ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η έκδοση του 2005

Η έκδοση του 2005

Το Ford GT επανέρχεται ως… υβριδικό!

(4/2/2011)

Η μάχη των υπεραυτοκινήτων δεν σταματά ποτέ. Τη στιγμή λοιπόν που οι Ιταλοί παραθέτουν: Ferrari 458 Italia και Lamborghini Gallardo, οι Γερμανοί: Mercedes SLS AMG, και Audi R8 GT, και οι Βρετανοί καραδοκούν με τη νέα McLaren MP4-12C, οι Αμερικάνοι ετοιμάζουν τη δική τους απάντηση που ακούει στο Ford GT!

Ο βρετανικός ειδικός τύπος αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα (φυσικά τοποθετημένο στο κέντρο), του οποίου η ιπποδύναμη θα αγγίζει τους 600 ίππους και θα περνά στους πίσω τροχούς. Η έκπληξη όμως είναι πως θα υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας που θα τροφοδοτεί αποκλειστικά τον εμπρός άξονα, καθιστώντας το Ford GT υβριδικό και τετρακίνητο! Αυτός θα ενεργοποιείται κατ’ επιλογή του οδηγού από σχετικό διακόπτη, ενώ θα υπάρχει σύστημα start&stop, καθώς και η δυνατότητα να κινηθεί το όχημα ως αμιγώς ηλεκτρικό για περιορισμένη φυσικά απόσταση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η νέα αυτή διάταξη που θα υιοθετήσει το αυτοκίνητο ξεφεύγει αρκετά από τη λογική των προγόνων του (με την κίνηση αποκλειστικά πίσω), όμως αν σκεφτεί κανείς ότι και η Ferrari παρουσίασε το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της (την FF και μάλιστα χωρίς υβριδική τεχνολογία), τότε… μικρό το κακό!

Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί σασί από αλουμίνιο και ανθρακονήματα ώστε το βάρος του να μείνει σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό σύμφωνα με τα δημοσιεύματα υπολογίζεται στα περίπου 1.400 κιλά που σημαίνει δίαιτα της τάξης των 200 κιλών σε σχέση με το GT του 2005.
Τέλος, από πλευράς εμφάνισης, το νέο μοντέλο θα απαρνηθεί σε μεγάλο βαθμό το ρετρό χαρακτήρα της γενιάς του 2005, η οποία έμοιαζε απλά άλλη μια κόπια της έκδοσης του 1960. Έτσι θα διατηρεί την καμπίνα δύο επιβατών και τον κινητήρα στη μέση, όμως το styling θα ξεκινήσει από λευκό χαρτί!
Autotriti.gr
FORD TRANSIT EURONCAP