To πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό όσο και σπορτίφ
Το Chevrolet Cruze έχει καθιερωθεί σαν μικρομεσαίο σεντάν. Μπορεί με την πεντάθυρη έκδοση να γίνει best seller και στα χάτσμπακ;
(3/2/2011)
Δεν άργησε η Chevrolet να δείξει τα «δόντια» της και στην Ευρώπη, με το παγκόσμιο μοντέλο της, το Cruze να κάνει πολύ καλές πωλήσεις και στην Ελλάδα. Με τα σεντάν όμως να βρίσκονται σε ύφεση, η πεντάθυρη χάτσμπακ έκδοση μάλλον ταιριάζει καλύτερα στα σημερινά μας γούστα. Έχει το Cruze αυτό που χρειάζεται για να «παίξει» με τα μεγάλα αγόρια;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το αν θα μπορέσει το Cruze να παίξει με την τριάδα των best seller στην Ελλάδα εξαρτάται από δύο στοιχεία. Πρώτα την τιμή, αφού πρέπει και θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κάτι που ισχύει και για τα άλλα μοντέλα της Chevrolet. Εξάλλου το δείγμα της πορείας του νέου Opel Astra στην κατηγορία είναι ενθαρρυντικό. Δεν είναι τυχαία η πολλή καλή εμπορική του πορεία αφού είναι σημαντικά φτηνότερο από το Golf ή το Auris.Το δεύτερο στοιχείο είναι η αποδοχή του κοινού. Αυτή εξαρτάται από τη μία από το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Κρίνοντας από την σεντάν έκδοση, και με τους νέους κινητήρες 1,4 λίτρων τούρμπο στο προσκήνιο, δεν υπάρχει κάτι μεμπτό, ίσα - ίσα, το Cruze έχει αφήσει τα καλύτερα δείγματα γραφής. Το ίδιο αναμένεται και στο χάτσμπακ.
Συγχρόνως όμως υπάρχει και το θέμα της εικόνας της μάρκας στο ευρύ κοινό. Δεν είναι τυχαίο που στην κατηγορία «παίζουν» κυρίως τα μεγάλα ονόματα. Και η Chevrolet μπορεί να είναι τεράστια στην Αμερική, στην Ευρώπη όμως τώρα αρχίζει. Υπάρχει όμως το παράδειγμα της Skoda που σήμερα έχει το απόλυτο best seller οικογενειακό, την Octavia.
Η Chevrolet δεν έχει ούτε εικόνα να αναβιώσει, ούτε τιμολόγια να αλλάξει. Είναι σε καλύτερη τύχη και από τη Skoda και από την Opel αντίστοιχα. ¶ρα μπορεί ή δε μπορεί να γίνει το 5θυρο Cruze ένα ακόμη best seller; Εσείς βλέπετε κάποιον άλλο λόγο; Έχει ή όχι ότι χρειάζεται για να γίνει το επόμενο αυτοκίνητό σας; Τι λέτε;
Εγώ πιστεύω θα πάει πολύ καλά.Έχω το lacetti το 1.6 και δεν αντιμετωπιζω προβλήματα.
ola einai sxetika, an den ipostiriksoun to aytokinito me enan kinitira xamilis katanalosis alla kai ayksimenis ipodinamis me xamilo kibismo kai timi pou na akoui se ena koreatiko aytokinito tote nomizo pos den tha kani tipote oso omorfo kai na einai.
δεν ξέρω τι πωλήσεις θα κάνει με το χάτσμπακ, αλλά η υπάρχουσα έκδοση 1.8 L.T. είναι φανταστική. full extra edition... περιμένω τηλ από αντιπορσωπία για test drive και τέλος του μηνός θα πέσει προκαταβολή..!!!
ena pragma tha po psakste to proigoumeno montelo pou einai to lacetti kai rotiste gia to ti provlimata parousiase kai etsi tha katalabetai an to cruze einai kai kata poso tha einai aksiopisto kai auto to leo giati ta chevrolet (paleotera daewoo) einai ligo pareksigimena apo tous ellines katanalotes
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΤΗΣ OPEL, ΔΙΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙΣ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡOΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΣΠΟΡΤΙΦ. ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟ 5ΠΟΡΤΟ, ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕTΗ ΓΙΑ ΤΟ SEDAN,ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΩΡΗΣΕ Η KIA ΤΑ CEED KAI PROCEED. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΤΩΝ 1400 ΚΥΒΙΚΩΝ ΜΕ 120 ΚΑΙ 140 ΑΛΟΓΑ,ΔΙΟΤΙ Ο 1.6 ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ Ο 1.8 ΚΑΙΕΙ. ΑΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΤΟΤΕ ΤΟ CRUZE ΘΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΜΟΥ.
Το Cruze sedan παίζει σε μια κατηγορία χωρίς έντονο συναγωνισμό και είναι φυσική η επιτυχία του καθώς πρόκειται για ένα αξιόλογο μοντέλο. Το hatchback όμως μπαίνει στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της αγοράς. Δεδομένου ότι η εμφάνισή του δεν έχει να παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο, αν η τιμή του δεν είναι αρκετά χαμηλή δεν βλέπω πώς θα επαναλάβει την επιτυχία του sedan.
Σαν το προηγούμενο μοντέλλο του ΑΣΤΡΑ μου μοιαζει αυτό ρε παιδιά. Αρα μάλλον δεν το βλέπω να πολυπερπατάει εκτός και αν έχει σουπερ ανταγωνιστικη τιμή
Ενα αρκετα κομψο αυτοκινητο το οποιο σιγουρα θα πουλησει.Το εχω στα υποψιν μου ιδιως αν αλλαξει πισω αναρτηση απο ημιακαμπτο σε πολλαπλους.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΣΤΗ SEDAN ΕΚΔΟΣΗ Η CHEVROLET ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΨΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ, ΠΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ, ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Ο ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ HATCH, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΤΟ CRUZE ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΙΔΩΜΕΝ...