ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To νέο concept της Skoda VisionD

To νέο concept της Skoda VisionD

H Skoda δοκιμάζει το κοινό με ένα πρωτότυπο που φέρνει σε Octavia. Θα κέρδιζε όμως η Octavia αν γινόταν ένα απλό χάτσμπακ;

(2/3/2011)

Έχετε προσέξει πόσα Skoda Octavia κυκλοφορούν στο δρόμο; Δε μπορεί, αφού πρόκειται για το best seller οικογενειακό αυτοκίνητο της Ελληνικής αγοράς. Και τώρα η Skoda βολιδοσκοπεί το κοινό με ένα πρωτότυπο στη Γενεύη που έχει όλα τα στοιχεία για να είναι η επόμενη γενιά. Με τη διαφορά πως πρόκειται για ένα χάτσμπακ δύο όγκων. Τι λέτε, θα είναι καλύτερα για τη νέα Octavia να χάσει το πίσω μέρος της;

Η Octavia σήμερα είναι επιτυχημένη γιατί έχει τεράστιους χώρους, εκπληκτική ποιότητα κατασκευής και τεχνολογία αιχμής σε κάθε τομέα. Και είναι και σχετικά ανταγωνιστική στην τιμή, χάρη κυρίως στο γεγονός ότι δεν είναι ένα καθαρόαιμο μεσαίο αυτοκίνητο, αλλά πατάει και στα μικρομεσαία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αντί δηλαδή για το Mondeo ή το Passat, η Octavia ανταγωνίζεται θεωρητικά και το Focus sedan και το Jetta. Θεωρητικά όμως, γιατί στην πράξη είναι μεγαλύτερη, καλύτερη και την αγοράζει κοινό που κοιτάζει απ’ευθείας τη μεσαία κατηγορία.
Έτσι αυτό το πίσω μέρος που έχει, με τον επιπλέον μισό όγκο που την κάνει να δείχνει περισσότερο σεντάν παρά χάτσμπακ, παρότι το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ της την κάνει να ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Το ότι δείχνει σεντάν τη φέρνει αμέσως σε αυτή την κατηγορία αγοραστών που λέγαμε πριν.

&&&& Τι θα γίνει αν το χάσει αυτό; Γιατί το νέο VisionD πρωτότυπο της Skoda στη Γενεύη είναι ένα χάτσμπακ δύο όγκων, που μπορεί το πίσω παρμπρίζ να μην είναι τόσο κάθετο όσο είναι τυπικά στη μικρομεσαία κατηγορία (αν και υπάρχουν εξαιρέσεις όπως το Mitsubishi Lancer), σίγουρα όμως το αυτοκίνητο δεν παραπέμπει πλέον σε σεντάν.
Μια τέτοια στροφή του μοντέλου θα είχε πολλά θετικά στην ευρωπαϊκή αγορά αφού θα το έφερνε στην καρδιά της μεγαλύτερης κατηγορίας όπου θα διεκδικούσε ίσως μικρότερο μερίδιο αλλά τελικά περισσότερες πωλήσεις.
Ένα καθαρό χάτσμπακ θα είχε μικρότερες διαστάσεις, πιο κοντά στα 4,3 μέτρα από ότι στα 4,5 που είναι τώρα η Octavia, θα διατηρούσε τον μεγάλο χώρο φόρτωσης και την ευκολία ανοίγματος (γι αυτό είναι τόσο επικλινές το πίσω παρμπρίζ) και θα έκανε το αυτοκίνητο πιο ισορροπημένο, τουλάχιστον στα μάτια εκείνων που δεν έχουν συνηθίσει στον τρίτο όγκο.
Στην Ελλάδα όμως; Θα άρεσε; Το θέμα είναι πως το οικογενειακό αυτοκίνητο εδώ ακόμη, και παρά το τέλος του έρωτά μας για την κούρσα, πρέπει να είναι συμβατικό. Δηλαδή τριών όγκων. Αυτή η ουρά πίσω είναι απαραίτητη για να ξεφύγει κανείς από τη λογική του «μικρομεσαίου» και να πάει στο «οικογενειακό».
Τι λέτε λοιπόν; Πως τη θέλετε την επόμενη Octavia; Με ή χωρίς ουρά; Ένα ελαφρώς σεντάν σχήμα όπως είναι σήμερα ή ένα καθαρό χάτσμπακ όπως το πρωτότυπο της Γενεύης;
Mercedes
Autotriti.gr