Κατόπιν αλλεπάλληλων πιέσεων της αγοράς αυτοκινήτου και των επαγγελματιών, τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μεικτού βάρους έως 3,5 τόνων θα ενταχθούν τελικά στο μέτρο της απόσυρσης, δίνοντας σημαντική τόνωση στην αγορά σε μια δύσκολη περίοδο.
Η τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις», προβλέπει επιτέλους μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης από 40% έως 60% στην αγορά νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μικτού βάρους έως 3,5 τόνων και μέχρι τα 2.000 κυβικά εκατοστά.
Οι προϋποθέσεις για να συμβεί αυτό δε διαφέρουν από εκείνες των επιβατικών αυτοκινήτων: Πρέπει να έχει αποσυρθεί ομοειδές επαγγελματικό όχημα ή επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης για το οποίο έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 1998 και για το οποίο έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 και προηγούμενων ετών.
Το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης για την αγορά νέων ελαφρών ανοιχτών φορτηγών με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους διαμορφώνεται με γνώμονα την τροπολογία ως εξής:
-Μέχρι 1.600 κ.εκ.: 2,8% από 7% -Από 1.601 έως 2.000 κ.εκ.: 3,5% από 7%
Στο ενδεχόμενο αγοράς νέου κλειστού φορτηγού μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων τα τέλη ταξινόμησης καθορίζονται ως εξής:
Μέχρι 900 κ.ε.: 2,4% (από 6%). 901-1.400 κ.ε.: 5,6% (από 14%). 1.401-1.600 κ.ε.: 7,2% (από 18%). 1.601-1.800 κ.ε.: 9% (από 18%). 1.801-2.000 κ.ε.: 10,5% (από 21%).
Μείνετε συντονισμένοι στο www.autotritipro.gr για συνεχή ενημέρωση επί των εξελίξεων!