ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με τον νέο κινητήρα TwinAir θα εφοδιάζεται και η Mito

Με τον νέο κινητήρα TwinAir θα εφοδιάζεται και η Mito

Η Mito πάει από τις επιδόσεις στην οικονομία με τον νέο κινητήρα TwinAir. Σημεία των καιρών ή η σωστή κίνηση από την Alfa Romeo ο μικρός κινητήρας;

(5/1/2011)

Υπάρχει κανείς που δε συνδυάζει το όνομα Alfa Romeo με τις επιδόσεις; ¶ρα η υιοθέτηση του νέου κινητήρα TwinAir του ομίλου Fiat με τα μόλις 875 κ.εκ και τους δύο κυλίνδρους μήπως ακούγεται λίγος; Ή μήπως είναι ότι πρέπει για να συμπληρωθεί η γκάμα της Mito;

Μισό λεπτό. Και το Mini έχει μικρό κινητήρα, αν όχι σε κυβισμό τότε σε απόδοση. Αν οι 75 ίπποι του Mini One είναι αρκετοί για να είναι αρκετά «μίνι» το Mini, τότε γιατί και η Mito να μη μπορεί να διαθέτει μια εξίσου «μικρή» από πλευράς κατανάλωσης έκδοση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και τι δηλαδή πειράζει που είναι 500 κ.εκ. μικρότερος ο κινητήρας TwinAir από αυτό του Mini One; Ζούμε ή δε ζούμε σε μια περίοδο της αυτοκίνησης που μετράει η απόδοση και όχι ο κυβισμός; Υπάρχουν λοιπόν περιθώρια για τέτοιου είδους πουριτανισμούς ή αναδρομές;
Στο κάτω - κάτω η Alfa Romeo έχτισε το όνομά της και με μικρούς κινητήρες υψηλής απόδοσης (και κατανάλωσης βεβαίως, αλλά ποιος νοιαζόταν τότε). Τώρα με κάτω από ένα λίτρο χωρητικότητα θα μπορεί να έχει ισχύ από 65 ως 105 ίππους. Και κατανάλωση 4,5 λτ./100χλμ. Και θα έχει και μηδενικά τέλη. Πειράζει;

&&&& Εξάλλου τόσο η κατηγορία γενικά όσο και η Mito ειδικά τραβούν το ενδιαφέρον ανθρώπων που εστιάζουν περισσότερο στο στυλ παρά στις επιταχύνσεις. Ένα όμορφο αυτοκίνητο εκτιμάται από πολλές οπτικές, όχι μόνο αυτή που έχουμε εμείς προσάψει, του σπορ και του δυναμικού.
Ποιόν πειράζει δηλαδή το Mini One. Έχει τη χάρη και αρκετή ισχύ για να κινείται αξιοπρεπώς. Και οικονομικά. Γιατί να μη μπορεί και η Alfa να έχει μία τέτοια έκδοση, και μάλιστα πολύ πιο προηγμένη αφού με δύο κυλίνδρους, άμεσο ψεκασμό και τούρμπο είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά.
Σίγουρα αρκετοί θα μείνουν στην παράδοση της Alfa στα χωρίς συμβιβασμούς αυτοκίνητα. Όμως και με τον TwinAir αυτό δε θα αλλάξει. Απλά το ζύγι μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας γέρνει προς το δεύτερο χωρίς όμως τραγικά αποτελέσματα για το πρώτο.
¶ρα τι λέτε; Καλή κίνηση; Είναι η αυτή η Mito ότι περιμένατε; Ή θέλετε σώνει και καλά τη γρήγορη έκδοση; Μήπως σας αρκεί η ισχύς του TwinAir δεδομένης της οικονομίας σε καύσιμο, τέλη και τιμή κτήσης (αναμένεται); Πως τη βλέπετε τη μικρότερη Alfa Romeo τώρα;
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON