφάλειας και καινοτομίας, είναι ένα βήμα μπροστά.Αυτό που δεν έχει το Passat και έχει το Insignia παραμένει να είναι η σχεδίαση. ¶λλο να κοιτάς το Opel και άλλο το VW. Το Insignia έχει πολύ αρμονικές γραμμές, σχεδόν κουπέ τελείωμα, σωστές αναλογίες και μια φιγούρα που ρέει, σχεδόν σαν σπορ αυτοκίνητο. Το Passat πιο κλασσικό, περισσότερο εταιρικό παρά προσωπικό βάζει το βάρος του σε αυτό που είναι και όχι σε αυτό που δείχνει.
&&&& Και μετά είναι οι τιμές. Το Passat πιο τσιμπημένο, όχι πολύ, αλλά τόσο ώστε το Insignia να έχει τα πλεονεκτήματά του. Και κυρίως αυτό του 1,6Τ που με τους 180 ίππους είναι 1.500 ευρώ φτηνότερο από το 1,8TSI των 160 ίππων του Passat.
Καλομάθαμε; Σίγουρα το δέλεαρ είναι μεγάλο όταν και τα άλογα είναι περισσότερα και η τιμή χαμηλότερη. Μέχρι εκεί όμως, γιατί το Passat προσφέρει σημαντικά χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας, 240 έναντι 407 ευρώ του Insignia, κάτι που σημαίνει πως τη διαφορά στην τιμή κάπως την καλύπτει η διαφορά στα πάγια. Το υπόλοιπο ίσως προκύψει από την ονομαστικά χαμηλότερη κατανάλωση του VW έναντι του Opel, αυτό όμως είναι και θέμα οδηγού.
Τέλος το Passat έχει το προβάδισμα των αποκλειστικά τούρμπο κινητήρων. Αυτό σημαίνει πως για όποιον δε φτάνει ο οβολός για 150+ ίππους η VW έχει τον 1,4TSI των 122 που μπορεί η Opel να καλύπτει και με το παραπάνω με τον ατμοσφαιρικό 1,8 των 140, όμως τα πάγια (τέλη) έχουν σημαντική διαφορά.
¶ρα τι κάνουμε; Φρέσκο Passat ή όμορφο Insignia; Περισσότερη δύναμη και χαμηλότερη τιμή, η νέες καινοτομίες και χαμηλότερο κόστος χρήσης; Πόσο κακομάθαμε τελικά στην ιπποδύναμη και μας φαίνεται το Passat λιγότερο δυνατό; Ή από την άλλη, πόσο μας καίνε τα τέλη κυκλοφορίας ώστε να αφήσουμε το Insignia για κάτι όχι τόσο όμορφο;
grig. Το passat, σε ότι έχει να κάνει με την σχεδίαση (εσωτερικό και εξωτερικό),βρίσκεται 2 σκαλοπάτια πιο κάτω από το insignia,μην ξεχνάμε όμως ότι για να το πετύχει αυτό η opel, κατασκεύασε ένα ογκώδες όχημα με μετρίους χώρους σε σχέση με τους σοβαρούς ανταγωνιστές (passat,mondeο). Σε ότι έχει να κάνει με την συναρμογή, το passat, έχει κάνει μια πραγματικά αρίστη συναρμογή ισάξια με των AUDI a4 και BMW 3. Σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών, το passat,χρησιμοποίει αρκετά σκληρά πλαστικά. έχουν όμως μεγάλη αντοχή στο χρόνο! το insignia,(είτε στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό) κυμάνετε στα ίδια επίπεδα με το Skoda Octavia,πολύ μαλακά πλαστικά, όχι και τόσο μεγάλης αντοχής στην σκληρή χρήση. Η οδική συμπεριφορά βρίσκετε στα ίδια επίπεδα. Το insignia είναι ένα κλικ πιο πάνω, σε ότι έχει να κάνει με τα φρένα!!το passat από την άλλη, κερδίζει, στην άνεση! Σε ότι αφορά τώρα τους κινητήρες,. Βρίσκονται Στο ίδιο επίπεδο και τα δυο μοντέλα. η τιμή δεν έχει κάτι να δείξει,, Όταν βγάζεις από την τσέπη 26.000 και πλέον euro, τα 1.500 δεν έχουν να πουν κάτι! ότι αφορά τώρα τα τέλη, κανείς δεν ξέρει,,, κάθε χρόνο, κάτι καινούργιο ακούμε! Αυτό που μετρά, είναι τι θέλει ο καθένας! την Σχεδίαση του insignia η την συναρμογή του passat.
kalispera,pisteuw pws to insignia einai apo ta pio omorfa sedan mazi me tn 159kai me polu dunamiki sxediasi se antithesi me to passat pou einai....papoudistiko tha t proteina gia hlikies panw apo 50!!protimw to passat cc.
Καλησπερα!Το Passat ειναι αλλο αυτοκινητο απο το opel για τον λογο οτι εχει αλλη φιλοσοφια και αλλη ποιοτητα αυτο μπορειτε να το διπιστωσετε αν απλα μπειτε και στα δυο αυτοκινητα και τα κοιταξετε!οσον αφορα τα σερβις εχουν παρεπλησιες τιμες και απο μια φιλη μου που εχει οπελ αλλαζει τακακια συνεχεια εννοω οτι η ποιοτητα ειναι παντου χαμηλοτερη ! Η vw ειναι παντου πολυ μπροστα και ειναι μια εταιρεια που με χωρις προσφορες και εκπτωσεις πουλαει τρελα σε σχεση με την οπελ που τα δινει ολα τσαμπα .
POIO VW RE PAIDIA?TO AYTOKINITO AYTO EINAI PAPOYDISTIKO..TO INSIGNIA META THN 159 EINAI APO TA PIO OMORFA MONTELA POY KUKLOFOROUN...
kwstas............. to insignia einai pio (omorfo) sxediastika alla to passat exei pio kyrilato still kai pio polyeleia. yperexei se anesh texnologia katanalwsi kai kinitires kai pio ligo. ayto einai simantiko tis meres mas me tin venzini 2euro. egw pou piga gia na ta agorasw moy eipan insignia 1,8 cosmo fullextra navi xenon ktl.25.000euro ston kaltsoulis opel enw stin karenta passat 1,4 122ps 23 fullextra led xenon ktl 23.500 euro pou einai kai vw
H Toyota μου έφαγε το μπιφτέκι μου! Οντως το Honda Accord φαίνεται πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο. Απορώ γιατί είναι τόσο παραγκωνισμένο. Ίσως η ελλιπης διαφήμιση,ίσως ο 2λιτρος κινητήρας,ίσως η τσιμπημένη τιμή. Η Laguna κατ εμέ δε λέει κ πολλά,ιδιαίτερη αν όχι άσχημη,με περίεργη γκάμα μοτέρ,ημιάκαμπτο πίσω,άχαρο εσωτερικό κ γενικά λίγο εκτός..
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΝ 10/2009. VOLVO S 40 1.8.ΣΤΑΘΕΡΟΤΑΤΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ-ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΠΕΡΣΙ ΗΤΑΝ 186 ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ 270 ΕΥΡΩ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ OPEL ΟΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΙΝΑΙ 240.ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ 6000 ΕΥΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ PASSAT ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΛΑ ΤΑ VW ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ exa_m... ΜΕ ΤΟ "ΚΟΛΛΗΜΑ" ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝΕ ΕΝΑ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΘΑΒΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΦΑΝΑΤΙΚΑ. ΤΟ "ΑΚΥΡΟ" ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΨΩΜΙ ΣΟΥ ΤΡΩΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΙΡΜΑ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ...
η εναλλακτικη λυση-αν και οχι διαφημισμενη-renault laguna.οποιος εχει κριση μπορει να το δει...
Για το Accord όμως δεν λέει κανένας κουβέντα. Αξιοπιστία χώροι επιδόσεις και ομορφιά
manos... (25/12/2010, 13:49) αν δεν ηταν η μερκελ, τωρα ουτε να φας δεν θα ειχες! ρε ξυπνηστε! με τα δικα τους λεφτα που δανειστηκαμε, λειτουργει το κρατος και τρωμε!!!!
Προς hellc.Δεν θέλω να πείσω κανέναν για τα συμφέροντα της Γερμανίας στην Ελλάδα που (είχαμε πόλεμο και μας πήρε τον χρυσό, και μετά που μας πήρε για δουλειά να την ξανακάνουμε κράτος με τα δικά μας χρήματα, που μας έδινε τα κονδύλια και αγόραζε ομόλογα αφού αγοράζαμε εξοπλισμούς που είχαμε το ίδιο νόμισμα προς όφελος της στις άλλες αγορές, που ότι κυκλοφορούσε κινητό ακίνητο ηλεκτρονικό είναι από εκεί, και τώρα που η επενδύσεις σε ομόλογα δεν αποδίδει λέει πάρτε δανεικά από αλλού να ξεχρεώσετε εμάς και μετά ξεπουληθείτε εδώ θα είμαστε εμείς να σας κατακτήσουμε για δεύτερη φορά). Ζητώ συγνώμη από το sait για τις αναφορές μου σε θέματα εκτός αυτοκίνητου.ΤΖΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ Ή ΒΓΑΙΝΕΙΣ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΤΟ PASSAT ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ FACELIFT. ΤΟ INSIGNIA ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΣΤΕΡΕΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΟΤΙΚΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΙΣΩ (ΟΔΗΓΗΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ 1,8). ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΝ 1,4Τ ΤΩΝ 122 ΙΠΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 1,8, Ο ΔΕ 1,8Τ ΤΩΝ 160 ΙΠΠΩΝ ΤΟΥ PASSAT ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ. ΘΕΩΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ Η OPEL ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟΝ 1,4Τ ΚΑΙ ΣΤΟ INSIGNIA, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ.
pvaik... (20/12/2010, 09:19) πραγματικα μας εκανες για αλλη μια φορα να γελασουμε. το passat ειναι 4 κλικ επανω σε σχεση με το οπελακι. και οσο αναφορα τα toyota που αναφερεις, ψαξε λιγο στο ιντερνετ και θα δεις πως προχτες 10 εκατ εδωσαν οι ιαπωνες στην οικογενεια καποιου που καηκε οταν το toyotaki του με μπλοκαρισμενο γκαζι επεσε σε φραχτη και επιασε και φωτια. ολοι ξερουν πως τα toyota ειναι πολυ πισω απο αξιοπιστια ασφαλεια αλλα και απο κινητηρες. απορω ποιος αγοραζει ιαπωνα...... ελεος
Σαν κάτοχος passat 1,8 tsi μπορώ να σας διαβεβαιώσω οτι η ποιότητα κατά την οδήγηση αλλά και η οδική συμπεριφορά του, είναι ΑΨΟΓΗ. Φυσικά είναι πιο κλασικό από το opel, αλλά κατά την κρίση μου, με ξενίζει λίγο αυτή η υπερπολυτέλεια και << φρέσκια >> γραμμή. Η κατανάλωση με νορμάλ ρυθμούς ( Ιωάννινα - Αθήνα 4 ώρες με όλες τις καθυστερύσεις ) είναι 7,8 lit. / 100 km. Oσοι ενδιαφέρονται ας το λάβουν υπόψιν τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΧΑΙΡΙ Η ΤΣΕΚΟΥΡΙ??? ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΕΙ? ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΡΚΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΝΤ... Ε ΟΧΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ
απο που προκυπτει οτι η χωρα αυτη μας εκμεταλλευεται??? επειδη της χρωσταμε κιολας???? ο ελληνας ειναι ανικητος. και τα 2 αυτοκινητα ειναι η αποδειξη της γερμανικης ανωτεροτητας
afto einai to neo passat?emena idio me to palio mou fainetai..........ti kollima einai afto me tin vw????????kai giati stis syggriseis sas panta oi iaponezoi kai oi galloi einai anyparktoi?milame gia trello kollima me ta vw,audi seat kai vag group genika...
Ποιό Passat ρε παιδιά; Δεν υπάρχει αμάξι Passat. Τι να συγκρίνουμε τώρα. Το Insignia είναι αιώνες μπροστά, το αποδεικνύουν οι πωλήσεις. Αυτά με τις εκπομπές είναι παραμύθια μπας και μπορέσουν να πιάσουν κανέναν κορόιδο και πάρει το VW. Που και πάλι ο κόσμος δεν είναι βλάκας, δείτε τις πωλήσεις και βγάλτε συμπέρασμα. Λογικό το Insignia να έχει περισσότερα τέλη: τα γκάζια τα πληρώνεις. Αλλιώς μείνε με το νωχελικό 1.4TSI. Επίσης κόστος χρήσης δεν είναι μονο τα τέλη κυκλοφορίας (που ούτως ή άλλως του χρόνου θα αλλάξουν). Είναι και τα service που είναι πολύ πιο ακριβά για τα VW, για να μη μιλήσουμε τις επισκέψεις στα συνεργεία που είναι μακράν περισσότερες από κατόχους VW. Το Opel απλά είναι τέρας αξιοπιστίας. Καλό και το Passat αλλά είναι να συγκρίνεται με τίποτα Skodakια ή τίποτα Avensis. Όχι με το Insignia. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που θα πρέπει να συγκρίνουμε κάποια αυτοκίνητα με το γκρουπ VW.Δεν μας φτάνει να δίνουμε τα λεφτά μας σε μια χώρα που μας εκμεταλλεύεται πρέπει να τους κάνουμε και διαφήμιση? Υπάρχουνε πάρα πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία ακριβά(volvo,alfa romeo,citroen...) και φτηνά (skoda, peugeot...) που έχουνε εξίσου καλά χαρακτηριστικά.
ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΤΟ PASSAT ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΛΑΣΗ.(ΑΝΩΤΕΡΗ)
Συμφωνώ ότι το insignia έχει πιο μοντέρνο και φρέσκο σχέδιο.Απο την άλλη το passat δεν είναι άσχημο, απλά συντηρητικό.Σίγουρα ο σχεδιασμός του insignia ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για τις πωλήσεις του, αλλά ας μη γελιόμαστε αλλός ήταν ο λόγος της επιτυχίας του.Ο συνδιασμός του 1,6 turbo κινητήρα μαζί με καλή ποιότητα και τιμή αλλά και αρκετά καλό (γερμανικό) πρεστίζ, γιατί αν δεν κάνω λάθος 8 στα 10 insignia είναι 1,6 turbo.Το πρόβλημα που ενδέχεται να αντιμετωπίσει το insignia είναι στα υψηλά τέλη του.Ειδικά το passat 1,4tsi έχει ένα πολύ σημαντικό προβάδισμα σχεδόν 300euro το χρόνο.Σίγουρα δεν έχει τις ίδιες επιδόσεις με το 1,6 turbo insignia αλλά είναι αρκετά καλές κατα γενική ομολογία.Σε άλλες εποχές αυτό δεν θα έπαιζε ρόλο.Σήμερα όμως και με τα πράγματα να χειροτερεύουν το οικονομικό έιναι ο σημαντικότερος παράγοντας.Κατα τη γνώμη μου η opel θα πρέπει σύντομα να παρουσιάσει ένα πιο σύγχρονο κινητήρα με ίδια απόδοση αλλά χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση και να επενδύσει στον άμεσο ψεκασμό για να συνεχίσει να έχει το πάνω χέρι.Διαφορετικά οι πωλήσεις της σε αυτή την κατηγορία θα μειωθούν.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η VW ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ PASSAT, ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΣΥΚΓΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ INSIGNIA, ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΗΔΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ 180 ΙΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΗΚΕ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕΛΕΑΡ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΣΤΟ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΤΕΤΟΙΟΙ;) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ (ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ¤ 1500 ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ Η ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ. ΑΦΗΝΕΤΕ ΟΜΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ AVENSIS. ΜΠΟΡΕΙ NA MHN EINAI TURBO ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ PASSAT ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΩΝ 1.800 ΚΥΒΙΚΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟ 2012 ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ.
Ποιό νέο passat?Ενα facelift και μάλιστα αποτυχημένο αφού τώρα είναι άσχημο και απροσωπο.Αλλά αυτά τα όνομάζουμε premiumοποίηση για τα γερμανικά και οπισθοδρόμιση για τα γιαπωνέζικά.Το εσωτερικό του όμως άλλαξε πλήρως!Βάλανε αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ολόιδιου με πριν ταμπλό!Αυτές είναι αλλαγές!, που θέλουν μερόνυχτα για να τις σκεφτείς!
Διορθωστε παρακαλω....που τους βρηκε τους 189 το insignia?οσοι εχουν κανει δυναμομετρηση δεν μπορεσαν να ξεπερασουν τους 155. Χωρις να ειμαι οδηγος καποιου vw,γραψτε και για τα 13αρια και 14αρια που γραφει σε καταναλωση το opel...να τα λεμε ολα!
τι να καλομαθαμε ρε παιδια,αφου απο τοτε που βγηκαν οι turbo της οπελ,ολα τα περιοδικα τους κραζετε για τους ονομαστικους ιππους αφου σε κανεναν απ αυτους,ουτε στα αστρα δεν ανταποκρινονται στις προσδοκιες σας...κι οσες φορες συγκριθηκαν τα 160 ατια της volks με τα 180 της opel, τα τελευταια ειναι παντα δευτερα...τι,μονο να λεμε οτι εχουμε 180 αλογα και να ναι μουλαρια??
Αν και γενικά δε μ αρέσει να μιλάω για τέλη κυκλοφορίας και άλλα τέτοια άχαρα πράγματα,η διαφορά των 240 με τα 407 ευρώ σε αυτήν την περίπτωση είναι ενδεικτική της διαφοράς στην τεχνολογική εξέλιξη και στο ραφινάρισμα των 2 αυτοκινήτων.Το πως 2 κινητήρες δηλαδή με παραπλήσια ιπποδύναμη έχουν τόσο διαφορετικές εκπομπές ρύπων.Πολύ καλό το Insignia αλλά η προηγμένη κατα τα αλλα τεχνολογία του, είναι πιο πρόχειρα ενσωματωμένη.Προσωπικά αν και αποστρέφομαι σχεδόν, το βαρετό design της VW στις μικρότερες κατηγορίες (Polo,Golf),σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής αρμόζει η πιο στιβαρή και επιβλητική εμφάνιση όπως του Passat.Οι καμπύλες του Insignia είναι αρχικά ωραίες αλλά με τον καιρό κουράζουν.
αν και κατοχος vw, προτιμω το opel γιατι φενεται πιο φρεσκο, εσωτερικες αλαγες στο passat ενα ρολοι αναλογικο στι μεση του ταμπλο, θα μας τρελανη η vw. Σχετικα με το εξωτερικο, καθε περσι και καλητερα.
ΚατΆ αρχήν, θα διαφωνήσω με τον γράφοντα στα περί αισθητικής. Από πού προκύπτει ότι το Insignia είναι ομορφότερο του Passat; Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ το συγκεκριμένο Opel μόνο και μόνο επειδή το θεωρώ άσχημο: τεράστιοι όγκοι, μεγάλοι πρόβολοι, υπερβολικά ψηλό για σεντάν, υψηλή βασική γραμμή με μικροσκοπικά παράθυρα. Όσο για το νέο Passat, σε αντίθεση με το μοντέλο που αντικαθιστά, πρόκειται για ένα κομψό αυτοκίνητο. ¶ρα για μένα, τουλάχιστον από αισθητικής άποψης, το VW προηγείται και μάλιστα σαφώς. Γενικά, θα πρότεινα σε θέματα αισθητικής να μην εκφράζονται απόλυτες απόψεις από δημοσιογράφους, όπως στο συγκεκριμένο άρθρο («άλλο να κοιτάς το Opel και άλλο το VW»). Νομίζω ότι αν ο απλός αναγνώστης δικαιούται να εκφράζει την υποκειμενική του άποψη, ο δημοσιογράφος θα πρέπει να περιορίζεται σε θέματα αντικειμενικά, που δε χωρούν αμφισβήτηση: χώροι, επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά κλπ. Αν μη τι άλλο, διαφορετικά κινδυνεύει να εκτεθεί. Από εκεί και πέρα, μιλώντας για ισχύ, ας μη στεκόμαστε στην ονομαστική, αφού αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο γρήγορο είναι οι ρεπρίζ. Χωρίς να το έχω ψάξει, μήπως το Passat έχει καλύτερες ρεπρίζ συγκρινόμενο με τις αντίστοιχες εκδόσεις του Insignia (1.4/122PS vs 1.8/140PS και 1.8/160PS vs 1.6/180PS); Αν ισχύει αυτό, τότε πραγματικά δε βλέπω γιατί να προτιμήσει κανείς το OPEL.
ΠΟΙΟ ΝΕΟ PASSAT ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΕΝΑ FACELIFT ΕΙΝΑΙ MONO...ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ!!! ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ,ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ INSIGNIA ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ PASSAT... ME ΕΝΑ FACELIFT ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ PEUGEOT 508,ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΚΑΘΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ HYUNDAI I40 ΚΑΙ KIA MAGENTIS ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.....
Και τα 2 αυτοκινητα ειναι απ τα καλυτερα value for money που κυκλοφορουν στην αγορα(μετα ισως απο skoda superb) και δεν υπερτερουν μαλιστα σε αρκετους τομεις σε σχεση ακομα και με πολυτελη μοντελα.Οποιο και να διαλεξει κανεις δεν θα εχει κανει λαθος επιλογη.Ισως ενα test drive να ηταν για εμενα η τελικη αποφαση για την επιλογη ενος απ τα 2.Παρακαλω οι φανατικοι κυριοι VAG να μιλησουν κοσμια :P .Ευχαριστω
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ INSIGNIA ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΠΕ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟΣΟ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ.ΠΙΟ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΟ PASSAT CC.ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΚΟΥΠΕ ΣΧΑΔΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΜΟΝΙΚΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ "ΚΛΑΣΣΙΚΟ" PASSAT ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΚΥΡΙΛΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ.ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PASSAT 1.4 TSI ΜΕ ΤΑ 122PS.140 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΚΑΙ 200ΝΜ ΡΟΠΗ ΑΠΟ 1500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ.ΕΞΑΛΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ.ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ Η ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ START-STOP ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ ΟΔΕΥΕΙ ΣΤΑ 2 € ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟ ΕΞΟΔΟ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ.