Είναι εντυπωσιακό ένα SUV των 4,6 μ. με βάρος 1.672 κιλών και τετρακίνηση να έχει κατανάλωση εντός πόλης μόλις 5,7 λτ./100 χλμ..
Αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και κατανάλωση 5,7 λτ.100 χλμ.
12.550 Επισκέψεις στο άρθρο
Το CR-V διατίθεται με ένα υβριδικό σύνολο 184 ίππων -το οποίο θα αναλύσουμε παρακάτω και προσφέρεται τόσο ως δικίνητο, όσο και ως τετρακίνητο. Η Honda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,4 και 5,5 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, η οποία χάρη στην ηλεκτρική βοήθεια μέσα στην πόλη μειώνεται σε 5,1 και 5,0 λτ./100 χλμ..Θα αναλογιστεί κανείς πως ποτέ τα νούμερα των κατασκευαστών δε συμβαδίζουν με την πραγματικότητα, ωστόσο γι` αυτό το λόγο εμείς έχουμε καθιερώσει τις δικές μας μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης. Σε αυτές λοιπόν η τετρακίνητη έκδοση μας έδωσε μέση τιμή κατανάλωσης 7,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο εντός πόλης το νούμερο που μετρήθηκε ήταν 5,7 λτ./100 χλμ.. Αναμφισβήτητα είναι εντυπωσιακό ένα SUV των 4,6 μ. με βάρος 1.672 κιλών και τετρακίνηση να καίει μόλις 5,7 λτ./100 χλμ.. Αυτό το νούμερο σε συνάρτηση μάλιστα με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 57 λίτρων χαρίζει εξαιρετική αυτονομία στο υβριδικό CR-V η οποία φτάνει ακριβώς τα 1.000 χλμ. εντός πόλης και τα 800 σε μεικτές συνθήκες. Ας δούμε λοιπόν πως έχει καταφέρει το CR-V αυτά τα νούμερα.
Έξυπνο υβριδικό σύστημα
Περνώντας στα «ενδότερα» του καπό το CR-V Hybrid, αυτό εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική απόδοσή τους να είναι 184 ίπποι με 315 Nm, ενώ παράλληλα υπάρχει και ένα μοτέρ-γεννήτρια, καθώς και μια μονάδα ελέγχου ισχύος. Στην ουσία δηλαδή έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες, όπου ο ένας είναι υπεύθυνος για την κίνηση και ο άλλος λειτουργεί ως γεννήτρια. O κανόνας της λειτουργίας είναι ο θερμικός κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο `Ατκινσον να κινεί το μοτέρ-γεννήτρια, το οποίο με την σειρά του παράγει ρεύμα για να φορτίσει τη μπαταρία, η οποία δίνει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα των 184 ίππων. Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης, αφού η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ σύστημα, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, αλλά με μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση, με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής.