Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό όσο και σπορτίφ

To πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό όσο και σπορτίφ

Το Chevrolet Cruze έχει καθιερωθεί σαν μικρομεσαίο σεντάν. Μπορεί με την πεντάθυρη έκδοση να γίνει best seller και στα χάτσμπακ;

(3/2/2011)

Δεν άργησε η Chevrolet να δείξει τα «δόντια» της και στην Ευρώπη, με το παγκόσμιο μοντέλο της, το Cruze να κάνει πολύ καλές πωλήσεις και στην Ελλάδα. Με τα σεντάν όμως να βρίσκονται σε ύφεση, η πεντάθυρη χάτσμπακ έκδοση μάλλον ταιριάζει καλύτερα στα σημερινά μας γούστα. Έχει το Cruze αυτό που χρειάζεται για να «παίξει» με τα μεγάλα αγόρια;

Αν κανείς κρίνει από τις πωλήσεις του σεντάν μοντέλου για να μαντέψει και πως θα πάει το χάτσμπακ, θα έπρεπε να πει πως το Cruze στην πεντάπορτη έκδοση θα κάνει θραύση. Αυτό όμως μάλλον από μόνο του δεν είναι ενδεικτικό. Για παράδειγμα το VW Jetta πουλάει πολύ λιγότερο από το Cruze, αυτό όμως δε σημαίνει πως και οι χάτσμπακ εκδόσεις θα έχουν την ίδια τύχη. Πως δηλαδή το πεντάθυρο Cruze θα πουλάει πέντε φορές περισσότερο από το Golf. Ή όχι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το αν θα μπορέσει το Cruze να παίξει με την τριάδα των best seller στην Ελλάδα εξαρτάται από δύο στοιχεία. Πρώτα την τιμή, αφού πρέπει και θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κάτι που ισχύει και για τα άλλα μοντέλα της Chevrolet. Εξάλλου το δείγμα της πορείας του νέου Opel Astra στην κατηγορία είναι ενθαρρυντικό. Δεν είναι τυχαία η πολλή καλή εμπορική του πορεία αφού είναι σημαντικά φτηνότερο από το Golf ή το Auris.

Το δεύτερο στοιχείο είναι η αποδοχή του κοινού. Αυτή εξαρτάται από τη μία από το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Κρίνοντας από την σεντάν έκδοση, και με τους νέους κινητήρες 1,4 λίτρων τούρμπο στο προσκήνιο, δεν υπάρχει κάτι μεμπτό, ίσα - ίσα, το Cruze έχει αφήσει τα καλύτερα δείγματα γραφής. Το ίδιο αναμένεται και στο χάτσμπακ.
Συγχρόνως όμως υπάρχει και το θέμα της εικόνας της μάρκας στο ευρύ κοινό. Δεν είναι τυχαίο που στην κατηγορία «παίζουν» κυρίως τα μεγάλα ονόματα. Και η Chevrolet μπορεί να είναι τεράστια στην Αμερική, στην Ευρώπη όμως τώρα αρχίζει. Υπάρχει όμως το παράδειγμα της Skoda που σήμερα έχει το απόλυτο best seller οικογενειακό, την Octavia.
Η Chevrolet δεν έχει ούτε εικόνα να αναβιώσει, ούτε τιμολόγια να αλλάξει. Είναι σε καλύτερη τύχη και από τη Skoda και από την Opel αντίστοιχα. ¶ρα μπορεί ή δε μπορεί να γίνει το 5θυρο Cruze ένα ακόμη best seller; Εσείς βλέπετε κάποιον άλλο λόγο; Έχει ή όχι ότι χρειάζεται για να γίνει το επόμενο αυτοκίνητό σας; Τι λέτε;
Toyota
TA 4 THELO PSAXNO