Από σήμερα 28 Φεβρουαρίου η Auto Τρίτη Α.Ε. σε συνεργασία με ΟΛΕΣ τις εισαγωγικές αντιπροσωπείες ξεκινά μια σειρά προωθητικών ενεργειών στήριξης-προβολής των after sales υπηρεσιών τους καθώς και των μελών του δικτύου τους.
Στη νέα πραγματικότητα που βιώνει η auto αγορά (όπως και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας), όλοι μας γνωρίζουμε πόσο κρίσιμο ρόλο στην «επιχειρηματική επιβίωση» παίζει η δημιουργικότητα, η προώθηση και γενικά η ΔΡΑΣΗ. Όταν μάλιστα αναφερόμαστε για προώθηση και δράση σε έναν τομέα, όπως αυτός των «After sales υπηρεσιών» (ο οποίος στην κυριολεξία στηρίζει-ΖΕΙ χιλιάδες οικογένειες) τότε μιλάμε και:
- για «επιχειρηματική υγεία» δικτύου αντιπροσώπων/μάρκας και - για «κοινωνική ευθύνη»!
Στα πλαίσια αυτά, το επιτελείο της Auto Τρίτη Α.Ε. ενημέρωσε και συνεργάζεται με ΟΛΕΣ τις εισαγωγικές, εν Ελλάδι, εταιρείες για μια σειρά προωθητικών ενεργειών στήριξης-προβολής των after sales υπηρεσιών τους καθώς και των μελών του δικτύου τους.
Έναρξη των προωθητικών αυτών δράσεων ορίστηκε η 28η Φεβρουαρίου, κατά την οποία ΞΕΚΙΝΑ μια ΝΕΑ, ΜΟΝΙΜΗ ενημερωτική ενότητα προώθησης «ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ after sales», στο Νο 1 μέσο για την αγορά του αυτοκινήτου (www.autotriti.gr. με 40.000 επισκέψεις την ΗΜΕΡΑ!).
*Αξίζει να σημειώσετε, πως οι προωθητικές αυτές δράσεις έχουν «συνδρομητικό χαρακτήρα» (=πολύ μικρό ετήσιο κόστος για τις εισαγωγικές εταιρείες, για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ προσφορών και δικτύου). &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&