Με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση, η Honda έχει εφαρμόσει την τεχνολογία i-MMD, η οποία μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση. Τα προγράμματα είναι: Το EV Drive, όπου η μπαταρία παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, με ηλεκτρική αυτονομία 2 χλμ. το Hybrid Drive, με τον βενζινοκινητήρα να παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης και το Engine Drive - που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το CR-V Hybrid επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive, ενώ το Engine Drive mode είναι η πιο αποδοτική ρύθμιση για οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο, όπου εκεί ο ηλεκτροκινητήρας, λειτουργεί εφόσον χρειαστεί υποστηρικτικά στο μοτέρ βενζίνης, για συμπλήρωμα της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες. Το τελευταίο μπορεί να το προκαλέσει και ο οδηγός μέσω του μπουτόν «Sport» στον επιλογέα αυξάνοντας την απόκριση του υβριδικού συστήματος, αν και αυτό δεν συμβαδίζει με την προσπάθεια περιορισμού της κατανάλωσης.
Τέλος ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας των μπαταριών τεσσάρων επιπέδων, το οποίο ρυθμίζεται μέσω δύο paddles πίσω από το τιμόνι, όπου αναλόγως την επιλογή σας αντίστοιχα ρυθμίζεται και η επιβράδυνση όταν δεν πατάτε γκάζι. Φυσικά καθ` όλη τη διάρκεια της διαδρομής ανάκτηση γίνεται και όποτε χρησιμοποιείται το φρένο.
Αεροδυναμική σχεδίαση και άκαμπτο πλαίσιο
Το νέο CR-V βασίζεται σε μια εξαιρετικά άκαμπτη και χαμηλής αδράνειας πλατφόρμα. Για να επιτευχτεί αυτό χρησιμοποιήθηκαν ελαφριά και ανθεκτικά υλικά στη δομή του αμαξώματος, αλλά και μια νέα πρωτοποριακή τεχνική σύνδεσης, όπου πρώτα συναρμολογείται το εσωτερικό πλαίσιο, έπειτα το εξωτερικό πλαίσιο και μετά οι σύνδεσμοι. Εστί επήλθε και σημαντική μείωση του βάρους, το οποίο φυσικά συνεισφέρει σε χαμηλότερη κατανάλωση.
Παράλληλα το CR-V σχεδιάστηκε ώστε να έχει όσο το δυνατόν χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση, η οποία ως γνωστών αυξάνει την κατανάλωση. Γι αυτό και εξελίχθηκε με έναν συνδυασμό υπολογιστικής ρευστοδυναμικής, δοκιμής μοντέλου υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα και πλήρους κλίμακας σε σήραγγα αεροδυναμικής με κυλιόμενο ιμάντα. Έτσι οι σχεδιαστές κατέληξαν σε στενές κολόνες A, έναν ανάγλυφο εμπρός προφυλακτήρα, μία λεία γραμμή οροφής με κεραία τύπου πτερυγίου και ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα, ώστε να εξομαλύνουν τη ροή αέρα πάνω και κάτω από το CR-V, πράγμα που μειώνει την αντίσταση. Παράλληλα τα άκρα του πίσω προφυλακτήρα καμπυλώνονται προς το κέντρο του αυτοκινήτου, καταλήγοντας σε έντονες πτυχές σε κάθε πλευρά. Σε συνδυασμό με τα προεξέχοντα άκρα για τα πίσω φανάρια, ψηλότερα στο αμάξωμα, οι πτυχώσεις αυτές αποκολλούν τη ροή αέρα από τα πλευρά, ενώ συγχρόνως Μία λειτουργική αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας μειώνει περαιτέρω το στροβιλισμό στο πίσω τμήμα. Κορωνίδα όλων το σύστημα Active Shutter Grille της Honda με ενεργές γρίλιες, οι οποίες ανοίγουν μόνο όταν είναι απαραίτητο.