Από 18.050€ ξεκινούν οι τιμές του Daihatsu Terios μετά το όφελος που προκύπτει από την απόσυρση και τις νέες προσφορές της εταιρείας
Νέο έτος, νέα τέλη κυκλοφορίας, νέα απόσυρση. Είναι το 2011 η καλύτερη χρονιά για καινούργιο αυτοκίνητο;
(3/1/2011)
Ο Ιανουάριος ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς, αφού εκτός του ότι είναι παραδοσιακά ο μήνας που οι περισσότεροι έλληνες αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο, συνοδεύεται από νέο σύστημα απόσυρσης και μεγάλες προσφορές. Είναι τώρα η στιγμή για καινούργιο αυτοκίνητο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το 2010 έφυγε, οι προσφορές όμως έμειναν. Και σα να μην ήταν αρκετές, τώρα έρχεται και η απόσυρση που σε συνδυασμό με τα πολύ καλά πακέτα που έχουν ανακοινώσει οι εταιρείες, κάνουν τα αυτοκίνητα φτηνότερα από ποτέ.Την ίδια στιγμή έχουν παγώσει οι εργοστασιακές τιμές, ενώ και τα νέα λανσαρίσματα γίνονται με τιμές χαμηλότερες από αυτές των απερχόμενων μοντέλων. Ακόμη καλύτερα όμως, κάθε νέο αυτοκίνητο που έρχεται, συνοδεύεται και από νέους κινητήρες μικρότερου κυβισμού, κατανάλωσης και ρύπων, υψηλότερης όμως απόδοσης.
Αυτό σημαίνει πως όχι μόνο θα έχει χαμηλότερο κόστος χρήσης (τέλη κυκλοφορίας, καύσιμο και ασφάλιστρα) αλλά και μειωμένη τιμή. Εκεί που τα μεσαία σκαρφάλωναν τις 28.000 ευρώ πριν δύο χρόνια για μία αξιοπρεπή επιλογή, τώρα έχουν πέσει στις είκοσι με 21.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο ανώτερο σε όλα. Πριν τις προσφορές, πριν την απόσυρση.
Στα μικρομεσαία η κατάσταση είναι ίδια. Η αγορά πιέζεται από τις πολύ συμφέρουσες προσφορές και την ιδιαίτερα σκληρή τιμολογιακή πολιτική αρκετών εταιρειών (Kia, Hyundai, Chevrolet) που εξαναγκάζει όλο και περισσότερες μάρκες να ακολουθήσουν (Opel, Ford, Citroen, Peugeot, Renault κ.α.)
Στα μικρά τα περιθώρια είναι μάλλον μικρότερα, όμως και εκεί ο μέσος όρος τιμής ενός μοντέλου της κατηγορίας είναι χαμηλότερος από πέρσι. Το ίδιο και στα μίνι μοντέλο, ενώ με την απόσυρση μπορεί κανείς να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τιμές μέχρι και κάτω από 7.000 ευρώ. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό.
Τα SUV τέλος, οι μεγάλοι χαμένοι των συνεχών αλλαγών στη φορολογία των αυτοκινήτων, αφού πολύς κόσμος τρόμαξε με τη λογική τιμωρίας που επεβλήθη δύο χρονιές στα δίλιτρα, εκτός του ότι έχουν αποκτήσει πολλά μοντέλα μικρού κυβισμού (Mistubishi ASX και Dacia Duster), αντιμετωπίζονται πλέον και πιο ώριμα από τον κόσμο. Αυτό σημαίνει πως η κίνηση μόνο εμπρός είναι πλέον πλήρως αποδεκτή, επιτρέποντας έτσι σε μοντέλα όπως το Skoda Yeti 1,2 ή το Peugeot 3008 να αποτελούν πολύ καλές αγορές.
Τι άλλο περιμένουμε; Όχι πολλά. Οι τιμές είναι στο χαμηλότερο επίπεδο που θα μπορούσαν να φτάσουν, τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι λογικά, η απόσυρση εξασφαλίζει έναν συμφέρον τρόπο να διώξουμε το παλιό μας αυτοκίνητο, και οι χρηματοδοτήσεις έχουν πολύ ευνοϊκά επιτόκια. Το 2011 ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά, δε νομίζετε; Τι θα κάνετε λοιπόν; Θα περιμένετε κι άλλο; Ή θα αγοράσετε νέο αυτοκίνητο τώρα;
Ολες οι χρονιες καλες ειναι για να αγορασει κανεις αμαξι. ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...
Αν δεν απελευθερωθεί το diesel εγω δεν ξαναγοράζω αυτοκίνητο
Με όφελος απόσυρσης της τάξης των 1000 ευρω για ένα μέσο αυτοκίνητο 1400-1600cc δεν νομίζω ότι επί της ουσίας παρέχεται κίνητρο αναθέρμανσης της αγοράς ειδικά σε χαλεπούς καιρούς. Βλεπω την αγορά να κάθεται στα 100.000τμχ. και πιο κάτω. Θα δουμε μεγάλη φτωχεια το 2011. Τα αυτοκίνητα μας μάραναν....
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΠΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΘΑ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙΣ ΑΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΟΤΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 70% TΩΝ Ι.Χ. ΕΙΝΑΙ DIESEL !!
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ. ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕ ΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΛΕΓΟΜΕΝΟ "ΠΑΤΟ" ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ, ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ, ΟΤΙ ΕΡΧΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2011. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΝΩΣΗ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΓΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ - ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΙ ΤΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ. ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ. Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΕ ΠΙΟ ΑΝΕΚΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΕΙΝΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;), ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΙΜΑΙ ΝΗΣΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑ ΑΚΡΑΙΑ) ΑΦΗΝΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΜΑΛΥΘΝΘΕΙ Η ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΟΛΛΑ.
Τεχνασμα για να μαζεψουν φορους γιατι τους ηρθε ντουβρουτζας με τα λεφτα που καταφεραν να μαζεψουν την προηγουμενη χρονια...εδω ο κοσμος δεν ψωνιζει ρουχα και παπουτσια θα εγκαταλειψει το παλιο του αυτοκινητο για να μπει σε περιπετειες? γιατι ακομα βουλιαζουμε,δεν εχουμε πιασει πατο...και πολυ σωστα αν δεν αγορασουμε αυτοκινητα οι τιμες θα πεσουν κι αλλο...όπως και τα αλλα προιοντα...ε δεν μπορει στην ολλανδια το σουπερ μαρκετ να ειναι πιο φθηνο απο εδω και οι μισθοι διλπάσιοι ελεος.....τα διναμε αβιαστα και οι τιμες πηγαιναν στον θεο...τωρα να δω....οι τιμες θα πεσουν γιατι αλλιως θα μα ς χασουν απο πελατες.....και ετσι που εγιναν τα πραγματα ο κοσμος κοιτάζει να ασφαλισει με καποιο τροπο τα λεφτα που μαζευε μια ζωη και οχι να τα δωσει σε ενα αυτοκινητο που σε 4 χρονακια η τιμη του θα ειναι το 1/10 της αρχικης.....
Η καλύτερη χρονια για απόκτηση αυτοκινήτου θα είναι μόλις επιτραπεί επί τέλους η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Αφου εκτοξευσαν την τιμη της βενζινης,αφου εθαψαν την αγορα με φορους πολυτελειας κ αλλες βλακειες,αφου δημιουργησαν κ δημιουργουν στρατιες ανεργων,αφου γενικα κανουν οτι τους κατεβει δινουν τωρα κ την αποσυρση οχι γιατι τους νοιαζει αλλα γιατι το 2010 δεν πηραν αυτα που ηθελαν!Τοσο απλα. Λυπαμαι που θα το πω αλλα προσωπικα,ενω ηθελα να παρω αυτοκινητο,το αναβαλλω γιατι δεν ξερω τι αλλο μου ξημερωνει αυριο.Κ σιγα τα κινητρα. Τα 2λιτρα απλησιαστα απο τα τελη(τα περισσοτερα)κ τις τιμες ψηλα,στα υπολοιπα κανα χιλιαρικο κ κατι,δε νομιζω οτι ειναι κινητρα αυτα για να πω ουαου να η ευκαιρια.Αλλωστε κανα χιλιαρικο με λιγο παζαρι το καταφερνες να το παρεις κ απο τον αντιπροσωπο!Δεν περιμεναμε την αποσυρση για να μας το δωσει. Ναι για καποιους ειναι μια ευκαιρια για ενα νεο ιχ,αλλα γενικοτερα μεσα στο ετος δεν περιμενω τρελλα νουμερα.Αλλωστε αυτο το κρατος μας τιμωρει καθε χρονο κ πιο πολυ.Ας χασει λιγα ακομα να μπας κ συνετιστει(που δε το βλεπω βεβαια).
Το 2011 ξεκίνησε ιδαίτερα κακά θα έλεγα και έρχονται χειρότερα.Όσο για τις χρηματοδοτήσεις, τα ευνοικά επιτόκια, την απόσυρση και δίαφορα άλλα, δεν νομίζω πως είναι αρκετά να μας ωθήσουν να πάρουμε καινούριο αυτοκίνητο.Τα πράγματα στη χώρα αυτή είναι ιδιαίτερα δυσοίωνα και τα τωρινά μέτρα θα αλλάξουν και θα ξαναλλάξουν (βλέπε τέλη).Αν δεν έχετε αυτοκίνητο και θέλετε να αγοράσετε ή ίσως κάποιο σαράβαλο που θέλει αντικατάσταση ή άφθονα χρήματα (υπάρχουν ακόμη κάποιοι) προχωρήστε άφοβα.
Η τιμές είναι καλές, λεφτά δεν έχουμε για να αγοράσουμε καινούργιο αυτοκίνητο. Μετά τις μειώσεις στον μισθό μας που έχουμε υποστεί και τις μειώσεις που θα ακολουθήσουν, τις αυξήσεις σε ΔΕΗ, βενζίνη, η αύξηση του ΦΠΑ σε όλα τα καταναλωτικά είδη, η αβεβαιότητα στον χώρο εργασίας μας, δεν μας έχει μείνει και μεγάλο περιθώριο για να αγοράσουμε καινούργιο αυτοκίνητο. Και για να κάνουμε απόσυρση το αυτοκίνητο μας πρέπει να έχουμε πληρώσει τα τέλη κυκλοφορία του 2011. ¶ρα χάνουμε και ένα μέρος του κέρδους της απόσυρσης. Παιδιά, να τα λέτε όλα όταν γράφετε ένα άρθρο, να μην τα εμφανίζετε όλα ρόδινα.
Όχι, γιατί τα χρήματα της προηγούμενης απόσυρσης ακόμα δεν έχουν δοθεί. Συνεπώς άλλο ένα τρίκ, για να εγκλωβιστεί ο καταναλωτής σε δαπάνες, καύσιμα, συντηρήσεις, και απώλεια χρημάτων; Όποιος πραγματικά διαθέτει εισόδημα θα πάρει νέο Ι.Χ. ανεξάρτητα από νέα χρονιά, ή <<αποσύρσεις>>. Ευχαριστώ
ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΘΑ ΓΕΜΙΖΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΥΡΕΣ ΣΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ... ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ, ΚΥΡΙΩΣ, Η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ, ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΟΡΑ. Η ΕΠΟΧΗ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ. ΕΤΣΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΦΟΥ 1. ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, 2. ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΦΟΡΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΦΠΑ ΚΑΙ 3. ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ - ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ...
Όπως πάντα η εποχή είναι καλή για να έχεις λεφτά..... Αν δεν έχεις όμως όπως και η πλειοψηφία του κόσμου καλό είναι να διδάσκεσαι από τα λάθη του παρελθόντος και να κρατάς μικρό καλάθι. Σε γενικές γραμμές πάντως η πολιτική των εταιρειών δεν επηρεάζεται. Εταιρείες όπως Kia, Hyundai, Ford κτλ είχαν έτσι κι αλλιώς καλές προσφορές και τις διατηρούν. Εταιρείες όπως VW δεν είχαν καθόλου ενώ η Honda αποφάσισε και την ελάχιστη έκπτωση των 500 ευρώ στο civic 1.4 να την καταργήσει. Μία από τα ίδια δηλαδή. Όποιος λοιπόν τα είχε και πριν από την απόσυρση τα έχει και τώρα. Αντιθέτως, οι μη έχοντες θα ξεζουμίσουν στην κυριολεξία τα παλιά τους αυτοκίνητα. Όπως και να έχει η αγορά εξορθολογίζεται μιας και οι Έλληνες ξοδεύαμε μεγάλα ποσά που φεύγαν προς το εξωτερικό για κάτι που δεν παράγουμε. Το μόνο κρίμα οι απολυμένοι του τομέα που θα δυσκολευτούν να βρούν δουλειά σε κάποιον άλλο πιο παραγωγικό για την χώρα τομέα. Καλή χρονιά και καλή δύναμη με το κεφάλι ψηλά.
Αν δεν αγοράσει κανείς αυτοκίνητο θα πέσουν κι άλλο οι τιμές. Είναι ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης. Το καλύτερο να υπάρχουν όσα αυτοκίνητα χρειάζονται. Φτάνει πια με το μια οικογένεια 4ατόμων να έχει 4 αυτοκίνητα. Μια καλή λύση που δεν προτιμάται στην Ελλάδα είναι η μίσθωση για όσο χρειάζεται, χωρίς τέλη και ασφάλειες ή πιο απλά για ένα σαβ/κο να δανειστείς το αυτοκίνητο του μπαμπά. Τόσο απλά.
Από πλευράς τιμών, τελών κυκλοφορίας, χρηματοδοτήσεων και απόσυρσης τα πράγματα μπορεί να είναι καλά, όμως οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι άσχημες (μείωση μισθών και συντάξεων, αύξηση φόρων, αβεβαιότητα για το μέλλον κ.λ.π.) ώστε η απόφαση για αγορά αυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολη. Αν τυχόν συμβεί πτώχευση της χώρας, που σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να εισπράττουμε μισθούς και συντάξεις, ή συμβεί επιστροφή στη δραχμή, που σημαίνει μεγάλη υποτίμηση του νομίσματος, πώς θα μπορέσουμε να αποπληρώσουμε το νέο μας αυτοκίνητο; ή πώς θα πληρώνουμε τα τέλη, ασφάλιστρα κ.λ.π.; Οι έμποροι αυτοκινήτων και οι τράπεζες, δεσμεύονται ότι αν συμβεί κάτι από τα παραπάνω, θα δεχθούν σταμάτημα των δόσεων, μέχρι να αποκατασταθεί η οικονομική μας κατάσταση; Μάλλον όχι. Εκτιμώ λοιπόν ότι η εποχή μας είναι κρίσιμη και δεν θα πρέπει να κάνουμε κινήσεις, που ίσως να μετανοιώσουμε αργότερα. Το σωστό είναι να περιμένουμε μέχρι να εκλείψει κάθε κίνδυνος για την οικονομία της χώρας, να σταματήσει κάθε μείωση των εισοδημάτων μας, να αρχίσει η ανάκαμψη και τότε να προχωρήσουμε σε κάποια αγορά.
Σιγά τις αναμενόμενες αυξήσεις πωλήσεων... Πόσο κόψανε για ενα 1400αρη?? 800 με 1000 ευρώ εκπτωση?? Και τώρα πρέπει να νιώσω χαρούμενος?? Και ποιός μου εγγυάται οτι τα τέλη δεν θα ξαναλλάξουν προς το χειρότερο....Σοβαρά? Πως θα πάρει ο έλληνας καινουριο αμάξι όταν του κόψανε το μισθό κατακόρυφα (και θα του το κόψουν ακομη) και πήρε δώρο χριστουγέννων 300-400 ευρω??? Η βενζίνη? Με 1.60 ευρώ το λίτρο ούτε με 35 ευρώ δεν φτάνεις καλά-καλά Αθήνα-Πάτρα που είναι 220 χιλιομετρα.. Τα διόδια με τις αυξήσεις τους αυτά δεν τα σκεφτόμαστε που αργότερα θα ξεφυτρώσουν και καινούρια??? Να πάρουμε αμάξι γιατί? Να το εχουμε βιτρίνα εξω απο το σπίτι μας και να αλλάζουμε μόνο λαδάκι και τακάκι στο συνεργείο της γειτονιάς μας μπας και μας κάνει καλύτερη τιμή?? Εμείς φταίμε που δεν αντιδρούμε... Υ.Γ Όποιος πάρει διλιτρο αυτοκίνητο εκμεταλλευόμενος αυτή την περιοδική εκπτωση όσο μαγάλη και να του φαίνεται ας ετοιμάζεται αργότερα να ξαναγίνει κοροιδο αυτής ή της κάθε κυβέρνησης... καλό κουράγιο.. Μανώλης
Πολύ καλή η αποσυρση όντως ρε παιδιά κ οι εκπτώσεις κ τα νέα τέλη δε λέω. Κ καταιγισμός νέων πολύ αξιόλογων μοντέλων κ τεχνολογιών. Αλλά είναι στη χειρότερη δυνατή συγκυρία. Κ η έλλειψη ρευστότητας κ η οικονομική αβεβαιότητα, αλλά και η καταναλωτική ψυχολογία που έχει φτάσει στο ναδίρ...
Ζηλεύω αυτούς που σκέφτονται να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο αυτή την εποχή. Θα ήθελα να είμαι στη θέση τους και να γυρνάω από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία, μια διαδικασία που θεωρώ από τις πιο διασκεδαστικές. Υπάρχουν ένα σωρό αξιόλογες προτάσεις οι οποίες προσφέρονται σε καλές τιμές καθώς οι εταιρείες, όντας σε απόγνωση από την πτώση του τζίρου τους, προσπαθούν με κάθε τρόπο να τραβήξουν πελάτες. Ίσως είναι η ώρα να ανταλλάξουμε τα χρήματά μας με το αυτοκίνητο των ονείρων μας ή ένα καλό υποκατάστατο. Πού ξέρετε, μπορεί κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον οι οικονομίες μας να μην έχουν μεγάλη αξία! Προσωπικά θα επέλεγα αυτοκίνητο με εκπομπές CO2 κάτω των 160 gr, ωφελώντας το περιβάλλον και την τσέπη μου.
ΤΟ 2011 ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΛΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ(ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗ. ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΚΑΙ ? ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ? Η ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΤΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΣΟΥΜΕ?
Οχι καινουργιο πλεον, μεταχειρισμενο απο ΕΕ και με ξενες πινακιδες, και οποιος καταλαβε, καταλαβε. Το μονο προβλημα η ασφαλεια. Τερμα πια η κοροιδια απο το κρατος.