ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Είναι εντυπωσιακό ένα SUV των 4,6 μ. με βάρος 1.672 κιλών και τετρακίνηση να έχει κατανάλωση εντός πόλης μόλις 5,7 λτ./100 χλμ..

Αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και κατανάλωση 5,7 λτ.100 χλμ.

12.550 Επισκέψεις στο άρθρο

Το CR-V διατίθεται με ένα υβριδικό σύνολο 184 ίππων -το οποίο θα αναλύσουμε παρακάτω και προσφέρεται τόσο ως δικίνητο, όσο και ως τετρακίνητο. Η Honda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,4 και 5,5 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, η οποία χάρη στην ηλεκτρική βοήθεια μέσα στην πόλη μειώνεται σε 5,1 και 5,0 λτ./100 χλμ..Θα αναλογιστεί κανείς πως ποτέ τα νούμερα των κατασκευαστών δε συμβαδίζουν με την πραγματικότητα, ωστόσο γι` αυτό το λόγο εμείς έχουμε καθιερώσει τις δικές μας μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης. Σε αυτές λοιπόν η τετρακίνητη έκδοση μας έδωσε μέση τιμή κατανάλωσης 7,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο εντός πόλης το νούμερο που μετρήθηκε ήταν 5,7 λτ./100 χλμ.. Αναμφισβήτητα είναι εντυπωσιακό ένα SUV των 4,6 μ. με βάρος 1.672 κιλών και τετρακίνηση να καίει μόλις 5,7 λτ./100 χλμ.. Αυτό το νούμερο σε συνάρτηση μάλιστα με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 57 λίτρων χαρίζει εξαιρετική αυτονομία στο υβριδικό CR-V η οποία φτάνει ακριβώς τα 1.000 χλμ. εντός πόλης και τα 800 σε μεικτές συνθήκες. Ας δούμε λοιπόν πως έχει καταφέρει το CR-V αυτά τα νούμερα.

Έξυπνο υβριδικό σύστημα
Περνώντας στα «ενδότερα» του καπό το CR-V Hybrid, αυτό εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική απόδοσή τους να είναι 184 ίπποι με 315 Nm, ενώ παράλληλα υπάρχει και ένα μοτέρ-γεννήτρια, καθώς και μια μονάδα ελέγχου ισχύος. Στην ουσία δηλαδή έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες, όπου ο ένας είναι υπεύθυνος για την κίνηση και ο άλλος λειτουργεί ως γεννήτρια. O κανόνας της λειτουργίας είναι ο θερμικός κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο `Ατκινσον να κινεί το μοτέρ-γεννήτρια, το οποίο με την σειρά του παράγει ρεύμα για να φορτίσει τη μπαταρία, η οποία δίνει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα των 184 ίππων. Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης, αφού η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ σύστημα, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, αλλά με μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση, με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH