ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρώτο σε πωλήσεις για το 2011, στη κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν, Chevrolet Cruze.

Πρώτο σε πωλήσεις για το 2011, στη κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν, Chevrolet Cruze.

Δεν είναι μόνο τα σχεδόν 5 μέτρα τους το μόνο πρόβλημα που έχουν τα μεσαία, αλλά και τα μικρομεσαία σεντάν που έχουν σωστές διαστάσεις και καλύτερη τιμή. Μήπως είναι καλύτερα;

(15/4/2011)

Αν ρίξει κανείς μια πιο προσεκτική ματιά στο τι αγοράζει ο Έλληνας για οικογενειακό αυτοκίνητο, θα προσέξει δύο πράγματα. Πρώτον ότι έχει κατέβει μία τουλάχιστον κατηγορία από το μεσαίο στο μικρομεσαίο, και δεύτερον ότι το αυτοκίνητο που σήμερα πουλάει για οικογενειακό δεν είναι το Insignia ή το Avensis, αλλά το προσιτό Skoda Octavia.

Από την εποχή που το σεντάν, η «κούρσα», ήταν βασιλιάς στην Ελλάδα, άλλαξαν πολλά στην αγορά, όμως η σχέση του Έλληνα οδηγού με τα αυτοκίνητα που ξεπερνούσαν στο σχήμα τους δύο όγκους έχει ακόμη μια επίδραση. Και φαίνεται αυτό από το πόσο εύκολα ορμάει σε ένα μεσαίο όταν η τιμή είναι καλή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όμως τα μεσαία εκτός από την τιμή, έχουν και άλλο πρόβλημα. Το μέγεθος. Γιατί άντε και βρήκες τα χρήματα και πήρες αυτό που θες, που θα παρκάρεις πέντε μέτρα μαούνα; Που θα τη στρίψεις και που θα την κάνεις μανούβρα;
Δεδομένης της συνολικής τάσης της αγοράς προς τα μικρότερα αυτοκίνητα, υπάρχει μια κατηγορία που δίνει τη σωστή εναλλακτική. Το μικρομεσαίο σεντάν. Δεν είναι καινούργιο, αυτό όμως που άλλαξε, είναι πως από τότε που οι κατασκευαστές βίδωναν μία ουρά σε ένα χάτσμπακ και έφτιαχναν ένα περίεργο αυτοκίνητο, έχουμε έρθει σε μία εποχή που τα μοντέλα αυτά είναι αυτόνομα και ξεχωριστά.
Έχουν τις διαστάσεις που έχουμε μάθει σε αυτό που λέγαμε οικογενειακό πάντα. Για παράδειγμα, ένα Corolla σήμερα είναι το ίδιο με ένα Avensis του 2000 και ένα Chevrolet Cruze είναι όσο ήταν ένα Vectra μερικά χρόνια πριν. Αν το δει κανείς σφαιρικά θα προσέξει πως το αυτοκίνητο που είχε το 2000 και του άρεσε, σήμερα ανήκει σε μία κατηγορία πιο κάτω από πριν.
Η ουσία είναι πως τα μικρομεσαία σεντάν έχουν τους χώρους, το σχήμα, τη σχεδίαση και την τιμή που θέλει κανείς σε ένα οικογενειακό, μπερδεύουν όμως την αγορά με το ότι έχουν το όνομα ενός χάτσμπακ, ή σκιάζονται από ένα μεσαίο στη γκάμα της μάρκας.
Αρκετές μάρκες πλέον έχουν ξεχωρίσει τα μοντέλα αυτά. To Jetta για παράδειγμα δε λέγεται Golf και η Toyota ξεχώρισε το χατσμπακ Auris από τη σεντάν Corolla. Υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα που στέκονται μόνα τους στο πάνω σκαλί της γκάμας, όπως το Cruze και το Renault Fluance. ¶λλα διατηρούν το όνομα, όπως το Focus, το Mazda3, το Mitsubishi Lancer.
Εσείς τα βλέπετε αυτά τα αυτοκίνητα; Έχετε ασχοληθεί με τα μικρομεσαία σεντάν πριν πάτε να δείτε ένα μεσαίο; Μήπως είναι προτιμότερο; Φτηνότερο; Έχει τους χώρους που θέλετε; Και τελικά το προτιμάτε; Ή είναι το μεσαίο αυτό που έχετε στο μυαλό σας, και γιατί;
Mercedes
Autotriti.gr