Eπιθετική και σαγηνευτική σχεδίαση για το RCZ.
Το Peugeot RCZ βρίσκεται τιμολογιακά ανάμεσα στο VW Sirocco και το Audi TT, δεν τα «βάζει» όμως μαζί τους αλλά με τα μικρομεσαία GTI; Είναι όμως καλύτερο;
(10/2/2011)
Τι είναι το Peugeot RCZ; Το πιο όμορφο κουπέ της αγοράς; Ναι. Το πιο γρήγορο; Όχι ακριβώς. Το πιο φτηνό; Μάλλον όχι. Και ποιόν έχει αντίπαλο; Το μικρομεσαίο VW Sirocco; Το παρόμοιο Audi TT; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακόμη πιο απλό έγινε το πράγμα από την ύπαρξη του καλύτερου τούρμπο κινητήρα της αγοράς στη μάρκα. Ο 1,6 που μοιράζεται η Peugeot με τη Mini, σε εκδόσεις 156 και 200 ίππων ήταν αρκετός για να πλαισιώσει το RCZ όσο χρειάζεται.Και έτσι το γαλλικό κουπέ πραγματικά δεν έχει αντίπαλο. Και όταν λέμε πραγματικά, κυριολεκτούμε. Γιατί όσο απέχει σε σύλληψη και σχεδίαση, απέχει και από τον ανταγωνισμό σε τιμές.
&&&& Η Peugeot θέλει το RCZ να χτυπήσει τα μικρομεσαία GTI και αυτό δεν είναι δύσκολο, αφού εκτός από τις ανάλογες επιδόσεις και συγκρίσιμη τιμή, έχει σαφώς καλύτερη εικόνα από ένα «πρησμένο» χάτσμπακ.
Όμως η αγορά λειτουργεί περίεργα. Γιατί αυτός που κοιτάζει το RCZ, είναι ο ίδιος που βλέπει και τα γερμανικά Sirocco και TT. Ίδια λογική οχήματος, διαφορετικές εκτελέσεις, ακόμη πιο διαφορετικές τιμές.
Το Sirocco είναι σχεδόν 7.000 ευρώ φτηνότερο, το TT σχεδόν 7.000 ευρώ ακριβότερο. Μεγάλες διαφορές και από τις δύο πλευρές, τόσο που δεν επιτρέπουν σε κάποιον να πηδήξει από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο και «ας πάει και το παλιάμπελο». Με περίπου 7.000 ευρώ εξάλλου αγοράζεις σήμερα ακόμη ένα αυτοκίνητο.
Δεν το λες και «τσιμπημένο» όμως το RCZ επειδή είναι ακριβότερο από το Sirocco. Αν είναι έτσι δηλαδή το ΤΤ που το χωρίζουν σχεδόν 14.000 ευρώ από το Sirocco τι το λες; Όχι, η Peugeot πουλάει κάτι που το Sirocco δεν έχει, την πολύ προχωρημένη αισθητική και μοναδικότητα.
Τι του λείπει λοιπόν; Αντίπαλος ώστε να το κατατάξει σε μία κατηγορία που κοιτάζει ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτοί των GTI είναι σε άλλη σφαίρα, θέλουν χώρους για την οικογένεια και επιδόσεις για τους εαυτούς τους. Το RCZ θέλει δικό του κοινό.
Εσείς; Είστε σε αυτό το κοινό; Βρίσκετε το RCZ στα αυτοκίνητα που σας ενδιαφέρουν; Και η τιμή του; Με τι το συγκρίνετε; Με το φτηνότερο Sirocco ή με το ακριβότερο ΤΤ; Και που το κατατάσσετε;
Η Διαφορά 7.000 ¤ γιατί όμως υπάρχει όταν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει την ίδια τιμή με το Sirocco στην έκδοση με τα 122hp?
καλη εμφανιση δεν θα το αγοραζα ομως ποτε οι γαλλοι ειναι φτηνοι σε ποιοτητα.Είχα peugeot 207 gt σε ενα χρονο ετριζε το ταμπλο, η πισω πορτα χτυπαγε μονιμα, για να κανω ταξιδι μακρινο συμπληρωνα και λαδι δεν μιλαμε για μεταπωληση το εδωσα τσαμπα
ΠΟΙΟ SCIROCCO ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? 1 ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΠΕΦΤΑΝ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑΤΕ? ΤΟ ΖΗΣΑΤΕ? ΠΗΡΑ VOLVO ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ PEUGEOT KAI HTAN ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. 2 ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΤ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΟΥ? ΠΟΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ VW? ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΣ... Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ. ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟ RCZ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ PSA. JIM.
Αναμφισβήτητα, το RCZ είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν (αν όχι το πιο όμορφο). Από όπου και να περνάς όλα τα βλέματα (μερικά βλοσυρά) πέφτουν πάνω σου. Από που το ξέρω? Είμαι ένας περήφανος κάτοχος ενός RCZ από τον Αύγουστο του 2010. Φυσικά δεν το αγόρασα μόνβο για την ομορφιά του αλλά για το συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας, χώρων (ειδικά πορτ μπαγκάζ) και γιατί όταν πρωτοκάθησα μέσα του , μου έκανε "κλικ". Θα ήθελα να σχολιάσω αυτούς που γράφουν για την οδική του συμπεριφορά, άξονες, ροπές κ.τ.λ. Το έχουν οδηγήσει? Πως σχολιάζουν κάτι μόνο βασισμένοι με νούμερα? Όλοι οι Έλληνες γίνανε ειδικοί από τη μία μέρα στην άλλη. Οδήγησα και το ΤΤ (προηγούμενο μοντέλο) και το Σιρόκο. Δίνει μακράν απολαυστικότερη οδήγηση και από τα δύο. Απροβλημάτιστο λοιπόν μέχρι στιγμής (15000χλμ) και απολαυστικότατο στην οδήγηση. Μερικούς κομπλεξικούς βέβαια τους πειράζει που η Peugeot μπόρεσε (τόλμησε) να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην παραγωγή. Δεν πειράζει αυτοί και τα "καρούλια" τους να είναι καλά. Καλό βράδυ.
to RCZ einai ena panemorfo k epivlitiko k sinama xarismatouxo coupe p or8wnete me iperoxi anamesa stous antagwnistes t..e3wteriki k eswteriki omorfia k kom4otita me ola t klise kaloudia telefteas texnologias..me 200hp k poli kales epidoseis apo tn oikonomiko thp p mporei n s dwsei ena dinato enausma andrenalinis..tn timi tn vriskw fisiologikotati afou ine ena poli normal price g ola t + k tn fresko aera p katexei..telos t RCZ ine stixeio p ms dixnei oti i Peugeot mporei k exei tn tropo n vgazei 3exwrista autokinita p se sigkinoun k se kanun n denese mazi ts
Πήγα και το είδα όταν είχε βγει. Ζύγισα τα υπέρ και τα κατά, ξανακοίταξα την τιμή του και τελικά... πήρα ένα ελαφρά μεταχειρισμένο ΤΤ και ως σήμερα δεν έχω μετανοιώσει. Ο λόγος; Έλεος ρε παιδιά... 30Κ+ για Peugeot; Μιλάμε για όχημα που την επομένη της αγοράς του έχεις χάσει 10Κ και λίγα λέω. Ποιότητα εσωτερικού; ¶στο καλύτερα. Πάντα σε σύγκριση με AUDI. Νομίζω ότι ακόμα και το scirocco είναι καλύτερο στο εσωτερικό του. Να προσθέσουμε και την πίσω ανάρτηση στο πακέτο; Ημιάκαμπτος σε όχημα τέτοιας τιμής; Καλή αρπαχτή από την Peugeot... δεν λέω. Απλά στην Ελλάδα δεν θα πιάσει. Νομίζω ότι δεν έχει πιάσει ούτε και έξω. Αν δεν πέσει στην κατηγορία τιμής του scirocco δεν το βλέπω να προχωράει. Μάλλον θα αποσυρθεί σύντομα. Δεν ξέρω αν τους συμφέρει κιόλας να το φτιάχνουν...
@bomio mallon den diavases prosextika afta pou exw grapsei ; )
bomio... Θα κρατήσω το τελευταίο σχόλιο σου: "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα". Αυτό που βλέπεις εσύ ως παλιό και ξεπερασμένο, για μένα είναι κομψό και διαχρονικό. Και τούμπαλιν!
ΦΙΛΕ bomio ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ RCZ.TO ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΚΡΙΒΟ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΝΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΖΩ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟ , ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SCIROCCO (ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΔ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ) ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ.
Τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί, πιστεύω πως είναι Γαλλικά, με κυριότερους εκπροσώπους το 2cv και τον βάτραχο. Είχαν βέβαια άλλες χάρες, αλλά σίγουρα όχι ομορφιά. Τα νέα Γαλλικά αυτοκίνητα πιστεύω πως δεν έχουν και πολύ διαφορετική φιλοσοφία στη σχεδίαση. Αυτά που ξεχωρίζω, ότι ήταν αποδεκτά εμφανισειακά, είναι τα Renault 19 (sedan), Megane πρώτης γενιάς, Peugeot 405, 406, 407, άντε και 307 και κάπως Citoren Xsara (η Claudia Shiffer ήταν η πραγματική ατραξιόν) και C4 πρώτης γενιάς.
Αν αυτό το αυτοκίνητο το είχε φτιάξει η Audi ή η VW τώρα θα μιλάγαμε για sold out!Η συντηριτικούρα και η γκλαμουριά του Έλληνα είναι ο μόνος του αντίπαλος..
"Και που το κατατάσσετε;" - Καλά, πίσω από το Scirocco για λόγους επιβλητικά λιτής κομψότητας, αστείου οπισθίου και value for money τιμής.
Το RX-8 που λες, δεν εσκασε ποτε μυτη στην αγορα ως εργο τεχνης, αλλα ως ενα εναλλακτικο, συγχρονο, σπορ, πισωκινητο αυ/το σε λογικες τιμες. Και θα δεις πως θα αργησει πολυ να θεωρηθει ξεπερασμενο ως σχημα, σε σημειο που να του προσθετει και παραπανησια χρονια... Κι αυτο γιατι, οπως και τα συγχρονα Peugeot, εχει καμπυλες και δυναμικες γραμμες. Αλλα παντα ως γνωστον, περι ορεξεως, κολοκυθοπιτα!
const... Η Peugeot εχει αποδειξει οτι δεν μασαει στο να καθιερωσει ενα μουντο αλλα γενικα αποδεκτο σχημα, οπως εχει φαγωθει ολο το group VAG συσσωμο (τα κουτια, κουτια θα παραμεινουν. Ετσι λοιπον εφυγε απο τα εντελως απλοϊκα σχηματα οπως του 106 και εβαλε χρωμα και στυλ στους δρομους. Αρκει να δεις το καινουριο 508, το 308 facelift και φυσικα το RCZ. Το 106 σημερα δειχνει σχεδον τα διπλασια χρονια απ οσα πραγματικα εχει.
tliat... Στην περιπτωση αυτη μην ξεχνας οτι και το scirocco ειναι μεσα φτηστο το eos... Αν θες κι αλλα αλογα, παρε αυτο με τα 200ps και βελτιωσε το. Απλο. Το scirocco γιατι εχει κι εκδοση με 122ps? Γουστα ειναι αυτα.
Ο vento λεει πως δεν εχει καλη ποιοτητα και οδικη συμπεριφορα σε σχεση με το scirocco, ενω στο fifth gear που τα δοκιμασαν, εκαναν τον ιδιο χρονο. Οσο για ποιοτητα, αυτη φαινεται με την παροδο του χρονου κι οχι απο την τρελα του καθε δημοσιογραφου που νομιζει οτι υπαρχει το ποιοτικομετρο. Τα νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια, ειδικα οταν προκειται για επιδοσεις και καταναλωση γιατι ειναι σχεδον παντα πλασματικα (εργοστασιακες μετρησεις).
Το RCZ παίζει στην ίδια κατηγορία με το ΤΤ, αλλά όχι με το Scirocco, για τον απλό λόγο ότι το τελευταίο είναι hatchback και όχι coupe, όπως ίσως θα ήθελε. Σε σχέση με το ΤΤ, το RCZ έχει το πλεονέκτημα της τιμής, αλλά -επιτρέψτε μου- όχι και της σχεδίασης. Ειλικρινά, ποιο σχήμα πιστεύετε ότι θα αντέξει στο χρόνο; Το λιτό και απέριττο ΤΤ ή το “φορτωμένο” σχεδιαστικά RCZ; Και για να σας βοηθήσω στην απάντηση, πώς βλέπετε σήμερα το εντυπωσιακότατο όταν παρουσιάστηκε -και για μένα ομορφότερο από το RCZ- Mazda RX-8; Σας προκαλεί την ίδια εντύπωση; Όσο για την άποψη του συντάκτη ότι “η Peugeot έχει μακράν την πιο προχωρημένη σχεδίαση στα μοντέλα παραγωγής της” για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι υπάρχει μεταξύ μας χάσμα στις απόψεις περί αισθητικής. Προσωπικά, θεωρώ τα τελευταία Peugeot από τα πιο άχρωμα (και άσχημα) μοντέλα της αγοράς. Κάτι που με θλίβει, ως κάτοχο ενός 106 Rallye και λάτρη παλαιότερα της φιλοσοφίας Peugeot.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ Η ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ... Η ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΣΤΟ ΤΤ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΠΙΟ ΧΑΤΣΜΠΑΚ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ ΓΚΟΛΦ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΟΥ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ. ΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΝΙΩΘΑΝ ΠΩΣ ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΤ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΤ... ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΣΠΟΡ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΧΑΤΣΜΠΑΚ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΤ, ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ. ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...
ΤΟ ΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΙΣΩΣ Κ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Κ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡBΟΛΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΚΟΨΙΑ ΑΠΟ LAMBORGINI. ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΤ Κ ΟΧΙ ΤΟ SCIROCCO ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ HATCBACK ΜΟΝΟ. ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ PEGEUOT. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.
Poly oraio aftokinito to RCZ, alla to esoteriko tou einai san na beneis se ena 308. Pio to noima? Einai san tin periptosi me tin Alfa GT opou to eswteriko einai idio me tin 147. Borei na mou aresei poly to eswteriko twn 147 kai 308 alla otan dineis arketa xrimata parapanw theleis na fenete diaforetiko kiolas. Tha borousan na to kanoun na miazei pio poly me to eswteriko twn 3008 kai 5008. Einai diaforetiko. Alla afto einai to diko mou gousto. Oso gia ton kinitira, an einai na parw ena aftokinito pou moiazei me aeroplano protimw na exei kapoia aloga parapanw. As vazane gia mikro kinitira afton me ta 175 (oso to 207 RC) kai gia tin pio megali ekdosi pano apo 250. Eleos, otan to mikromeseo Opel astra vgazei 1.6 180 aloga to RCZ tha vgazei 156??????? Me tin timi den tha asholithw. As einai pio akrivo apo to VW ....an den pouliseis kai ligo trella oloi se exoune grameno.
"ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ" ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ.ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΗΣΗ ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΗΡΘΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ +7.000€ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΟΥΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ SCIROCCO,ΟΥΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑ "ΕΙΔΙΚΟ" ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
omorfo alla kai ligo mazi ..eprepe na dwsoun katiparapanw wste i orofi pou einai poli kali na desei me to ypoloipo amakswma einai polla [pou 8a mporousa na pw se ena toso kalo conept..