Με τον νέο κινητήρα TwinAir θα εφοδιάζεται και η Mito
Η Mito πάει από τις επιδόσεις στην οικονομία με τον νέο κινητήρα TwinAir. Σημεία των καιρών ή η σωστή κίνηση από την Alfa Romeo ο μικρός κινητήρας;
(5/1/2011)
Υπάρχει κανείς που δε συνδυάζει το όνομα Alfa Romeo με τις επιδόσεις; ¶ρα η υιοθέτηση του νέου κινητήρα TwinAir του ομίλου Fiat με τα μόλις 875 κ.εκ και τους δύο κυλίνδρους μήπως ακούγεται λίγος; Ή μήπως είναι ότι πρέπει για να συμπληρωθεί η γκάμα της Mito;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και τι δηλαδή πειράζει που είναι 500 κ.εκ. μικρότερος ο κινητήρας TwinAir από αυτό του Mini One; Ζούμε ή δε ζούμε σε μια περίοδο της αυτοκίνησης που μετράει η απόδοση και όχι ο κυβισμός; Υπάρχουν λοιπόν περιθώρια για τέτοιου είδους πουριτανισμούς ή αναδρομές;Στο κάτω - κάτω η Alfa Romeo έχτισε το όνομά της και με μικρούς κινητήρες υψηλής απόδοσης (και κατανάλωσης βεβαίως, αλλά ποιος νοιαζόταν τότε). Τώρα με κάτω από ένα λίτρο χωρητικότητα θα μπορεί να έχει ισχύ από 65 ως 105 ίππους. Και κατανάλωση 4,5 λτ./100χλμ. Και θα έχει και μηδενικά τέλη. Πειράζει;
&&&& Εξάλλου τόσο η κατηγορία γενικά όσο και η Mito ειδικά τραβούν το ενδιαφέρον ανθρώπων που εστιάζουν περισσότερο στο στυλ παρά στις επιταχύνσεις. Ένα όμορφο αυτοκίνητο εκτιμάται από πολλές οπτικές, όχι μόνο αυτή που έχουμε εμείς προσάψει, του σπορ και του δυναμικού.
Ποιόν πειράζει δηλαδή το Mini One. Έχει τη χάρη και αρκετή ισχύ για να κινείται αξιοπρεπώς. Και οικονομικά. Γιατί να μη μπορεί και η Alfa να έχει μία τέτοια έκδοση, και μάλιστα πολύ πιο προηγμένη αφού με δύο κυλίνδρους, άμεσο ψεκασμό και τούρμπο είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά.
Σίγουρα αρκετοί θα μείνουν στην παράδοση της Alfa στα χωρίς συμβιβασμούς αυτοκίνητα. Όμως και με τον TwinAir αυτό δε θα αλλάξει. Απλά το ζύγι μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας γέρνει προς το δεύτερο χωρίς όμως τραγικά αποτελέσματα για το πρώτο.
¶ρα τι λέτε; Καλή κίνηση; Είναι η αυτή η Mito ότι περιμένατε; Ή θέλετε σώνει και καλά τη γρήγορη έκδοση; Μήπως σας αρκεί η ισχύς του TwinAir δεδομένης της οικονομίας σε καύσιμο, τέλη και τιμή κτήσης (αναμένεται); Πως τη βλέπετε τη μικρότερη Alfa Romeo τώρα;
Από τη στιγμή που τα Alfa Romeo εδώ και χρόνια δεν είναι παρά Fiat με παραλλαγμένη σχεδίαση (και υψηλότερη τιμή), γιατί να πειράζει που η Mito φοράει μοτέρ 900cc; Για ένα Punto πρόκειται στο κάτω-κάτω. Και μία διόρθωση: Το Mini One είναι πλέον 1,6.
Στο πνεύμα των καιρών. Εδώ το Α3 cabrio 1.2 TSi για το οποίο ζητάνε 26000€ φόρεσε των κινητήρα των POLO FABIA IBIZA και ο ειδικός τύπος μόνο διθύραμβους δεν έγραψε και θα χαλάσει το prestige της ALFA ο μικρός multiair. Μια χαρά είναι ο κινητήρας. Αυτο που έχουν χάσει από την εξίσωση στη FIAT είναι το βάρος. Σχεδόν όλες οι ALFA είναι από 100 μέχρι 450 κιλά βαρύτερες από ότι θα έπρεπε να είναι. Το ότι τα τιμόνια, τα φρένα και η γενική αίσθηση λειτουργούν με αξιοσημείωτο τρόπο με αυτό το βάρος ειναι θάυμα. Ολα φυσική είναι, στην ALFA μέχρι το 1986 το γνώριζαν.
pisteyw pws einai kalh kinhsh dioti o kosmos koitaei na parei aytokinito mikroy kyvismou k oikonomiko.. opws eipe pio panw enas filos timoni san to 147 k to gt den eida se kanena allo alfa.. exw kanei arketa montela tis alfa volta k gi ayto to lew... pws tha ginei re paidia na meiwsoyne ta servis? epeidh exw alfa k egw opote paw gia servis ponaw.....
Είμαστε πάντα με την ALFA ROMEO. ΤΕΛΟΣ
Θα συμφωνήσω ότι το τιμόνι τους πλέον δεν είναι αυτό που αρμόζει σε μία Alfa. Μετά την 156 και δευτερευόντως της 147 δε νομίζω να έχω νιώσει καλύτερο τιμόνι σε αυτοκίνητο από €25000 και κάτω. Από την άλλη διαφωνώ με το φίλο που λέει ότι είναι FIAT μεταμφιεσμένο, μιας και το DNA σύστημα αλλά και το διαφορικό δεν υπάρχει σε κανένα FIAT. Aπό τη στιγμή που η MiTo κυκλοφορεί με τον κινητήρα των 1400cc με τα 95HP, δε νομίζω ότι ο 900cc turbo θα έχει να ζηλέψει κάτι σε επιδόσεις, οπότε δεδομένου και της οικονομίας είναι μία πολύ καλή κίνηση.
ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΔΟΣΕΩΝ...ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ...ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ 95ΑΡΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΟΠΟΤΕ,ΕΦΟΣΟΝ Η ΝΕΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ Η 95ΑΡΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ,ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA,ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΙΑ MONO ΕΚΔΟΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΜΑΡΚΑΣ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΞΕΣΤΟΚΑΡΟΥΝ,ΟΠΩΣ Η 120ΑΡΑ TURBO ΛΟΓΩ 135ΑΡΑΣ MULTIAIR,ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η 105ΑΡΑ MULTIAIR ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ...ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 95ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ NEO ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΚΟΠΟΥΛΗΜΕΝΟ PUNTO EVO ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ YPSILON?? ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ MULTIAIR ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ??? ΤΣΑΜΠΑ ΤΟΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑ?? ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΞΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΝΕΑ GIULIA,LANCIA SUV,ALFA ROMEO SUV,ABARTH MINI ROADSTER,LANCIA THEMA???
Αν η τιμολογική της τοποθέτηση είναι σωστή δεν πιστεύω να μην υπάρχει κανένας λόγος να μην την προτιμήσουν. Όσο τα καύσιμα ανεβαίνουν τόσο και περισσότερο οι λιγότερο ενεργοβόροι κινητήρες θα κερδίζουν μερίδιο το οποίο σε συνδιασμό με τα τέλη κυκλοφορίας την κάνουν κελεπούρι. Επειδή το site είναι ειδικού ενδιαφέροντος και οι περισσότεροι εδω μέσα γλυκοκοιτάνε τις επιδόσεις δεν νομίζω ότι η πλειοψηφία του κόσμου τις κοιτάει
Πολύ καλή κίνηση και σωστή ιδιαιτερα που δεν θα εχει και τέλη κυκλοφοριας και θα εχει χαμηλη καταναλωση,λιγα ασφάλιστρα κλπ.Οποιος θελει να εχει γκαζια ας παρει τις αλλες εκδοσεις.
H τοποθέτηση "μικρών" κινητήρων,αλλά με επαρκή ιπποδύναμη,ειναι κατανοητή καί αποδεκτή στή σημερινή πραγματικότητα. Αυτό πού δεν ειναι αποδεκτό-ειδικά γιά τους alfisti- , ειναι η αισθηση τού τιμονιού,που τα τελευταία χρόνια δέν στέκεται στό υψος τής ιστορίας τής ALFA ROMEO. ZHTΩ Η ΑR 156 (oxι η GT,τής οποίας ειμαι κάτοχος). μακράν το ΚΟΡΥΦΑΙΟ τιμόνι σε σεντάν μαζικής (και οχι μόνο) παραγωγής.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗ ΜΙΤΟ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ 95 ΙΠΠΟΙ. ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 140 ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ.....
Δε βρίσκω κάτι κακό στην τοποθετηση αυτού του κινητήρα κάτω απο το καπώ της Μίτο,είναι ενα πρωτοποριακό,προηγμένο συνολο που συνάδει με τις αρχές της Alfa ως μια φίρμα που δε φοβάται να δοκιμάσει κατι πιο ρηξικέλευθο, όπως κ σε άλλες επιλογές της στο παρελθόν.Το μοτέρ φοριέται ήδη στο 500 κ έχει δεχθεί πολύ θετικές κριτικές άλλωστε.
Eπιτέλους καλά νέα! Δεν είχα ποτέ μου καμμία σχέση με Αlfa Romeo. Αλλά τώρα την εκτιμώ. Ναι, αυτή θεωρώ κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση. Downsizing του κινητήρα, μείωση ρύπων, μηδενισμό τελών, μείωση κόστους κτήσης. Δεν είμαι μηχανολόγος αλλά υποθέτω ότι ο μικρού κυβισμού turbo κινητήρας όταν είναι δικύλινδρος δεν χάνει σε επιδόσεις (θυμάμαι τον δίχρονο Yamaha DT). Όσον αφορά τον Twinair θα προτιμούσα την Fiat (για λόγους σεμνότητας). Eκτός αν η Alfa Romeo επετύγχανε επιπλέον μείωση μήκους αμαξώματος. O κ. kosta (29/11/2010, 16:11) έγραφε: "Το μόνο αυτοκίνητο που θα ανταγωνιζόταν αυτά τα δύο [iQ - Smart] και μάλιστα θα τα κέρδιζε κατά κράτος θα ήταν ένα τρίτο με 10 ή 20 εκ. λιγότερα σε μήκος! ..Η μόνη απορία μου είναι γιατί ακόμα δεν έχουν βγει πολύ περισσότερα ανάλογα οχήματα από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Το λογικό θα ήταν να έχει κάθε μάρκα ή έστω κάθε όμιλος και ένα... Έτσι θα μπορούσε να πιεστεί προς τα κάτω και η τιμή του [smart]. Είναι λες και έχουν μια μυστική συμφωνία μεταξύ τους να αφήσουν τη mercedes να παίζει σχεδόν μόνη της χωρίς αντίπαλο. Μακάρι να αλλάξει αυτό το συντομότερο." Καλή χρονιά σε όλες και όλους.
ΜΙΑ ΑLFA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ....ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ (ΣΠΟΡ...).ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ-ΕΝΦΑΝΙΣΗ!ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΑ,Κ COUPE ΑΜΑΞΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΤΟΤΕ ΟΙ ALFISTI ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ...ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.