ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτός είναι ο νέος Σκαραβαίος!

(18/4/2011)

Η νέα γενιά του VW Beetle είναι πλέον γεγονός. Το αυτοκίνητο παρουσιάζεται στην έκθεση της Σαγκάης, και θα χρησιμοποιεί τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, ενώ είναι συνολικά μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά με το μήκος να φτάνει πλέον τα 4.278 χιλ.

O νέος σκαραβαίος που μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση της Σαγκάης

Το μοντέλο θα διατίθεται με γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και δύο πετρελαιοκινητήρων

Το μοντέλο θα διατίθεται με γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και δύο πετρελαιοκινητήρων

Το συνολικό μήκος της νέας γενιάς είναι τα 4.278 χιλ. ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι τα 310 λίτρα

Το συνολικό μήκος της νέας γενιάς είναι τα 4.278 χιλ. ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι τα 310 λίτρα

Η σχεδίαση του νέου Beetle είναι ιδιαίτερα ανανεωμένη σε σχέση με το μοντέλο που αφήνει πίσω

Η σχεδίαση του νέου Beetle είναι ιδιαίτερα ανανεωμένη σε σχέση με το μοντέλο που αφήνει πίσω

Εσωτερικά δεν διαθέτει πολλά ρετρό στοιχεία όπως η προηγούμενη γενιά, όμως σε κάθε περίπτωση είναι ενδιαφέρον

Εσωτερικά δεν διαθέτει πολλά ρετρό στοιχεία όπως η προηγούμενη γενιά, όμως σε κάθε περίπτωση είναι ενδιαφέρον

Οι διαστάσεις είναι αυξημένες (μήκος και πλάτος), γεγονός που υπόσχεται καλύτερους εσωτερικούς χώρους

Οι διαστάσεις είναι αυξημένες (μήκος και πλάτος), γεγονός που υπόσχεται καλύτερους εσωτερικούς χώρους

  • O νέος σκαραβαίος που μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση της Σαγκάης
  • Το μοντέλο θα διατίθεται με γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και δύο πετρελαιοκινητήρων
  • Το συνολικό μήκος της νέας γενιάς είναι τα 4.278 χιλ. ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι τα 310 λίτρα
  • Η σχεδίαση του νέου Beetle είναι ιδιαίτερα ανανεωμένη σε σχέση με το μοντέλο που αφήνει πίσω
  • Εσωτερικά δεν διαθέτει πολλά ρετρό στοιχεία όπως η προηγούμενη γενιά, όμως σε κάθε περίπτωση είναι ενδιαφέρον
  • Οι διαστάσεις είναι αυξημένες (μήκος και πλάτος), γεγονός που υπόσχεται καλύτερους εσωτερικούς χώρους
Οι τρεις σχεδιαστές που ηγήθηκαν του project (Walter de Silva, Klaus Bischoff, Marc Lichte) δούλεψαν ιδιαίτερα σκληρά ώστε αυτή η γενιά του Beetle να μοιάζει περισσότερο στην αυθεντική έκδοση που λανσαρίστηκε 73 χρόνια πριν (!), όπως τουλάχιστον λέει η VW. Σε κάθε περίπτωση το σχήμα του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα επικλινές προς τα πίσω, με αποτέλεσμα (σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μήκος) ο χώρος των αποσκευών να έχει ανέβει στα 310 από 209 λίτρα της προηγούμενης έκδοσης. Οι διαστάσεις του είναι τα 4.278x1.808x1.486 χιλ. για ΜxΠxΥ, ενώ το μεταξόνιο φτάνει πλέον τα 2.537 χιλ. Αυτό σημαίνει αύξηση από το προηγούμενο μοντέλο της τάξης των 152 και 84 χιλ. για το μήκος και το πλάτος , αλλά και κατά 12 χιλ. μικρότερο ύψος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η διάθεση του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει στις αρχές του 2012, ενώ το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε τρία εξοπλιστικά πακέτα, τα: Beetle, Design και Sport, με πολλά εξοπλιστικά στοιχεία να παίζουν το ρόλο τους, ξεκινώντας από την πανοραμική οροφή και καταλήγοντας στα φώτα bi-xenon, που θα έχουν και λειτουργία ημέρας (LED). Στο βασικό εξοπλισμό πάντως θα περιλαμβάνονται οι έξι αερόσακοι και το ESP, ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε και το γαλβανισμένο αλλά και συγκολλημένο με laser αμάξωμα που επιτυγχάνει στρεπτική ακαμψία της τάξης των 26,000 Nm/ο (από τις κορυφαίες στην κατηγορία), καθώς και το διαφορικό XDS της έκδοσης με τους 200 ίππους (όπως και στο Golf GTI).

To VW Beetle θα εξοπλιστεί με τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες. Τα σύνολα βενζίνης είναι: 1,2 λίτρων TSI με 105 ίππους (180 χ.α.ω. τελική, 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, CO2: 129 γρ./χιλιόμετρο), 1,4 λίτρων TSI με 160 ίππους (207 χ.α.ω. τελική, 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, CO2: 139 γρ./χιλιόμετρο), και 2,0 λίτρων TSI με 200 ίππους (225 χ.α.ω. τελική, 7,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, CO2: 173 γρ./χιλιόμετρο), ενώ οι πετρελαιοκινητήρες είναι 1,6 λίτρων με 105 ίππους και τεχνολογία BlueMotion, και 2.0 λίτρων με 140 ίππους. Μάλιστα η έκδοση πετρελαίου των 105 ίππων επιτυγχάνει κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 112 γρ./χιλιόμετρο, 180 χ.α.ω. τελική) που σημαίνει ότι αυτός ο σκαραβαίος είναι ο πιο οικονομικός στην ιστορία του μοντέλου. Τέλος, η έκδοση πετρελαίου με τους 140 ίππους και τα 320 Nm ροπής επιτυγχάνει 198 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, 4,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα κατανάλωση, και ρύπους CO2: 129 γρ./χιλιόμετρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EPILEGONTAS LEASING
LINGLONG VS GOODYEAR