Αποκάλυψη για το Hyundai Veloster!
(11/1/2011)
To εντυπωσιακό κουπέ όχημα της Hyundai του οποίου την πρώτη επίσημη φωτογραφία σας παρουσιάσαμε την προηγούμενη εβδομάδα, μόλις έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Ντιτρόιτ. Το αυτοκίνητο θα έχει την «ιδιαίτερη» διάταξη των 2+1 θυρών, ενώ θα εξοπλίζεται με κινητήρα 1,6 λίτρων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αναμφισβήτητα το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της εξωτερικής εμφάνισης του Veloster είναι η διάταξη των θυρών του, που όπως σας παρουσιάσαμε στην πρώτη σχετική φωτογραφία περιλαμβάνει μια πόρτα από την πλευρά του οδηγού και δύο συμβατικές από την πλευρά του συνοδηγού. Αυτή η διάταξη, στο επίσημο δελτίο τύπου της Hyundai ονομάζεται «three-door coupe», ενώ κύριο στοιχείο της είναι ότι συντηρεί την κουπέ εικόνα του αυτοκινήτου, χωρίς τον περιορισμό της αναδίπλωσης των εμπρός καθισμάτων για την πρόσβαση των πίσω επιβατών!Από πλευράς μηχανικού συνόλου, αρχικά τουλάχιστον η Hyundai επιβεβαιώνει τη χρήση κινητήρα 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού όπως σας είχαμε αναφέρει, με τεχνολογία D-CVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), ο οποίος αποδίδει 140 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 166 Nm ροπής στις 4.850 σ.α.λ. Το προσθιοκίνητο Veloster στη βασική του έκδοση θα συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όμως θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) επίσης έξι σχέσεων. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.218 χιλ. συνολικού μήκους και τα 1.790 χιλ. πλάτους, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.649 χιλ. Το βάρος του μοντέλου θα ξεκινά από τα 1.172 κιλά ενώ η κατανάλωση αναμένεται να φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 5,8 λίτρων/100 χιλιόμετρα.
Η Hyundai αναφέρει ότι ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από τις μοτοσικλέτες, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του Veloster. Έτσι μερικά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του είναι: η μάσκα με την τάση «fluidic-sculpture» (που συναντάμε πλέον στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας), τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, οι μαύρες εμπρός κολώνες σε όλες τις εκδόσεις, τα φουσκωμένα περιγράμματα στα φτερά των τροχών (που χωράνε έως και 18 ιντσών ζάντες), και οι εξατμίσεις στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα. Στο ίδιο στιλ συνεχίζει και ο σχεδιασμός του εσωτερικού με την εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα, και τους αεραγωγούς του κλιματισμού να είναι επίσης εμπνευσμένοι από τις εξατμίσεις μοτοσικλετών!
Στον εμπρός άξονα η ανάρτηση είναι McPherson με αντιστρεπτική δοκό πάχους 24 χιλ., και πίσω περιλαμβάνει ημιάκαμπτο άξονα με επίσης αντιστρεπτική δοκό πάχους 23 χιλ. ενώ τα στάνταρ ελαστικά είναι 215/45 σε ζάντες 17 ιντσών, καθώς εναλλακτικά θα διατίθενται ελαστικά 215/40 σε ζάντες 18 ιντσών. Τέλος, η υψηλή τεχνολογία φαίνεται να είναι ένα από τα πολύ σημαντικά στοιχεία του μοντέλου, αφού η Hyundai το εξοπλίζει σε όλες τις εκδόσεις με οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, μεγέθους 7 ιντσών, η οποία συνδυάζεται με πληθώρα συστημάτων (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού).