Η γαλλική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά στοιχεία της ανανεωμένης έκδοσης του 308. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, ενώ σε κάθε περίπτωση έχει τονωθεί ο χαρακτήρας του ενώ έχει γίνει ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε το μοντέλο να αποκτήσει ακόμη πιο οικολογικό χαρακτήρα.
Με στόχο να συνεχιστεί η πολύ καλή εμπορική πορεία του 308, που από το 2007 μετρά πλέον περί τις 900.000 μονάδες, η Peugeot προχωρά σε μια ανανέωση που περιλαμβάνει τόσο το αισθητικό κομμάτι, όσο και το μηχανικό. Αρχικά οι διαστάσεις του μοντέλου δεν έχουν μεταβληθεί, όμως η εμπρός μάσκα αποτελεί το κυριότερο σημείο αυτής της ανανέωσης. Εκεί συναντάμε νέα μεγάλη εισαγωγή για την ψύξη του κινητήρα, και γενικότερα ανανεωμένη μάσκα που περιλαμβάνει νέα φωτιστικά σώματα (με LED ημέρας), καθώς και επανασχεδιασμένο καπό το οποίο διαθέτει πιο έντονες νευρώσεις σε όλο το μήκος του.
To αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης
Στον τομέα της απόδοσης η Peugeot παρουσιάζει την τεχνολογία «e-HDi» για τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας το οποίο η ίδια ονομάζει micro-hybrid. Η απόδοση του είναι οι 112 ίππους, ενώ επίσης διαθέτει σύστημα start&stop με αποτέλεσμα οι εκπομπές ρύπων CO2 να μειώνονται στα μόλις 98 γρ./χιλιόμετρο.
Περεταίρω βελτιώσεις περιλαμβάνουν μείωση του βάρους κατά 25 κιλά, χρήση ελαστικών μειωμένης αντίστασης, και βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή σε 0,28 Cx (η Peugeot αναφέρει ότι είναι ο καλύτερος στην κατηγορία). Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι όλοι οι κινητήρες (VTi, THP και HDi) τηρούν τις προδιαγραφές ρύπων: Euro 5. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων παραμένει στα σύνολα των: 1.4 VTi με 98 ίππους, 1.6 VTi με 120 ίππους και 1.6 ΤΗP με 156/200 ίππους. Ενώ αυτή των πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα σύνολα: 1.6 HDi με 92 ίππους, 1.6 e-HDi με 112 ίππους και 2.0 HDi με 150/163 ίππους.