ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Από 18.050€ ξεκινούν οι τιμές του Daihatsu Terios μετά το όφελος που προκύπτει από την απόσυρση και τις νέες προσφορές της εταιρείας

Από 18.050€ ξεκινούν οι τιμές του Daihatsu Terios μετά το όφελος που προκύπτει από την απόσυρση και τις νέες προσφορές της εταιρείας

Νέο έτος, νέα τέλη κυκλοφορίας, νέα απόσυρση. Είναι το 2011 η καλύτερη χρονιά για καινούργιο αυτοκίνητο;

(3/1/2011)

Ο Ιανουάριος ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς, αφού εκτός του ότι είναι παραδοσιακά ο μήνας που οι περισσότεροι έλληνες αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο, συνοδεύεται από νέο σύστημα απόσυρσης και μεγάλες προσφορές. Είναι τώρα η στιγμή για καινούργιο αυτοκίνητο;

Το 2010 πέρασε με τους περισσότερους να κάνουν υπομονή και να αναβάλουν την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Η αγορά έπεσε, αυτό που ανέβηκε όμως είναι οι προσφορές των εταιρειών στην προσπάθειά τους να πετύχουν μια ανάκαμψη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το 2010 έφυγε, οι προσφορές όμως έμειναν. Και σα να μην ήταν αρκετές, τώρα έρχεται και η απόσυρση που σε συνδυασμό με τα πολύ καλά πακέτα που έχουν ανακοινώσει οι εταιρείες, κάνουν τα αυτοκίνητα φτηνότερα από ποτέ.
Την ίδια στιγμή έχουν παγώσει οι εργοστασιακές τιμές, ενώ και τα νέα λανσαρίσματα γίνονται με τιμές χαμηλότερες από αυτές των απερχόμενων μοντέλων. Ακόμη καλύτερα όμως, κάθε νέο αυτοκίνητο που έρχεται, συνοδεύεται και από νέους κινητήρες μικρότερου κυβισμού, κατανάλωσης και ρύπων, υψηλότερης όμως απόδοσης.

Αυτό σημαίνει πως όχι μόνο θα έχει χαμηλότερο κόστος χρήσης (τέλη κυκλοφορίας, καύσιμο και ασφάλιστρα) αλλά και μειωμένη τιμή. Εκεί που τα μεσαία σκαρφάλωναν τις 28.000 ευρώ πριν δύο χρόνια για μία αξιοπρεπή επιλογή, τώρα έχουν πέσει στις είκοσι με 21.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο ανώτερο σε όλα. Πριν τις προσφορές, πριν την απόσυρση.
Στα μικρομεσαία η κατάσταση είναι ίδια. Η αγορά πιέζεται από τις πολύ συμφέρουσες προσφορές και την ιδιαίτερα σκληρή τιμολογιακή πολιτική αρκετών εταιρειών (Kia, Hyundai, Chevrolet) που εξαναγκάζει όλο και περισσότερες μάρκες να ακολουθήσουν (Opel, Ford, Citroen, Peugeot, Renault κ.α.)
Στα μικρά τα περιθώρια είναι μάλλον μικρότερα, όμως και εκεί ο μέσος όρος τιμής ενός μοντέλου της κατηγορίας είναι χαμηλότερος από πέρσι. Το ίδιο και στα μίνι μοντέλο, ενώ με την απόσυρση μπορεί κανείς να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τιμές μέχρι και κάτω από 7.000 ευρώ. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό.
Τα SUV τέλος, οι μεγάλοι χαμένοι των συνεχών αλλαγών στη φορολογία των αυτοκινήτων, αφού πολύς κόσμος τρόμαξε με τη λογική τιμωρίας που επεβλήθη δύο χρονιές στα δίλιτρα, εκτός του ότι έχουν αποκτήσει πολλά μοντέλα μικρού κυβισμού (Mistubishi ASX και Dacia Duster), αντιμετωπίζονται πλέον και πιο ώριμα από τον κόσμο. Αυτό σημαίνει πως η κίνηση μόνο εμπρός είναι πλέον πλήρως αποδεκτή, επιτρέποντας έτσι σε μοντέλα όπως το Skoda Yeti 1,2 ή το Peugeot 3008 να αποτελούν πολύ καλές αγορές.
Τι άλλο περιμένουμε; Όχι πολλά. Οι τιμές είναι στο χαμηλότερο επίπεδο που θα μπορούσαν να φτάσουν, τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι λογικά, η απόσυρση εξασφαλίζει έναν συμφέρον τρόπο να διώξουμε το παλιό μας αυτοκίνητο, και οι χρηματοδοτήσεις έχουν πολύ ευνοϊκά επιτόκια. Το 2011 ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά, δε νομίζετε; Τι θα κάνετε λοιπόν; Θα περιμένετε κι άλλο; Ή θα αγοράσετε νέο αυτοκίνητο τώρα;
Mercedes
SMALL VANS AYTONOMIA