Στην έκθεση του Παρισιού (2010) η Jaguar παρουσίασε το εντυπωσιακό (τόσο εμφανισιακά, όσο και τεχνολογικά) πρωτότυπο με τον κωδικό C-X75. Τώρα η εταιρεία ανακοινώνει ότι το μοντέλο θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, και μάλιστα με τη βοήθεια της Williams F1!
Την πρωτοείδαμε το 2010 στην έκθεση του Παρισιού και κυριολεκτικά μας εντυπωσίασε όχι μόνο με την εμφάνιση της, όσο με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Αυτό γιατί το πρωτότυπο αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε συνδυασμό δύο τουρμπινών και τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων (έναν σε κάθε τροχό). Στην έκδοση παραγωγής όμως οι δύο τουρμπίνες θα αντικατασταθούν από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα μικρού κυβισμού αλλά μεγάλης ισχύος (οι επίσημες τιμές χωρητικότητας και απόδοσης δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη), που θα συνδυάζεται με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα, καθιστώντας έτσι το αυτοκίνητο υβριδικό. Η αυτονομία του ως αμιγώς ηλεκτρικό θα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, ενώ η εταιρεία υπόσχεται επιδόσεις της τάξης των 3 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω., 6 δλ. για τα 0-200 χ.α.ω., 322 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας αλλά και εκπομπές ρύπων της τάξης των 99 γρ./χιλιόμετρο. Το τετρακίνητο μοντέλο θα παραχθεί σε αποκλειστικά 250 μονάδες, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από τις 700.000 λίρες Αγγλίας, με την ομάδα της Williams F1 να βοηθά στην κατασκευή του ανθρακονημάτινου σασί, αλλά και την κορυφαία αεροδυναμική. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να θυμίσουμε ότι το μοντέλο παρουσιάστηκε στα πλαίσια του εορτασμού των 75 χρόνων από την έναρξη της Jaguar ως κατασκευαστή οχημάτων.
To μοντέλο παραγωγής θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Williams F1 και θα ξεκινά από τις 700.000 λίρες Αγγλίας