Ο ιδρυτής της εταιρείας, Eduard Pogea, αποκάλυψε πως η εξέλιξη του Ares κράτησε 4 χρόνια. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίδοση 4,1 δλ. στο 0-100, ενώ εκτιμούν την τελική του ταχύτητα στα 288 χλμ./ώρα.
Abarth 500 με 404 άλογα
Θα δίνατε ποτέ 58.500 ευρώ για ένα Abarth 500; Αν σας λέγαμε πως θα είχατε το ένα από τα πέντε αντίτυπα των 404 ίππων, μήπως θα αλλάζατε γνώμη; Σε κάθε περίπτωση, ας γνωρίσουμε το Ares της Pogea που λατρεύει το carbon…
Μέρη από ανθρακονήματα αντικαθιστούν τα αντίστοιχα του Abarth 500, όπως είναι οι προφυλακτήρες, τα φτερά, το καπό, τα καπάκια των καθρεπτών και το σπόιλερ οροφής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Pogea διατηρεί τον 1.400άρη κινητήρα, αλλά για να φτάσει να αποδίδει 404 ίππους και 445 Nm ροπής, σημαίνει πως σχεδόν τίποτα επάνω του δεν είναι stock. Τοποθετήθηκαν, λοιπόν, σφυρήλατα πιστόνια, μεγαλύτερο turbo, ενισχυμένη κυλινδροκεφαλή, νέες βαλβίδες και καινούργια μπεκ. Βελτιωμένη είναι και η ψύξη, ενώ φυσικά έχει αλλαχτεί και η εξάτμιση. Ενισχυμένη είναι η βάση του κιβωτίου, αλλάχτηκε ο συμπλέκτης και τοποθετήθηκε αλουμινένιο βολάν.
Ο ιδρυτής της εταιρείας, Eduard Pogea, αποκάλυψε πως η εξέλιξη του Ares κράτησε 4 χρόνια. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίδοση 4,1 δλ. στο 0-100, ενώ εκτιμούν την τελική του ταχύτητα στα 288 χλμ./ώρα. Μέρη από ανθρακονήματα αντικαθιστούν τα αντίστοιχα του Abarth 500, όπως είναι οι προφυλακτήρες, τα φτερά, το καπό, τα καπάκια των καθρεπτών και το σπόιλερ οροφής. Το νέο body-kit φάρδυνε το αυτοκίνητα κατά 48 χλστ., ενώ υπάρχουν 6πίστονες δαγκάνες στα δισκόφρενα αλλά και ανάρτηση KW Clubsport. Το βάρος του Ares είναι στα 977 κιλά.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν δερμάτινα σπορ καθίσματα με κόκκινες πινελιές, αλλά και ένα σύστημα infotainment της Pioneer. Η Pogea θα φτιάξει μόλις πέντε αντίτυπα του Ares, για τα οποία ζητάει 58.500 ευρώ. Αν δεν θέλετε το body-kit, θα πληρώσετε 21.000 ευρώ για την τροποποίηση του κινητήρα. Τέλος τα εξωτερικά μέρη, αντί για carbon μπορεί να είναι …plastic.